Neem aan dat De Dominee wel even gepolst gaat wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Coen Moulijn
Nee, zonder gekheid. Wie is er geschikt genoeg?
Verdomme 17 minuten...quote:
Volgens mij gewoon het complete bedrag, want het contract loopt nog een jaar door, ze staan alleen niet meer op het shirt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik niet terugvinden hoeveel.
Kan best om enkele tonnen gaan.
Eigenlijk overheerst toch wel dit ja. De eerste jaren deed ie het natuurlijk fantastisch en het is toen voor het eerst ooit geweest dat ik de naam van een td positief heb langs horen komen in spreekkorenquote:
Vanaf 4 minuten gaat ie huilenquote:
Lol wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk staat de club er financieel en sportief misschien wel slechter voor dan toen hij kwam. Op zich best een prestatie.
Nee, dat is onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk staat de club er financieel en sportief misschien wel slechter voor dan toen hij kwam. Op zich best een prestatie.
Toen hij kwam waren we bijna failliet, domme idiootquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
wtfquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Elanned.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |