Iig die op even opfrissenquote:
Blijf dan met je takken van de lapo afquote:
Nee, het apparaat hield ermee op. Ik at die tosti's ook altijd 's nachts/'s ochtends als mijn ritme weer eens flink in de war was.quote:
Ga je gangquote:
Nou dat is watquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet toch wat met geen leven hebben.
Thank God for hummus.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het apparaat hield ermee op. Ik at die tosti's ook altijd 's nachts/'s ochtends als mijn ritme weer eens flink in de war was.
quote:
Oh.. écht?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom niet....? staan en er punten op als je een Topic opent ofzo?
Ja een snellopend topic met veel reacties levert punten op, dat is de enige reden waarom ie in elke SC nietszeggende posts maakt en graag nieuw topic opent.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom niet....? staan en er punten op als je een Topic opent ofzo?
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja een snellopend topic met veel reacties levert punten op, dat is de enige reden waarom ie in elke SC nietszeggende posts maakt en graag nieuw topic opent.
Die is op stapquote:Op zondag 24 maart 2019 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is er met Manon? 1 week niks gezien
Weet ik niet ... Is ze niet op vakantie ? Misschien dat Tilly het weet of anders buurman sig000quote:Op zondag 24 maart 2019 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is er met Manon? 1 week niks gezien
Jesus dan ben je echt van het padje afquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
Waar blijft Deis? Mag ik al van de bank af?
Die ligt hier op de bank.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet ... Is ze niet op vakantie ? Misschien dat Tilly het weet of anders buurman sig000
Keine Ahnungquote:Op zondag 24 maart 2019 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet ... Is ze niet op vakantie ? Misschien dat Tilly het weet of anders buurman sig000
Die mag van dr Donald nooit na 12en postenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
Waar blijft Deis? Mag ik al van de bank af?
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mag van dr Donald nooit naat 12en posten
Met stalpoten. Maar dat is Mario zijn smaak. Naomi heeft ook dikke poten.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister als in die dag die 20 minuten geleden gister werd.
Heb je dr lange leren jas outfit zeker niet gezienquote:Op zondag 24 maart 2019 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan nog van die kut TT's ook nog eh?
Jaquote:Op zondag 24 maart 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister als in die dag die 20 minuten geleden gister werd.
Lekker dan die zal wel wedstrijdjes doen wie als eerste de koffie opdrinkt of zoquote:
Prima, als er maar niet gedemoniseerd wordtquote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker dan die zal wel wedstrijdjes doen wie als eerste de koffie opdrinkt of zo
Mo maakt zich nooit druk.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die was ook duidelijk wat opgefokt wel ondanks heleboel bongs.
Die zat natuurlijk gelijktijdig Saar Kroos's programma te kijken met de zelfde titelquote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die was ook duidelijk wat opgefokt wel ondanks heleboel bongs.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima, als er maar niet gedemoniseerd wordt
Wel met zoutquote:Op zondag 24 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Cashewnoten zijn kleine orgasmes eigenlijk
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Cashewnoten zijn kleine orgasmes eigenlijk
Nee maar eerlijk gezegd cringede ik altijd m’n panty uit van die vorige kwis maar aan jullie lofzangen te zien ga ik het maar proberenquote:
Ohquote:Op zondag 24 maart 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk gezegd cringede ik altijd m’n panty uit van die vorige kwis maar aan jullie lofzangen te zien ga ik het maar proberen
Een pinda is geen cashewnoot, sterker nog het is helemaal geen nootquote:Op zondag 24 maart 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Pinda's zonder zout heb ik nooit begrepen
Was even iets makkelijker tikken dan cashewnootquote:Op zondag 24 maart 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een pinda is geen cashewnoot, sterker nog het is helemaal geen noot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Nou Sas.. kies de vrolijkste er maar tussen uit
IkkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Luie lamstraalquote:Op zondag 24 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was even iets makkelijker tikken dan cashewnoot
Nummer 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
dat is niet zo moeilijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
MoGodquote:Op zondag 24 maart 2019 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de hoogste sinds de herinvoering van de stats ..
Is dat ook de reden dan ie de godsganse dag on line is?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de hoogste sinds de herinvoering van de stats ..
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet er toch niet aan denken hoeveel hij zou posten als-ie zich wel om iets druk zou maken.
Je moet er toch niet aan denken hoeveel hij zou posten als-ie zich wel om iets druk zou maken.
Met slapende tussenpozen, zoals jij ook kan en Mario ookquote:Op zondag 24 maart 2019 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dan ie de godsganse dag on line is?
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb bij Mo altijd het idee dat-ie heel dicht bij een meltdown zit. IK MAAK ME NERGENS DRUK OM, GODVERDOMME.
Ik kan op de raarste tijden slapen dat is waarquote:Op zondag 24 maart 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met slapende tussenpozen, zoals jij ook kan en Mario ook
stampende kistjesquote:Op zondag 24 maart 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb bij Mo altijd het idee dat-ie heel dicht bij een meltdown zit. IK MAAK ME NERGENS DRUK OM, GODVERDOMME.
Had ik ook last van ....quote:Op zondag 24 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan op de raarste tijden slapen dat is waar![]()
maar ik was alleen vanmorgen even on line daarna heb ik andere dingen gedaan
en na het avondeten kreek is een trekkertje, dat dan weer wel
Nee zo denk ik ook altijd met mijn dutjes, stel je voor dat ik de hele dag wakker zou zijnquote:Op zondag 24 maart 2019 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? niemand heeft er last van... dus..........
Nee klopt .. Ik niet in iigquote:Op zondag 24 maart 2019 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? niemand heeft er last van... dus..........
daarom .........quote:Op zondag 24 maart 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee zo denk ik ook altijd met mijn dutjes, stel je voor dat ik de hele dag wakker zou zijn
Ben je bij de moeder van sacha?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
halts maul![]()
nee nu heb ik tiramisou-schnitte
Lekker hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
halts maul![]()
nee nu heb ik tiramisou-schnitte
backspace backspace backspace backspace backspacequote:Op zondag 24 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij verwacht verder niets hoor.. alleen scoren
Welnee.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij verwacht verder niets hoor.. alleen scoren
Ja ik koop meestal maar geen pinda's enzoquote:Op zondag 24 maart 2019 00:46 schreef FANN het volgende:
het zakje gezouten cashewnoten is op,150 gram...
ik zie net naar de caloriëen kijken.... dat zijn er veeeeeeeel!
nou ja maakt niet uit, het was lekkerquote:Op zondag 24 maart 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik koop meestal maar geen pinda's enzo
Jaquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef Soury het volgende:
Pistache nootjesKut dat sommige introvert zijn en je nagels naar de klote
Nou ja niks is een beetje overdreven, maar gewoon denk ik.......quote:Op zondag 24 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weegt toch niks ook? ik zou mij dood eten dan
Dat zeggen ze in de cos ook. Phoooee ik weeg 40 kiloquote:Op zondag 24 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weegt toch niks ook? ik zou mij dood eten dan
bij sly vergaat met dat gezellig,hij is en kleine wicht in zwergenlandquote:Op zondag 24 maart 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij houdt niet van zuurkool, ook nog es niet
ja en ik bij nagels dus dat is altijd een dramaquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef Soury het volgende:
Pistache nootjesKut dat sommige introvert zijn en je nagels naar de klote
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in de cos ook. Phoooee ik weeg 40 kilo
Laat hem kwekken johquote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij sly vergaat met dat gezellig,hij is en kleine wicht in zwergenland
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft zn eigen mutti om voor te zorgen
Sly is een lekker dingquote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij sly vergaat met dat gezellig,hij is en kleine wicht in zwergenland
Ho vraag Mootie maar.quote:
teveel zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in de cos ook. Phoooee ik weeg 40 kilo
Dus als iemand knap is dan mag het een lul zijn logica?quote:
quote:
Tuurlijk. Mooie vrouwen mogen toch ook een bitch zijn?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus als iemand knap is dan mag het een lul zijn logica?
Ik hoef geen bitch iigquote:Op zondag 24 maart 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mooie vrouwen mogen toch ook een bitch zijn?
Sorry ik ken Sly en het is alles behalve een lul. En een lekker dingquote:Op zondag 24 maart 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus als iemand knap is dan mag het een lul zijn logica?
Je kan niet overal vrienden hebbenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ken Sly en het is alles behalve een lul. En een lekker ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu een film op een Spaanse zender, maar is dit dezelfde als in de OP?Nee in de OP is een DJ? ik heb geen idee ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu een film op een Spaanse zender, maar is dit dezelfde als in de OP?die fishiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik zoek ze wel in de cosquote:Op zondag 24 maart 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan niet overal vrienden hebben
deze heeft ook een spleetje, maar hier is zn mond dicht ..quote:Op zondag 24 maart 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee in de OP is een DJ? ik heb geen idee ook
Post er dan nietquote:
Nou nu pas ... ik weet niet precies wie een hekel heeft aan wiequote:
Nee het is een prima gastquote:
Oh dat komt vast wel weerquote:Op zondag 24 maart 2019 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Post er dan nietik heb al gecheckt of je geen streepje had vandaag
Eens,je moet hem even kennen.quote:
Ja soort Familie diner goes extremequote:Op zondag 24 maart 2019 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nu pas ... ik weet niet precies wie een hekel heeft aan wie![]()
dat komt omdat ik veel gemist heb, toet ik uit mijn coma kwam (bij wijze van spreken dan)
waren jullie er ineens zeg maar
Weet je niet wie Sly is dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zei knappe kerel zijn UI is nep
Ik weet nauwelijks nog aan wie ik zelf een hekel heb.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nu pas ... ik weet niet precies wie een hekel heeft aan wie![]()
dat komt omdat ik veel gemist heb, toet ik uit mijn coma kwam (bij wijze van spreken dan)
waren jullie er ineens zeg maar
met veel zuurkool en zoquote:Op zondag 24 maart 2019 01:00 schreef mario390 het volgende:
en prima Gast op en Schlauchboot met gat
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:00 schreef mario390 het volgende:
en prima Gast op en Schlauchboot met gat
Nah weet je het maakt niet uit, ik mag hem graag.quote:
de meeste UI's zijn toch nep?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zei knappe kerel zijn UI is nep
Ik welquote:Op zondag 24 maart 2019 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste UI's zijn toch nep?![]()
Of dacht je dat Chufi eruit ziet als Donald Duck ofzo?![]()
Ik lijk natuurlijk sprekend om mijn UI natuurlijk
nee, nu wil ik alles weten ookquote:Op zondag 24 maart 2019 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah weet je het maakt niet uit, ik mag hem graag.
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet nauwelijks nog aan wie ik zelf een hekel heb.
Ja jij wel.. we hebben ze genoeg mogen aanschouwen inmiddelsquote:Op zondag 24 maart 2019 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste UI's zijn toch nep?![]()
Of dacht je dat Chufi eruit ziet als Donald Duck ofzo?![]()
Ik lijk natuurlijk sprekend om mijn UI natuurlijk
Er is ergens een topic met een meet. Ik zou zeggen ga je gang. Remlof en Sly Ik en vele meerquote:
Oh linkquote:Op zondag 24 maart 2019 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ergens een topic met een meet. Ik zou zeggen ga je gang. Remlof en Sly Ik en vele meer
Ik schat hem op 2mquote:
iets met heg en toverheks ...?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ergens een topic met een meet. Ik zou zeggen ga je gang. Remlof en Sly Ik en vele meer
De eerste 11 delen gaat het tot in detail over de voorbereidingen. Het rantsoen chips wordt op 124 gram per persoon gemiddeld vastgesteld.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:
veels te lui voor zoekenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De eerste 11 delen gaat het tot in detail over de voorbereidingen. Het rantsoen chips wordt op 124 gram per persoon gemiddeld vastgesteld.
Ik ga het niet voor je doenquote:
Ja die zat bij me in de autoquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's een halve kop kleiner dan jij dus.
Drinken ze Jogi in Alemanquote:Op zondag 24 maart 2019 01:08 schreef mario390 het volgende:
waneer jullie land vanavond jogiland besiegen is jogi schuld
Vooral de beelden.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die Fok meets waren hilarisch om te volgen altijd
das een hele opluchtingquote:Op zondag 24 maart 2019 01:08 schreef mario390 het volgende:
waneer jullie land vanavond jogiland besiegen is jogi schuld
Welnee ik had voor fucking 80 euro spareribs gerooktquote:Op zondag 24 maart 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De eerste 11 delen gaat het tot in detail over de voorbereidingen. Het rantsoen chips wordt op 124 gram per persoon gemiddeld vastgesteld.
Stond gister nog in de Echo; Grootste vrouw van Amsterdam verhuisd naar Oost.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Muis heeft inmiddels mythische proporties hier
Bronquote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stond gister nog in de Echo; Grootste vrouw van Amsterdam verhuisd naar Oost.
Hebben we daar de offerte, de opdracht en het bonnetje ook van mogen zien?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik had voor fucking 80 euro spareribs gerookt
Editie West hield wijzelijk hun mondquote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 24 maart 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar de offerte, de opdracht en het bonnetje ook van mogen zien?
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij rook toch ooit ook ff zn kloten ?quote:Op zondag 24 maart 2019 01:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
jogi löw heeft soms wel eigen saft , Achselschweiss
Daar zijn speciale oefeningen voor. Als je genoeg oefent word je vanzelf groter.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
Ik zou best wel iets groter willen zijn ..... ik moet altijd vragen af iemand iets wil pakken als ik
alleen een boodschap ga doenirritant is dat, soms pak ik gewoon zo's kratje als ie in
de buurt is
ja jaquote:Op zondag 24 maart 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zijn speciale oefeningen voor. Als je genoeg oefent word je vanzelf groter.
Gewoon zo'n mandje meenemen in de boodschappenkar als opstapje.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
Ik zou best wel iets groter willen zijn ..... ik moet altijd vragen af iemand iets wil pakken als ik
alleen een boodschap ga doenirritant is dat, soms pak ik gewoon zo's kratje als ie in
de buurt is
ik ben altijd de lul hiero, behalve als mijn kleine broertje mee gaat shoppenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
de buurt is
het is een ideeeee..........quote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n mandje meenemen in de boodschappenkar als opstapje.
Ja, echt. Agnetha van Abba had dat ook gedaan. Die was 1.55 voor Abba. Bijna 20 cm langer geworden. Dat is wel veel hoor, maar een cm of 8-10 is zeker haalbaar.quote:
Soury kijkt gewoon over de schappen heenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou staan dingen ook achterlijk hoog bij de Appie, ik help altijd dwergvrouwtjes
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soury kijkt gewoon over de schappen heen
ja ik kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 01:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben altijd de lul hiero, behalve als mijn kleine broertje mee gaat shoppen
Die kan af en toe een gangpad overslaan, ze reikt gewoon over de schappen heen naar de achterkant van het andere pad.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja met hakken zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, echt. Agnetha van Abba had dat ook gedaan. Die was 1.55 voor Abba. Bijna 20 cm langer geworden. Dat is wel veel hoor, maar een cm of 8-10 is zeker haalbaar.
Nee, kwartiertje trainen per dag en wat voedingssupplementen.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja met hakken zekerdan lig ik gelijk plat op mijn giechel
Nog niet gekeken... volg het nauwelijks meer Till dr topic ... sorry tillquote:Op zondag 24 maart 2019 01:22 schreef mario390 het volgende:
hoe mike lotus afschleckt op de beeld goor
Dat Agnetha verhaal was al twijfelachtig maar dit wordt wel erg ongeloofwaardig.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kan af en toe een gangpad overslaan, ze reikt gewoon over de schappen heen naar de achterkant van het andere pad.
Die heeft voor een tv programma gewerkt over dieren.. paar afleveringen of zoquote:Op zondag 24 maart 2019 01:25 schreef mario390 het volgende:
dat romy zoveel op vakantie gaan kann is vreemd,werken beide niks
ja tilly plaatst bijna teveel van gjanquote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gekeken... volg het nauwelijks meer Till dr topic ... sorry till
OK... Ik ken iemand in Zweden die daar vroeger als kind wel een over de vloer kwamquote:Op zondag 24 maart 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, kwartiertje trainen per dag en wat voedingssupplementen.
en nu? ze zijn beide 2 jareen uit utopia en zijn nur onderwegsquote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft voor een tv programma gewerkt over dieren.. paar afleveringen of zo
O dan weet die vast hoe die voedingssuplementen heten.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik ken iemand in Zweden die daar vroeger als kind wel een over de vloer kwam
Het zou me niet verbazen als het niet waar zou zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat Agnetha verhaal was al twijfelachtig maar dit wordt wel erg ongeloofwaardig.
Ja... als peuter onthou je dat wel ... Tis dat ze al slaaptquote:Op zondag 24 maart 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dan weet die vast hoe die voedingssuplementen heten.
Mooi. Mogelijk heeft FANN er wat aan.quote:Op zondag 24 maart 2019 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja... als peuter onthou je dat wel ... Tis dat ze al slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |