SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal: Cillessen; Teté, De Ligt, Van Dijk, Blind ; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Bergwijn, Memphis, Babel.
(wellicht Pröpper voor de Roon)
-Uitzending NOS begint om 20.00 op NPO 3
-Nederland- Wit Rusland: 20.45.
Poll: Wat wordt de uitslag van Nederland - Wit-Rusland?
• Winst Nederland
• Gelijk
• Verlies Nederland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dat doet me deugdquote:
Wat lief, dankjewel!quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doet me deugd
Als cadeau krijg je een doelpunt!
Dat heb je goed gezien Rickertman.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Bolasie het volgende:
Dat Wit-Rusland kan er niet zo heel veel van heb ik het idee.
Dat lijkt zo, omdat wij zo enorm goed spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien Rickertman.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, omdat wij zo enorm goed spelen.
Frankrijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar gaat het dan mis bij Lyon?
Wie zit er in VI vandaag?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 doelpunten in 20 min
9-0 dus![]()
"Wij" ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, omdat wij zo enorm goed spelen.
Zouden ze daarom op plek 78 staan op wereldranglijstquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Bolasie het volgende:
Wel al 6 wedstrijden hiervoor ongeslagen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien Rickertman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik dan ook niet zoveel drugsquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil jullie niet ongerust maken, maar ik heb een trillend ooglid.
vind je het zo spannend?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Bel de dokter. Zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
En als je je vibrator uitzet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaar dat ze zo nerveus spelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Zipportal het volgende:
Het enige goede aan Wit-Rusland is dat ze daar nog de doodstraf hebben.
Picsquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Was je vriend weer agressief?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Weer eens wat anders dan naar ADO kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens dit is toch heerlijk
Ik heb een trillend lid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je hebt nu bewegende foto's hequote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Je ziet het toch niet trillen op een foto.
Ik een trillende anus. Tering wat ga ik zo goed schijten in de rust.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ligt eraan hoe hard het triltquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent zulf heerlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens dit is toch heerlijk
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef KingRadler het volgende:
Hebben jullie ook last van die slingers op tv
Je praat tegen Doublepain.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAn is het toch geen foto meer!! sjezus
Uh jawelquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel al 6 wedstrijden hiervoor ongeslagen.Tegenstanders van formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet wat je bedoelt van die foto's met een bewegend onderdeel erin. weet niet hoe het heet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, maar op de Iphone kan je dat doen, wel grappigquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt van die foto's met een bewegend onderdeel erin. weet niet hoe het heet.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Kroatië - AzerbeidzjanAzerbeidzjangodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op de Iphone kan je dat doen, wel grappig
Ik heb dus een verhaal gehoord van wat koppels en dat die vrouwen dan allemaal zo een trilei in de puss hebben en dat er dan zo een kom met afstandsbedieningen staat en dat de mannen dat om beurten een trilei inschakelen en dan gaan raden bij wie die is afgegaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Drizzt was vandaag ook in een goeie buiquote:
quote:
In eigen goalquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef KingRadler het volgende:
Ja van Dijk nu in koppen bij de Corner.
wat een rare mensen heb je toch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dus een verhaal gehoord van wat koppels en dat die vrouwen dan allemaal zo een trilei in de puss hebben en dat er dan zo een kom met afstandsbedieningen staat en dat de mannen dat om beurten een trilei inschakelen en dan gaan raden bij wie die is afgegaan.
Misschien heeft hij een keer goed geslapen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt was vandaag ook in een goeie bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |