O die ruim ik nooit op.quote:
Er is vast een henk met een hennie kolerelijer.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heet helemaal geen Hennie godverdomse kutmongool.
Naar is datquote:Op zondag 24 maart 2019 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O die ruim ik nooit op.
Momenteel staan er hier twee in de kamer.
Ik krijg zo'n vies gevoel als ik dark room leesquote:Op zondag 24 maart 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké oké ga jij toch lekker in je dark room tv kijken
Welke FOK!ker wel?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden dus jij kunt niet meepraten
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n vies gevoel als ik dark room lees
Moet denken aan die tokkie parenclubs
Spuuglelijke mensen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?
Zie je die in een darkroom?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuuglelijke mensen bijvoorbeeld.
lekker etenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ook. Ga vrienden maken in Azie.
Maar je bent zelf ook lelijk, hoe werkt dat danquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar je ruikt ze wel, ik vind lelijke mensen ook niet prettig om te ruiken.
Hier zit een geurtje aanquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet aan mezelf ruikenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je bent zelf ook lelijk, hoe werkt dat dan
Niet slaan he. Ik ben een kleine jongenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik heb een leuke belangrijke baan met fantastische collega's.
Ik krijg vaak te horen dat ik heerlijk ruikquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik heb een leuke belangrijke baan met fantastische collega's.
Mag ook in dm, ben wel benieuwd namelijkquote:Op zondag 24 maart 2019 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet zeggen want dat is een beetje akelig herkenbaar
1.90 maar ben doorgaans 1.60 omdat ik mezelf zo klein mogelijk maak vanwege pleinvrees en angstbuienquote:Op zondag 24 maart 2019 18:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk.
Wat is verder je lichaamslengte?
Ja best wel he.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @:Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.
Zolang je binnen maar te genieten bent.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1.90 maar ben doorgaans 1.60 omdat ik mezelf zo klein mogelijk maak vanwege pleinvrees en angstbuien
Heerlijk juist dat archaďsche taalgebruik in deze schrale tijden van literaire armoede.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @:Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.
Sowquote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist dat archaďsche taalgebruik in deze schrale tijden van literaire armoede.
Nee ik hou van elke dagquote:
Thuis lig ik alleen maarquote:Op zondag 24 maart 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang je binnen maar te genieten bent.
Bedankt vriend.quote:
Gelul?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:32 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig komt kees zwaan hier niet meer met z’n fvd gelul
Zet de mensen die tegen Baudet zijn eens tegenover de mensen die voor zijnquote:
Mijn reis gaat niet naar Thailand a nerdquote:Op zondag 24 maart 2019 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkies scoren op het strand van Phuket.
Ach dat was maar ffkesquote:Op zondag 24 maart 2019 18:32 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig komt kees zwaan hier niet meer met z’n fvd gelul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |