Bij familie zou ik ze wel meenemen, chique tent of niet, bij iets anders niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen, in mijn kringen moet je dit soort gebeurtenissen dus vanaf foetus meemaken, heurt bij de opvoeding
Is een redelijk leuke armcandy niet genoegquote:
Jij neemt mensen nog mee naar Westerbork om ze vervolgens 1 ster recensie achter te latenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bij familie zou ik ze wel meenemen, chique tent of niet, bij iets anders niet.
Anders is wel. Ik doe wel een dubbelleven.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou op de rem trappen en mee gaan dansen![]()
Moet je wel bereid zijn om de volgende miljonair uit te poepen vrees ik
Het was lief bedoeld maar de setting sloeg werkelijk nergens op, duurbetaald personeel die me wijn liet ruiken en de meest lekkere gerechtjes terwijl ik alleen maar krijsende schijtende baby's rook en hoorde, maar het idee was goed, iedereen aanwezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bij familie zou ik ze wel meenemen, chique tent of niet, bij iets anders niet.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Anders is wel. Ik doe wel een dubbelleven.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:23 schreef Myrr het volgende:
Wil ook omhooggevallen geld als afkomst hebben.
Wat is een armcandy dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een redelijk leuke armcandy niet genoeg?
Jezus het is echt slecht.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het 10 minuten volgehouden.
Insert woordspelinggrap over vergasten ipv vergassen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij neemt mensen nog mee naar Westerbork om ze vervolgens 1 ster recensie achter te laten
Zelfs dat verpest je kind.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ben daar te oprecht voor. En heb al een kind. Dat zou het wat ingewikkeld maken. Jammer.
Ja goed punt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
Ja hallo Baywatch mensen. Wat verwachten jullie?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Insert woordspelinggrap over vergasten ipv vergassen.
Wiet maakt soms een hoop goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
Ja hallo Baywatch mensen. Wat verwachten jullie?
En dan klinkt er een geluid als een gootsteenontstopper en wordt t opeens warm.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:27 schreef Myrr het volgende:
Maar hij is ook wel een medicijn hoor als je je kuttig voelt. Zodra dat dan op je schoot zit is dat verdwenen als sneeuw voor de zon.
Ja is niet erg.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan klinkt er een geluid als een gootsteenontstopper en wordt t opeens warm.
Hehe ja jij zou wel een prachtige vamp zijn, sierlijke geile maar toch chique ratelslang.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ben daar te oprecht voor. En heb al een kind. Dat zou het wat ingewikkeld maken. Jammer.
Ik vind zo'n spetterpoepluier echt het ranzigste ter wereld. En ik heb kadavers uitgebeend.quote:
Lekker rottende strotten van schapen overal voor de woefjes.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zo'n spetterpoepluier echt het ranzigste ter wereld. En ik heb kadavers uitgebeend.
Oh ja dat heb ik dan weer bij kadavers.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zo'n spetterpoepluier echt het ranzigste ter wereld. En ik heb kadavers uitgebeend.
Nah, mijne krijgen runderstrot, kipkarkassen en pens en zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker rottende strotten van schapen overal voor de woefjes.
Klinkt als een leuke film dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja jij zou wel een prachtige vamp zijn, sierlijke geile maar toch chique ratelslang.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, mijne krijgen runderstrot, kipkarkassen en pens en zo.
Ik beeld me een Anne Hathaway als Catwoman in nu. Jij?quote:
Leuk en lekker voor de hondjes, wat minder voor degenen die je willen neuken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, mijne krijgen runderstrot, kipkarkassen en pens en zo.
Ja, pens is wel echt naar. Maar heeft niks vergeleken met babypoep.quote:
James Bond vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beeld me een Anne Hathaway als Catwoman in nu. Jij?
Ehm. Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik stop die strotten niet in m'n kutquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk en lekker voor de hondjes, wat minder voor degenen die je willen neuken.
Op zich. Eigenlijk ben je dan gewoon een tyfuswijf.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeeeh ja ik zei het iets te mooi denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |