Prima, als er maar niet gedemoniseerd wordtquote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker dan die zal wel wedstrijdjes doen wie als eerste de koffie opdrinkt of zo
Mo maakt zich nooit druk.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die was ook duidelijk wat opgefokt wel ondanks heleboel bongs.
Die zat natuurlijk gelijktijdig Saar Kroos's programma te kijken met de zelfde titelquote:Op zondag 24 maart 2019 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die was ook duidelijk wat opgefokt wel ondanks heleboel bongs.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima, als er maar niet gedemoniseerd wordt
Wel met zoutquote:Op zondag 24 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Cashewnoten zijn kleine orgasmes eigenlijk
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Cashewnoten zijn kleine orgasmes eigenlijk
Nee maar eerlijk gezegd cringede ik altijd m’n panty uit van die vorige kwis maar aan jullie lofzangen te zien ga ik het maar proberenquote:
Ohquote:Op zondag 24 maart 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk gezegd cringede ik altijd m’n panty uit van die vorige kwis maar aan jullie lofzangen te zien ga ik het maar proberen
Een pinda is geen cashewnoot, sterker nog het is helemaal geen nootquote:Op zondag 24 maart 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Pinda's zonder zout heb ik nooit begrepen
Was even iets makkelijker tikken dan cashewnootquote:Op zondag 24 maart 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een pinda is geen cashewnoot, sterker nog het is helemaal geen noot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Nou Sas.. kies de vrolijkste er maar tussen uit
IkkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |