SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal: Cillessen; Teté, De Ligt, Van Dijk, Blind ; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Bergwijn, Memphis, Babel.
(wellicht Pröpper voor de Roon)
-Uitzending NOS begint om 20.00 op NPO 3
-Nederland- Wit Rusland: 20.45.
Poll: Wat wordt de uitslag van Nederland - Wit-Rusland?
• Winst Nederland
• Gelijk
• Verlies Nederland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dat doet me deugdquote:
Wat lief, dankjewel!quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doet me deugd
Als cadeau krijg je een doelpunt!
Dat heb je goed gezien Rickertman.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Bolasie het volgende:
Dat Wit-Rusland kan er niet zo heel veel van heb ik het idee.
Dat lijkt zo, omdat wij zo enorm goed spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien Rickertman.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, omdat wij zo enorm goed spelen.
Frankrijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar gaat het dan mis bij Lyon?
Wie zit er in VI vandaag?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 doelpunten in 20 min
9-0 dus![]()
"Wij" ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, omdat wij zo enorm goed spelen.
Zouden ze daarom op plek 78 staan op wereldranglijstquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Bolasie het volgende:
Wel al 6 wedstrijden hiervoor ongeslagen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien Rickertman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik dan ook niet zoveel drugsquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil jullie niet ongerust maken, maar ik heb een trillend ooglid.
vind je het zo spannend?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Bel de dokter. Zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
En als je je vibrator uitzet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaar dat ze zo nerveus spelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
Het enige goede aan Wit-Rusland is dat ze daar nog de doodstraf hebben.
Picsquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Was je vriend weer agressief?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Weer eens wat anders dan naar ADO kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens dit is toch heerlijk
Ik heb een trillend lid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je hebt nu bewegende foto's hequote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Je ziet het toch niet trillen op een foto.
Ik een trillende anus. Tering wat ga ik zo goed schijten in de rust.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt eraan hoe hard het triltquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent zulf heerlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens dit is toch heerlijk
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Hebben jullie ook last van die slingers op tv
Je praat tegen Doublepain.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAn is het toch geen foto meer!! sjezus
Uh jawelquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel al 6 wedstrijden hiervoor ongeslagen.Tegenstanders van formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet wat je bedoelt van die foto's met een bewegend onderdeel erin. weet niet hoe het heet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, maar op de Iphone kan je dat doen, wel grappigquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt van die foto's met een bewegend onderdeel erin. weet niet hoe het heet.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Kroatië - AzerbeidzjanAzerbeidzjangodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op de Iphone kan je dat doen, wel grappig
Ik heb dus een verhaal gehoord van wat koppels en dat die vrouwen dan allemaal zo een trilei in de puss hebben en dat er dan zo een kom met afstandsbedieningen staat en dat de mannen dat om beurten een trilei inschakelen en dan gaan raden bij wie die is afgegaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Drizzt was vandaag ook in een goeie buiquote:
quote:
In eigen goalquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef KingRadler het volgende:
Ja van Dijk nu in koppen bij de Corner.
wat een rare mensen heb je toch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dus een verhaal gehoord van wat koppels en dat die vrouwen dan allemaal zo een trilei in de puss hebben en dat er dan zo een kom met afstandsbedieningen staat en dat de mannen dat om beurten een trilei inschakelen en dan gaan raden bij wie die is afgegaan.
Misschien heeft hij een keer goed geslapen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt was vandaag ook in een goeie bui
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd ga ik later niet in zijn geheel terugkijken.
Hij had tarwe tot zich genomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een keer goed geslapen.
Het is van horen zeggen hè Karina.quote:
quote:
ja dat snap ik. als het waar is, zijn het rare mensen, zo goed?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is van horen zeggen hè Karina.
Het is ook niet helemaal mijn ding maar ik probeer iedereen in zijn waarde te laten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat snap ik. als het waar is, zijn het rare mensen, zo goed?
Wowquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit opgenomen in je slaapkamer?
sowquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mortal Kombat 11 is er ook voor de switch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef GGMM het volgende:
Dragoen geel.
Die heeft het ook niet vandaag.
Nee in ooglidquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALLO.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja, aangezien deze game voor pubers is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mortal Kombat 11 is er ook voor de switch.
Ik ga de trailer even kijken Lans, zometeen mijn oordeelquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mortal Kombat 11 is er ook voor de switch.
Welke games speel jij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja, aangezien deze game voor pubers is.
Is de switch niet voor pubers?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lol. Zo danquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus als een game ook voor de switch is, is het een game voor pubers?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wedstrijd die bij rust 2-0 stond in 10-0 zien eindigen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Lijkt niet echt een grote verbetering tov MKX @:lange_lans
Niet per definitiequote:Op donderdag 21 maart 2019 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus als een game ook voor de switch is, is het een game voor pubers?
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je Mario Kart online spelen?
@onlogischquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:21 schreef Karina het volgende:
Nee neee scheids alsjeblieft geen geel! ALsof hij luistert.
Ik heb je moeder net ook nog wat flappen gegeven voor de geboden servicequote:Op donderdag 21 maart 2019 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een debiel die scheids. Hele wedstrijd kapot fluiten en flappen geven om niks.
Googlegoden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef Doublepain het volgende:
@:lange_lans
Met Google Stadia heb je geen Switch of PS4 meer nodig
genot
Bedankt voor die unban he oh wachtquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Oh wow. Wat een mokerharde sneer van mijn (voormalige) maat @:Doublepain .
Even bijkomen.
Uh, oké.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb je moeder net ook nog wat flappen gegeven voor de geboden service
gelezwembroekgenotquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat Dries optreden in de rust
Je hebt mazzel dat mijn inbreng altijd zeer gering is daar ik voor een verlenging van je ban voor 40/45 dagen ging.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt voor die unban he oh wacht
@:GGMM
Mwah. Het is maar afwachten wat Google gaat rekenen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scheelt weer paar honderd euro voor een console
Alsof jij meer gezag hebt dan GGMMquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat mijn inbreng altijd zeer gering is daar ik voor een verlenging van je ban voor 40/45 dagen ging.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof jij meer gezag hebt dan GGMM
Loopjongen
Google kennende niet zo duur, ws wat reclames ertussen en data stelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Het is maar afwachten wat Google gaat rekenen.
Vandaag, hmmm. Ik probeer positieve herinneringen aan hem op te roepen.quote:
En vooral hoe stabiel het gaat zijn. Heb mijn twijfels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Het is maar afwachten wat Google gaat rekenen.
Ik snap niet wat hier staat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef Doublepain het volgende:
@:lange_lans
Met Google Stadia heb je geen Switch of PS4 meer nodig
genot
Daar heb ik minste twijfels om eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En vooral hoe stabiel het gaat zijn. Heb mijn twijfels.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb ik minste twijfels om eerlijk gezegd
Google Stadia?quote:
Doet ie expres. Beetje Babel een assist geven zekerquote:
Je hebt nu al lag bij multiplayer games en als je die dan ook nog moet streamen... we gaan het zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar heb ik minste twijfels om eerlijk gezegd
Niemand gunt die rooie wat hè.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doet ie expres. Beetje Babel een assist geven zeker
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Roon
Babel
Dumfries
Blind
Cillessen
Wat een ellende
jokkebrok er is heul geen trquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Acts zijn niet gewenst. TR meegepakt. Optyfen nu.
@:klummie
goed getimede screenshot jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hitlergroet, naast die snackende kerel
Hopelijk is Coco een keer snelquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
Nog 3 minuten voordat Haxball begint.
@:DJ_Day-v
Na de harde preek van @Danny durf ik niks meerquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs dit mag Doublepain niet meer zelf doen?
Die jongen heeft het al zo lastig.
Ik ga dat niet kijken niffauw. Kun je niet even een samenvatting geven?quote:
oe nou nu ben ik bang joh.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, maar mijn maat Klummie is op de hoogte
Die video is een samenvatting gapquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga dat niet kijken niffauw. Kun je niet even een samenvatting geven?
Waarom zou je tegen Wit-Rusland lange ballen willen gaan spelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:30 schreef Groby het volgende:
Luuk de Jong erin, hij is de enige die boven die beren achterin uit steekt
Zou wel terecht zijn toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na de harde preek van @:Danny durf ik niks meer
Dus je kunt iets streamen. Is toch hetzelfde als dat steam ding?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net ook de moeite genomen om MK11 te kijken @:Lange_Lans
Nee, gewoon voorzetten vanaf de zijkant.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen Wit-Rusland lange ballen willen gaan spelen
Dries?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog 1 min voordat Dries komt zingen![]()
Iets streamenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je kunt iets streamen. Is toch hetzelfde als dat steam ding?
Oke, waarom dan? Tegen twee boomlange kerels in het midden. Gewoon lekker over de grond spelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:31 schreef Groby het volgende:
[..]
Nee, gewoon voorzetten vanaf de zijkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |