quote:Op zondag 24 maart 2019 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
Klotehaags jij mag niet langer je modrechten gebruiken om de kaap te pakken
Gijp is wel een beetje een lulquote:
Wat heeft dat met modrechten te maken?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:31 schreef TARDIS. het volgende:
Klotehaags jij mag niet langer je modrechten gebruiken om de kaap te pakken
Lijkt me helemaal het einde. Ben jij er goed in?quote:
hij hoeft toch niet 10 seconden te wachten met posten of is dat omdat hij zo'n bruinwerker met een abo isquote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft dat met modrechten te maken?
Dat komt door aboquote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij hoeft toch niet 10 seconden te wachten met posten of is dat omdat hij zo'n bruinwerker met een abo is
Nee ik kan dat niet. Net als haxball.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal het einde. Ben jij er goed in?
Ik heb bijna nooit meer katers. Nu ik sinds een paar jaar fulltime werk klamp ik mij vast aan mijn vrije dagen in het weekend. Een dag met een kater is niet gunstig voor mijn kostbare vrije tijd.quote:
Die kostbare vrije tijd verdoe je hier dus wat maakt het uitquote:Op zondag 24 maart 2019 17:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit meer katers. Nu ik sinds een paar jaar fulltime werk klamp ik mij vast aan mijn vrije dagen in het weekend. Een dag met een kater is niet gunstig voor mijn kostbare vrije tijd.
Het gevoelquote:Op zondag 24 maart 2019 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kostbare vrije tijd verdoe je hier dus wat maakt het uit
Ben jij nog naar café de Vink geweest gisteravond?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kostbare vrije tijd verdoe je hier dus wat maakt het uit
Waarheidquote:
Dat denk ik ook altijd als je aan je wenkies gaat lopen kuttenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Laten we het niet mooier maken dan het is
heb jij het nu over flamarandes wenkies?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als je aan je wenkies gaat lopen kutten
Wat voor pizza?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
Zo, afgelopen week heel veel bewogen en gedaan, dus straks pizza.
Ik patatquote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
Zo, afgelopen week heel veel bewogen en gedaan, dus straks pizza.
Fier op jou.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik patat45km gefietst dus het mag
Je hebt helemaal gelijk meidquote:Op zondag 24 maart 2019 17:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Laten we het niet mooier maken dan het is
Goed gedaanquote:Op zondag 24 maart 2019 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik patat45km gefietst dus het mag
Wilde naar Danzig maar tardis liet het afwetenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij nog naar café de Vink geweest gisteravond?
Ik lust geen tonijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. Maar nee de lekkerste is tonijn.
Wat ga je etenquote:
Daar ben ik al lang niet meer geweest zeg.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilde naar Danzig maar tardis liet het afweten
dat was jij juistquote:Op zondag 24 maart 2019 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilde naar Danzig maar tardis liet het afweten
Geen ideequote:
Neequote:Op zondag 24 maart 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie ook zo enorm genoten van het mooie weer?
Wat zoek je aandacht van me steedsquote:Op zondag 24 maart 2019 17:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als je aan je wenkies gaat lopen kutten
Wiens dick?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |