quote:Op zondag 24 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Nou Sas.. kies de vrolijkste er maar tussen uit
IkkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Luie lamstraalquote:Op zondag 24 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was even iets makkelijker tikken dan cashewnoot
Nummer 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
dat is niet zo moeilijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
MoGodquote:Op zondag 24 maart 2019 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de hoogste sinds de herinvoering van de stats ..
Is dat ook de reden dan ie de godsganse dag on line is?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was wel 1 van de hoogste sinds de herinvoering van de stats ..
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet er toch niet aan denken hoeveel hij zou posten als-ie zich wel om iets druk zou maken.
Je moet er toch niet aan denken hoeveel hij zou posten als-ie zich wel om iets druk zou maken.
Met slapende tussenpozen, zoals jij ook kan en Mario ookquote:Op zondag 24 maart 2019 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dan ie de godsganse dag on line is?
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb bij Mo altijd het idee dat-ie heel dicht bij een meltdown zit. IK MAAK ME NERGENS DRUK OM, GODVERDOMME.
Ik kan op de raarste tijden slapen dat is waarquote:Op zondag 24 maart 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met slapende tussenpozen, zoals jij ook kan en Mario ook
stampende kistjesquote:Op zondag 24 maart 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb bij Mo altijd het idee dat-ie heel dicht bij een meltdown zit. IK MAAK ME NERGENS DRUK OM, GODVERDOMME.
Had ik ook last van ....quote:Op zondag 24 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan op de raarste tijden slapen dat is waar![]()
maar ik was alleen vanmorgen even on line daarna heb ik andere dingen gedaan
en na het avondeten kreek is een trekkertje, dat dan weer wel
Nee zo denk ik ook altijd met mijn dutjes, stel je voor dat ik de hele dag wakker zou zijnquote:Op zondag 24 maart 2019 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? niemand heeft er last van... dus..........
Nee klopt .. Ik niet in iigquote:Op zondag 24 maart 2019 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? niemand heeft er last van... dus..........
daarom .........quote:Op zondag 24 maart 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee zo denk ik ook altijd met mijn dutjes, stel je voor dat ik de hele dag wakker zou zijn
Ben je bij de moeder van sacha?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
halts maul![]()
nee nu heb ik tiramisou-schnitte
Lekker hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
halts maul![]()
nee nu heb ik tiramisou-schnitte
backspace backspace backspace backspace backspacequote:Op zondag 24 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij verwacht verder niets hoor.. alleen scoren
Welnee.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij verwacht verder niets hoor.. alleen scoren
Ja ik koop meestal maar geen pinda's enzoquote:Op zondag 24 maart 2019 00:46 schreef FANN het volgende:
het zakje gezouten cashewnoten is op,150 gram...
ik zie net naar de caloriëen kijken.... dat zijn er veeeeeeeel!
nou ja maakt niet uit, het was lekkerquote:Op zondag 24 maart 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik koop meestal maar geen pinda's enzo
Jaquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef Soury het volgende:
Pistache nootjesKut dat sommige introvert zijn en je nagels naar de klote
Nou ja niks is een beetje overdreven, maar gewoon denk ik.......quote:Op zondag 24 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weegt toch niks ook? ik zou mij dood eten dan
Dat zeggen ze in de cos ook. Phoooee ik weeg 40 kiloquote:Op zondag 24 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weegt toch niks ook? ik zou mij dood eten dan
bij sly vergaat met dat gezellig,hij is en kleine wicht in zwergenlandquote:Op zondag 24 maart 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij houdt niet van zuurkool, ook nog es niet
ja en ik bij nagels dus dat is altijd een dramaquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef Soury het volgende:
Pistache nootjesKut dat sommige introvert zijn en je nagels naar de klote
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in de cos ook. Phoooee ik weeg 40 kilo
Laat hem kwekken johquote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij sly vergaat met dat gezellig,hij is en kleine wicht in zwergenland
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft zn eigen mutti om voor te zorgen
Sly is een lekker dingquote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij sly vergaat met dat gezellig,hij is en kleine wicht in zwergenland
Ho vraag Mootie maar.quote:
teveel zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in de cos ook. Phoooee ik weeg 40 kilo
Dus als iemand knap is dan mag het een lul zijn logica?quote:
quote:
Tuurlijk. Mooie vrouwen mogen toch ook een bitch zijn?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus als iemand knap is dan mag het een lul zijn logica?
Ik hoef geen bitch iigquote:Op zondag 24 maart 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mooie vrouwen mogen toch ook een bitch zijn?
Sorry ik ken Sly en het is alles behalve een lul. En een lekker dingquote:Op zondag 24 maart 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus als iemand knap is dan mag het een lul zijn logica?
Je kan niet overal vrienden hebbenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ken Sly en het is alles behalve een lul. En een lekker ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu een film op een Spaanse zender, maar is dit dezelfde als in de OP?Nee in de OP is een DJ? ik heb geen idee ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu een film op een Spaanse zender, maar is dit dezelfde als in de OP?die fishiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik zoek ze wel in de cosquote:Op zondag 24 maart 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan niet overal vrienden hebben
deze heeft ook een spleetje, maar hier is zn mond dicht ..quote:Op zondag 24 maart 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee in de OP is een DJ? ik heb geen idee ook
Post er dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |