Hoe was je weekend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was dit helemaal een afgang.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
De oorlog hebben we gewonnen, denk daar maar aan
hoiquote:Op zondag 24 maart 2019 22:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
De oorlog hebben we gewonnen, denk daar maar aan
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
And now smth compl dif ...Op zulke schoenen lap ik altijd mijn ramenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig. Ook zo'n jurk erbij?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Op zulke schoenen lap ik altijd mijn ramen
Goed hoor. Dat van jou ook? Wat was dat overigens wat je getekend wilde hebben. Begreep zoietsquote:
heb je dan ook een piemel zoals die gast ?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Op zulke schoenen lap ik altijd mijn ramen
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
And now smth compl dif ...Fijne billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Moet dat nou weerquote:Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
heb je dan ook een piemel zoals die gast ?
Ik dacht je het te druk had.Maar deze zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Goed hoor. Dat van jou ook? Wat was dat overigens wat je getekend wilde hebben. Begreep zoiets
Zou het ook weer eens moeten doen... maar mn blik is toch al wazig dus ik wacht nog evenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ikke niet. Vrijdag zijn al mijn ramen gelapt. Kan weer naar buiten kijken.
Mooi beestje. Hoe groot? Niet de kat maar wat je in gedachte had?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht je het te druk had.Maar deze zou wel mooi zijn.
[ afbeelding ]
En als we die winnen ... ?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja we mogen zelfs 3e worden en dan nog spelen ze playoff omdat ze eerste in de nation league groep zijn
Maar als we thuis al niet een van Duitsland kunnen winnen, wat voor zin heeft het dan nog?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja we mogen zelfs 3e worden en dan nog spelen ze playoff omdat ze eerste in de nation league groep zijn
Wats gebeurdquote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef mootie het volgende:
Ik weer niet waar ik nou in terecht kwam, bij het wandelen, raaaaar was het wel.
Ben je toch weer gevallen?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef mootie het volgende:
Ik weer niet waar ik nou in terecht kwam, bij het wandelen, raaaaar was het wel.
Laat ik geheel aan jou over.Is een verrassing voor Soul.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mooi beestje. Hoe groot? Niet de kat maar wat je in gedachte had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer moet het af zijn?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat ik geheel aan jou over.Is een verrassing voor Soul.
Ok ... maar als dit een tijdelijke dip was komt het wel goed ...quote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eeuwige roem zit niks aan vast verder
Niks moet.Neem je tijd.Ik vind het al top dat je het wil doen.quote:
Das wel een cutie pikaquote:Op zondag 24 maart 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht je het te druk had.Maar deze zou wel mooi zijn.
[ afbeelding ]
Nee, was wel bijna plat.quote:
Ik teken voornamelijk in opdracht. Maar jij krijgt m van mequote:Op zondag 24 maart 2019 23:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niks moet.Neem je tijd.Ik vind het al top dat je het wil doen.
Wat een idioot. Je zou zo voor je mik gereden worden.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, was wel bijna plat.
We kwamen bij het kanaal, komt er ineens een auto zonder lichten keihard langsscheuren. We hadden net op de tijd de honden vast.
De auto rijdt over zo’n landbouwobstakeldingapparaat. Er vlak achter nog een auto, die moest omdraaien bij dat obstakel.
Very straaaange.
Dronkenlappen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, was wel bijna plat.
We kwamen bij het kanaal, komt er ineens een auto zonder lichten keihard langsscheuren. We hadden net op de tijd de honden vast.
De auto rijdt over zo’n landbouwobstakeldingapparaat. Er vlak achter nog een auto, die moest omdraaien bij dat obstakel.
Very straaaange.
Vervelend hoor. Heb je wel hulp?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Petzi het volgende:
Zit nog even in de lappenmand, Kan niet lang staan of zitten. Aankomende maand begin ik eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |