Het zou dan ook ouderwetsch des Apples zijn om dat juist wel voor elkaar te krijgen, als top innovatief bedrijf, juist om een fuck you naar de Koreanen te kunnen gevenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Gezien de real World problemen waar Samsung en consorten tegenaan lopen met de foldables denk ik dat niet.
Dat zag ik in 2010 ook niet van de iPad en als ik naar die mockup kijk dan zie ik daar juist heel veel voordelen in.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:27 schreef Pietverdriet het volgende: Zie zelf ook geen meerwaarde van vouwbare iOS devices
Ze hebben sowieso 2 kapitale fouten gemaakt, 1 is die protective layer zo te plakken dat het een screenprotector lijkt terwijl het een vast onderdeel van het oled scherm is wat er echt op moet blijven zitten, en openingen bij de scharnieren top en bottom waardoor er stof, gruis en andere verontreinigingen achter het scherm kunnen komen wat killing is voor het kwetsbare oledscherm.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
https://www.theverge.com/(...)ect-screen-protector
Een stofdicht scharnier lijkt me eigenlijk nog best een grote uitdagingquote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het zou dan ook ouderwetsch des Apples zijn om dat juist wel voor elkaar te krijgen, als top innovatief bedrijf, juist om een fuck you naar de Koreanen te kunnen geven
[..]
Dat zag ik in 2010 ook niet van de iPad en als ik naar die mockup kijk dan zie ik daar juist heel veel voordelen in.
[..]
Ze hebben sowieso 2 kapitale fouten gemaakt, 1 is die protective layer zo te plakken dat het een screenprotector lijkt terwijl het een vast onderdeel van het oled scherm is wat er echt op moet blijven zitten, en openingen bij de scharnieren top en bottom waardoor er stof, gruis en andere verontreinigingen achter het scherm kunnen komen wat killing is voor het kwetsbare oledscherm.
Zonder hier verder een Samsung fold topic van te willen maken zie je hier twee kiertjes tussen de behuizing, het scharnier en het scherm, en juist daar kruipt troep naar binnen die achter het scherm schuift en voor bultjes en vervolgens storing zorgt, iets wat ze bij Samsung duidelijk niet verwacht of over het hoofd hebben gezien, daar iets van een rubber "iets" tussen lijmen wat mee vouwt zou t probleem al voorkomen...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Een stofdicht scharnier lijkt me eigenlijk nog best een grote uitdaging
quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:53 schreef Pino112 het volgende:
BREAKIE BREAKIE
APPLE PAY NAAR ING
https://www.ing.nl/partic(...)apple-pay/index.html
Volgens mij werkt het gewoon op de meeste contactloze betaalterminalsquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wordt het eigenlijk al veel geaccepteerd in Nederland?
Tofquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het gewoon op de meeste contactloze betaalterminals
Ja eindelijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:53 schreef Pino112 het volgende:
BREAKIE BREAKIE
APPLE PAY NAAR ING
Nou kom maar op met dat ding..quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:53 schreef Pino112 het volgende:
BREAKIE BREAKIE
APPLE PAY NAAR ING
WAT EEN FANTASTISCHGEWELDIG NIEUWSquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:53 schreef Pino112 het volgende:
BREAKIE BREAKIE
APPLE PAY NAAR ING
Ein-de-lijk!quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:53 schreef Pino112 het volgende:
BREAKIE BREAKIE
APPLE PAY NAAR ING
Als je in Finder zit even in de menubalk naar Finder - Voorkeuren en dan Navigatiekolom selecteren. Daar even kijken wat er staat aangevinkt. Onder favorieten zou bijv. Documenten, Bureaublad etc aangevinkt moeten staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer ik tegenwoordig documenten opsla in mijn iMac, krijg ik links in het Findervenstertje niet meer opties als 'Al mijn bestanden', 'Documenten', etc. Hoe krijg ik die terug? Er staat alleen een vermelding van mijn externe harde schijf.
Het gekke is dat alles aangevinkt staat, behalve films en muziek. En wanneer ik Finder open, zie ik ze ook allemaal, maar ik zie ze niet in het venster dat ik krijg wanneer ik een bestand opsla.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Als je in Finder zit even in de menubalk naar Finder - Voorkeuren en dan Navigatiekolom selecteren. Daar even kijken wat er staat aangevinkt. Onder favorieten zou bijv. Documenten, Bureaublad etc aangevinkt moeten staan.
En in welk programma is dat dan? Want dat is dus niet Finder begrijp ik nu.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gekke is dat alles aangevinkt staat, behalve films en muziek. En wanneer ik Finder open, zie ik ze ook allemaal, maar ik zie ze niet in het venster dat ik krijg wanneer ik een bestand opsla.
Bijvoorbeeld in Safari als ik een foto wil opslaan die op deze pagina staat. Dan komt er zo'n opslaanvenster en ik dacht dat dat Finder was, omdat dat tot voor kort dezelfde navigatiekolom had als Finder.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
En in welk programma is dat dan? Want dat is dus niet Finder begrijp ik nu.
Staat het woord Favorieten er wel? Want pas als je op dat "lijntje" gaat staan zie je toon of verberg. Misschien is het menu ingeklapt?quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Safari als ik een foto wil opslaan die op deze pagina staat. Dan komt er zo'n opslaanvenster en ik dacht dat dat Finder was, omdat dat tot voor kort dezelfde navigatiekolom had als Finder.
Interessant, zou het waarschijnlijk wel gebruiken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ein-de-lijk!Op dit nieuws ben ik al sinds mijn iPhone 6 aan het wachten. Hopelijk krijgen we snel meer informatie.
Nee, er staat alleen 'Apparaten' en at kan ik verbergen of tonen. Ik zie verder geen opties om iets uit te klappen, ook niet in Safari -> Voorkeuren. Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:51 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Staat het woord Favorieten er wel? Want pas als je op dat "lijntje" gaat staan zie je toon of verberg. Misschien is het menu ingeklapt?
Maak een backup met iTunes, en trek de muziek er handmatig uit met bijvoorbeeld: http://www.imactools.com/iphonebackupviewerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik heb 40gb aan muziek op mijn Iphone X, wil het alleen niet kwijt als ik ga synchen dus wil het exporteren maarja APPLE weer he
Heb nu een mooie app 'IMazing' gevonden, alleen gaat ie tot maximaal 50 items en dan moet je dokken...
Is er echt geen gratis methode waar je gewoon simpel muziek kan exporteren??
Ik gebruik al apple pay (woon in Duitsland). Id kaart en 50 euro achter het hoesje. Nooit meer portemonnaie meenemenquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Interessant, zou het waarschijnlijk wel gebruiken.
Hoe dan? Als je in die dorpen komt kun je amper pinnen? Ik heb het idee dat ze qua electronisch betalen achterlopen op Nederland. Veel Duitsers in NL betalen met cash. Dus ik vind het apart dat Apple Pay wel voet aan de grond weet te krijgen..quote:Op zondag 12 mei 2019 06:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik gebruik al apple pay (woon in Duitsland). Id kaart en 50 euro achter het hoesje. Nooit meer portemonnaie meenemen
Is het niet zo dat Duitsers vaak niet willen pinnen ivm privacy-overwegingen? Apple Pay is natuurlijk heel privacy-safe, dus misschien maakt dat het verschil.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe dan? Als je in die dorpen komt kun je amper pinnen? Ik heb het idee dat ze qua electronisch betalen achterlopen op Nederland. Veel Duitsers in NL betalen met cash. Dus ik vind het apart dat Apple Pay wel voet aan de grond weet te krijgen..
Niet veel safer dan Google-Pay en Ali-Pay. Voor electronisch betalingsverkeer heb je nogal stricte richtlijnen betreft security. Wat ik bedoelde was gewoon dat er in veel dorpen winkeltjes/restaurants letterlijk geen pinapparaat hebben. Dus je moet naar een pinautomaat.. dan heb je nog geen f*ck aan Apple-pay natuurlijk op dat moment.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Duitsers vaak niet willen pinnen ivm privacy-overwegingen? Apple Pay is natuurlijk heel privacy-safe, dus misschien maakt dat het verschil.
Ik denk dat daar je antwoord meteen in zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:59 schreef Apekoek het volgende:
Lees net dat iOS 13 bijvoorbeeld niet meer zal draaien op de iPad mini 2 maar wel op de iPad mini 3. Hoe kan dat nou? Beiden hebben ze dezelfde specs, alleen heeft de iPad mini 3 additioneel een vingerafdrukscanner.
Waarom zou een vingerafdrukscanner essentieel zijn voor een OS?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat daar je antwoord meteen in zit.
Apple Pay bv hangt aan die scan functiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zou een vingerafdrukscanner essentieel zijn voor een OS?
Ja, ik ben veel in het buitenland. Pinnen bij de bakker, op de markt, de kroeg, bij straatmuzikanten... de Duitser denkt er nog niet aan. Al krijg je soms als verrassing een SumUp uit de binnenzak. Voor echte apple pay dagen is Duitsland nog niet klaar. Je kunt hier wel je koopgedrag aanpassen aan de multi nationals. Dunkin Donuts voor je koffie, kleffe McMuffin op het station en je Apple Pay gaat prima.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe dan? Als je in die dorpen komt kun je amper pinnen? Ik heb het idee dat ze qua electronisch betalen achterlopen op Nederland. Veel Duitsers in NL betalen met cash. Dus ik vind het apart dat Apple Pay wel voet aan de grond weet te krijgen..
Ik heb face idquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Apple Pay bv hangt aan die scan functie
Ja daarom was ik ook verbaasd, ze lopen echt achter qua elektronisch betalen en vervolgens is Apple Pay in Duitsland wel eerder beschikbaar dan in Nederland, dat vond ik een beetje bizar. En ik ontwijk altijd zoveel mogelijk die Amerikaanse eet establishmenten, waardoor ik bijna altijd cash op zak moet hebben in dat land.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, ik ben veel in het buitenland. Pinnen bij de bakker, op de markt, de kroeg, bij straatmuzikanten... de Duitser denkt er nog niet aan. Al krijg je soms als verrassing een SumUp uit de binnenzak. Voor echte apple pay dagen is Duitsland nog niet klaar. Je kunt hier wel je koopgedrag aanpassen aan de multi nationals. Dunkin Donuts voor je koffie, kleffe McMuffin op het station en je Apple Pay gaat prima.
Die Duitse hipster tenten doen ook wel mee hoor, coffee fellows, dean & david, hans im glückquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja daarom was ik ook verbaasd, ze lopen echt achter qua elektronisch betalen en vervolgens is Apple Pay in Duitsland wel eerder beschikbaar dan in Nederland, dat vond ik een beetje bizar. En ik ontwijk altijd zoveel mogelijk die Amerikaanse eet establishmenten, waardoor ik bijna altijd cash op zak moet hebben in dat land.
Maar goed, over 2 weken ben ik weer in Berlijn, eens kijken hoeveel er veranderd is qua electronisch betalen in een jaar tijd in een grote stad..
Ja, oké, maar ik kan dus voorlopig nog geen Apple Pay uitproberen, omdat we hier in NL falenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Die Duitse hipster tenten doen ook wel mee hoor, coffee fellows, dean & david, hans im glück
Of terecht eisen stellen aan dergelijke betaalfuncties.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, oké, maar ik kan dus voorlopig nog geen Apple Pay uitproberen, omdat we hier in NL falen
Dit is de wet van de remmende voorsprong. De betaalinfrastructuur is in Nederland al extreem goed, hierdoor wegen de kosten van Apple Pay niet snel op tegen de baten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, oké, maar ik kan dus voorlopig nog geen Apple Pay uitproberen, omdat we hier in NL falen
Is het niet verstandiger om te investeren in fatsoenlijke wifi?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:05 schreef DaMook het volgende:
Welk usb-c dock raden jullie aan voor een MBP. Mijn wifi is ruk en wil dus weer bekabeld internet, maar wil wel maar 1 usb-c stekker inpluggen.
Kabelnetwerken zijn snellerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om te investeren in fatsoenlijke wifi?
Maar ook onhandig. En je smartphone of tablet heeft er ook niks aan.quote:
Mwah zolang ik maar 1 kabel hoef in te pluggen is het niet onhandiger, want dat moet ik nu ook voor stroom, vandaar de vraag voor een docking station.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar ook onhandig. En je smartphone of tablet heeft er ook niks aan.
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat onderstaande snelheid niet voldoende is (dit is wat ik vanaf de bank via wifi haal):
[ afbeelding ]
2018 meld. Werkt perfect hiero. Vind mijn 2011 MBP niet eens fijn typen meer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:27 schreef DesertGlory het volgende:
Meer mensen hier met een MacBook Pro (2018)?
Wat typt dat toetsenbord toch vreselijk. Na 5 maanden nog steeds. niet gewend. Hij typt ook de hele tijd puntjes. ook al druk ik de knop van de punt helemaal nieet in. Of zoals hiervoor ineens twee keer de letter ''e''.
https://theoutline.com/po(...)d-is-ruining-my-lifequote:Op donderdag 23 mei 2019 12:27 schreef DesertGlory het volgende:
Wat typt dat toetsenbord toch vreselijk. Na 5 maanden nog steeds. niet gewend. Hij typt ook de hele tijd puntjes. ook al druk ik de knop van de punt helemaal nieet in. Of zoals hiervoor ineens twee keer de letter ''e''.
Ik vind juist het toetsenbord ondertussen wel echt fijner typen maar mijn linker shift is half stuk. Die moet ik dus heel hard indrukken om een hoofdletter te krijgen.. Wat je continu vergeet en je dus telkens overal terug moet om hoofdletters toe te voegen..quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:27 schreef DesertGlory het volgende:
Wat is een iPod? Een toilet of zo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:28 schreef Pino112 het volgende:
BREAKING! Nieuwe iPods.
(Vanmiddag al maar dat had ik even gemist)
Een iPhone zonder Phone.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is een iPod? Een toilet of zo?
Ik voorspel een nieuwe 4” iPhone in septemberquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:28 schreef Pino112 het volgende:
BREAKING! Nieuwe iPods.
(Vanmiddag al maar dat had ik even gemist)
Doe maar 250 GB, Bluetooth en offline Spotify en ik zou dit overal mee naar toe nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 06:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Noem mij maar nostalgisch ofzo, maar dit is nog steeds de beste iPod.
[ afbeelding ]
Jammer dat men hier geen moderne versie van maakt. Een 250 GB SSD en Bluetooth erin en ik zou hem zo weer kopen.
Mee eens, ware het niet dat je telefoon dat dus ook gewoon doet... en iTunes eigenlijk alleen soepel werkt met iTunes en niet met wat je verder in huis hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 06:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat men hier geen moderne versie van maakt. Een 250 GB SSD en Bluetooth erin en ik zou hem zo weer kopen.
Dat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:33 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Doe maar 250 GB, Bluetooth en offline Spotify en ik zou dit overal mee naar toe nemen.
Scheelt ook in de concentratie.
Ik hoef geen spotify, heb mijn eigen muziek en audioboeken, podcasts etcquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:33 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Doe maar 250 GB, Bluetooth en offline Spotify en ik zou dit overal mee naar toe nemen.
Scheelt ook in de concentratie.
Heb de 80 (2007) en de 160( 2014) en doen het beide nog prima, lange acculooptijd, eenvoudige bedieningen. Kan geen iPhone tegenopquote:woensdag 29 mei 2019 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:[/b]
[..]
Mee eens, ware het niet dat je telefoon dat dus ook gewoon doet... en iTunes eigenlijk alleen soepel werkt met iTunes en niet met wat je verder in huis hebt.
[..]
Dat.
Dat is erg fijn voor je, deed ik ook in begin jaren 2000 tot 5 jaar geleden, maar geen reden om een hele goede en terechte USP eruit te knikkeren. Best of both worlds, lokaal én een mogelijkheid tot offline muziekstreamingsdienst naar keuzequote:Op woensdag 29 mei 2019 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hoef geen spotify, heb genoeg eigen muziek
[..]
Ik hoef geen spotify, heb mijn eigen muziek en audioboeken, podcasts etc
[..]
Heb de 80 (2007) en de 160( 2014) en doen het beide nog prima, lange acculooptijd, eenvoudige bedieningen. Kan geen iPhone tegenop
quote:'Apple stopt na bijna 20 jaar met iTunes'
Apple draait zijn oude muziekspeler iTunes definitief de nek om. Het elektronicaconcern zou dat maandag bekend willen maken op zijn jaarlijkse conferentie voor software-ontwikkelaars, WWDC. Dat meldt het financiële persbureau Bloomberg zaterdag.
De laatste jaren heeft Apple iTunes al flink uitgekleed. De digitale multimediaspeler werd in 2001 gelanceerd als een muziekbibliotheek en -speler, maar groeide sindsdien uit tot een kerstboom van functionaliteiten. Op gegeven moment konden Apple-klanten er niet alleen muziek mee downloaden, beluisteren en bekijken, maar ook podcasts, films en tv-series. iTunes gaf ook toegang tot Apple's appwinkel, gebruikers konden er digitale boeken mee downloaden en lezen en ook de instellingen van hun personal computer, iPhone en iPad mee synchroniseren en inregelen.
iTunes was in zijn tijd revolutionair door zoveel nieuwe handige functies te introduceren en combineren. Wijlen Apple-oprichter Steve Jobs, nooit te beroerd om grote rivaal Microsoft te dissen, zei dat het installeren van iTunes op een Windowscomputer gelijk stond aan het 'aanbieden van een glas ijswater aan iemand die in de hel leeft'.
De tijden zijn veranderd. Nu consumenten veel meer streamen dan downloaden, is iTunes ineens een onoverzichtelijke sta-in-de-weg geworden. Gebruikers klagen dat de app teveel ruimte inneemt op de harde schijf en log en traag is. Het onderbrengen van zo veel mogelijk functionaliteiten in één app biedt tegenwoordig geen voordelen meer. Abonnees van Apple Music vinden het bijvoorbeeld irritant dat ze de muziekstreamingdienst op hun Apple-computer alleen kunnen openen via iTunes, niet via een afzonderlijke muziek-app. Voor het synchroniseren van de Mac-computer met de iPhone en iPad is iTunes ook overbodig geworden: dat kan tegenwoordig meestal draadloos via wifi of via de cloud.
Volgens Bloomberg komt Apple maandag met drie afzonderlijke pc-apps voor muziek, video en podcasts (met de rechttoe-rechtaan namen Music, TV en Podcasts). Deze apps zijn al een tijdje beschikbaar voor mobiele apparaten: iPhones en iPads. Apple gaat nu ook iTunes op zijn Mac-pc's uitfaseren. De beheers- en synchronisatiefuncties van iTunes worden ondergebracht in de Music-app. Of iTunes voor Windows ook gaat verdwijnen, is nog onduidelijk.
Gewoon een tijd aan de lader laten staan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:22 schreef snoesje45 het volgende:
Mijn MacBook pro is op 0% , per ongeluk haalde ik de stekker eruit en viel hij uit.
Als ik hem nu aansluit op de adapter gebeurd er niks meer en gaat hij ook niet meer aan??
Wel als ik de stekker eruit haal begint 1 batterij lampje te knipperen, dus hij weet wel dat de stekker eruit gaat, maar hij lijkt niet op te laden.
Iemand een idee?
Ligt er inmiddels al een uur aan, nog steeds niks?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gewoon een tijd aan de lader laten staan.
Als je een diepte ontlading hebt gedaan kan het uren duren.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:25 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ligt er inmiddels al een uur aan, nog steeds niks?
Helaas geen leven in te krijgen, ook blijft dat 1e lampje alleen knipperen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je een diepte ontlading hebt gedaan kan het uren duren.
Gewoon een 24 uur laten laden. Met een beetje geluk hoef je geen nieuwe accu te kopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:29 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Helaas geen leven in te krijgen, ook blijft dat 1e lampje alleen knipperen.
Software en eventueel Mac Pro en andere Mac-updates.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
WWDC deze week. Vanavond keynote.
https://www.macrumors.com/guide/wwdc-2019-what-to-expect/
Yes. Erg benieuwd naar Mac OS update en iOS13quote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Software en eventueel Mac Pro en andere Mac-updates.
Ik ook; heb hem hier nog steeds liggen met mijn oude muziek erop. Stukje nostalgie inmiddels.quote:Op woensdag 29 mei 2019 06:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi het mag wel inderdaad iets meer dan alleen iOS zijn voor de iPad.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het begin van het 'samengaan' van iOS en macOS.
Die functie om de rekening te delen zal het wel goed doen.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oeh, voice memos + calculator op de watch, dat is wel genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |