Waarom kom je niet langs om het uit te vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.
Kinderen
Slik je anders?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kom je niet langs om het uit te vinden.
Wanneer kan je?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kom je niet langs om het uit te vinden.
Nou dan zit je dan in Giethoorn met je kutleven. Beroof een tankstation en pak die 1k en bestel en ticket naar de zon en leef als een God.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Wilde laatst spontaan iets leuks afspreken met mijn zusjes om wat te drinken of zo, nee ik zit in Thailand zei de ene en volgende week Chicago druk druk, kom je ook dan vet hier hoor?,Ok prima,ik de andere bellen, ja hoiiiii ik zit nu in Gambia en volgende week naar Brazilië maar kut hoor want ik heb net een huis en een tuin opgeknapt in Spanje, ja ik weet dat het luxe problemen zijn maar toch kut hihihi, snap je niet he?
Heb ik niet echt nodig schatquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou dan zit je dan in Giethoorn met je kutleven. Beroof een tankstation en pak die 1k en bestel en ticket naar de zon en leef als een God.
Hmmm. Okay.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou hebben zij een extra zusje bij en ik vrijheid
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Wilde laatst spontaan iets leuks afspreken met mijn zusjes om wat te drinken of zo, nee ik zit in Thailand zei de ene en volgende week Chicago druk druk, kom je ook dan vet hier hoor?,Ok prima,ik de andere bellen, ja hoiiiii ik zit nu in Gambia en volgende week naar Brazilië maar kut hoor want ik heb net een huis en een tuin opgeknapt in Spanje, ja ik weet dat het luxe problemen zijn maar toch kut hihihi, snap je niet he?
Ik vind dat we Volendam terug moeten geven aan de zee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, wanneer gaat Volendam promoveren?
Misschien heb je een gaatje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? 😭
Heb ik te ver geknarst. De pijn komt vanaf de snijrand van mn tand, niet vanaf het tandvlees.
Alleen maar omdat Ajax verloren heeft he.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
Ik vind dat we Volendam terug moeten geven aan de zee.
Denk t ook wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn wel lief en sociaal hoor, denk dat ze jou wel zouden accepteren.
Ik heb geen idee. Boeit mij weinig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, wanneer gaat Volendam promoveren?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Ajax verloren heeft he.
Binnen 10 jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe dan eens een voorspelling in de KLB SC hier.
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Ajax verloren heeft he.
Hebben ze daar nou ook al domme dingen gedaan met chroom 6quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha daar woon ik niet meer. Kankerstad.
Koekoekquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha daar woon ik niet meer. Kankerstad.
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nou ook al domme dingen gedaan met chroom 6
Hier is hork het mee eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:27 schreef Tjacka het volgende:
Hoorn moeten ze ook terug geven aan de zee. (Vooral als LompeHork thuis is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |