SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
We hadden net die Volkertoproeper, docent UU.
Nu een hoogleraar rechtsfilosofie:
[ afbeelding ]
Prima uiteraard als je dit vindt, maar studenten rechtsfilosofie reageren erop met 'Ik heb erop gestemd'. Waarop zij zegt dat het een fascistoïde beest is. Ze zegt dus dat haar eigen leerlingen niet deugen die 'verkeerd' stemmen.
Minister van Onderwijs Engelshoven:
[..]
Kweenie maar als ik dit soort uitspraken van docenten aan universiteiten en hoogleraren zo vandaag langs zie komen had ie hier mss toch een puntje.
Die volkertroeper ging idd te ver, maar wat deze nu precies verkeerd doet zie ik niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onhandig uitgedrukt misschien, maar ik heb wel eens ergere dingen gehoord (en gezegd)
Zij is van mening dat mensen die FvD stemmen niet deugen, prima. Kan ik in veel gevallen zelfs wel in meegaan (nee, niet iedereen, maar nuance laat zich nu eenmaal slecht tweeten). Sommige leerlingen geven aan erop gestemd te hebben. Mooi, heb je vast een discussiepunt voor de volgende les. Mooi discussieonderwerp ook juist voor rechtsfilosofie.
Maar op basis van een foute tweet en een mening concluderen dat TB misschien wel een punt had toen hij zei dat universiteiten (in het algemeen dus) onze samenleving ondermijnen vind ik dan persoonlijk nogal ver gaan.
Natuurlijk mag je hem verdedigen, al zie ik echt niet in waarom je het zou willen, maar ik vind persoonlijk deze laatste tweet niet zo schokkend.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ook niet links, maar wel recht door zee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:09 schreef Greys het volgende:
Had ik al verteld dat ik niet rechts stem?
Zat, maar als je die in campagnetijd gaat uitspreken weet ik niet of je daarmee veel stemmen krijgt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Dave het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer woorden waarmee je de zin
"Ik geef je een xxx m'n xxx"
kunt vormen?
Ik geef je duizend euro, mijn duizend euro?quote:
quote:
Goede post. En ik ga er nu tijdens m'n rondje hondjes over nadenken. Want misschien heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die volkertroeper ging idd te ver, maar wat deze nu precies verkeerd doet zie ik niet helemaal.
Onhandig uitgedrukt misschien, maar ik heb wel eens ergere dingen gehoord (en gezegd)
Zij is van mening dat mensen die FvD stemmen niet deugen, prima. Kan ik in veel gevallen zelfs wel in meegaan (nee, niet iedereen, maar nuance laat zich nu eenmaal slecht tweeten). Sommige leerlingen geven aan erop gestemd te hebben. Mooi, heb je vast een discussiepunt voor de volgende les. Mooi discussieonderwerp ook juist voor rechtsfilosofie.
Maar op basis van een foute tweet en een mening concluderen dat TB misschien wel een punt had toen hij zei dat universiteiten (in het algemeen dus) onze samenleving ondermijnen vind ik dan persoonlijk nogal ver gaan.
Natuurlijk mag je hem verdedigen, al zie ik echt niet in waarom je het zou willen, maar ik vind persoonlijk deze laatste tweet niet zo schokkend.
Dat blijft helaas toch maar doorslepen zo voor jou en de Griek. Nu weer afwachten of het dat losse stukje bot. Het is te hopen dat het dat is en dat ze het goed kunnen verwijderen zonder problemen. Zodat die weer gewoon rond kan rennen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..
Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.
Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie?
Spannend hoor! Ik duim!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..
Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.
Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie?
Ach wat zielig voor de Griek (en voor jou natuurlijk ook), nu maar hopen dat er echt een oorzaak wordt gevonden want wat zal het voor de Griek vermoeiend zijn, bij elke stap die hij zet pijn hebben. Ik duim voor jou en de Griek.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Jeetje spannend......ik duim voor jullie!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Poesjequote:Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Dave het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer woorden waarmee je de zin
"Ik geef je een xxx m'n xxx"
kunt vormen?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze eindelijk wat gaan vindenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik duim!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb er echt af en toe even een jankbui van, hebben we eindelijk dat uitrenveld na al die jaren, heeft de Griek er geen lol van. Ik vind het zo zielig. Ben echt een beetje een emo wrakje af en toe erdoor. Niet al twee maanden hoor, maar gewoon heel af en toe ineens. En fijn dat ik het dan hier even mag roepen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Hoop idd dat ze het nu eindelijk gevonden hebben en dat ze er wat aan kunnen doen straks.
Met een beetje geluk kan hij nog net wat op dat veldje rennen voor het weer te warm wordt.
Wat wat wattt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Ik overweeg ook een (asiel)hond aan te schaffen, moet mijn levensstijl drastisch aanpassen (Vorige week hartinfarct gehad, Jo...ben immers “al” 41) en ik zie mijzelf wel lange wandelingen in het bos met een hond maken, wonen we ook nog eens naast. Alleen werk ik over een tijdje weer (hopelijk) en mijn vrouw ook en dat vind ik weer oneerlijk naar de hond toe. Dus verdiep me nu in een uitlaatservice of iets dergelijks voor de dagen dat ie lang alleen thuis is.
Oei dat is heftig joh, beterschap. En goed van je dat je denkt aan een asielhond, er zitten zoveel honden in een asiel die snakken naar een baasje. Uitlaatservice is een goed idee, ik had toen ik nog werkte een kennis die krap bij kas zat en gek op mijn hond was. Dus dat was toen 1+1. Maar een goed aangeschreven uitlaatservice is een goede optie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Ik overweeg ook een (asiel)hond aan te schaffen, moet mijn levensstijl drastisch aanpassen (Vorige week hartinfarct gehad, Jo...ben immers “al” 41) en ik zie mijzelf wel lange wandelingen in het bos met een hond maken, wonen we ook nog eens naast. Alleen werk ik over een tijdje weer (hopelijk) en mijn vrouw ook en dat vind ik weer oneerlijk naar de hond toe. Dus verdiep me nu in een uitlaatservice of iets dergelijks voor de dagen dat ie lang alleen thuis is.
Ah, als ik het teruglees had ik dat wel even anders kunnen zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:57 schreef Dave het volgende:
Wow, heftig Knut, dat infarct, dat je even tussen neus en lippen vermeldt ;-)
En dan nog, zou dat echt erg zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:04 schreef Redefine het volgende:
Iedereen hier weet heus wel dat je niet rechts stemt.
Ik zou zeggen, doe eens een rondje Twitterquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:57 schreef summer52 het volgende:
Na alle verkiezingsperikelen en mij doodergeren aan alle gemene opmerkingen, want waarom kiezers die voor de FvD hebben gekozen dom noemen ,ik vind juist dat de reacties die de intelligentsia uitbraken nou niet echt duiden op intelligentie maar eerder ruikt naar jaloezie. Maar nog erger …..zeggen dat de FvD kiezers niet deugen, we leven in een democratisch land en we mogen kiezen voor wie we willen, ben je het er niet mee eens nou dat is je goed recht maar laat ieder in zijn waarde. Want zeggen dat iemand niet deugt is zo min want deug je wel als je op een andere partij stemt? Want heeft niet iedereen boter op zijn hoofd en dan vooral politici van o.a. de VVD en D66? En moet je de mensen die op de VVD en D66 stemmen dan ook maar dom noemen en vooral dat ze niet deugen? En nee ik heb niet gestemd op de FvD. Maar even bij de les blijven, ik heb gisteren op het nieuws dansende koeien gezien en dacht bij mijzelf wat een verademing na al die negativiteit.
Yep, so out of the blue. Ben nu in de fase dat ik een blokje om kan, volgende week begint de hartrevalidatie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wat wattt?
Hartinfarct? Jezus man.
Over de hond: hoeveel dagen zou hij/zij dan lang alleen zijn en hoe lang is lang, werken jij en je vrouw dezelfde uren zeg maar?
Wat heftig!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Yep, so out of the blue. Ben nu in de fase dat ik een blokje om kan, volgende week begint de hartrevalidatie.
De hond zou op z’n meest drie dagen een dag alleen zijn en op zijn minst 2. Ligt een beetje aan de roosters volgens schooljaar. Dus een uitlaatservice lijkt me nodig.
Moest lachen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:17 schreef Dave het volgende:
Ik geef je een moppie, m'n moppie.
- Het zoemt, is zwart met geel, maar net niet
- Maja de bijna
Dat is even schrikken, sterktequote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Yep, so out of the blue. Ben nu in de fase dat ik een blokje om kan, volgende week begint de hartrevalidatie.
De hond zou op z’n meest drie dagen een dag alleen zijn en op zijn minst 2. Ligt een beetje aan de roosters volgens schooljaar. Dus een uitlaatservice lijkt me nodig.
Wat heftig!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Jeee wat schrikken! Succes met je verdere herstel!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is dit Knut van Vroegah?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat lief, dank jullie wel allemaal
Je bent veel te jong voor een infarct hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Ach ja gezeur moet er zijn, maar beledigen is weer iets heel anders. Maar ik dacht zelf bij het zien van dit filmpje er zijn vast weer mensen die dan denken aan......mestoverschot, methaan, veroorzakers vernietiging aarde. Want oh oh oh gewoon genieten en kiezen wat je wilt mag tegenwoordig niet meer. Het lijkt wel een sport om overal maar iets van te vinden en negatief te zijn. Maar die dansende koeien zijn toch zo lief en daar geniet ik van. Dus dat rondje Twitter sla ik maar over.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe eens een rondje Twitterlinks, rechts, iedereen zit elkaar te beledigen en te bedreigen.
Nee wacht, doe maar geen rondje Twitter![]()
Oh en: koeien die voor het eerst naar buiten mogen
Nopequote:Op donderdag 21 maart 2019 19:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit Knut van Vroegah?
Sterkte iig.
Nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dan nog, zou dat echt erg zijn?
Heftigquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Heel erg veel sterkte voor jou en Griek. Hopelijk hebben ze het dan eindelijk gevonden. Ik zal zeker duimen!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
En jij ook heel erg veel sterkte Knut! Ik hoop voor je dat je goed herstelt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Jee Knut, dan schrikken je ook de klere. Hoe Is het nu?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Hoe ging dat, mag ik dat vragen? Waar was je toen het gebeurde en toen? Waren er mensen bij je om meteen te bellen enzo?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja als het idd een hele werkdag is, is dat wel wenselijk. En niemand werkt dicht genoeg bij huis neem ik aan om in de lunchpauze de hond uit te laten? Als een van jullie niet al te ver van huis werkt is er misschien een mogelijkheid om op did dagen bv een half uur extra lunchpauze te nemen en die tijd langer te blijven aan het eind vna de dag of op een andere dag, wanneer een van de anderen alweer thuis is? Sommige werkgevers willen wel meedenken over dat soort dingen. Maar als het te ver is dan uiteraard geen optie en bemoei ik me weer met dingen waar ik me niet mee moet bemoeienquote:De hond zou op z’n meest drie dagen een dag alleen zijn en op zijn minst 2. Ligt een beetje aan de roosters volgens schooljaar. Dus een uitlaatservice lijkt me nodig.
Wat ontzettend tof dat ze dat doen, foto's sturen!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Knut
Beterschap!
Een bekende van mij heeft een uitlaatservice voor de hond. Ze zijn er allebei heel blij mee. Hij krijgt ook regelmatig foto’s toegestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ook eerlijk is eerlijk: sommige reacties die daar dan weer onder staan gaan ook echt alle grenzen over. Woede en verontwaardiging erover is begrijpelijk, maar sommigen dalen gewoon af naar hetzelfde jemotdood niveau. Dan ben je net zo hard af.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
https://www.tvgids.nl/nie(...)b-wegens-bedreiging/quote:De normaal toch zo vriendelijk Douwe Bob moet van de rechter diep in de buidel tasten omdat hij twee beveiligers van een ziekenhuis heeft bedreigd. En hij reed nog met teveel drank op ook.
Op 2 november stapte de zanger met een paar glaasjes teveel op en naar eigen zeggen in paniek in een brommobiel om zijn vriendin naar het ziekenhuis te brengen. Daar aangekomen kreeg hij ruzie met twee beveiligers. Dat ging van kwaad tot erger; Douwe schold ze uit en bedreigde ze, naar eigen zeggen omdat hij in paniek was.
Bloemetje
De beveiligers zetten de zwaar getatoeëerde zanger vervolgens buiten en deden de deur op slot. De politie hield hem daarna aan. Douwe baalde de volgende dag al flink van zijn gedrag en ging langs bij het ziekenhuis om de beveiligers een bloemetje te brengen voor zijn onbehoorlijke gedrag.
Bios
Omdat de rechter vond dat Douwe Bob daarmee liet zien dat hij spijt had, kreeg de oud-Songfestival-deelnemer geen werkstraf opgelegd. Maar hij moet dus wel 1500 euro boete neerleggen.
Sterkte Knut! Moet je meer bewegen of minder stress?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Jemig Knut...quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Ucimaffia.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:49 schreef Momo... het volgende:
Wow Knut, heftig op die leeftijdVeel sterkte! Had je al eerder last of kwam het echt helemaal uit het niks?
[ afbeelding ]
@:ijs_beer
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ontzettend tof dat ze dat doen, foto's sturen!
En nog heel even omdat je zei over dat ie mss zou zeggen dat ie gehacked is, dacht ik ook, maar zo laf was hij dan weer niet. Eerlijk is eerlijk. Blijft een lul, maar toch:Zijn excuses zijn redelijk, maar als ik zijn werkgever was zou het laatste woord hier nog niet over gesproken zijn... soms is het slim iets langer na te denken wat je post onder je eigen naam met je eigen foto erbij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ook eerlijk is eerlijk: sommige reacties die daar dan weer onder staan gaan ook echt alle grenzen over. Woede en verontwaardiging erover is begrijpelijk, maar sommigen dalen gewoon af naar hetzelfde jemotdood niveau. Dan ben je net zo hard af.
Voetbal sla ik over, hier staat darts op.
Ja hoor, geen probleem. Ik had al een week of twee last van wat vage klachten, nog het meest te vergelijken met een longontsteking. Ging een beetje op en af. Die avond naar bed gegaan,maar kon van de pijn niet eens op mijn zij liggen, alleen een beetje rechtop zittend tegen de bedrand aan. Vreemd genoeg toch in slaap gevallen, maar een paar uur later wakker met een enorm raar gevoel en badend in het zweet. Toen heb ik mijn vrouw wakker weten te maken en ze heeft gelijk de ambulance gebeld. Die hebben me meegenomen, knapte een beetje op, maar op de eerste hulp had ik weer een infarct. Daarna gelijk gedotterd, paar dagen ziekenhuis en nu voel ik me stukken beter! Ik kan alleen nog niet zo veel. Blokje om, dat werk. Maar ze hebben me verzekerd dat het allemaal goed gaat komen, dus daar gaan we hard aan werken!quote:Hoe ging dat, mag ik dat vragen? Waar was je toen het gebeurde en toen? Waren er mensen bij je om meteen te bellen enzo?
Nee, ik werk betrekkelijk dicht bij mijn huis, maar werk in het onderwijs. Dat gaat niet lukken. Mijn vrouw werkt te ver weg.quote:En niemand werkt dicht genoeg bij huis neem ik aan om in de lunchpauze de hond uit te laten? Als een van jullie niet al te ver van huis werkt is er misschien een mogelijkheid om op did dagen bv een half uur extra lunchpauze te nemen en die tijd langer te blijven aan het eind vna de dag of op een andere dag, wanneer een van de anderen alweer thuis is?
Dat is schrikken, 41 is nog veel en veel te jong.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik was tandenpoetsenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:53 schreef Em31 het volgende:
Dacht even snel douchen, minuutje te laat.. goal gemist
Ik was een sapje aan het indoenquote:
Oe! Sappig verhaalquote:
Dit ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Em31 het volgende:
Lekker hoor![]()
En dan te bedenken dat het nog maar even geleden is dat dit soort wedstrijden zo moeizaam gingen
Jaa dat wel! Helemaal omdat die andere twee wedstrijden nog maar even geleden zijn. Die willen wel revanchequote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik knijp ‘m wel voor zondag hoor
Ja en Jogi heeft ‘t spul verjongd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa dat wel! Helemaal omdat die andere twee wedstrijden nog maar even geleden zijn. Die willen wel revanche
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:29 schreef Cee het volgende:
Greys, het klinkt cru, maar ik hoop heel erg dat de Griek een splintertje in z’n poot heeft. Ik ga zo hard duimen tot ik zelf ook een splinter in m’n poten heb.![]()
Van Gerwen valt tegen hè?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn excuses zijn redelijk, maar als ik zijn werkgever was zou het laatste woord hier nog niet over gesproken zijn... soms is het slim iets langer na te denken wat je post onder je eigen naam met je eigen foto erbij...
Voetbal sla ik over, hier staat darts op.
Jep dra-ma. Heb ook steeds de neiging de stream te beëindigen als ‘ie zit te klotenquote:
Heftig zeg, zomaar ineens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.
Ik ook zo!quote:
Hoewel ik Zero Gravity (als een van de weinigen volgens mij) best tof vind, denk ik echt dat dit een veel betere keuze was geweest voor Australië.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:17 schreef Momo... het volgende:
Dit nummerZo jammer dat het niet gewonnen heeft in Australië
Barney-tijd nuquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep dra-ma. Heb ook steeds de neiging de stream te beëindigen als ‘ie zit te klotenAch, nog twee wedstrijden en oma kan naar bed. Was een heel kort nachtje namelijk
Dat is voor het interview na afloop. Eerst de wedstrijd nogquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lameraaie: vooraf gooit ‘ie alles maar op het podium loopt het niet
Ik nam vast een voorschotje #180quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is voor het interview na afloop. Eerst de wedstrijd nog
Hij staat voor, dus misschien valt het meequote:Op donderdag 21 maart 2019 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik nam vast een voorschotje #180
Allemaal?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:24 schreef Redefine het volgende:
Zo mijn top 2000 zit erop, dus nu dan toch eindelijk begonnen aan alle ESF liedjes
Ja die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Winst voor Barney
Wel nog stijf onderaan, maar er is nog hoop
Hij had de afstandsbediening mee?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja die zag ik niet aankomenook niet gebeuren trouwens, want mijn man kwam eindelijk thuis dus tv ging uit
Nee die van dit jaar. En mijn Top 2000 had niet zoveel met het ESF te maken. Nou ja er stonden wel een behoorlijk aantal ESF liedjes in.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal?Dat zijn er ook best veel in meer dan 60 jaar historie
Ow, jullie praten... met elkaar... ? Huh?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee die zit op mijn telefoon![]()
Maar zo spreken we elkaar ook nog eens, zeg maar
Ach meneer! Komt u hier vaker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee die zit op mijn telefoon![]()
Maar zo spreken we elkaar ook nog eens, zeg maar
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net gehoord dat een goede Songfestivalvriend van mij (niet van FOK) heel jong is overleden en zit hier echt in tranen nu...
Oh, zo ineens? Erg om te horen... Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net gehoord dat een goede Songfestivalvriend van mij (niet van FOK) heel jong is overleden en zit hier echt in tranen nu...
Dat is helemaal erg dat je nu verneemt dat het al een paar weken geleden al is gebeurd. Dat komt dan wel hard binnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allebei. En ik weet nog niet de omstandigheden. Ik en nog iemand anders die goed contact hadden met hem, hebben alarm geslagen omdat we al heel lang niets van hem hoorden. Via via hebben we achterhaald dat hij inmiddels al een paar weken geleden overleden is.
Ben er zo kapot van. Heb hem vorig jaar nog op EIC ontmoet, hadden plannen om elkaar weer te ontmoeten en ineens dood
Wat erg, veel sterkte.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allebei. En ik weet nog niet de omstandigheden. Ik en nog iemand anders die goed contact hadden met hem, hebben alarm geslagen omdat we al heel lang niets van hem hoorden. Via via hebben we achterhaald dat hij inmiddels al een paar weken geleden overleden is.
Ben er zo kapot van. We hadden plannen om elkaar te ontmoeten op EIC en ineens dood
Damn, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ben er zo kapot van. We hadden plannen om elkaar te ontmoeten op EIC en ineens dood
Het is inderdaad een heel gek idee dat hij al even dood is en we het nog niet wisten. Aan de andere kant wist zijn familie ook niet van ons af, dus hadden ons ook niet op de hoogte kunnen stellenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg dat je nu verneemt dat het al een paar weken geleden al is gebeurd. Dat komt dan wel hard binnen. [ afbeelding ]
Een kaart zal (bijna altijd) zeer gewaardeerd worden. Voor de nabestaanden is het mooi om te zien dat iemand geliefd was. Dus zeker doen jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is inderdaad een heel gek idee dat hij al even dood is en we het nog niet wisten. Aan de andere kant wist zijn familie ook niet van ons af, dus hadden ons ook niet op de hoogte kunnen stellen
Ik ga de familie wel een kaart sturen, want heb de contactgegevens kunnen achterhalen. Ik denk dat het fijn is voor de nabestaanden om te weten dat hij leuk contact had over het Songfestival online. Ik heb hem ook al in het echt ontmoet, wat het ook een stuk confronterende maakt.
vreselijk, gecondoleerd en sterkte xxxquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
ik heb dat met Sephard en Seemone. Vooral Seemone.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:17 schreef Momo... het volgende:
Dit nummerZo jammer dat het niet gewonnen heeft in Australië
Wow wat heftigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
Wat een schok, gecondoleerd en sterkte!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Jemig Aoibhin, dat is enorm schrikken. Hij was nog vrij jong ook? Sterkte.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
Jeetje heftig........gecondoleerd en sterkte!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Heel veel sterkte, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Wat naar, heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, dat snap ik. Hou je taaiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jeetje heftig........gecondoleerd en sterkte!
Goedemorgen trouwens.......straks op controle naar het ziekenhuis wat ik stiekem nog best spannend vind.....
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
Zorg je dan wel dat als je zelf een foto maakt, in de compositie niet het topje van de kerktoren in de weerspiegeling net afsnijdt?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:02 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt op de travel-bucketlist.
*Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Zorg je dan wel dat als je zelf een foto maakt, in de compositie niet het topje van de kerktoren in de weerspiegeling net afsnijdt?
Waar wil jij nog eens naar toe, Dave?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Zorg je dan wel dat als je zelf een foto maakt, in de compositie niet het topje van de kerktoren in de weerspiegeling net afsnijdt?
Gecondoleerd, en veel sterkte.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar ook een belangrijk iemand van de gemeente bijquote:
Is toch leuk joh.quote:
Gave plekken denk ik zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Dave het volgende:
Goede vraag. Niet hele specifieke plekken die me zo te binnen schieten. Meer algemeen staat Canada nog op m'n lijstje, nog een keer terug naar de westkust van de US, Nieuw-Zeeland, nogmaals naar Australië.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gave plekken denk ik zo.Ik moet überhaupt nog maar eens een keer Europa uit.
Als burgemeester van Amsterdam de internationale gasten welkom heten in Amsterdam.quote:
Die was wel echt fan trouwensquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar was het Marc Harbers, staatssecretaris van Justitie en Veiligheid.
Oke. Bedankt, Hans Natas.quote:
De zon?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie hier inmiddels een groot lichtgevend ding in de lucht hangen, richting het zuiden.
Iemand enig idee wat het kan zijn? Het is rond en volgens mij heb ik het ooit wel eens eerder gezien.
Ah ja, gay, that explains.Volgens mij hem ook wel eens enthousiast zien praten over het ESF in één of andere talkshow geloof ik. WNL op Zondag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar was het Marc Harbers, staatssecretaris van Justitie en Veiligheid.
Als hetero voel ik me nu gediscrimineerd, alsof wij als minderheid niet uit kunnen kijken naar het ESFquote:
Hij deed het iig erg leuk op de persmiddag van EIC.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah ja, gay, that explains.Volgens mij hem ook wel eens enthousiast zien praten over het ESF in één of andere talkshow geloof ik. WNL op Zondag?
Over smaak...quote:
Yup.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:14 schreef Dave het volgende:
Maar goed, 2 weken voor de 2e halve finale dus.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.....eindelijk weer thuis!! Goedgekeurd door de arts, fysiotherapie opstarten en over 2/3 weken gaan opbouwen met werken
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.....eindelijk weer thuis!! Goedgekeurd door de arts, fysiotherapie opstarten en over 2/3 weken gaan opbouwen met werken
Ah, ja, dat kan wel intensief zijn...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Thuiszorg-huishoudelijk werk
Thnxx Tim!
Niet kan.....het is intensiefquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, ja, dat kan wel intensief zijn...
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet kan.....het is intensief
Opgelucht?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja, bij Ivoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:43 schreef Greys het volgende:
Vanavond half tien trouwens in de TV Show (geloof ik) een portret van de ORDAHHHHHH meneer. Over z'n werk, zijn onvolprezen humor en z'n vrouw die hem vaak in de problemen brengt. Voorstukje zag er heel tof uit.
Wat tofquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar zijn show is een belachelijk groot succes. Aldus Ivo.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kan Ivo echt niet handelen.. zit in mijn allergiezone,
Eigenlijk wel hè.....maar ik heb sowieso vakantie in de songfestivalweekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat tof![]()
Maareh..3/4 weken is wel te vroeg
En zondag Rotterdam?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:11 schreef Kreator het volgende:
Boh, drukke dag hier.
Het was wel lekker rustig onderweg van Enschede naar Venlo vandaag. Anderhalf uur. (175km).
Daarna meeting met klant, toen meeting over andere klant. Toen brandjes blussen in project.
Net gewandeld. Zometeen een half uurtje spacen, dan 3 uur kwartaalmeeting. Naar huis (175km), omkleden, Axe op sprayen (ik spray niet, ik heb een stick), naar feestje in het oude ziekenhuis. Dan snel slapen.
Morgen Nijmegen. (Stoom).
Erg is dat hè. Zo van:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind die ballongrapjes altijd veel leuker dan ik ze zou moeten vinden.
19 mei is het precies 1 dag geledenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:55 schreef grazz het volgende:
Vandaag is het 44 jaar geleden dat we voor het laatst het ESF wonnen.
Toen NL vandaag 44 jaar geleden won had ik al een verjaardag achter de kiezen.quote:
Ik ook.....misschien wel twee, welke datum was dat toen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen NL vandaag 44 jaar geleden won had ik al een verjaardag achter de kiezen.
Gelukkig dat alles goed is, nog even je rust pakken en dan langzamerhand weer de oude worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:13 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gelukkig dat alles goed is, nog even je rust pakken en dan langzamerhand weer de oude worden.
Dat is het zeker, ik heb vroeger ook enkele jaren als Thuishulp A gewerkt, nou ik geef je het te doen hoor. Uiteindelijk kreeg ik te vaak last van ischias en mocht uiteindelijk dit werk niet meer doen, dus toen maar de administratieve taken opgepakt. Was wennen want juist het contact met mensen vond ik zo leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet kan.....het is intensief
Ja het is vooral dankbaar werk, maar behoorlijk intensief...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat is het zeker, ik heb vroeger ook enkele jaren als Thuishulp A gewerkt, nou ik geef je het te doen hoor. Uiteindelijk kreeg ik te vaak last van ischias en mocht uiteindelijk dit werk niet meer doen, dus toen maar de administratieve taken opgepakt. Was wennen want juist het contact met mensen vond ik zo leuk.
jonkies ik had toen al een heel leven achter mijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me zo jong nuquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingevuldquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:01 schreef Greys het volgende:
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Nieuwe voorstellersssss
Willekequote:
In mijn geboortejaar bestond er nog helemaal geen Songfestivalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:45 schreef Em31 het volgende:
In mijn geboortejaar deed Nederland niet mee omdat het op 4 mei was
NAnananana!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:41 schreef Dave het volgende:
De inzending toen ik net een maandje oud was.
Zo, nu voelt nagenoeg iedereen zich jong.
Nou Dave, ga je gang.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:50 schreef MaLo het volgende:
Ik heb echt respect hoor voor mensen die in de zorg werken (Cinderella en ex-werknemer Summer52) Ik vind het soms lichamelijk al zwaar om mijn eigen huishouden te doen
.
Laat staan als je er ook nog mensen groter dan een baby bij verzorgt.
Als ik hoor wat de thuiszorg allemaal voor mijn oma doet... Ik zou het niet kunnen.
Pluimpje voor de zorgmedewerkers
We have a winnerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
In mijn geboortejaar bestond er nog helemaal geen Songfestival
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Wow welk jaar heb je voor het eerst songfestival gezien?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
Lief!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:50 schreef MaLo het volgende:
Ik heb echt respect hoor voor mensen die in de zorg werken (Cinderella en ex-werknemer Summer52) Ik vind het soms lichamelijk al zwaar om mijn eigen huishouden te doen
.
Laat staan als je er ook nog mensen groter dan een baby bij verzorgt.
Als ik hoor wat de thuiszorg allemaal voor mijn oma doet... Ik zou het niet kunnen.
Pluimpje voor de zorgmedewerkers
zucht......ik ben nog ouder Summer 1952. Ach ik zeg maar zo de duvel is oudquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We have a winner
Mijn moeder is ook net van voor het ESF... herfst 1955...
Ach, die mooie tijd van paard en wagen, de Titanic en Napoleon die net verjaagd was.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:58 schreef summer52 het volgende:
[..]
zucht......ik ben nog ouder Summer 1952. Ach ik zeg maar zo de duvel is oud
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wow welk jaar heb je voor het eerst songfestival gezien?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach, die mooie tijd van paard en wagen, de Titanic en Napoleon die net verjaagd was.
Hoe was dat?
Geschiedenis is niet m'n sterkste kant dus ik kan er een paar jaartjes / eeuwen naast zitten hier en daarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:06 schreef summer52 het volgende:
[..]![]()
![]()
pfff ik doe het zowat in mijn broek en nee ik ben nog niet incontinent.
2 liedjes per land, een camera en een gordijn. Dan is het nu wel wat andersquote:
Wow mijn ouders waren toen nog niet geborenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geschiedenis is niet m'n sterkste kant dus ik kan er een paar jaartjes / eeuwen naast zitten hier en daar
Toch knap, geboren in Australië en dan 2x het ESF winnen...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom uit een van de Johnny Logan-jaren... Maar welke? TAMDAMDAMMMMMM!
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:53 schreef summer52 het volgende:
[..]
In mijn geboortejaar deed Nederland ook niet mee omdat het op 4 mei was.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:45 schreef Em31 het volgende:
In mijn geboortejaar deed Nederland niet mee omdat het op 4 mei was
Dankjewel voor het openenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:22 schreef Dave het volgende:
ESF / Terug in de Tijd - Het ESF in jouw geboortejaar
1945?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In mijn geboortejaar deed Nederland ook niet mee omdat het op 4 mei was.
Ja, want toen bestond het Eurovisie songfestival al, alleen wist niemand dat.quote:
Alle Menschen werden Brüder.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, want toen bestond het Eurovisie songfestival al, alleen wist niemand dat.
Dé kans om nog een extra titel binnen te slepen, achteraf gezienquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, want toen bestond het Eurovisie songfestival al, alleen wist niemand dat.
Ja, als we dat hadden geweten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dé kans om nog een extra titel binnen te slepen, achteraf gezien
Waarom helemaal daar vandaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef Greys het volgende:
OMAIKAT M'N LAPTOP IS AANGEKOMEN UIT CHINA
Eindelijk nog langere epistels omdat fatsoenlijk toetsenbord.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef Greys het volgende:
OMAIKAT M'N LAPTOP IS AANGEKOMEN UIT CHINA
Het is natuulrijk supelmakkerijk om de L-toets en de R-toets omgedlaaid te hebben. Duh.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Omdat deze niet in NL te krijgen was en met dit intern geheugen en processor etc had het in NL twee keer zo veel gekost.quote:
[..]SSSSSSHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Apart, maar okayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat deze niet in NL te krijgen was en met dit intern geheugen en processor etc had het in NL twee keer zo veel gekost.
256 gb harde schijf en ssd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Apart, maar okayAls de specs allemaal kloppen hoeft er niets aan de hand te zijn natuurlijk. En welkom terug in de wereld van fysieke toetsenborden
Wait, whut? Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]Hij praatte tegen me tijdens set up. Dat is voor anderen vast heel normaal maar ik heb al jaren geen goed werkende laptop gehad.![]()
Dat kan veel schelen ja. Wat voor processor zit er eigenlijk in?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat deze niet in NL te krijgen was en met dit intern geheugen en processor etc had het in NL twee keer zo veel gekost.
Gepostquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:22 schreef Dave het volgende:
ESF / Terug in de Tijd - Het ESF in jouw geboortejaar
quote:
Misschien de mic ook maar, voor de zekerheid.quote:
Is het niet handiger om een stofzuiger te hebben die niet vastloopt?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:16 schreef Dave het volgende:
Ik heb trouwens een sprekende stofzuiger, die zegt dat ie vastgelopen is als ie vastgelopen is.
Die moet ik voor m'n werk hebben.......sorry, maar ik kan hier echt niet mee werken hoor!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:16 schreef Dave het volgende:
Ik heb trouwens een sprekende stofzuiger, die zegt dat ie vastgelopen is als ie vastgelopen is.
Zeker, maar soms vergeet je een oplaadsnoer op te ruimen, of hangt de radiator net iets lager dan dat ding denkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ni Hao, special agent Greys! Your mission, should you choose to accept it, is to bring the ESF to the Netherlands!
[..]
Is het niet handiger om een stofzuiger te hebben die niet vastloopt?
Zeker handig!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die moet ik voor m'n werk hebben.......sorry, maar ik kan hier echt niet mee werken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |