SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal: Cillessen; Teté, De Ligt, Van Dijk, Blind ; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Bergwijn, Memphis, Babel.
(wellicht Pröpper voor de Roon)
-Uitzending NOS begint om 20.00 op NPO 3
-Nederland- Wit Rusland: 20.45.
Poll: Wat wordt de uitslag van Nederland - Wit-Rusland?
• Winst Nederland
• Gelijk
• Verlies Nederland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Heb en een harde plasser van gekregen jaquote:
Rustig, Ronaldquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:44 schreef KingRoland het volgende:
OUDSTE VOLKSLIED TER WERELD
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die dikke
@:jancees
[ afbeelding ]
Pics (dm GGMM)quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb en een harde plasser van gekregen ja
Dikke bierpensquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die dikke
[ afbeelding ]
Kunnen we die downies niet verbieden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die dikke
[ afbeelding ]
Ihattarenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in 2022-24 staat.
Schatkistje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hierna een Happy Meal halen.
DICHTSLIBBED
De VAR wordt alleen constant gebruikt als er sprake is van een competitie waar elk team de middelen heeft voor de VAR.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik snap niks van die var de ene keer wel de andere keer weer niet.
Ja allemaal beperkt volk . Maar het is alsnog een kinderfeestjequote:Op donderdag 21 maart 2019 20:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je het oranje publiek wel eens gezien?
Ah ok dat wist ik niet. UEFA heeft toch wel geld zou je denken. En is dat zo duur dan? Geen idee eigenlijk wat dat kost.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
De VAR wordt alleen constant gebruikt als er sprake is van een competitie waar elk team de middelen heeft voor de VAR.
Landen als San Marino en Gibraltar hebben dat niet.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:49 schreef KingRoland het volgende:
OP NAAR HET MEMPHIS DEPAY TOPIC
OP NAAR KAPITEINTJE MENTIONEN
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit is leuk omdat hij totaal niet kan rappenquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WIJ WORDEN EUROPEES KAMPIOEN
JAAAAA
JAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAA
@:jr-style-93
Dit is een beetje overdrevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:50 schreef opreis het volgende:
als ze dit tempo aanhouden wordt het straks 50-0
Moet een x aantal camera's in elk stadion staan, de scheidsrechters zijn niet goedkoop en dan heb je ook nog eens scheidsrechters nodig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok dat wist ik niet. UEFA heeft toch wel geld zou je denken. En is dat zo duur dan? Geen idee eigenlijk wat dat kost.
En voor wit rusland ook misschien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Moet een x aantal camera's in elk stadion staan, de scheidsrechters zijn niet goedkoop en dan heb je ook nog eens scheidsrechters nodig.
Allemaal veel te duur voor Kazachstan - Gibraltar.
Echt he, vorige kwalificatie had Te Ligt zo'n bal gegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:51 schreef Kriegel het volgende:
Het is wel tekenend dit: de vorige kwalificaties hing er een kutsfeer rond Oranje en zat alles ook meteen tegen, nu heerst er optimisme en meteen sta je binnen de minuut voor na een blunder van de tegenstander.
Straks winnen ze nog met 2-6quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:50 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Niveautje Rotterdam-Zuid dat Wit-Rusland
Was je toen al geboren?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Snelste goal sinds 2005 van oranje, sjeuzus
Hoe cool is dat!quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:52 schreef Kriegel het volgende:
Lekker bij de waterkoeler hangen in de baas z'n tijd, niks mis mee.
Te Ligt whahahahahahaha goeie man.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he, vorige kwalificatie had Te Ligt zo'n bal gegeven.
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Te Ligt whahahahahahaha goeie man.
Tis om te gierenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Te Ligt whahahahahahaha goeie man.
Babel heeft wel mooi de beste centrale verdediger van de Premjur Liek uitgeschakeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:55 schreef Karina het volgende:
Babel denkt zeker dat hij dennis ROdman is.
Das zijn broerquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:55 schreef Karina het volgende:
Babel denkt zeker dat hij dennis ROdman is.
Nou en. Met zijn maniertjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Babel heeft wel mooi de beste centrale verdediger van de Premjur Liek uitgeschakeld.
Ik vond het kwetsendquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
dat is heel kalm hoor anders had ik wat anders gezegd
lekker appenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzinnige vreugde op de tribune
Wat doet Messi daar?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De Witte Belchinees gespot.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn grootste fan (ik) heeft het wel gelezen...quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
sorry hoorik niet. ik hoop dat hij het leest.
aahhhh wat vervelend dat je fan van hem bentquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn grootste fan (ik) heeft het wel gelezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gezetquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
aahhhh wat vervelend dat je fan van hem bent
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
*MacedoniëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zuid-Macedonië?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
teveel mayo?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:00 schreef Karina het volgende:
Wat een verrassing er is weer gezeur over de bal.
Waar is het topic voor de overige potjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM
In Flora & Faunaquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar is het topic voor de overige potjes?
@:GGMM
Bedankt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
VBL / [UEFA] EK 2020 #1: De Q-loting is op 2 december 12:00
Dat is overdreven.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had beter temptation island op kunnen zetten
Wat een drama seizoen zegquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Smerige blankenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Die blanke Russen kunnen niet eens fatsoenlijk naar elkaar passen
Dom dravertjequote:Op donderdag 21 maart 2019 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat geeft dumfries toch enorm slechte voorzetten. Richt hij wel ergens op?
Daar ga je toch niet vrijwillig naar kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel lekker domme mensen bekijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken
Dat is voor achterlijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk zelden live naar PSV. Maar is dat altijd zo'n ellende? Dan zouden ze hem niet meer opstellen lijkt mequote:
Dit seizoen minderquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is voor achterlijken
Ik weet dat omdat doublepain vaste volger is
Koekoek.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik mag graag helpen als er geen mod te bekennen is.
ja die meedoen zijn achterlijk, dus leedvermaak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is voor achterlijken
Omdat we ons eerst moeten kwalificeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:06 schreef Groby het volgende:
Ik snap niet dat we nog met Blind en Babel spelen. Die zullen wel toch niet meegaan in 2020?
Nounounouquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik mag graag helpen als er geen mod te bekennen is.
Leuk!quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:07 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook!
Dat deed ik al maar nu ben ik ook hier. Wat een feest.
Die twee hebben daar geen invloed opquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:06 schreef S0nic het volgende:
[..]
Omdat we ons eerst moeten kwalificeren.
Doubleplain is toch domquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is voor achterlijken
Dan schijt je vast ook in de keukenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk Temptation, stem FvD en ben voor PSV
De teringquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk Temptation, stem FvD en ben voor PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |