ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ehm. Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik stop die strotten niet in m'n kut.
Wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ehm. Wat heeft dat met elkaar te maken? Ik stop die strotten niet in m'n kut.
Wat heeft wat ik mijn honden voer te maken met neuken?quote:
Alles wat zittend plast van de eilanden onder Maleisië heeft en vrij grote mond, de mannen juist weer nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich. Eigenlijk ben je dan gewoon een tyfuswijf.
Overal rottende stukken kadavers is niet echt lustopwekkend of wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft wat ik mijn honden voer te maken met neuken?
Ik woon niet op t abattoir.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal rottende stukken kadavers is niet echt lustopwekkend of wel?
Nee, woon nog steeds waar ik woon.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je al nieuws trouwens qua verhuizen?
Heb nog twee jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang je niet op de schopstoel zit heb je de tijd toch.
Snaps, ogen openhouden voor iets dat je echt aan staat.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb nog twee jaar.
Maar goed, leuk is anders.
Genoeg dat me aanstaat. Maar onbetaalbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snaps, ogen openhouden voor iets dat je echt aan staat.
Sugar dude zoeken, beetje de "huisvrouw" uithangen, paardje rijden, om de dag lunchen in de voorjaarszon, de cabrio mee en af en toe het behang van de muur af krabben samen in bed, jurkjes kopen om hem te verleiden en het gezamenlijke huisje mooi makenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg dat me aanstaat. Maar onbetaalbaar.
Ja breng jij me even in contact?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sugar dude zoeken, beetje de "huisvrouw" uithangen, paardje rijden, om de dag lunchen in de voorjaarszon, de cabrio mee en af en toe het behang van de muur af krabben samen in bed, jurkjes kopen om hem te verleiden en het gezamenlijke huisje mooi maken
Ja, meer dan genoeg van die eerste. Toch lukt t niet.quote:
Ja maar die sporen niet, doe ik jullie lieve meisjes niet aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mensen met sugar daddy financiën.
Moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
Help die meid ff joh. Zit vast wel een tussen met kapot zaad.
Mannen met kapot zaadquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
Help die meid ff joh. Zit vast wel een tussen met kapot zaad.
Als ze in een eigen huis woont. Sure.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik mijn moeder meenemen dan?
Ze kan ook nog niet heel goed koken en ze is discussieziek dus okay.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze in een eigen huis woont. Sure.
Dat willen we allemaal. Maar geld is ook leuk. Helemaal hierquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en geld?
Waar is de echte liefde en lust gebleven?
Dit hoor ik echt al te lang.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, jij bent echt een lief meisje, komt wel hoor.
Jij hebt iets met luxe he?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Maar geld is ook leuk. Helemaal hier.
Goeie link zeg. Homepage van Ali.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Kan dit als man
https://s.click.aliexpress.com/e/BgOQvu2SB #dtv
Jezus.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goeie link zeg. Homepage van Ali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |