quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een iPad Pro 12,9" 2017 met pencil, moet zeggen dat het redelijk ok werkt voor alle. (Nouja echt games niet op een paar na) maar dat is meer het aanbod als dat het apparaat het niet kan.
Verder gebruik ik die ipad ook als midi module voor piano sounds/synth/bladmuziek/andere midi/muziek (maken), daar werkt het perfect voor moet ik zeggen.
Ook qua geluid/samples (piano) doet het niet eens onwijs onder als mijn meer pro hardware keyboard (Yamaha S90ES).
En die apps zijn goedkoop in vergelijking met PC Vsti's
Die pencil is trouwens wel echt handig.
Maaaar, zonder laptop zou ik toch niet echt willen er is nog teveel op een laptop wat makkelijker werkt als op een Ipad, hoewel het meeste wel kan, maar toch werkt het net iets onhandiger op ipad
- Ik vlieg bijna alleen maar naar landen buiten Europa (voor werk), dus 10 uur onderweg is vrij normaal voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die spellen op de Nintendo Switch zijn toch vele malen leuker dan die iOS spelletjes? En voor films neem ik geen iPad mee in het vliegtuig. Onboard entertainment voldoet voor mij wel. En binnen Europa vliegen is zo kort dat je de film amper afkijkt.
Met die redenatie wel. Maar ik heb bijvoorbeeld expres geen iPad aangeschaft omdat het voor mij niet veel toevoegd. Ik heb al een iPhone en een MacBook. En zo’n iPad zou ik enkel voor mediaconsumptie gebruiken. Maar wat ik toch vooral kut vind, ik kan er niet fatsoenlijk een boek op lezen omdat het ding teveel afleidingen heeft, met alles wat op de achtergrond gebeurd en teveel licht afgeeft ‘s avonds. Voor lezen vind ik ePaper toch fijner en heb ik gekozen voor een 8” Kobo eReader. Beter voor m’n ogen s’avonds en ik kan daardoor rustiger (zonder afleiding) lezen. En zeer lange batterijduur. Games speel ik amper als ik weg ben, dus dat boeit me niet en films kijk ik amper, maar een Google Chromecast werkt op zich ook wel, voor de incidentele keer dat ik een film of serie wil kijken in het buitenland.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
- Ik vlieg bijna alleen maar naar landen buiten Europa (voor werk), dus 10 uur onderweg is vrij normaal voor mij
- Nintendo games zijn simpelweg niet mijn genre, ik heb niets met Mario, Zelda etc. Ik moet het echt hebben van Football Manager of andere strategische games
- Nintendo Switch heeft geen Netflix en ik wil ook films in mijn hotel kunnen kijken, ik kocht de Switch juist met de intentie om geen iPad meer nodig te hebben. Films en games, blijkbaar toch maar andersom.
Ik denk dat ik genoeg redenen zo heb om de Nintendo Switch de deur uit te doen en voor een mooie/nieuwe iPad moet gaan kijken. Of zit ik er naast?
Je hebt wel zo’n nieuwsfeed links van de apps op je homescreen maar als ik een interessante titel zie refresht hij vaak. HEEL irritant.quote:
Gokje die gaan ze combineren met de iphone 11 en de nieuwe airpods.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:49 schreef DKUp het volgende:
De AirPower en de iPod komen wel een andere keer.....
Ja, lekker overhevelen naar september/oktoberquote:Op maandag 25 maart 2019 19:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Gokje die gaan ze combineren met de iphone 11 en de nieuwe airpods.
Hij staat klaar.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Nou niks gemist dus.
iOS 12.2 vast zo beschikbaar, dat is het belangrijkste.
Had eigenlijk wel verwacht dat die iMacs van tegenwoordig wel standaard met SSD geleverd werden. Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.apple.com/sho(...)d-core-processor-1tb
Apple is bezig met nog even maximaal cashen op hardware voordat ze een service bedrijf zijn geworden. 1300 pietermannen en dan een 5400rpm harde schijf erin knallen.
Dan knal je er gewoon 800 ballen bij, heb je een 1 tb ssd. Klaarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.apple.com/sho(...)d-core-processor-1tb
Apple is bezig met nog even maximaal cashen op hardware voordat ze een service bedrijf zijn geworden. 1300 pietermannen en dan een 5400rpm harde schijf erin knallen.
https://tweakers.net/pric(...)o-1tb/specificaties/quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan knal je er gewoon 800 ballen bij, heb je een 1 tb ssd. Klaar
Ja maar die van Apple is beter.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)o-1tb/specificaties/
redelijke prijs ja.
"Mooier"quote:
iOS ging bij mij ook veel snellerquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wtf? M'n Apple Watch updaten naar 5.2 duurt 3 uur
Meest irritante ooit, ik gebruik die Ipad met sim kaart voor internet etc.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Wtf,
Je kunt het downloaden hervatten zodra je verbonden bent met een wifinetwerk..
Ik ben verbonden ermee, ik schrijf er deze post op
Ja dat duurt soms eeuwen inderdaad, mooi gedaan toen ik aan het slapen was.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wtf? M'n Apple Watch updaten naar 5.2 duurt 3 uur
RIP AirPowertwitter:MacRumors twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 20:18:37Apple Officially Cancels AirPower https://t.co/wrPEn4JIhA by @julipuli https://t.co/dTlbymtup8 reageer retweet
De i9 iMac doet 6.141 single core 32.166 multi corequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:04 schreef Pietverdriet het volgende: [..] 6 core i7 4,6 GHz (boost) VS 8 core i9 5ghz (boost) Mja, ben benieuwd De nieuwe Mac mini doet 5.659/27.291 Zou de nieuwe iMac rond de 6.500/31.500 liggen Dat is sneller dan de goedkoopste Mac Pro Met 1 TB ssd en 32 Gb ram in beide en de Radeon Pro Vega 56 mit 8 GB HBM2 in de iMac pro VS de Radeon Pro Vega 48 mit 8 GB HBM2 in de iMac is de nieuwe iMac 500 euro goedkoper. Daar kan je er 64GB ram voor inzetten. Mijn mid 2011 i7 doet 3.514 / 11.195, evengoed vreemd dat in 8 jaar de snelheid slechts verdubbeld.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De i9 iMac doet 6.141 single core 32.166 multi core
Daarmee is het de snelste single core en maar 3 van de 4 iMac pro zijn sneller
https://browser.geekbench.com/mac-benchmarks
Geloof dat ik mijn vakantiegeld ga uitgeven
Grappig dat daar andere cijfers staanquote:
Het lijkt er wel op: https://forums.macrumors.(...)of-purchase.2175429/quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand een idee, zo een iMac heeft 4 geheugen slots, daar zou je dus 4 32GB modules in kunnen doen om op 128 GB geheugen te komen, afgezien van een rib uit je lijf, support de iMac dat?
Lijkt er wel op
https://eshop.macsales.com/item/OWC/2666DR4S128S
Man heeft net zijn eerste watch gehaald ook. Benieuwd wat hij er van vind. Hij heeft meteen de nieuwste versie, ik heb nog een serie 3, dus helemaal jaloers straksquote:Op maandag 1 april 2019 18:32 schreef trein2000 het volgende:
Als Appleverslaafde hoort bij een nieuwe iPhone natuurlijk ook een Apple watch. Hij is binnen, ik ben benieuwd
Ik ook maar gewoon de 4 genomen, eerste indruk is redelijk positief.quote:Op maandag 1 april 2019 20:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Man heeft net zijn eerste watch gehaald ook. Benieuwd wat hij er van vind. Hij heeft meteen de nieuwste versie, ik heb nog een serie 3, dus helemaal jaloers straks
Daarom wil ik dus alleen naar een Pro 11 inch gaan kijken. Maar uiteraard belachelijk dat ik straks honderden euros meer ga betalen om een esthetisch minder verouderd product te hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:42 schreef DKUp het volgende:
Zondag even in de Apple Store geweest en naar alle iPads gekeken.
De nieuwe iPad Mini en iPad Air zagen er echt uit als jaren oude iPads. Vooral de Mini zag er qua scherm niet mooi uit.
Dan kijk je even later naar de Pro-modellen en die zien er gewoon uit zoals producten die je in het jaar 2019 zou moeten verkopen.
Mijn iPad Pro 9,7 ga ik dus nog niet vervangen.
Denk dat ik hem maar ga bestellen, met i9 upgrade en de pro Vega 48 grafische kaart.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De i9 iMac doet 6.141 single core 32.166 multi core
Daarmee is het de snelste single core en maar 3 van de 4 iMac pro zijn sneller
https://browser.geekbench.com/mac-benchmarks
Geloof dat ik mijn vakantiegeld ga uitgeven
Verouderd, alle ipad minis hebben nog altijd zelfde design. Ding is snel maar voelt antiek qua ontwikkeling in design. Ondanks het feit ik nog altijd van mijn ipad mini 2 houd.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:42 schreef Aether het volgende:
Weet iemand of de nieuwe iPad mini al in de Apple Store te belijken is?
Deze video vond ik leuk om te kijken, over of je goed overweg kan met de Apple Pencil op deze iPad mini:quote:
Vandaag binnen gekomen, 2x32 GB geheugen bijgeprikt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:
iMac besteld
i9, 500GB SSD, Radeon Pro Vega 48 met 8GB, 8GB geheugen
Al die features, de meeste interesseren mij maar matig. Ik wil altijd vooral stabiliteit, snelheid, veiligheid etc.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:11 schreef kree het volgende:
Ik zie filmpjes op youtube btw van nieuwe OS update?
Iemand daar nog een idee over? Als het al klopt trouwens.
Voor Ipad klinkt het aardig ok wel?
Gezien de real World problemen waar Samsung en consorten tegenaan lopen met de foldables denk ik dat niet. Zie zelf ook geen meerwaarde van vouwbare iOS devicesquote:Op donderdag 25 april 2019 11:45 schreef YuckFou het volgende:
Caviar, een Iphone customizing site uit Rusland heeft een leuke mockup bedacht voor een foldable iPhone
[ afbeelding ]
Iets wat eigenlijk uit de koker van Cupertino had moeten komen als finished product, en Apple zo z'n naam als innovator de luxe vast had kunnen houden
Nou wat mij beetje aanspreekt voor iPad en als dit klopt. Is meer het multitasking windows systeem ipv split screen enzo met appsquote:Op donderdag 25 april 2019 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Al die features, de meeste interesseren mij maar matig. Ik wil altijd vooral stabiliteit, snelheid, veiligheid etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |