quote:Op zondag 24 maart 2019 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
Klotehaags jij mag niet langer je modrechten gebruiken om de kaap te pakken
Gijp is wel een beetje een lulquote:
Wat heeft dat met modrechten te maken?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
Klotehaags jij mag niet langer je modrechten gebruiken om de kaap te pakken
Lijkt me helemaal het einde. Ben jij er goed in?quote:
hij hoeft toch niet 10 seconden te wachten met posten of is dat omdat hij zo'n bruinwerker met een abo isquote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft dat met modrechten te maken?
Dat komt door aboquote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij hoeft toch niet 10 seconden te wachten met posten of is dat omdat hij zo'n bruinwerker met een abo is
Nee ik kan dat niet. Net als haxball.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal het einde. Ben jij er goed in?
Ik heb bijna nooit meer katers. Nu ik sinds een paar jaar fulltime werk klamp ik mij vast aan mijn vrije dagen in het weekend. Een dag met een kater is niet gunstig voor mijn kostbare vrije tijd.quote:
Die kostbare vrije tijd verdoe je hier dus wat maakt het uitquote:Op zondag 24 maart 2019 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit meer katers. Nu ik sinds een paar jaar fulltime werk klamp ik mij vast aan mijn vrije dagen in het weekend. Een dag met een kater is niet gunstig voor mijn kostbare vrije tijd.
Het gevoelquote:Op zondag 24 maart 2019 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kostbare vrije tijd verdoe je hier dus wat maakt het uit
Ben jij nog naar café de Vink geweest gisteravond?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kostbare vrije tijd verdoe je hier dus wat maakt het uit
Waarheidquote:
Dat denk ik ook altijd als je aan je wenkies gaat lopen kuttenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Laten we het niet mooier maken dan het is
heb jij het nu over flamarandes wenkies?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als je aan je wenkies gaat lopen kutten
Wat voor pizza?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
Zo, afgelopen week heel veel bewogen en gedaan, dus straks pizza.
Ik patatquote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
Zo, afgelopen week heel veel bewogen en gedaan, dus straks pizza.
Fier op jou.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik patat45km gefietst dus het mag
Je hebt helemaal gelijk meidquote:Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Laten we het niet mooier maken dan het is
Goed gedaanquote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik patat45km gefietst dus het mag
Wilde naar Danzig maar tardis liet het afwetenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij nog naar café de Vink geweest gisteravond?
Ik lust geen tonijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. Maar nee de lekkerste is tonijn.
Wat ga je etenquote:
Daar ben ik al lang niet meer geweest zeg.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilde naar Danzig maar tardis liet het afweten
dat was jij juistquote:Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilde naar Danzig maar tardis liet het afweten
Geen ideequote:
Neequote:Op zondag 24 maart 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie ook zo enorm genoten van het mooie weer?
Wat zoek je aandacht van me steedsquote:Op zondag 24 maart 2019 17:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als je aan je wenkies gaat lopen kutten
Wiens dick?quote:
Je lust wel kaas toch?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het projecteren van je norm. Dat zou ik bij iedereen afkeuren.
Nee echt irritant dat licht dat op de pc schijntquote:Op zondag 24 maart 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb binnen genoten.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
Good for youquote:
Geen goede verduisterende gordijnen hebbenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee echt irritant dat licht dat op de pc schijnt
Wat zit jij nou weer te jankzakkenquote:
Gelukkig. Anders hadden we een probleem.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
absoluut, het is ook een hele lekkere pizza
Jouquote:
Ik waarschijnlijk ook straks van al die soa's die jij met je meedraagtquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook straks van al die soa's die jij met je meedraagt
Haha kan je wel ergens anders een handje mee helpen hahaquote:
Sowquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook straks van al die soa's die jij met je meedraagt
Honden uitlaten?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha kan je wel ergens anders een handje mee helpen haha
Kan je vertellen dat ze niet echt hun werk doenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chia het volgende:
Ik heb alleen verduisterende gordijnen in de slaapkamer. Verder hangen ze er alleen zodat ik naakt kan rondlopen zonder dat de overburen dat kunnen zien.
Jammer ditquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chia het volgende:
Ik heb alleen verduisterende gordijnen in de slaapkamer. Verder hangen ze er alleen zodat ik naakt kan rondlopen zonder dat de overburen dat kunnen zien.
Bijvoorbeeldquote:
Vast welquote:Op zondag 24 maart 2019 17:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben een gore slet. Niets bevredigt mij.
Same. Zie het nut van verduisterende gordijnen buiten de slaapkamer ook nietquote:Op zondag 24 maart 2019 17:52 schreef Chia het volgende:
Ja, daarom. Zal ik wel weer op handen en knieën moeten om in alle hoekjes en gaatjes te komenquote:
Zo danquote:
Het is slechts een vraag boze draak van een vrouwquote:Op zondag 24 maart 2019 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te jankzakken
Voorbips valt toch weinig aan te zienquote:Op zondag 24 maart 2019 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Same. Zie het nut van verduisterende gordijnen buiten de slaapkamer ook niet
Dan kan ik rustig toekijkenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Zal ik wel weer op handen en knieën moeten om in alle hoekjes en gaatjes te komen
Irritant als je tv wil kijken in de zomer met 12 ramenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Same. Zie het nut van verduisterende gordijnen buiten de slaapkamer ook niet
Ik vroeg nog gvd welke plant je verpot had EN DAAR REAGEER JE DAN WEER NIET OP HEquote:Op zondag 24 maart 2019 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is slechts een vraag boze draak van een vrouw
Komt omdat ik het niet weetquote:Op zondag 24 maart 2019 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vroeg nog gvd welke plant je verpot had EN DAAR REAGEER JE DAN WEER NIET OP HE
Jij weet niet eens hoe je een kutje moet bevredigen dus houd gewoon je bekquote:
Koekoekquote:Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe je een kutje moet bevredigen dus houd gewoon je bek
quote:
Stuur pic, dan kan ik het je vertellenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat ik het niet weetschaamde ik me voor.
Daar hoef je toch geen verduisterende gordijnen voor te hebbenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Irritant als je tv wil kijken in de zomer met 12 ramen
Amiritequote:
Oh?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen verduisterende gordijnen voor te hebben
Nog steeds zoquote:Op zondag 24 maart 2019 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neemt dat weer toe? Was in de veronderstelling dat dit al enkele jaren op een nulpunt zat.
Cquote:Op zondag 24 maart 2019 18:01 schreef Flamarande het volgende:
Zal ik
A. gaan koken
B. pizza eten of
C. Chinees bestellen
Ja.quote:
Waarom wil jij jezelf bestellenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:01 schreef Flamarande het volgende:
Zal ik
A. gaan koken
B. pizza eten of
C. Chinees bestellen
Wil jij het mij leren?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon toe dan jaquote:
T boeit niemandquote:Op zondag 24 maart 2019 18:01 schreef Flamarande het volgende:
Zal ik
A. gaan koken
B. pizza eten of
C. Chinees bestellen
Je speelt nog steeds met mijn gevoelens.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou ervan als je zo met mij praat
Nee dat doet crono wel, ik vind jou goorquote:
Ja dat zei je al jaquote:
:squote:Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh had je serieus met zosk verward
Some things never chaaaaaangeyquote:Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je speelt nog steeds met mijn gevoelens.
Prima.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat doet crono wel, ik vind jou goor
Heb 1 aanwijzing voor je: blijf uit mn buurtquote:Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prima.
Aanwijzingen geven mag altijd.
Dat kan ik helaas niet opvolgenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb 1 aanwijzing voor je: blijf uit mn buurt
Wil het ook niet weten. Seks is al vermoeiend genoeg zonder al dat gedoe. Zometeen gaat ze weer weg en kan ik lekker een goed filmpje uitzoeken voor handwerkquote:Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil wel naar de tintelier (met @johannes_vermeer) en de oceans40-45 (met @Paxcon)quote:Op zondag 24 maart 2019 18:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als we maar niet naar de 3 gaan hoor!
Ik ga mee naar oceansquote:Op zondag 24 maart 2019 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil wel naar de tintelier (met @:johannes_vermeer) en de oceans40-45 (met @:paxcon)
quote:Op zondag 24 maart 2019 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil wel naar de tintelier (met @:johannes_vermeer) en de oceans40-45 (met @:paxcon)
Heb ik net gedaan askimquote:
Aber is niet mijn verantwoordelijkheid. Ze mag mee maar ga niet zeuren als ze kiest om hier te blijven pls.quote:
Vind dit opwindendquote:Op zondag 24 maart 2019 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn duim zal spelen met jouw leven waarbij je wenst dat dat moment eeuwig duren zal.
Klinkt al flitsend.quote:
Dit klinkt als Henk die dit via feesboek naar hennie typtquote:Op zondag 24 maart 2019 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn duim zal spelen met jouw leven waarbij je wenst dat dat moment eeuwig duren zal.
Oké oké ga jij toch lekker in je dark room tv kijkenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je ziet niet goed met zoveel licht in huis.
Hennie leeft helaas niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als Henk die dit via feesboek naar hennie typt
Jij wel danquote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden dus jij kunt niet meepraten
Hij heet helemaal geen Hennie godverdomse kutmongool.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hennie leeft helaas niet meer.
Rip Hennie.
O die ruim ik nooit op.quote:
Er is vast een henk met een hennie kolerelijer.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heet helemaal geen Hennie godverdomse kutmongool.
Naar is datquote:Op zondag 24 maart 2019 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O die ruim ik nooit op.
Momenteel staan er hier twee in de kamer.
Ik krijg zo'n vies gevoel als ik dark room leesquote:Op zondag 24 maart 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké ga jij toch lekker in je dark room tv kijken
Welke FOK!ker wel?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden dus jij kunt niet meepraten
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n vies gevoel als ik dark room lees
Moet denken aan die tokkie parenclubs
Spuuglelijke mensen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?
Zie je die in een darkroom?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuuglelijke mensen bijvoorbeeld.
lekker etenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ook. Ga vrienden maken in Azie.
Maar je bent zelf ook lelijk, hoe werkt dat danquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar je ruikt ze wel, ik vind lelijke mensen ook niet prettig om te ruiken.
Hier zit een geurtje aanquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet aan mezelf ruikenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je bent zelf ook lelijk, hoe werkt dat dan
Niet slaan he. Ik ben een kleine jongenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik heb een leuke belangrijke baan met fantastische collega's.
Ik krijg vaak te horen dat ik heerlijk ruikquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik heb een leuke belangrijke baan met fantastische collega's.
Mag ook in dm, ben wel benieuwd namelijkquote:Op zondag 24 maart 2019 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet zeggen want dat is een beetje akelig herkenbaar
1.90 maar ben doorgaans 1.60 omdat ik mezelf zo klein mogelijk maak vanwege pleinvrees en angstbuienquote:Op zondag 24 maart 2019 18:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk.
Wat is verder je lichaamslengte?
Ja best wel he.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @:Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.
Zolang je binnen maar te genieten bent.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1.90 maar ben doorgaans 1.60 omdat ik mezelf zo klein mogelijk maak vanwege pleinvrees en angstbuien
Heerlijk juist dat archaïsche taalgebruik in deze schrale tijden van literaire armoede.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @:Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.
Sowquote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist dat archaïsche taalgebruik in deze schrale tijden van literaire armoede.
Nee ik hou van elke dagquote:
Thuis lig ik alleen maarquote:Op zondag 24 maart 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang je binnen maar te genieten bent.
Bedankt vriend.quote:
Gelul?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:32 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig komt kees zwaan hier niet meer met z’n fvd gelul
Zet de mensen die tegen Baudet zijn eens tegenover de mensen die voor zijnquote:
Mijn reis gaat niet naar Thailand a nerdquote:Op zondag 24 maart 2019 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkies scoren op het strand van Phuket.
Ach dat was maar ffkesquote:Op zondag 24 maart 2019 18:32 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig komt kees zwaan hier niet meer met z’n fvd gelul
Heb jij een bochelquote:Op zondag 24 maart 2019 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1.90 maar ben doorgaans 1.60 omdat ik mezelf zo klein mogelijk maak vanwege pleinvrees en angstbuien
Ach heb morgen wel weer zin om een weekje te knallen.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:52 schreef Cronometer het volgende:
Jammer dat het weekend zo snel om gaat.
En lekker gele pis?quote:
Ik niet, laatste werkweek. Enorm druk, laat werken, stress.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach heb morgen wel weer zin om een weekje te knallen.
Hoezo extra strak, leg gewoon langs je been in zo’n losserequote:Op zondag 24 maart 2019 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij m'n kruis. Moet altijd extra strakke boxers dragen
jezus hoe groot ben jij wel nietquote:Op zondag 24 maart 2019 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo extra strak, leg gewoon langs je been in zo’n lossere
quote:Op zondag 24 maart 2019 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat was ons al duidelijk haha
Is te dikquote:Op zondag 24 maart 2019 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo extra strak, leg gewoon langs je been in zo’n lossere
Hoezo oudquote:Op zondag 24 maart 2019 18:59 schreef Cronometer het volgende:
Jij bent oud, dan is het toch al verrimpeld?
Wat is de oudste pik die je gehad hebtquote:Op zondag 24 maart 2019 18:59 schreef Cronometer het volgende:
Jij bent oud, dan is het toch al verrimpeld?
vijf jaar jonger dan ik. Nooit ouder gedaan. Misschien mn volgende partner. Ik wil iemand die mij urenlang kan beminnen. Als je na 5 keer stoten al komt ben ik erg ongelukkig.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is de oudste pik die je gehad hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |