Vind dit opwindendquote:Op zondag 24 maart 2019 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn duim zal spelen met jouw leven waarbij je wenst dat dat moment eeuwig duren zal.
Klinkt al flitsend.quote:
Dit klinkt als Henk die dit via feesboek naar hennie typtquote:Op zondag 24 maart 2019 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn duim zal spelen met jouw leven waarbij je wenst dat dat moment eeuwig duren zal.
Oké oké ga jij toch lekker in je dark room tv kijkenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je ziet niet goed met zoveel licht in huis.
Hennie leeft helaas niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als Henk die dit via feesboek naar hennie typt
Jij wel danquote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden dus jij kunt niet meepraten
Hij heet helemaal geen Hennie godverdomse kutmongool.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hennie leeft helaas niet meer.
Rip Hennie.
O die ruim ik nooit op.quote:
Er is vast een henk met een hennie kolerelijer.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heet helemaal geen Hennie godverdomse kutmongool.
Naar is datquote:Op zondag 24 maart 2019 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O die ruim ik nooit op.
Momenteel staan er hier twee in de kamer.
Ik krijg zo'n vies gevoel als ik dark room leesquote:Op zondag 24 maart 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké ga jij toch lekker in je dark room tv kijken
Welke FOK!ker wel?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden dus jij kunt niet meepraten
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n vies gevoel als ik dark room lees
Moet denken aan die tokkie parenclubs
Spuuglelijke mensen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?
Zie je die in een darkroom?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuuglelijke mensen bijvoorbeeld.
lekker etenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ook. Ga vrienden maken in Azie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |