Niet doenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
9 april ga ik naar de kapper en ik twijfel over laagjes zetten en kort en pittig.
sws laagjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
9 april ga ik naar de kapper en ik twijfel over laagjes zetten en kort en pittig.
Sowieso niet kort en pittig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
ben begonnen met metro exodus, vind wel tofquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
film game iets om de te doen
Doe eens heel gauw normaal jijquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
Nee nooitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze is al 30 geweest, dan is ze eigenlijk wel verplicht
Jezus gek.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef Samzz het volgende:
Lekketquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als jij zo'n stuk plastic lekket vindt...
Dat was ook eigenlijk een grapjequote:
Net over de schouders is primaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk een grapje.
t Blijft sowieso lang. Maar ik twijfel tussen lang en heel lang.
Heel langquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
dat kan je de kapper niet aan doen, zo'n lijk in zijn tokoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef Samzz het volgende:
De dag dat ik mijn haar kort knip is de dag dat ik dood ga.
Ja dat is het nu. Maar denk erover 10 tot 15 cm eraf te knippen.quote:
Heel langquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verdiep je in krachtvoer voor paarden
hier heb ik meer zin inquote:
Haar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat kan je de kapper niet aan doen, zo'n lijk in zijn toko
is dat met zombies?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben begonnen met metro exodus, vind wel tof
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Samzz haar dikke volle haren in het gouden zonlicht terwijl haar volle borsten voor je neus dansen isen dan wil ze ze afknippen
Okay okayquote:
Je klinkt alsof je t gezien hebt in een droom.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Samzz haar dikke volle haren in het gouden zonlicht terwijl haar volle borsten voor je neus dansen isen dan wil ze ze afknippen
Yup, sorry.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je t gezien hebt in een droom.
Heb geen instant teleporter, helaas. (los daarvan weet ik niet waar je bed is) Enige wat ik nu kan doen is je virtueel opgeilen, mja.quote:
Als je jong bent maakt wat achter de piemel hangt minder uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
is het uit met je vriend, dat je nu zo gewillig doet?
Hij appt al 6 uur niet meer terug, dus denk ‘t wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
is het uit met je vriend, dat je nu zo gewillig doet?
oh ja dan ligt ie waarschijnlijk al bij Aber in bedquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij appt al 6 uur niet meer terug, dus denk ‘t wel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij appt al 6 uur niet meer terug, dus denk ‘t wel.
Nou, ik was kieskeurig tijdens het daten hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je jong bent maakt wat achter de piemel hangt minder uit.
hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, ik was kieskeurig tijdens het daten hoor.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je jong bent maakt wat achter de piemel hangt minder uit.
Jezus, tegenvaller.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:46 schreef Myrr het volgende:
Ja echt hatelijk als je een bom kaas verwacht maar t is gewoon deeg met vooral tomaatsmaak.
Maakt mij woedendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:46 schreef Myrr het volgende:
Ja echt hatelijk als je een bom kaas verwacht maar t is gewoon deeg met vooral tomaatsmaak.
Zoals ik zei: kieskeurig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij moet kaas eten, dat was het dan wel toch?
ik vind pizza bestellen 99/100 tegenvallen eigenlijkquote:
Er is in Utrecht wel 1 tent waar ik echt heel verrast door was. Dat was echt de op een na lekkerste pizza die ik ooit op heb.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind pizza bestellen 99/100 tegenvallen eigenlijk
sowieso eten bestellen is vaker niks bijzonders dan bijzonder goed
Noel wel door de keuring gekomen, die ouwe rakkerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, ik was kieskeurig tijdens het daten hoor.
welke??quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is in Utrecht wel 1 tent waar ik echt heel verrast door was. Dat was echt de op een na lekkerste pizza die ik ooit op heb.
Erg hé, veranderingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is iedereen geband ofzo, hele andere mensen hier tegenwoordig...
ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Als een vrouw geen kaas eet zou ik echt wegrennen denk ik
Moet je zelf maken joh pizza, beetje bloem, eieren, water, tomaten pletten, is nog gruwelijk sexy ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
Pizzeria Fatta A Mano. Kaaspizza.
Bodem was in het midden alleen wel slap maar qua smaak en rest van de bodem was echt gruwelijk.
Alsof dat de enige keer in mijn leven was dat ik heb gedate.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noel wel door de keuring gekomen, die ouwe rakker
Neuquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je toch iets verkeerd gedaan.
Alsof ik daar tijd voor heb. Moet al die troep ook weer opruimen en afwassen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zelf maken joh pizza, beetje bloem, eieren, water, tomaten pletten, is nog gruwelijk sexy ook.
ken ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
Pizzeria Fatta A Mano. Kaaspizza.
Bodem was in het midden alleen wel slap maar qua smaak en rest van de bodem was echt gruwelijk.
Beter bestellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb. Moet al die troep ook weer opruimen en afwassen.
Hahaha zo makkelijk gaat dat nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen goedmaakseks na 6 uur negeren
Wel het meest noemenswaardigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof dat de enige keer in mijn leven was dat ik heb gedate.
Hehe ja, precies wat ik bedoel, Marco staat te kotsen buiten in de tuin, Angela kan niet stoppen met dansen op kutmuziek, de buren bellen aan maar Harry heeft een kutkop dus regelt het en er staan vier mensen te vechten met bloem in de keuken terwijl zwakzinnige Henkie toch nog net niet het toilet heeft gevondenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
Vroeger deden we dat nog wel eens. Voordat iedereen kinderen kreeg. Was super gezellig altijd.
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Heb al een week een gevoelige tand bij koud drinken. Is dit ouderdom? Krijg het niet weggepoetst ook.
Dit is zeker waar, maar zo doen ze niet 24/7quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijsende en schreeuwende kinderen zijn wel echt matig.
Tokkies in de Keuken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja, precies wat ik bedoel, Marco staat te kotsen buiten in de tuin, Angela kan niet stoppen met dansen op kutmuziek, de buren bellen aan maar Harry heeft een kutkop dus regelt het en er staan vier mensen te vechten met bloem in de keuken terwijl zwakzinnige Henkie toch nog net niet het toilet heeft gevonden![]()
Avondjes die uit de hand lopen
Je kan ze inderdaad niet fatsoenlijk meenemen naar een underground tekno feestje zonder raar aangekeken te worden.quote:
Wat is het dan wel? 😭quote:
Wortelkanaalbehandelingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Heb al een week een gevoelige tand bij koud drinken. Is dit ouderdom? Krijg het niet weggepoetst ook.
Dat heb ik ook wel eens, ik ben 25quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Dat zijn echt de ergste nachtmerries. Al 2 keer gehad, dat je op een ziek feest staat met allemaal mensen die padje af zijn en mn kind was er dan bij en ik alleen maar in paniek omdat veel te hard geluid en wappie mensen en angst hem kwijt te raken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan ze inderdaad niet fatsoenlijk meenemen naar een underground tekno feestje zonder raar aangekeken te worden.
Knars jij? Brrr.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? 😭
Heb ik te ver geknarst. De pijn komt vanaf de snijrand van mn tand, niet vanaf het tandvlees.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan ze inderdaad niet fatsoenlijk meenemen naar een underground tekno feestje zonder raar aangekeken te worden.
Ja. Soms word ik er wakker van en dan denk ik NEEEE MN TANDEN. Ga ze wel weer aan laten vullen keer.quote:
Was dit niet uit een aflevering van Probleemwijken? (Sbs6, red.)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja, precies wat ik bedoel, Marco staat te kotsen buiten in de tuin, Angela kan niet stoppen met dansen op kutmuziek, de buren bellen aan maar Harry heeft een kutkop dus regelt het en er staan vier mensen te vechten met bloem in de keuken terwijl zwakzinnige Henkie toch nog net niet het toilet heeft gevonden![]()
Avondjes die uit de hand lopen
Heb je geen gebitje?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Soms word ik er wakker van en dan denk ik NEEEE MN TANDEN. Ga ze wel weer aan laten vullen keer.
neem een bitjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Soms word ik er wakker van en dan denk ik NEEEE MN TANDEN. Ga ze wel weer aan laten vullen keer.
Nee die ben ik al 2 keer kwijt geraakt en ze gingen sws steeds uit.quote:
Naakt?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst op een akelig chique party, beetje kleine tent wel, beroemde topkoks aanwezig, beetje dure wijn proeven, iedereen mooie kleertjes aan, mooie mensen ook hoor maar er waren ook 11 baby's aanwezig en de hele chique tent rook naar stront, ben ik een beetje buiten op straat gaan dansen in mijn eentje
Hey Nielsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst op een akelig chique party, beetje kleine tent wel, beroemde topkoks aanwezig, beetje dure wijn proeven, iedereen mooie kleertjes aan, mooie mensen ook hoor maar er waren ook 11 baby's aanwezig en de hele chique tent rook naar stront, ben ik een beetje buiten op straat gaan dansen in mijn eentje
Lastigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee die ben ik al 2 keer kwijt geraakt en ze gingen sws steeds uit.
Mn nieuwe tandarts waar ik al 2 jaar niet geweest bendoet dat niet. Hij vult je hoektanden aan zodat het knarsen moeilijker gaat maar dat is inmiddels wel weg denk ik.
Naja ik moet sws weer keer naar de tandarts want heb nu ook een kind met een volledig gebit en die moet eigenlijk ook wel. Dus ja. Nu gaat het echte adult leef met gezinscontroles beginnen I guess. Lekker nostalgisch.quote:
Ik weet niet wat de aangelegenheid was maar bij dat soort dingen laat ik de kids wel thuis.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Ja. Dit. Haha DOEI MAMA GAAT FISSA LATORRquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de aangelegenheid was maar bij dat soort dingen laat ik de kids wel thuis.
Ik voel voor je.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja ik moet sws weer keer naar de tandarts want heb nu ook een kind met een volledig gebit en die moet eigenlijk ook wel. Dus ja. Nu gaat het echte adult leef met gezinscontroles beginnen I guess. Lekker nostalgisch.
Neen, in mijn kringen moet je dit soort gebeurtenissen dus vanaf foetus meemaken, heurt bij de opvoedingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de aangelegenheid was maar bij dat soort dingen laat ik de kids wel thuis.
Afkomst?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen, in mijn kringen moet je dit soort gebeurtenissen dus vanaf foetus meemaken, heurt bij de opvoeding
Weet je hoe koud het isquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is.
Vorig jaar met de eerste regen na die droogte wel naakt in de tuin gedanst.
Ik denk dat een paar automobilisten me wel gespot hebbenquote:
Awesome. Naam en nummer.quote:
Zou op de rem trappen en mee gaan dansenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar automobilisten me wel gespot hebben.
[..]
Awesome. Naam en nummer.
Is dat een strikte voorwaardequote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou op de rem trappen en mee gaan dansen![]()
Moet je wel bereid zijn om de volgende miljonair uit te poepen vrees ik
Bij familie zou ik ze wel meenemen, chique tent of niet, bij iets anders niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen, in mijn kringen moet je dit soort gebeurtenissen dus vanaf foetus meemaken, heurt bij de opvoeding
Is een redelijk leuke armcandy niet genoegquote:
Jij neemt mensen nog mee naar Westerbork om ze vervolgens 1 ster recensie achter te latenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bij familie zou ik ze wel meenemen, chique tent of niet, bij iets anders niet.
Anders is wel. Ik doe wel een dubbelleven.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou op de rem trappen en mee gaan dansen![]()
Moet je wel bereid zijn om de volgende miljonair uit te poepen vrees ik
Het was lief bedoeld maar de setting sloeg werkelijk nergens op, duurbetaald personeel die me wijn liet ruiken en de meest lekkere gerechtjes terwijl ik alleen maar krijsende schijtende baby's rook en hoorde, maar het idee was goed, iedereen aanwezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bij familie zou ik ze wel meenemen, chique tent of niet, bij iets anders niet.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Anders is wel. Ik doe wel een dubbelleven.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
Wil ook omhooggevallen geld als afkomst hebben.
Wat is een armcandy dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een redelijk leuke armcandy niet genoeg?
Jezus het is echt slecht.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het 10 minuten volgehouden.
Insert woordspelinggrap over vergasten ipv vergassen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij neemt mensen nog mee naar Westerbork om ze vervolgens 1 ster recensie achter te laten
Zelfs dat verpest je kind.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ben daar te oprecht voor. En heb al een kind. Dat zou het wat ingewikkeld maken. Jammer.
Ja goed punt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
Ja hallo Baywatch mensen. Wat verwachten jullie?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Insert woordspelinggrap over vergasten ipv vergassen.
Wiet maakt soms een hoop goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
Ja hallo Baywatch mensen. Wat verwachten jullie?
En dan klinkt er een geluid als een gootsteenontstopper en wordt t opeens warm.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:27 schreef Myrr het volgende:
Maar hij is ook wel een medicijn hoor als je je kuttig voelt. Zodra dat dan op je schoot zit is dat verdwenen als sneeuw voor de zon.
Ja is niet erg.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan klinkt er een geluid als een gootsteenontstopper en wordt t opeens warm.
Hehe ja jij zou wel een prachtige vamp zijn, sierlijke geile maar toch chique ratelslang.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ben daar te oprecht voor. En heb al een kind. Dat zou het wat ingewikkeld maken. Jammer.
Ik vind zo'n spetterpoepluier echt het ranzigste ter wereld. En ik heb kadavers uitgebeend.quote:
Lekker rottende strotten van schapen overal voor de woefjes.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zo'n spetterpoepluier echt het ranzigste ter wereld. En ik heb kadavers uitgebeend.
Oh ja dat heb ik dan weer bij kadavers.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zo'n spetterpoepluier echt het ranzigste ter wereld. En ik heb kadavers uitgebeend.
Nah, mijne krijgen runderstrot, kipkarkassen en pens en zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker rottende strotten van schapen overal voor de woefjes.
Klinkt als een leuke film dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja jij zou wel een prachtige vamp zijn, sierlijke geile maar toch chique ratelslang.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, mijne krijgen runderstrot, kipkarkassen en pens en zo.
Ik beeld me een Anne Hathaway als Catwoman in nu. Jij?quote:
Leuk en lekker voor de hondjes, wat minder voor degenen die je willen neuken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, mijne krijgen runderstrot, kipkarkassen en pens en zo.
Ja, pens is wel echt naar. Maar heeft niks vergeleken met babypoep.quote:
James Bond vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beeld me een Anne Hathaway als Catwoman in nu. Jij?
Ehm. Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik stop die strotten niet in m'n kutquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk en lekker voor de hondjes, wat minder voor degenen die je willen neuken.
Op zich. Eigenlijk ben je dan gewoon een tyfuswijf.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeeeh ja ik zei het iets te mooi denk ik
ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ehm. Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik stop die strotten niet in m'n kut.
Wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ehm. Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik stop die strotten niet in m'n kut.
Wat heeft wat ik mijn honden voer te maken met neuken?quote:
Alles wat zittend plast van de eilanden onder Maleisië heeft en vrij grote mond, de mannen juist weer nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich. Eigenlijk ben je dan gewoon een tyfuswijf.
Overal rottende stukken kadavers is niet echt lustopwekkend of wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft wat ik mijn honden voer te maken met neuken?
Ik woon niet op t abattoir.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal rottende stukken kadavers is niet echt lustopwekkend of wel?
Nee, woon nog steeds waar ik woon.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je al nieuws trouwens qua verhuizen?
Heb nog twee jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang je niet op de schopstoel zit heb je de tijd toch.
Snaps, ogen openhouden voor iets dat je echt aan staat.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb nog twee jaar.
Maar goed, leuk is anders.
Genoeg dat me aanstaat. Maar onbetaalbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snaps, ogen openhouden voor iets dat je echt aan staat.
Sugar dude zoeken, beetje de "huisvrouw" uithangen, paardje rijden, om de dag lunchen in de voorjaarszon, de cabrio mee en af en toe het behang van de muur af krabben samen in bed, jurkjes kopen om hem te verleiden en het gezamenlijke huisje mooi makenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg dat me aanstaat. Maar onbetaalbaar.
Ja breng jij me even in contact?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sugar dude zoeken, beetje de "huisvrouw" uithangen, paardje rijden, om de dag lunchen in de voorjaarszon, de cabrio mee en af en toe het behang van de muur af krabben samen in bed, jurkjes kopen om hem te verleiden en het gezamenlijke huisje mooi maken
Ja, meer dan genoeg van die eerste. Toch lukt t niet.quote:
Ja maar die sporen niet, doe ik jullie lieve meisjes niet aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mensen met sugar daddy financiën.
Moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
Help die meid ff joh. Zit vast wel een tussen met kapot zaad.
Mannen met kapot zaadquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
Help die meid ff joh. Zit vast wel een tussen met kapot zaad.
Als ze in een eigen huis woont. Sure.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik mijn moeder meenemen dan?
Ze kan ook nog niet heel goed koken en ze is discussieziek dus okay.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze in een eigen huis woont. Sure.
Dat willen we allemaal. Maar geld is ook leuk. Helemaal hierquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en geld?
Waar is de echte liefde en lust gebleven?
Dit hoor ik echt al te lang.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, jij bent echt een lief meisje, komt wel hoor.
Jij hebt iets met luxe he?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Maar geld is ook leuk. Helemaal hier.
Goeie link zeg. Homepage van Ali.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Kan dit als man
https://s.click.aliexpress.com/e/BgOQvu2SB #dtv
Jezus.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goeie link zeg. Homepage van Ali.
Waarom kom je niet langs om het uit te vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Kinderen
Slik je anders?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kom je niet langs om het uit te vinden.
Wanneer kan je?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kom je niet langs om het uit te vinden.
Nou dan zit je dan in Giethoorn met je kutleven. Beroof een tankstation en pak die 1k en bestel en ticket naar de zon en leef als een God.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Wilde laatst spontaan iets leuks afspreken met mijn zusjes om wat te drinken of zo, nee ik zit in Thailand zei de ene en volgende week Chicago druk druk, kom je ook dan vet hier hoor?,Ok prima,ik de andere bellen, ja hoiiiii ik zit nu in Gambia en volgende week naar Brazilië maar kut hoor want ik heb net een huis en een tuin opgeknapt in Spanje, ja ik weet dat het luxe problemen zijn maar toch kut hihihi, snap je niet he?
Heb ik niet echt nodig schatquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou dan zit je dan in Giethoorn met je kutleven. Beroof een tankstation en pak die 1k en bestel en ticket naar de zon en leef als een God.
Hmmm. Okay.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou hebben zij een extra zusje bij en ik vrijheid
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Wilde laatst spontaan iets leuks afspreken met mijn zusjes om wat te drinken of zo, nee ik zit in Thailand zei de ene en volgende week Chicago druk druk, kom je ook dan vet hier hoor?,Ok prima,ik de andere bellen, ja hoiiiii ik zit nu in Gambia en volgende week naar Brazilië maar kut hoor want ik heb net een huis en een tuin opgeknapt in Spanje, ja ik weet dat het luxe problemen zijn maar toch kut hihihi, snap je niet he?
Ik vind dat we Volendam terug moeten geven aan de zee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, wanneer gaat Volendam promoveren?
Misschien heb je een gaatje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? 😭
Heb ik te ver geknarst. De pijn komt vanaf de snijrand van mn tand, niet vanaf het tandvlees.
Alleen maar omdat Ajax verloren heeft he.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
Ik vind dat we Volendam terug moeten geven aan de zee.
Denk t ook wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn wel lief en sociaal hoor, denk dat ze jou wel zouden accepteren.
Ik heb geen idee. Boeit mij weinig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, wanneer gaat Volendam promoveren?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Ajax verloren heeft he.
Binnen 10 jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe dan eens een voorspelling in de KLB SC hier.
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Ajax verloren heeft he.
Hebben ze daar nou ook al domme dingen gedaan met chroom 6quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha daar woon ik niet meer. Kankerstad.
Koekoekquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha daar woon ik niet meer. Kankerstad.
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nou ook al domme dingen gedaan met chroom 6
Hier is hork het mee eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef Tjacka het volgende:
Hoorn moeten ze ook terug geven aan de zee. (Vooral als LompeHork thuis is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |