welke??quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Er is in Utrecht wel 1 tent waar ik echt heel verrast door was. Dat was echt de op een na lekkerste pizza die ik ooit op heb.
Erg hé, veranderingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is iedereen geband ofzo, hele andere mensen hier tegenwoordig...
ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Als een vrouw geen kaas eet zou ik echt wegrennen denk ik
Moet je zelf maken joh pizza, beetje bloem, eieren, water, tomaten pletten, is nog gruwelijk sexy ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
Pizzeria Fatta A Mano. Kaaspizza.
Bodem was in het midden alleen wel slap maar qua smaak en rest van de bodem was echt gruwelijk.
Alsof dat de enige keer in mijn leven was dat ik heb gedate.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Noel wel door de keuring gekomen, die ouwe rakker
Neuquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je toch iets verkeerd gedaan.
Alsof ik daar tijd voor heb. Moet al die troep ook weer opruimen en afwassen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zelf maken joh pizza, beetje bloem, eieren, water, tomaten pletten, is nog gruwelijk sexy ook.
ken ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
Pizzeria Fatta A Mano. Kaaspizza.
Bodem was in het midden alleen wel slap maar qua smaak en rest van de bodem was echt gruwelijk.
Beter bestellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb. Moet al die troep ook weer opruimen en afwassen.
Hahaha zo makkelijk gaat dat nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen goedmaakseks na 6 uur negeren
Wel het meest noemenswaardigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof dat de enige keer in mijn leven was dat ik heb gedate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |