Eens, maar ik vind vuurpijlen dan ook echt wat anders dan siervuurwerk. Hoe verkrampt de KNVB doet over wat fakkels, kom op zeg.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:02 schreef timmmmm het volgende: Gaat het om die vuurpijlen van een maand of wat geleden. Dat vond ik ook absoluut te ver gaan. Zo'n doorgesnoven aap zal maar een foutjemaken en zo'n vuurpijl komt in een vak terecht, dan zit je met de gebakken peren (en ogen)
@onlogischquote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef Idisrom het volgende:
'Facta Non Verba'.
Is Onlogisch nu op de Baudet-tour aan het leuteren?
Het gevolg van dit soort dingen actief gaan verbieden is juist dat je veel erger gedoe krijgt. Ik snap oprecht niet waarom die fakkels ineens niet meer gedoogd worden, om vervolgens te roepen dat we ook maar spandoeken moeten verbieden omdat Feyenoord anders niet de mensen kan betrappen die zo stout zijn om een fakkel aan te steken... dan ben je als bondzijnde gewoon alle connectie met de supporters kwijt.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind vuurpijlen dan ook echt wat anders dan siervuurwerk. Hoe verkrampt de KNVB doet over wat fakkels, kom op zeg.
Laat het knalvuurwerk/de pijlen dan lekker over aan Feyenoord, maak daarvoor een potje. En fakkels gewoon gedogen. Dat is toch prachtig man.
Eens, maar de bond is ernorm verkrampt op dit dossier. Als je Van Praag z’n uitlatingen op twitter neemt over vuurwerk is het bijna lachwekkend. Die komt met voorbeelden van Molotovcoacktails, alsof dat is wat supportersgroepen nastreven.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind vuurpijlen dan ook echt wat anders dan siervuurwerk. Hoe verkrampt de KNVB doet over wat fakkels, kom op zeg.
Laat het knalvuurwerk/de pijlen dan lekker over aan Feyenoord, maak daarvoor een potje. En fakkels gewoon gedogen. Dat is toch prachtig man.
Waarom kan dat bestuur van ons cluppie zoiets niet voormekaar krijgen? Gewoon één van de grootste havens ter wereld...quote:Miljoenendeal PSV: groep topbedrijven gaat shirt sponsoren
PSV nadert een baanbrekende sponsordeal met een aantal grote bedrijven, die ervoor zorgen dat Brainport Eindhoven of een daaraan gelieerde naam de komende jaren op de voorkant van het shirt verschijnt.
Haten op droomparkenquote:Op maandag 25 maart 2019 08:17 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Waarom kan dat bestuur van ons cluppie zoiets niet voormekaar krijgen? Gewoon één van de grootste havens ter wereld...
Novakovichquote:Op zondag 24 maart 2019 22:45 schreef Elan het volgende:
Jorgensen is dus einde verhaal.
Mag je hopen dat je er nog 10 miljoen voor krijgt.
Van Geel kennende gaat hij dat volledig uitgeven aan een El Khayati of Dalmau
Tsja, we weten in ieder geval waar komende seizoenen de trainingskampen zijn....quote:
Ha ha. Ik kijk er nu al naar uit, René.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:25 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als er iemand van Feyenoord een foutje maakt volgend seizoen, zal ik zeggen: "Zo zeg, die stond te dromen"
Dat wordt echt lachen.
Wat vangen wij van Droomparken?quote:Op maandag 25 maart 2019 08:17 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Waarom kan dat bestuur van ons cluppie zoiets niet voormekaar krijgen? Gewoon één van de grootste havens ter wereld...
Prima toch? Kan niet slechter gaan dan wat ze in Marbella uitspoken.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:32 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Tsja, we weten in ieder geval waar komende seizoenen de trainingskampen zijn....
Goed nieuws.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:06 schreef Gert het volgende:
Jaar vertraging voor nieuw stadion van Feyenoord (AD)
quote:
quote:Droomparken is de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord, zo communiceert het bedrijf via de officiële kanalen. De Telegraaf wist vrijdagochtend al te melden dat de Rotterdammers een nieuwe hoofdsponsor hadden gevonden. Beide partijen doen officieel geen uitspraken over het bedrag dat met de sponsordeal gemoeid is, maar volgens de krant ontvangt Feyenoord zes miljoen euro per jaar van Droomparken.
De nieuwe sponsor van Feyenoord is de opvolger van Qurrent, dat werd overgenomen door Greenchoice en daardoor van het shirt verdwijnt. Droomparken, dat veertien vakantieparken in Nederland bezit, is nu nog de shirtsponsor van Vitesse, maar maakt bekend ‘op een ander niveau’ te blijven samenwerken met de Arnhemmers. Ondanks dat er geen uitspraken worden gedaan over de hoogte van het sponsorbedrag, laat Mark Koevermans, commercieel directeur van Feyenoord, weten dat er ‘opnieuw sprake is van een verbetering ten opzichte van de huidige hoofdpartnerovereenkomst’.
“Behalve het geld dat met de overeenkomst is gemoeid, zien we ook veel kansen om de komende twee jaar hun vakantieparken in te zetten om hele leuke dingen te doen voor bijvoorbeeld de jeugdelftallen en zeker ook voor de supporters”, licht Koevermans namens Feyenoord toe. “Door een partnership met Feyenoord aan te gaan wil het bedrijf haar landelijke naamsbekendheid en ambities verder vorm geven. In de gesprekken kregen we al snel het gevoel dat de mensen achter Droomparken ook qua mentaliteit goed bij Feyenoord passen.”
Zolang we sportief niet in de buurt komen van PSV en Ajax mag je niet verwachten dat we commercieel net zo interessant zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:01 schreef Elan het volgende:
Ook qua sponsoring lopen we ondanks deze nieuwe deal alweer hopeloos achter de rest aan.
https://www.ad.nl/nederla(...)tsponsoren~adb36a66/
Sponsoring gaat niet primair over sportieve prestaties maar hoe goed je je naam als club weet te verkopen in binnen en buitenland.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zolang we sportief niet in de buurt komen van PSV en Ajax mag je niet verwachten dat we commercieel net zo interessant zijn.
Dat kan bijna alleen maar te maken hebben met de negatieve manier waarop de supporters in het buitenland in het nieuws komen.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sponsoring gaat niet primair over sportieve prestaties maar hoe goed je je naam als club weet te verkopen in binnen en buitenland.
Blijft toch vreemd dat men niet in staat lijkt in de regio (bijv in het havengebied) een paar grote jongens aan zich weten te binden voor een langere periode, maar elke keer uit komt bij van die rare bedrijven.
Never ending story..quote:Op maandag 25 maart 2019 16:06 schreef Gert het volgende:
Jaar vertraging voor nieuw stadion van Feyenoord (AD)
Ja man, Ajax en PSV komen internationaal nooit slecht in 't nieuwsquote:Op maandag 25 maart 2019 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kan bijna alleen maar te maken hebben met de negatieve manier waarop de supporters in het buitenland in het nieuws komen.
Prima UI.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef TheInfamous het volgende:
Dit kan nog een duur grapje worden aangezien het aangewezen projectteam nu ook een extra jaar moet worden betaald. Ben benieuwd naar de sk prijzen deze week
Blijf erbij dat dit het faillissement van de club wordt.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een stel tering amateurs van dat FC. Helemaal klaar mee ook. Word nooit wat.
Qurent vangen we toch ook nog gewoon geld van.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:01 schreef Elan het volgende:
Ook qua sponsoring lopen we ondanks deze nieuwe deal alweer hopeloos achter de rest aan.
Klopt, al kan ik niet terugvinden hoeveel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Qurent vangen we toch ook nog gewoon geld van.
Bij Feyenoord is het wel een continue negatieve stroom omdat we internationaal weinig tot niks presteren, een stroom die overigens schromelijk overdreven wordt sinds het gedoe bij Nancy en Roma, niet in de laatste plaats door onze binnenlandse media die al een harde plasser krijgen van ‘Supportersgeweld Feyenoord!!’. Voor buitenlandse clubs staan we gewoon in dat rijtje van Rode Ster en Panathinaikos, dat is een best kwetsbare status.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja man, Ajax en PSV komen internationaal nooit slecht in 't nieuws
Feyenoord is niet op die manier betrokken in het project, dus dat lijkt me sterk. Al zijn de prijzen voor seizoenkaarten natuurlijk alsnog (te) hoog, maar dat was de afgelopen jaren ook al zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:23 schreef TheInfamous het volgende:
Dit kan nog een duur grapje worden aangezien het aangewezen projectteam nu ook een extra jaar moet worden betaald. Ben benieuwd naar de sk prijzen deze week
5 miljoen vangt PSVquote:Op maandag 25 maart 2019 17:01 schreef Elan het volgende:
Er staat letterlijk in het artikel dat het substantieel meer is dan 6 miljoen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
5 miljoen vangt PSV
Droomparken betaalt 6
Lekker doemdenken
nee ze hebben 5 vast en 1 variabelquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in het artikel dat het substantieel meer is dan 6 miljoen.
Lekker dromen.
Niet Yatsen, Feyenoord heeft een vergelijkbare deal met PSV en doet het op dat vlak niet minder.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke prima, maar dus geen 5 miljoen totaal.
Niet yats doenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:22 schreef Elan het volgende:
Qua shirtsponsoring, maar hoeveel zou PSV totaal ophalen aan commerciële opbrengsten?
Beide jaarrekeningen zijn gewoon openbaar dus ik zou zeggen: zoek het opquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:22 schreef Elan het volgende:
Qua shirtsponsoring, maar hoeveel zou PSV totaal ophalen aan commerciële opbrengsten?
En Caland kan niet lezen.quote:De sponsoring levert meerdere miljoenen per jaar op, waarbij de bedragen partieel door de bedrijven betaald worden. Janssen onthulde wel dat het ,,substantieel meer’' is dan de huidige hoofdsponsor Energiedirect.nl, die jaarlijks 6 miljoen euro betaalt. De vijf bedrijven die de nieuwe sponsordeal dragen, leggen volgens Janssen allemaal evenveel geld in.
Het feit dat we internationaal sportief vaak weinig toevoegen lijkt me wel direct gecorreleerd aan het feit dat we weinig internationale allure hebben, maar PSV en zeker Ajax maken er ook vaak zat een zooitje van hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het wel een continue negatieve stroom omdat we internationaal weinig tot niks presteren, een stroom die overigens schromelijk overdreven wordt sinds het gedoe bij Nancy en Roma, niet in de laatste plaats door onze binnenlandse media die al een harde plasser krijgen van ‘Supportersgeweld Feyenoord!!’. Voor buitenlandse clubs staan we gewoon in dat rijtje van Rode Ster en Panathinaikos, dat is een best kwetsbare status.
Hij zit op wissel dus die zal er wel he-le-maal niks van kunnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dacht dat die Gravenberch zo'n enorm talent zou zijn
Dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit op wissel dus die zal er wel he-le-maal niks van kunnen.
Die zat de vorige pot ook al op de bankquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dacht dat die Gravenberch zo'n enorm talent zou zijn
Deze post sla ik even op.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zat de vorige pot ook al op de bank
Kokcu is dus 40-45 klasses beter
Ik weet niet eens op welke positie die Gravenberch speelt johquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet eens op welke positie die Gravenberch speelt joh
Daar hebben we al 13 jaar niet verloren, en Utrecht-uit lijkt gek genoeg altijd een kuuroord als het niet goed gaat (0-4 winst in het Mario Been-jaar, 1-2 winst na die reeks van zeven in 15-16).quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:13 schreef fetX het volgende:
KökcüGod![]()
Dit weekend lekker uit naar Utrecht. Dat wordt vast een genottelijke wedstrijd.
Ik kan me ook nog een 2-5 herinneren middenin de gebruikelijke januaridip. Kwam ook een leuk Vilhena juichgifje uit die wedstrijd volgens mijquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar hebben we al 13 jaar niet verloren, en Utrecht-uit lijkt gek genoeg altijd een kuuroord als het niet goed gaat (0-4 winst in het Mario Been-jaar, 1-2 winst na die reeks van zeven in 15-16).
Vertrouwen!!!
Ja klopt, Schaken speelde uit het niks een heerlijk potje toen. 2-5 was toen een héél magere score, Utrecht verdedigde niet eens die wedstrijd. Toornstra maakte er twee voor Utrecht die wedstrijd overigens!quote:Op woensdag 27 maart 2019 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een 2-5 herinneren middenin de gebruikelijke januaridip. Kwam ook een leuk Vilhena juichgifje uit die wedstrijd volgens mij
ik ook gelezen, voortaan gaan we met 10 middenvelders spelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik lees net dat we geïnteresseerd zouden zijn in Crowley van Willem II..
Speelt in de Eredivisie, middelmaat, kost niet veel geld en gaat hoogstwaarschijnlijk mislukken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Met als verschil dat PSV ook interesse heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt in de Eredivisie, middelmaat, kost niet veel geld en gaat hoogstwaarschijnlijk mislukken.
Seems legit.
Wat boeit dat precies dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Met als verschil dat PSV ook interesse heeft.
Ruilen tegen Tapia dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:02 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:
Dat dat normaal niet is bij Van Geel, de rest van de criteria wel. Ik nam aan dat fetX daarop doelde, dat het een typische Van Geel aankoop zou zijn.quote:
Daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat dat normaal niet is bij Van Geel, de rest van de criteria wel. Ik nam aan dat fetX daarop doelde, dat het een typische Van Geel aankoop zou zijn.
Ja, en ook 41 jaar na Bob Dylanquote:
Ja, alsof dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:31 schreef Maastoren het volgende:
Laatste thuiswedstrijd wellicht zonder publiek. Ik zou er niet rouwig om zijn. Wel beetje treurig voor Van Persie en Van Bronckhorst. Maar dan sluiten we het seizoen in ieder geval in stijl af.
Waarom zie jij dat niet gebeuren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alsof dat gaat gebeuren
Mongolen bij het AD
Ja maar dat gaan ze dus nooit die laatste wedstrijd doen. Zo achterlijk zijn ze daar ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom zie jij dat niet gebeuren?
Gezien de vuurwerkshow zou een wedstrijd zonder publiek prima passen bij de hetze die er nu wordt gevoerd.
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:00:00NIEUWS Martin van Geel vertrekt per 1 juli bij #Feyenoord. Details & reacties ? reageer retweet
quote:Martin van Geel vertrekt per 1 juli bij Feyenoord. De technisch directeur is in nauwe samenspraak met de overige directieleden tot de conclusie gekomen dat het beter voor hemzelf en voor Feyenoord is dat de wegen deze zomer scheiden. Dit na acht jaren waarin, mede door zijn inspanningen, na een periode van ‘droogte’ grote sportieve successen voor Feyenoord werden geboekt en de club weer financieel gezond werd gemaakt.
Martin van Geel trad in het seizoen 2011-2012 aan bij Feyenoord, dat op dat moment zat opgezadeld met een enorme schuldenlast en een fors negatief eigen vermogen. Voornaamste opdracht aan hem was dan ook het samenstellen van een goede en herkenbare selectie, met een zo ongeveer gehalveerd salarisbudget. Dit terwijl spelers verkocht dienden te worden en de transferopbrengsten vervolgens eerst in het geheel niet en later mondjesmaat door hem konden worden geherinvesteerd.
Ondanks deze beperkingen kwam sportief succes al snel met in Van Geels eerste seizoen een tweede plaats, onder de door hem aangestelde trainer Ronald Koeman. Uiteindelijk werden in de acht jaar met Van Geel als technisch directeur liefst vijf prijzen gewonnen, met als absoluut hoogtepunt natuurlijk het veroveren van de eerste landstitel sinds 18 jaar op 14 mei 2017. Bovendien kon, doordat de club weer gezond was gemaakt (mede door positieve transferresultaten), het salarisbudget de afgelopen jaren steeds met gemiddeld een miljoen omhoog en werd onder meer geïnvesteerd in 1908, de nieuwe trainingsaccommodatie voor het eerste elftal, en het nieuwe jeugdcomplex dat nu in aanbouw is.
Van Geel: ‘Het is een prachtig avontuur geweest’
Van Geel: ‘Ik trek hier straks trots over wat we met elkaar de afgelopen acht jaar hebben bereikt de deur achter me dicht. Het is een prachtig avontuur geweest en we hebben met elkaar een reeks successen geboekt, waarvan werkelijk niemand vooraf geloofde dat we dat zouden kunnen bereiken. Natuurlijk is het spijtig dat het straks eindigt, want met de directe collega’s had ik nog jaren door kunnen werken, maar het lot van een td is dat successen uit het verleden en waar je als club vandaan komt door een deel van de buitenwacht snel zijn vergeten als het een periode minder draait. Dat is jammer, maar zo werkt het nu eenmaal. De vele negatieve aandacht die er nu voor mij is, is niet goed voor Feyenoord. Vandaar dat ik ruimte maak. De komende maanden zal ik zorgen dat ik alle dossiers zo goed mogelijk achter laat voor mijn opvolger. Van wat ik na 1 juli ga doen heb ik nog geen idee, maar ik zit nog vol energie en ambitie. Ik hoop dat de club volgend seizoen met een nieuwe td en een nieuwe hoofdtrainer weer met fris elan op jacht kan naar nieuwe successen.’
WAT EEN ORGASMEquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES
WE WORDEN GEK JAAAAAAAAAAAAAA
Neem aan dat De Dominee wel even gepolst gaat wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Coen Moulijn
Nee, zonder gekheid. Wie is er geschikt genoeg?
Verdomme 17 minuten...quote:
Volgens mij gewoon het complete bedrag, want het contract loopt nog een jaar door, ze staan alleen niet meer op het shirt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik niet terugvinden hoeveel.
Kan best om enkele tonnen gaan.
Eigenlijk overheerst toch wel dit ja. De eerste jaren deed ie het natuurlijk fantastisch en het is toen voor het eerst ooit geweest dat ik de naam van een td positief heb langs horen komen in spreekkorenquote:
Vanaf 4 minuten gaat ie huilenquote:
Lol wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk staat de club er financieel en sportief misschien wel slechter voor dan toen hij kwam. Op zich best een prestatie.
Nee, dat is onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk staat de club er financieel en sportief misschien wel slechter voor dan toen hij kwam. Op zich best een prestatie.
Toen hij kwam waren we bijna failliet, domme idiootquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
wtfquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Elanned.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
En toch heb ik daar mee te doen, want ondanks dat ik van mening ben dat de koek echt op was voor hem en hij niets meer aan Feyenoord toevoegde ben ik ervan overtuigd dat hij zich altijd volledig heeft ingezet voor Feyenoord. En laten we niet vergeten: hij heeft ook absoluut goede dingen gedaan. Maar nu is het tijd om te gaan.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Maar er stond wel kapitaal op het veld en we konden teren op toen de beste jeugdopleiding van Nederland.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen hij kwam waren we bijna failliet, domme idioot
natuurlijk maar je best doen is niet genoegquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch heb ik daar mee te doen, want ondanks dat ik van mening ben dat de koek echt op was voor hem en hij niets meer aan Feyenoord toevoegde ben ik ervan overtuigd dat hij zich altijd volledig heeft ingezet voor Feyenoord. En laten we niet vergeten: hij heeft ook absoluut goede dingen gedaan. Maar nu is het tijd om te gaan.
Eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch heb ik daar mee te doen, want ondanks dat ik van mening ben dat de koek echt op was voor hem en hij niets meer aan Feyenoord toevoegde ben ik ervan overtuigd dat hij zich altijd volledig heeft ingezet voor Feyenoord. En laten we niet vergeten: hij heeft ook absoluut goede dingen gedaan. Maar nu is het tijd om te gaan.
Om in Elan's woorden te spreken, eigenlijk staat de club er organisatorisch misschien wel slechter voor dan toen hij kwam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Uitdagingen nieuwe TD:
- Flink doorselecteren van selectie
- Functioneren technische staf onder de loep nemen
- Doorstroming jeugd verbeteren
- Scoutingapparaat verbeteren
- internationaal netwerk / blikveld creëren
Ga er maar aan staan.
En dan mag je ook nog eens dealen met nagenoeg geen voorbereidingstijd op het nieuwe seizoen én een matige trainer die je voorganger heeft aangesteldquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Uitdagingen nieuwe TD:
Ga er maar aan staan.
In het geval van vGeel niet, nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar je best doen is niet genoeg
Ik verwacht ook dat Stam geen geweldenaar is en de basis waarop ie is aangesteld is discutabel, maar ik wil nog even afwachten met zo'n oordeel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan mag je ook nog eens dealen met nagenoeg geen voorbereidingstijd op het nieuwe seizoen én een matige trainer die je voorganger heeft aangesteld
Wat een club
zonder Feyenoord verleden en een TD die je rug dekt wordt het voor Jaap toch wel heel moeilijk, gaat de kerst niet halenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Stam geen geweldenaar is en de basis waarop ie is aangesteld is discutabel, maar ik wil nog even afwachten met zo'n oordeel.
Ik vind het zo'n onzin dat je een Feyenoord verleden moet hebben. Ben blij dat er nu iemand staat die dat niet heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder Feyenoord verleden en een TD die je rug dekt wordt het voor Jaap toch wel heel moeilijk, gaat de kerst niet halen
Ken nog wel een geschikte kandidaat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Uitdagingen nieuwe TD:
Ga er maar aan staan.
Als Gio dat niet had gehad was hij ontslagen voordat hij kampioen werd, ik ben het wel met je eens maar bij moeilijke clubs zoals Feyenoord kan het veel schelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin dat je een Feyenoord verleden moet hebben. Ben blij dat er nu iemand staat die dat niet heeft eigenlijk.
Dat is nu gemakkelijk praten inderdaad, maar ik vind het niet @onlogisch dat je wordt ontslagen als je 7x op rij verliest bij Feyenoord.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Gio dat niet had gehad was hij ontslagen voordat hij kampioen werd, ik ben het wel met je eens maar bij moeilijke clubs zoals Feyenoord kan het veel schelen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:01 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel vertrekt!!!!!!twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:00:00NIEUWS Martin van Geel vertrekt per 1 juli bij #Feyenoord. Details & reacties ? reageer retweet
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES
WE WORDEN GEK JAAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:12 schreef Maastoren het volgende:
JAAAAAAAAAAA
TED VAN LEEUWEN KOM ER MAAR IN
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaaaa!
Weet niet of het nu goed gaat komen, maar dit moest heel gauw gebeuren
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
je staat toch ook min of meer op nulquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat alle "MvG oprotten" tokkies nu hun zin hebben. Die tering domme achterban is een blok aan het been van deze club. Beenhakker haalde met een lege portemonnee Michael Lumb, Smolov en Johnny van de Beukering. Martin van Geel haalde met beperkte middelen Janmaat, Guidetti, Pelle, Elia etc etc. Kenneth Vermeer losweken bij Ajax was briljant, Brad Jones was een hele slimme zet. Mario Been eruit gooien ook. Deze man heeft Feyenoord weer kleur op de wangen gegeven. Ja Amrabat, Larsson, Bilal zijn niet uit de verf gekomen maar in de vijver waarin Feyenoord moet vissen loop je al snel tegen een miskoop aan. Gio weg, Van Geel weg. We kunnen weer vanaf nul beginnen. Gefeliciteerd.
Ja, bedankt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat alle "MvG oprotten" tokkies nu hun zin hebben. Die tering domme achterban is een blok aan het been van deze club. Beenhakker haalde met een lege portemonnee Michael Lumb, Smolov en Johnny van de Beukering. Martin van Geel haalde met beperkte middelen Janmaat, Guidetti, Pelle, Elia etc etc. Kenneth Vermeer losweken bij Ajax was briljant, Brad Jones was een hele slimme zet. Mario Been eruit gooien ook. Deze man heeft Feyenoord weer kleur op de wangen gegeven. Ja Amrabat, Larsson, Bilal zijn niet uit de verf gekomen maar in de vijver waarin Feyenoord moet vissen loop je al snel tegen een miskoop aan. Gio weg, Van Geel weg. We kunnen weer vanaf nul beginnen. Gefeliciteerd.
LokaleGodquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:46:05Director of Football Martin van Geel is leaving Feyenoord this summer. Not too surprising: he negotiated a move with Anderlecht this winter and was looking for a way out in the past months. reageer retweet
Lolquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oh ja, dat interessante Engelse sprekende kut kanaaltje leeft ook nog.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:48 schreef Oldground het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:46:05Director of Football Martin van Geel is leaving Feyenoord this summer. Not too surprising: he negotiated a move with Anderlecht this winter and was looking for a way out in the past months. reageer retweet
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:48:55Even afgezien van personen: alles en iedereen bij #Feyenoord mag zich ook wel een beetje zorgen maken om de algehele tendens: een trainer (Advocaat) die niet komt om negativiteit. Een technisch directeur (#VanGeel) die opstapt om negativiteit. reageer retweet
Een frisse start heet zoiets.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:50 schreef Slobeend het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:48:55Even afgezien van personen: alles en iedereen bij #Feyenoord mag zich ook wel een beetje zorgen maken om de algehele tendens: een trainer (Advocaat) die niet komt om negativiteit. Een technisch directeur (#VanGeel) die opstapt om negativiteit. reageer retweet
We moeten juist blij zijn dat we nog indirect wat invloed uit kunnen oefenen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Ja, nu komt er tenminste iemand binnen met Jaap Stam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
We moeten juist blij zijn dat we nog indirect wat invloed uit kunnen oefenen.
Controlerende macht![]()
Dat kun je wel stellen, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, nu komt er tenminste iemand binnen met Jaap Stam.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je staat toch ook min of meer op nul
Buitenlandse vrienden van me vinden dit kanaal juist rete handig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ja, dat interessante Engelse sprekende kut kanaaltje leeft ook nog.
Precies, en als je op 0 staat kan het alleen maar beter gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
je staat toch ook min of meer op nul
Of het gaat helemaal naar de klote. Als je blijft falen in het aantrekken van talenten of implementeren van eigen jeugd in je eerste elftal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies, en als je op 0 staat kan het alleen maar beter gaan.
Dat is door supporters gekozen Hans.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verstandig dat Van Geel ermee stopt, was die goednieuwsshow van die man wel een beetje zat. Dat Feyenoord minder te besteden heeft dan Ajax en PSV is niet zo'n ramp, maar zo diep wegzakken na het kampioenschap is 100% verwijtbaar aan de technische mensen. En voor de naam van het trainingscomplex verdienen zij extra stokslagen. 1908.. dat verzin je toch niet.
Supporters laten meebeslissen is nooit zo'n goed idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is door supporters gekozen Hans.
De supporters hebben de naam bedacht, maar bepaalde mensen binnen Feyenoord hebben een keuze gemaakt. Zie de foto van die josti nog voor me, die nog een prijs kreeg ook voor zijn creatiefloze kutnaampjequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is door supporters gekozen Hans.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit dus.
Heb persoonlijk liever een behoorlijke bak met schulden maar daarnaast een substantiële inkomstenstroom dan geen schulden maar ook geen inkomsten.
Op dat punt zit Feyenoord nu. Geen doorstroming vanuit de jeugd, amper kapitaal op het veld en nog steeds een schuldenlast in de vorm van de aandelen die teruggekocht moeten worden.
wat dat betreft is het ook misschien goed om naar AZ te kijken, na vertrek Scheringa in een moeilijke positie maar die hebben toch met minder iets goeds neergezetquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verstandig dat Van Geel ermee stopt, was die goednieuwsshow van die man wel een beetje zat. Dat Feyenoord minder te besteden heeft dan Ajax en PSV is niet zo'n ramp, maar zo diep wegzakken na het kampioenschap is 100% verwijtbaar aan de technische mensen. En voor de naam van het trainingscomplex verdienen zij extra stokslagen. 1908.. dat verzin je toch niet.
Ja, zo kun je altijd beredeneren natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Of het gaat helemaal naar de klote. Als je blijft falen in het aantrekken van talenten of implementeren van eigen jeugd in je eerste elftal bijvoorbeeld.
Wat dat betreft mag die nieuwe gelijk vol aan de slag
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De nieuwe TD kan waarschijnlijk met de kerst ook weer oprotten aangezien eredivisie transfers en een derde plek op de ranglijst blijkbaar niet goed genoeg meer zijn voor deze achterban en de Feyenoord scouting koekenbakkers als Sinisterra aandraagt. Ga er maar aan staan.
Ik vind het over het algemeen niet zo heel boeiend hoe het trainingsveldje van het eerste heet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De supporters hebben de naam bedacht, maar bepaalde mensen binnen Feyenoord hebben een keuze gemaakt. Zie de foto van die josti nog voor me, die nog een prijs kreeg ook voor zijn creatiefloze kutnaampje
Zegt wel vaak verstandige dingenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ja, dat interessante Engelse sprekende kut kanaaltje leeft ook nog.
Heeft niks te maken met positief of negatief beredeneren we staan er gewoon enorm dramatisch voor qua perspectief.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, zo kun je altijd beredeneren natuurlijk
Denk dat het de taak van de nieuwe TD ook wel wordt om het scoutingsapparaat te evalueren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De nieuwe TD kan waarschijnlijk met de kerst ook weer oprotten aangezien eredivisie transfers en een derde plek op de ranglijst blijkbaar niet goed genoeg meer zijn voor deze achterban en de Feyenoord scouting koekenbakkers als Sinisterra aandraagt. Ga er maar aan staan.
Van Geel gaat uit woede en teleurstelling nog een paar ontzettende kutspelers halen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Joris Mathijsen als technisch directeur nu?
Wel gek om pas 1 juli te beginnen, lijkt me dat je dan weinig kan voorbereiden voor het nieuwe seizoen.
(onterechte) meltdown.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit zit me zo ontzettend hoog. Op Martin van Geel na heeft Feyenoord alleen maar koekenbakkers gehad als TD. No way dat Feyenoord erop vooruit gaat nu MvG vertrekt. Dadelijk komen ze met Gert Jan Verbeek aan ofzo. Ik voel vijf tussenjaren aankomen.quote:
vind ik ook wel vreemd of ze moeten de nieuwe TD deze week aankondigenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Joris Mathijsen als technisch directeur nu?
Wel gek om pas 1 juli te beginnen, lijkt me dat je dan weinig kan voorbereiden voor het nieuwe seizoen.
We zitten nu al in het tweede tussenjaar op rij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit zit me zo ontzettend hoog. Op Martin van Geel na heeft Feyenoord alleen maar koekenbakkers gehad als TD. No way dat Feyenoord erop vooruit gaat nu MvG vertrekt. Dadelijk komen ze met Gert Jan Verbeek aan ofzo. Ik voel vijf tussenjaren aankomen.
Zou ik ook zeggen als het traingsveld van mijn club zo'n kutnaam had jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen niet zo heel boeiend hoe het trainingsveldje van het eerste heet.
Is het ook niet.. ik zou het zelf gewoon Hillesluis genoemd hebben. Ook niet creatief maar het is vertrouwd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen niet zo heel boeiend hoe het trainingsveldje van het eerste heet.
Shoppen met weinig geld zonder fatsoenlijke scouts is idd een zware opgave. Dan heb je een TD nodig met een groot netwerk en die echt top is. Dat is van Geel m.i. niet ondanks dat hij ook veel goeds heeft gedaan. Feijenoord heeft gewoon nieuw bloed nodig, ik ben benieuwd bij we ze uitkomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jan Boskamp Academyquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het ook niet.. ik zou het zelf gewoon Hillesluis genoemd hebben. Ook niet creatief maar het is vertrouwd.
Die zou dan eigenlijk al nu moeten beginnen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik ook wel vreemd of ze moeten de nieuwe TD deze week aankondigen
Mwah, mei kan nog wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zou dan eigenlijk al nu moeten beginnen.
Nog snel even álle transfervrije spelers een contract aanbieden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Geel gaat uit woede en teleurstelling nog een paar ontzettende kutspelers halen.
Met Mark Wotte halen we een bekende van de club binnenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef Daario het volgende:
[..]
Shoppen met weinig geld zonder fatsoenlijke scouts is idd een zware opgave. Dan heb je een TD nodig met een groot netwerk en die echt top is. Dat is van Geel m.i. niet ondanks dat hij ook veel goeds heeft gedaan. Feijenoord heeft gewoon nieuw bloed nodig, ik ben benieuwd bij we ze uitkomen.
Die hele aanstelling slaat al nergens op. Je komt via Advocaat en van Gaal bij Jaap Stam uit. Drie totaal andere profielen. Leg het maar uit. Verder dan 'iemand van naam die voor de groep kan staan en Nederlands is' kom ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Haringkop het volgende:
Dus je laat Van Geel eerst de trainer aanstellen om hem vervolgens de bons te geven. Bijzonder is het op z’n minst te noemen..
Ik vind het een prima naam, maar het ligt toch niet in Hillesluis?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het ook niet.. ik zou het zelf gewoon Hillesluis genoemd hebben. Ook niet creatief maar het is vertrouwd.
Het meest zielige aan het complex is wel dat hekwerk wat ze er nu omheen aan het plaatsen zijn, zodat er ook vanaf het dijkje niet meer gekeken kan wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
ja die had je in de winterstop al moeten aanstellen, nu kan hij niets anders doen dan de beoogde aankopen van Martin al dan niet goed te keurenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zou dan eigenlijk al nu moeten beginnen.
Lijkt me vrij logisch als er de wens is dat er besloten getraind kan worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het meest zielige aan het complex is wel dat hekwerk wat ze er nu omheen aan het plaatsen zijn, zodat er ook vanaf het dijkje niet meer gekeken kan worden
Wat is er mis met Gio weg? Die heeft goed resultaat behaald met een groep die goed in elkaar viel, maar geen enkele speler beter laten voetballen en voor meer verkocht, terwijl dit wel een van de belangrijkste inkomensstromen is van Feyenoord. Daarnaast heeft hij dit Feyenoord buiten topwedstrijden ook niet op een manier kunnen laten voetballen die hoop geeft op beter.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je zet een complex neer voor tien miljoen om er nu alsnog een groot hek omheen te plaatsen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch als er de wens is dat er besloten getraind kan worden.
Van Geel deed zelf prima werk in de paar maanden die hij had voor seizoen 2011/12. 1 juli is wel te laat wmbquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die had je in de winterstop al moeten aanstellen, nu kan hij niets anders doen dan de beoogde aankopen van Martin al dan niet goed te keuren
Nu pas ja?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:08 schreef Haringkop het volgende:
Dat Van Geel nu ontsnapt, maakt z’n optreden in de tafel van Kees wel gênant.
Wat zei hij daar dan dat nu zo chanant is?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:08 schreef Haringkop het volgende:
Dat Van Geel nu ontsnapt, maakt z’n optreden in de tafel van Kees wel gênant.
Guidetti en wie nog meer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Geel deed zelf prima werk in de paar maanden die hij had voor seizoen 2011/12. 1 juli is wel te laat wmb
Gewoon heel z’n optreden en houding. Iedereen zag het verkeerd en Martin had gelijk, het vertrouwen wat hij intern genoot zou zo ongelofelijk groot zijn...en nu ineens stopt hij aan het einde van het seizoen in het belang van Feyenoord.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zei hij daar dan dat nu zo chanant is?
Lekker laten gaan makker. Die man kraamt louter onzin uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gio weg? Die heeft goed resultaat behaald met een groep die goed in elkaar viel, maar geen enkele speler beter laten voetballen en voor meer verkocht, terwijl dit wel een van de belangrijkste inkomensstromen is van Feyenoord. Daarnaast heeft hij dit Feyenoord buiten topwedstrijden ook niet op een manier kunnen laten voetballen die hoop geeft op beter.
Het zou mij niets verbazen als zijn optreden enigszins van invloed is geweest op de opvatting van andere directieleden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon heel z’n optreden en houding. Iedereen zag het verkeerd en Martin had gelijk, het vertrouwen wat hij intern genoot zou zo ongelofelijk groot zijn...en nu ineens stopt hij aan het einde van het seizoen in het belang van Feyenoord.
Trainers die spelers daadwerkelijk beter maken zijn sowieso dun gezaaid denk ik. Gio maakte over het algemeen goede en logische keuzes. Hij had ook het lef om Dirk Kuyt op de bank te posteren op een gegeven moment. Overige wisselspelers leek hij ook wel happy te kunnen houden. Verder stond het in grote wedstrijden waarin het er echt om ging vaak goed. Anders win je niet zoveel bekers en schalen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gio weg? Die heeft goed resultaat behaald met een groep die goed in elkaar viel, maar geen enkele speler beter laten voetballen en voor meer verkocht, terwijl dit wel een van de belangrijkste inkomensstromen is van Feyenoord. Daarnaast heeft hij dit Feyenoord buiten topwedstrijden ook niet op een manier kunnen laten voetballen die hoop geeft op beter.
hij werkt natuurlijk zijn opvolger ook in in die tijd. Dat hij 1 juli gaat wil niet zeggen dat een nieuwe TD pas dan begint.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Geel deed zelf prima werk in de paar maanden die hij had voor seizoen 2011/12. 1 juli is wel te laat wmb
Zegt van Geel dat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef fetX het volgende:
‘De beschadiging van vandaag is het compliment van morgen.’
Wat een filosoof.
Ja, in zijn interview.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt van Geel dat?
Het is niet alsof ze met een brandend kruis voor z'n huis staan. En daarnaast heeft hij al die jaren rijkelijk betaald gekregen, je weet dat zo'n moment komt.
Het is ook nog eens niet correct. Hiermee lijk je te suggereren dat een bepaalde kritiek (beschadiging) later als een compliment wordt gezien. Hij bedoelt iets heel anders.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef fetX het volgende:
‘De beschadiging van vandaag is het compliment van morgen.’
Wat een filosoof.
Ongetwijfeld, alleen niet in rotjedamquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Proficiat boys!
Ik voorspel dat de kampioenschappen de komende jaren aan elkaar worden geregen.
Ik lees het niet. Help me even?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:25 schreef Elan het volgende:
Gio voelt zich ook wel een beetje belazerd lees je tussen de regels door in zijn reactie op het vertrek van V Geel
https://www.fr-fans.nl/ni(...)niet-prettig-geweest
Nouja met name het feit dat hij het als een complete verrassing kwam (terwijl ze blijkbaar wekelijks meerdere keren met elkaar spraken) hij niet zozeer jammer vindt en de lichaamstaal.quote:
Zijn opvolger krijgt het zondagavond plekje op de bank én zijn favoriete bord.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:27 schreef Moustachio het volgende:
Neemt zijn opvolger zijn netwerk over?
Ken nog wel wat oud-bestuurders die iets onbeschofter zijn aangepakt ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:26 schreef Haringkop het volgende:
Wat een gejank, De Jong ook weer in z'n interview: wij kunnen wel tegen kritiek, maar de wijze waarop was te onbeschoft.
Alsof Van Geel zo onbeschoft is aangepakt. Hij is vooral hard in media aangepakt en (terecht) op fouten gewezen, maar daar wilde hij juist zelf niets van weten. Alle kritiek was volgens meneer ongegrond.
Of zouden ze echt die paar spreekkoren 'Martin, rot op!' bedoelen. Als je daar niet tegen opgewassen bent, heb je niets bij een club als Feyenoord te zoeken.
YouTube is voor iedereen toegankelijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:27 schreef Moustachio het volgende:
Neemt zijn opvolger zijn netwerk over?
Het aanstaande vertrek werpt nu al zijn vruchten aftwitter:sandervanhal twitterde op woensdag 27-03-2019 om 17:03:32Volgens algemeen directeur Jan de Jong overweegt Feyenoord tóch toe te treden tot de voetbalpiramide. Dat vertelde hij net voor de camera van FOX Sports. reageer retweet
Dat viersporenbeleid was dus echt Van Geels plan om koste wat kost geen gezichtsverlies te lijdenquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
Het aanstaande vertrek werpt nu al zijn vruchten aftwitter:sandervanhal twitterde op woensdag 27-03-2019 om 17:03:32Volgens algemeen directeur Jan de Jong overweegt Feyenoord tóch toe te treden tot de voetbalpiramide. Dat vertelde hij net voor de camera van FOX Sports. reageer retweet
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is veel te laat om nog aan te sluiten in die pyramide.
Ik denk dat er achter de schermen veel meer narigheid binnenkomt bij Feyenoord dan wij weten. Nare mails en dergelijke.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:26 schreef Haringkop het volgende:
Wat een gejank, De Jong ook weer in z'n interview: wij kunnen wel tegen kritiek, maar de wijze waarop was te onbeschoft.
Alsof Van Geel zo onbeschoft is aangepakt. Hij is vooral hard in media aangepakt en (terecht) op fouten gewezen, maar daar wilde hij juist zelf niets van weten. Alle kritiek was volgens meneer ongegrond.
Of zouden ze echt die paar spreekkoren 'Martin, rot op!' bedoelen. Als je daar niet tegen opgewassen bent, heb je niets bij een club als Feyenoord te zoeken.
Mails zelfs? Jezus wat schokkendquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat er achter de schermen veel meer narigheid binnenkomt bij Feyenoord dan wij weten. Nare mails en dergelijke.
Hebben ze ook al voor z'n huis gestaan en wat spandoekjes in z'n tuin gehangen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja ik denk aan bedreigingen etc.. iedereen weet toch dat je een bak shit over je heen kan krijgen als je bij Feyenoord werkt. Snap dat je daar een keer genoeg van krijgt
Dus jij denkt iets, en vervolgens is Van Geel niet eerlijk? Jaja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen idee.. Van Geel is trouwens niet helemaal eerlijk over zijn vertrek. Ik denk dat hij gezien de sportieve malaise en de beperkte financiële middelen geen kansen meer ziet om het om te draaien. Dan kan je maar beter op tijd wegwezen
Inderdaad.. Van Geel is zo glad als een paling dus dan moet je altijd tussen de regels doorlezen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus jij denkt iets, en vervolgens is Van Geel niet eerlijk? Jaja.
Oprecht zijn beste interview inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Prima laatste interview.
Jammer dat hij 2 jaar te laat afscheid neemt, maar alsnog het gevoel dat hij wel goed afscheid kan nemen. Bedankt Mart!
Oh, ongetwijfeld. Van Geel zal best in deze tijden best zo nu en dan een nare mail vol spelfouten ontvangen, maar er is vooral een inhoudelijke discussie over zijn prestaties van de laatste twee jaar gevoerd. En juist die discussie wordt vermeden. De voetbalpiramide is onzin, het aankoopbeleid is geweldig en de jeugdopleiding floreert als een malle etc etc.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat er achter de schermen veel meer narigheid binnenkomt bij Feyenoord dan wij weten. Nare mails en dergelijke.
Ja, dat is zeker vervelend. Doen alsof we met zóveel eigen jeugdspelers op het veld staan, maar tegen Willem II laatst zag ik er maar vier, waarvan één gehuurd en één bijna met pensioen. Kökcu en Vilhena zijn op het moment de enige eigen jeugdspelers die enige kapitaal vormen. Als je verder jongens als vBeek, Nieuwkoop en Verdonk moet opstellen, dan heet dat armoe, niet ‘florerend talent’.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Van Geel zal best in deze tijden best zo nu en dan een nare mail vol spelfouten ontvangen, maar er is vooral een inhoudelijke discussie over zijn prestaties van de laatste twee jaar gevoerd. En juist die discussie wordt vermeden. De voetbalpiramide is onzin, het aankoopbeleid is geweldig en de jeugdopleiding floreert als een malle etc etc.
Feyenoord doet nu weer alsof ze in deze situatie gebracht worden door de buitenwereld, maar weigert zelf kritisch te zijn over het huidige beleid.
Wie stel jij voor?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:37 schreef satecl het volgende:
En dan hoor ik nu de naam Henk van Stee van fucking FC Sparta.Tering wat hebben wij toch een amateuristisch clubje.
Ik denk dat Eenhoorn goed zit bij AZ.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou gaan voor een Max Huiberts en Eenhoorn gelijk meenemen.
Hoi Martinquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:21 schreef Dejannn het volgende:
Huiberts idem vrees ik.
Waarom niet intern kijken of iemand geschikt zou zijn? Ik zou in elk geval kiezen voor iemand die de club kent.
Vlijmscherpe analyses met de groene en rode pijltjes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik meegekregen dat Feyenoord een universitair geschoolde Nederlander gaat vragen. Blijkbaar iemand van Harvard.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vlijmscherpe analyses met de groene en rode pijltjes.
Heeft iemand die post nog ergens?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je ziet toch in beide opstellingen het pijltje naar voren staan bij amrabat....
het is in ieder geval geen verdedigende middenvelder...
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben jij blind ofzo....
waarom denk jij anders dat die pijltje naar het doel van de tegenstander staan....
Dat is een teken voor aanvallend spel....
moelijk he ....
En dan toch ieder weekend terugvliegen om bij de harde kern te staan van Feyenoordquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:37 schreef fetX het volgende:
Toen wist ik het écht zeker. Klaas komt van Harvard.
Waarom?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:46 schreef Elan het volgende:
Huiberts valt dus sowieso af, jammer wel.
Ah oké.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij zich (blijkbaar) heeft gecommitteerd aan Eenhoorn.
Hij heeft een VBL-ban.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef Caland het volgende:
Jammer dat @:klaasweetalles te laf is om hier te reageren
Wat?! Heeft klaas een ban?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je spuit 11 ook weer. Doe er eens wat aan.
#FREE Klaasgod
Laat je dag niet vergallen door de draaideurprovocateurs.quote:
debielquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:51 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Bedankt voor je bestelling met ordernummer: 4045. Fijn dat we op jouw steun kunnen rekenen!
Zie hieronder het overzicht van je bestelling:
Orderoverzicht
Product Vak Rij Stoel Supporter Prijs
Seizoenkaart 2019-2020 X2 ¤ 302,00
Uitkaart 2019-2020 UIT ¤ 0,00
¤ 302,00
Toetertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ook verlengd. Genotquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:51 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Bedankt voor je bestelling met ordernummer: 4045. Fijn dat we op jouw steun kunnen rekenen!
Orderoverzicht
¤ 302,00
Toetertjes
Lekker man.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:51 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Orderoverzicht
¤ 302,00
Toetertjes
Gok dat je er dan een tientje bij moet optellen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:59 schreef Oldground het volgende:
[..]
Lekker man.
Is dit de prijs voor verlengen of de normale? Overweeg ook na 5 jaar weer een kaart.
Paar keer naar de hoeren van dat geld heb je meer plezier van.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:51 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Orderoverzicht
¤ 302,00
Toetertjes
Je moeder is tegenwoordig een stuk goedkoper dan slechts een paar keer voor die knaken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:45 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Paar keer naar de hoeren van dat geld heb je meer plezier van.
Die willen, helaas voor jullie, bij AZ blijven. Overigens is de hype rond Huiberts ook een beetje omdat hij spelers goed kan verkopen, maar wel de aankopen van Stewart. Zeker dit seizoen heeft hij echt niet zo goed ingekocht. Eenhoorn is wel echt een goede,quote:
Dat zeggen die gasten altijd. Zolang er geen deal is krijg je dat slappe gelul te horen van "de focus ligt op het huidige seizoen", "m'n werk hier is nog lang niet klaar", "ik heb het hier naar m'n zin". Logisch, want stel je voor dat ze publiekelijk toegeven wel oren te hebben naar een overstap, maar dat de deal afketst, dan hebben ze een probleem bij hun huidige club.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Die willen, helaas voor jullie, bij AZ blijven. Overigens is de hype rond Huiberts ook een beetje omdat hij spelers goed kan verkopen, maar wel de aankopen van Stewart. Zeker dit seizoen heeft hij echt niet zo goed ingekocht. Eenhoorn is wel echt een goede,
‘Ik word tot het gênante af gesteund binnen de club’quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zeggen die gasten altijd. Zolang er geen deal is krijg je dat slappe gelul te horen van "de focus ligt op het huidige seizoen", "m'n werk hier is nog lang niet klaar", "ik heb het hier naar m'n zin". Logisch, want stel je voor dat ze publiekelijk toegeven wel oren te hebben naar een overstap, maar dat de deal afketst, dan hebben ze een probleem bij hun huidige club.
Dit zijn ambitieuze figuren, dus als een grotere club interesse toont, dan gaan ze daar echt wel op in. Of denk je dat ze op voorhand een flinke salarisverhoging afwijzen?
Niemand reageert op het ordernummerquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:51 schreef Caland het volgende:
Beste Caland,
Orderoverzicht
¤ 302,00
Toetertjes
Ondertussen staat er een famfare klaar als hij de deur uit gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Ik word tot het gênante af gesteund binnen de club’
*fanfarequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ondertussen staat er een famfare klaar als hij de deur uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |