Naakt?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst op een akelig chique party, beetje kleine tent wel, beroemde topkoks aanwezig, beetje dure wijn proeven, iedereen mooie kleertjes aan, mooie mensen ook hoor maar er waren ook 11 baby's aanwezig en de hele chique tent rook naar stront, ben ik een beetje buiten op straat gaan dansen in mijn eentje
Hey Nielsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst op een akelig chique party, beetje kleine tent wel, beroemde topkoks aanwezig, beetje dure wijn proeven, iedereen mooie kleertjes aan, mooie mensen ook hoor maar er waren ook 11 baby's aanwezig en de hele chique tent rook naar stront, ben ik een beetje buiten op straat gaan dansen in mijn eentje
Lastigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee die ben ik al 2 keer kwijt geraakt en ze gingen sws steeds uit.
Mn nieuwe tandarts waar ik al 2 jaar niet geweest bendoet dat niet. Hij vult je hoektanden aan zodat het knarsen moeilijker gaat maar dat is inmiddels wel weg denk ik.
Naja ik moet sws weer keer naar de tandarts want heb nu ook een kind met een volledig gebit en die moet eigenlijk ook wel. Dus ja. Nu gaat het echte adult leef met gezinscontroles beginnen I guess. Lekker nostalgisch.quote:
Ik weet niet wat de aangelegenheid was maar bij dat soort dingen laat ik de kids wel thuis.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Ja. Dit. Haha DOEI MAMA GAAT FISSA LATORRquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de aangelegenheid was maar bij dat soort dingen laat ik de kids wel thuis.
Ik voel voor je.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja ik moet sws weer keer naar de tandarts want heb nu ook een kind met een volledig gebit en die moet eigenlijk ook wel. Dus ja. Nu gaat het echte adult leef met gezinscontroles beginnen I guess. Lekker nostalgisch.
Neen, in mijn kringen moet je dit soort gebeurtenissen dus vanaf foetus meemaken, heurt bij de opvoedingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de aangelegenheid was maar bij dat soort dingen laat ik de kids wel thuis.
Afkomst?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen, in mijn kringen moet je dit soort gebeurtenissen dus vanaf foetus meemaken, heurt bij de opvoeding
Weet je hoe koud het isquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is.
Vorig jaar met de eerste regen na die droogte wel naakt in de tuin gedanst.
Ik denk dat een paar automobilisten me wel gespot hebbenquote:
Awesome. Naam en nummer.quote:
Zou op de rem trappen en mee gaan dansenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar automobilisten me wel gespot hebben.
[..]
Awesome. Naam en nummer.
Is dat een strikte voorwaardequote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou op de rem trappen en mee gaan dansen![]()
Moet je wel bereid zijn om de volgende miljonair uit te poepen vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |