abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:08:44 #1
163650 Greys
pi_185770362
SJOELIGANS! De volgende sjoelclub is op zondag 24 maart bij Henk om 14 uur. *O* Waarschijnlijk aanwezigen tot nu toe: Redefine, Aoibhin, Momo, ijs_beer, Hawaii_Tim, naatje_1 (ovb), MMF93, Andromache, grazz, Greys en een aantal crewleden (waaronder yvonne, toestemming om dat hier te roepen :P )

:B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia:
https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2

Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:09:24 #2
163650 Greys
pi_185770374
Had ik al verteld dat ik niet rechts stem?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:09:52 #3
163650 Greys
pi_185770382
Hondjes wandelen. Eten. Tozzooooo! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185770393
Zijn er eigenlijk nog meer woorden waarmee je de zin

"Ik geef je een xxx m'n xxx"

kunt vormen?
C’est Davie :o)
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:10:36 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_185770396
quote:
15s.gif Op donderdag 21 maart 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
We hadden net die Volkertoproeper, docent UU.

Nu een hoogleraar rechtsfilosofie:

[ afbeelding ]

Prima uiteraard als je dit vindt, maar studenten rechtsfilosofie reageren erop met 'Ik heb erop gestemd'. Waarop zij zegt dat het een fascistoïde beest is. Ze zegt dus dat haar eigen leerlingen niet deugen die 'verkeerd' stemmen.

Minister van Onderwijs Engelshoven:
[..]

Kweenie maar als ik dit soort uitspraken van docenten aan universiteiten en hoogleraren zo vandaag langs zie komen had ie hier mss toch een puntje. :{

SPOILER
Die volkertroeper ging idd te ver, maar wat deze nu precies verkeerd doet zie ik niet helemaal.
Onhandig uitgedrukt misschien, maar ik heb wel eens ergere dingen gehoord (en gezegd)

Zij is van mening dat mensen die FvD stemmen niet deugen, prima. Kan ik in veel gevallen zelfs wel in meegaan (nee, niet iedereen, maar nuance laat zich nu eenmaal slecht tweeten). Sommige leerlingen geven aan erop gestemd te hebben. Mooi, heb je vast een discussiepunt voor de volgende les. Mooi discussieonderwerp ook juist voor rechtsfilosofie.

Maar op basis van een foute tweet en een mening concluderen dat TB misschien wel een punt had toen hij zei dat universiteiten (in het algemeen dus) onze samenleving ondermijnen vind ik dan persoonlijk nogal ver gaan.

Natuurlijk mag je hem verdedigen, al zie ik echt niet in waarom je het zou willen, maar ik vind persoonlijk deze laatste tweet niet zo schokkend.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_185770399
Ik geef je een schatje m'n schatje.
pi_185770413
Ik geef je een scheetje m'n scheetje.
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:12:19 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185770415
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:09 schreef Greys het volgende:
Had ik al verteld dat ik niet rechts stem?
Ook niet links, maar wel recht door zee.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185770419
Ik geef je een tijger, m'n tijger
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:13:23 #10
345170 Roger_Epiales
pi_185770428
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Dave het volgende:

kunt vormen?
Zat, maar als je die in campagnetijd gaat uitspreken weet ik niet of je daarmee veel stemmen krijgt.
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 18:13:29 #11
43556 miss_dynastie
pi_185770430
Hmmmm de tekst zou zijn gekopieerd naar mijn clipboard maar kennelijk niet... ik wilde iets zeggen als dat ik Eva zie als presentator met veel te grote mond en teveel mening om een goede journalist te zijn. De reden dat ik nooit tegenover haar zou gaan zitten is omdat ze mensen die het niet met haar eens zijn nooit uit laat praten en ‘oh wat zijn katten leuk’ het enige waar zij en ik het inhoudelijk over eens zijn, maar dat wordt een wat saaie show :’)
pi_185770432
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:12 schreef Dave het volgende:
Ik geef je een tijger, m'n tijger
Je bent op dreef :D :D
pi_185770434
Ik geef je een baby'tje, m'n baby'tje.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 18:14:53 #14
43556 miss_dynastie
pi_185770451
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:13 schreef Dave het volgende:
Ik geef je een baby'tje, m'n baby'tje.
Ik geef je duizend euro, mijn duizend euro?
Is niet waar natuurlijk maar je kan er altijd de grootste tweede partij van Nederland door worden :7
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:15:20 #15
163650 Greys
pi_185770457
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..

Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.

Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie? :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185770477
Ik geef je een moppie, m'n moppie.

- Het zoemt, is zwart met geel, maar net niet
- Maja de bijna
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:18:25 #17
345170 Roger_Epiales
pi_185770487
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:15 schreef Greys het volgende:
Duimen jullie? :*
^O^

Hoop idd dat ze het nu eindelijk gevonden hebben en dat ze er wat aan kunnen doen straks.
Met een beetje geluk kan hij nog net wat op dat veldje rennen voor het weer te warm wordt.
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:18:30 #18
163650 Greys
pi_185770490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die volkertroeper ging idd te ver, maar wat deze nu precies verkeerd doet zie ik niet helemaal.
Onhandig uitgedrukt misschien, maar ik heb wel eens ergere dingen gehoord (en gezegd)

Zij is van mening dat mensen die FvD stemmen niet deugen, prima. Kan ik in veel gevallen zelfs wel in meegaan (nee, niet iedereen, maar nuance laat zich nu eenmaal slecht tweeten). Sommige leerlingen geven aan erop gestemd te hebben. Mooi, heb je vast een discussiepunt voor de volgende les. Mooi discussieonderwerp ook juist voor rechtsfilosofie.

Maar op basis van een foute tweet en een mening concluderen dat TB misschien wel een punt had toen hij zei dat universiteiten (in het algemeen dus) onze samenleving ondermijnen vind ik dan persoonlijk nogal ver gaan.

Natuurlijk mag je hem verdedigen, al zie ik echt niet in waarom je het zou willen, maar ik vind persoonlijk deze laatste tweet niet zo schokkend.
Goede post. En ik ga er nu tijdens m'n rondje hondjes over nadenken. Want misschien heb je wel gelijk. :)

Fijn dat je zoiets post zonder persoonlijk te sneren of Trump erbij te slepen. Dat werkt echt veel beter. Want heus, ik sta er enorm voor open om andere meningen te lezen en die evt te gaan delen. Thanks. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:20:17 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185770504
quote:
Oh nog even voor de eventueel geïnteresseerden en eerder meelevenden. Afgelopen woensdag met de Griek een eind gereden samen met m'n baas naar een kliniek. Vele foto's gemaakt. Verdenking is nu een los botfragmentje in de linker elleboog. Dat blijft natuurlijk maar irriteren en weefsel ontsteken. Als het er echt zit..

Volgende woensdag nog verder weg naar een kliniek voor een CT scan waar we naar doorverwezen zijn. Als er een stukje bot zit - wat dan door z'n val op 22 januari los zou moeten zijn gekomen - zouden ze dat op die scan moeten kunnen zien.
Als het er zit dan een operatie om het stukje te verwijderen en dan zou het daarna eindelijk beter moeten gaan. Als het er niet zit dan weet ik het echt niet meer.

Ben wel klein beetje aan het eind van m'n Latijn met de zorgen hierover inmiddels na twee maanden manke hond met pijn. Meh. Duimen jullie? :*
Dat blijft helaas toch maar doorslepen zo voor jou en de Griek. Nu weer afwachten of het dat losse stukje bot. Het is te hopen dat het dat is en dat ze het goed kunnen verwijderen zonder problemen. Zodat die weer gewoon rond kan rennen.

Ik zal voor jullie duimen ^O^
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185770508
quote:

Spannend hoor! Ik duim!
pi_185770511
quote:

Ach wat zielig voor de Griek (en voor jou natuurlijk ook), nu maar hopen dat er echt een oorzaak wordt gevonden want wat zal het voor de Griek vermoeiend zijn, bij elke stap die hij zet pijn hebben. Ik duim voor jou en de Griek.
pi_185770535
quote:

Jeetje spannend......ik duim voor jullie!
pi_185770670
Waar ik dan wel weer nieuwsgierig naar ben, hoe duimen jullie eigenlijk?

Methode 1

Methode 2

Poll: Ik duim met
alleen duimen (methode 1)
duimen en wijsvingers (methode 2)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:33:13 #24
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185770704
Greys hopelijk wordt het nu echt snel duidelijk wat de Griek mankeert!

Dave, ik heb gestemd op deze zeer interessante poll :P
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 18:34:14 #25
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185770722
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:10 schreef Dave het volgende:

kunt vormen?
Poesje :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:35:07 #26
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185770745
Ik geef je een ijs_beer, m'n ijs_beer.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 18:37:04 #27
368283 ato
pi_185770787
Tuurlijk
quote:

:*
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 21 maart 2019 @ 18:45:18 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185770949
quote:

Ik hoop dat ze eindelijk wat gaan vinden ^O^ veel sterkte met de Griek
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 18:45:31 #29
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185770954
quote:

Ik duim! O+
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:46:28 #30
163650 Greys
pi_185770972
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

^O^

Hoop idd dat ze het nu eindelijk gevonden hebben en dat ze er wat aan kunnen doen straks.
Met een beetje geluk kan hij nog net wat op dat veldje rennen voor het weer te warm wordt.
Ik heb er echt af en toe even een jankbui van, hebben we eindelijk dat uitrenveld na al die jaren, heeft de Griek er geen lol van. Ik vind het zo zielig. Ben echt een beetje een emo wrakje af en toe erdoor. Niet al twee maanden hoor, maar gewoon heel af en toe ineens. En fijn dat ik het dan hier even mag roepen. O+

Dank aan jullie allemaal voor het duimen! *O* Op welke manier dan ook. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:47:41 #31
163650 Greys
pi_185770997
Oh god ik zie nu al jullie quotes onder elkaar, wilde het topic niet overnemen. Maar bedankt. Echt. _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185771085
Ik duim.

Ik overweeg ook een (asiel)hond aan te schaffen, moet mijn levensstijl drastisch aanpassen (Vorige week hartinfarct gehad, Jo...ben immers “al” 41 :') ) en ik zie mijzelf wel lange wandelingen in het bos met een hond maken, wonen we ook nog eens naast. Alleen werk ik over een tijdje weer (hopelijk) en mijn vrouw ook en dat vind ik weer oneerlijk naar de hond toe. Dus verdiep me nu in een uitlaatservice of iets dergelijks voor de dagen dat ie lang alleen thuis is.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_185771140
Wow, heftig Knut, dat infarct, dat je even tussen neus en lippen vermeldt ;-)

Da's eigenlijk ook de reden dat ik geen hond heb, 'oneerlijk' omdat we allebei de hele dag werken. M'n ouders hadden altijd wel een hond toen ik nog thuiswoonde.
pi_185771142
Na alle verkiezingsperikelen en mij doodergeren aan alle gemene opmerkingen, want waarom kiezers die voor de FvD hebben gekozen dom noemen ,ik vind juist dat de reacties die de intelligentsia uitbraken nou niet echt duiden op intelligentie maar eerder ruikt naar jaloezie. Maar nog erger …..zeggen dat de FvD kiezers niet deugen, we leven in een democratisch land en we mogen kiezen voor wie we willen, ben je het er niet mee eens nou dat is je goed recht maar laat ieder in zijn waarde. Want zeggen dat iemand niet deugt is zo min want deug je wel als je op een andere partij stemt? Want heeft niet iedereen boter op zijn hoofd en dan vooral politici van o.a. de VVD en D66? En moet je de mensen die op de VVD en D66 stemmen dan ook maar dom noemen en vooral dat ze niet deugen? En nee ik heb niet gestemd op de FvD. Maar even bij de les blijven, ik heb gisteren op het nieuws dansende koeien gezien en dacht bij mijzelf wat een verademing na al die negativiteit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 18:58:31 #35
163650 Greys
pi_185771148
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik duim.

Ik overweeg ook een (asiel)hond aan te schaffen, moet mijn levensstijl drastisch aanpassen (Vorige week hartinfarct gehad, Jo...ben immers “al” 41 :') ) en ik zie mijzelf wel lange wandelingen in het bos met een hond maken, wonen we ook nog eens naast. Alleen werk ik over een tijdje weer (hopelijk) en mijn vrouw ook en dat vind ik weer oneerlijk naar de hond toe. Dus verdiep me nu in een uitlaatservice of iets dergelijks voor de dagen dat ie lang alleen thuis is.
Wat wat wattt? :o
Hartinfarct? Jezus man. :*

Over de hond: hoeveel dagen zou hij/zij dan lang alleen zijn en hoe lang is lang, werken jij en je vrouw dezelfde uren zeg maar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185771234
quote:
Ik duim.

Oei dat is heftig joh, beterschap. En goed van je dat je denkt aan een asielhond, er zitten zoveel honden in een asiel die snakken naar een baasje. Uitlaatservice is een goed idee, ik had toen ik nog werkte een kennis die krap bij kas zat en gek op mijn hond was. Dus dat was toen 1+1. Maar een goed aangeschreven uitlaatservice is een goede optie.
pi_185771298
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:57 schreef Dave het volgende:
Wow, heftig Knut, dat infarct, dat je even tussen neus en lippen vermeldt ;-)

Ah, als ik het teruglees had ik dat wel even anders kunnen zeggen inderdaad.
pi_185771309
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:04 schreef Redefine het volgende:
Iedereen hier weet heus wel dat je niet rechts stemt.
En dan nog, zou dat echt erg zijn?
Koel en donker bewaren
  Official ESF Kreviewer donderdag 21 maart 2019 @ 19:08:56 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185771312
Ik geef je een Dave, m'n Krea.
pi_185771355
quote:
Duimen jullie?
Zeker! Hoop dat het eindelijk eens duidelijk wordt ;(
Koel en donker bewaren
pi_185771359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:57 schreef summer52 het volgende:
Na alle verkiezingsperikelen en mij doodergeren aan alle gemene opmerkingen, want waarom kiezers die voor de FvD hebben gekozen dom noemen ,ik vind juist dat de reacties die de intelligentsia uitbraken nou niet echt duiden op intelligentie maar eerder ruikt naar jaloezie. Maar nog erger …..zeggen dat de FvD kiezers niet deugen, we leven in een democratisch land en we mogen kiezen voor wie we willen, ben je het er niet mee eens nou dat is je goed recht maar laat ieder in zijn waarde. Want zeggen dat iemand niet deugt is zo min want deug je wel als je op een andere partij stemt? Want heeft niet iedereen boter op zijn hoofd en dan vooral politici van o.a. de VVD en D66? En moet je de mensen die op de VVD en D66 stemmen dan ook maar dom noemen en vooral dat ze niet deugen? En nee ik heb niet gestemd op de FvD. Maar even bij de les blijven, ik heb gisteren op het nieuws dansende koeien gezien en dacht bij mijzelf wat een verademing na al die negativiteit.
Ik zou zeggen, doe eens een rondje Twitter :D links, rechts, iedereen zit elkaar te beledigen en te bedreigen.

Nee wacht, doe maar geen rondje Twitter :P

Oh en: koeien die voor het eerst naar buiten mogen O+
pi_185771395
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat wat wattt? :o
Hartinfarct? Jezus man. :*

Over de hond: hoeveel dagen zou hij/zij dan lang alleen zijn en hoe lang is lang, werken jij en je vrouw dezelfde uren zeg maar?
Yep, so out of the blue. Ben nu in de fase dat ik een blokje om kan, volgende week begint de hartrevalidatie.

De hond zou op z’n meest drie dagen een dag alleen zijn en op zijn minst 2. Ligt een beetje aan de roosters volgens schooljaar. Dus een uitlaatservice lijkt me nodig.
pi_185771412
Heftig, Knut! Sterkte nog met de nasleep.
Koel en donker bewaren
pi_185771463
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Yep, so out of the blue. Ben nu in de fase dat ik een blokje om kan, volgende week begint de hartrevalidatie.

De hond zou op z’n meest drie dagen een dag alleen zijn en op zijn minst 2. Ligt een beetje aan de roosters volgens schooljaar. Dus een uitlaatservice lijkt me nodig.
Wat heftig! :o veel sterkte!
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 19:20:05 #45
375570 crew  Cyan9
pi_185771502
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2019 18:17 schreef Dave het volgende:
Ik geef je een moppie, m'n moppie.

- Het zoemt, is zwart met geel, maar net niet
- Maja de bijna
Moest lachen. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_185771527
quote:

[..]

Dat is even schrikken, sterkte :o
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 19:22:04 #47
375570 crew  Cyan9
pi_185771534
quote:
Ik duim.

Wat heftig!
  donderdag 21 maart 2019 @ 19:22:31 #48
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185771540
quote:

[..]

Jeee wat schrikken! Succes met je verdere herstel!
pi_185771564
Wat lief, dank jullie wel allemaal
  Official ESF Kreviewer donderdag 21 maart 2019 @ 19:25:38 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185771597
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat lief, dank jullie wel allemaal
Is dit Knut van Vroegah?

Sterkte iig.
pi_185771629
quote:
Ik duim.

Je bent veel te jong voor een infarct hoor :{ Sterkte en beterschap!
pi_185771679
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:10 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, doe eens een rondje Twitter :D links, rechts, iedereen zit elkaar te beledigen en te bedreigen.

Nee wacht, doe maar geen rondje Twitter :P

Oh en: koeien die voor het eerst naar buiten mogen O+
Ach ja gezeur moet er zijn, maar beledigen is weer iets heel anders. Maar ik dacht zelf bij het zien van dit filmpje er zijn vast weer mensen die dan denken aan......mestoverschot, methaan, veroorzakers vernietiging aarde. Want oh oh oh gewoon genieten en kiezen wat je wilt mag tegenwoordig niet meer. Het lijkt wel een sport om overal maar iets van te vinden en negatief te zijn. Maar die dansende koeien zijn toch zo lief en daar geniet ik van. Dus dat rondje Twitter sla ik maar over. ;)
pi_185771743
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is dit Knut van Vroegah?

Sterkte iig.
Nope

Bedankt!
  donderdag 21 maart 2019 @ 19:35:23 #54
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185771779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

En dan nog, zou dat echt erg zijn?
Nee.
  donderdag 21 maart 2019 @ 19:40:18 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185771874
quote:
Ik duim.

Heftig :o Sterkte iig. Vooral ook met het herstel.
pi_185771931
quote:

Heel erg veel sterkte voor jou en Griek. Hopelijk hebben ze het dan eindelijk gevonden. Ik zal zeker duimen! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185771943
quote:
Ik duim.

En jij ook heel erg veel sterkte Knut! Ik hoop voor je dat je goed herstelt.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 19:43:40 #58
368283 ato
pi_185771965
quote:
Ik duim.

Jee Knut, dan schrikken je ook de klere. Hoe Is het nu?
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 19:43:47 #59
43556 miss_dynastie
pi_185771970
Jeetje Knut :o
Beterschap!
Een bekende van mij heeft een uitlaatservice voor de hond. Ze zijn er allebei heel blij mee. Hij krijgt ook regelmatig foto’s toegestuurd.
  donderdag 21 maart 2019 @ 19:49:30 #60
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185772081
Wow Knut, heftig op die leeftijd :o Veel sterkte! Had je al eerder last of kwam het echt helemaal uit het niks?

@ijs_beer
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 19:49:39 #61
368283 ato
pi_185772083
En over de hond, goed dat je er goed over nadenkt. Het Is niet even een inruil cadeautje wat je terug brengt.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 19:50:34 #62
368283 ato
pi_185772106
Knuffel voor Knut
en Greys.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 19:53:29 #63
163650 Greys
pi_185772176
quote:

[..]

Hoe ging dat, mag ik dat vragen? Waar was je toen het gebeurde en toen? Waren er mensen bij je om meteen te bellen enzo?

Nogmaals veel sterkte! En succes bij de revalidatie. :*

quote:
Ja als het idd een hele werkdag is, is dat wel wenselijk. En niemand werkt dicht genoeg bij huis neem ik aan om in de lunchpauze de hond uit te laten? Als een van jullie niet al te ver van huis werkt is er misschien een mogelijkheid om op did dagen bv een half uur extra lunchpauze te nemen en die tijd langer te blijven aan het eind vna de dag of op een andere dag, wanneer een van de anderen alweer thuis is? Sommige werkgevers willen wel meedenken over dat soort dingen. Maar als het te ver is dan uiteraard geen optie en bemoei ik me weer met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien :D . Een goede uitlaatservice is dan idd geweldig. Halen de hond op en gaan er lekker een eind mee lopen. Is ie lekker moe de rest van de dag. Wat leuk dat je eraan denkt om te adopteren. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 19:57:05 #64
163650 Greys
pi_185772274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Knut :o
Beterschap!
Een bekende van mij heeft een uitlaatservice voor de hond. Ze zijn er allebei heel blij mee. Hij krijgt ook regelmatig foto’s toegestuurd.
Wat ontzettend tof dat ze dat doen, foto's sturen! O+

En nog heel even omdat je zei over dat ie mss zou zeggen dat ie gehacked is, dacht ik ook, maar zo laf was hij dan weer niet. Eerlijk is eerlijk. Blijft een lul, maar toch:

SPOILER
Oh en ook eerlijk is eerlijk: sommige reacties die daar dan weer onder staan gaan ook echt alle grenzen over. Woede en verontwaardiging erover is begrijpelijk, maar sommigen dalen gewoon af naar hetzelfde jemotdood niveau. Dan ben je net zo hard af.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 20:00:18 #65
163650 Greys
pi_185772342
IS ER AL VOETBAL?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185772372
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:00 schreef Greys het volgende:
IS ER AL VOETBAL?
BIJNA *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 20:03:55 #67
163650 Greys
pi_185772422
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:01 schreef Em31 het volgende:

[..]

BIJNA *O*
Heb er serieus zin in. :@ :D w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185772444
Ik ook w/
Koel en donker bewaren
pi_185772446
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb er serieus zin in. :@ :D w/
Ik ook :D w/
pi_185772558
quote:
De normaal toch zo vriendelijk Douwe Bob moet van de rechter diep in de buidel tasten omdat hij twee beveiligers van een ziekenhuis heeft bedreigd. En hij reed nog met teveel drank op ook.
Op 2 november stapte de zanger met een paar glaasjes teveel op en naar eigen zeggen in paniek in een brommobiel om zijn vriendin naar het ziekenhuis te brengen. Daar aangekomen kreeg hij ruzie met twee beveiligers. Dat ging van kwaad tot erger; Douwe schold ze uit en bedreigde ze, naar eigen zeggen omdat hij in paniek was.

Bloemetje
De beveiligers zetten de zwaar getatoeëerde zanger vervolgens buiten en deden de deur op slot. De politie hield hem daarna aan. Douwe baalde de volgende dag al flink van zijn gedrag en ging langs bij het ziekenhuis om de beveiligers een bloemetje te brengen voor zijn onbehoorlijke gedrag.

Bios
Omdat de rechter vond dat Douwe Bob daarmee liet zien dat hij spijt had, kreeg de oud-Songfestival-deelnemer geen werkstraf opgelegd. Maar hij moet dus wel 1500 euro boete neerleggen.
https://www.tvgids.nl/nie(...)b-wegens-bedreiging/

Dat gaat weer niet echt goed hè Douwe }:|
Koel en donker bewaren
pi_185772562
Dat gestamel van Tom Egbers altijd
pi_185772926
quote:
Ik duim.

Sterkte Knut! Moet je meer bewegen of minder stress?
Een hond leuk! Wij ook *O*

@Greys: ik duim! Methode 1 én 2.

Denk aan #TeamKomtgoed :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 20:30:36 #74
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185773052
quote:
Ik duim.

Jemig Knut...
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 20:30:56 #75
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185773066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:49 schreef Momo... het volgende:
Wow Knut, heftig op die leeftijd :o Veel sterkte! Had je al eerder last of kwam het echt helemaal uit het niks?

[ afbeelding ]
@:ijs_beer
Ucimaffia. :P
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 20:31:27 #76
43556 miss_dynastie
pi_185773089
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat ontzettend tof dat ze dat doen, foto's sturen! O+

En nog heel even omdat je zei over dat ie mss zou zeggen dat ie gehacked is, dacht ik ook, maar zo laf was hij dan weer niet. Eerlijk is eerlijk. Blijft een lul, maar toch:

SPOILER
Oh en ook eerlijk is eerlijk: sommige reacties die daar dan weer onder staan gaan ook echt alle grenzen over. Woede en verontwaardiging erover is begrijpelijk, maar sommigen dalen gewoon af naar hetzelfde jemotdood niveau. Dan ben je net zo hard af.
Zijn excuses zijn redelijk, maar als ik zijn werkgever was zou het laatste woord hier nog niet over gesproken zijn... soms is het slim iets langer na te denken wat je post onder je eigen naam met je eigen foto erbij...

Voetbal sla ik over, hier staat darts op.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 20:33:43 #77
163650 Greys
pi_185773147
Dana International op Eurovision in Concert _O_ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185773250
quote:
Hoe ging dat, mag ik dat vragen? Waar was je toen het gebeurde en toen? Waren er mensen bij je om meteen te bellen enzo?
Ja hoor, geen probleem. Ik had al een week of twee last van wat vage klachten, nog het meest te vergelijken met een longontsteking. Ging een beetje op en af. Die avond naar bed gegaan,maar kon van de pijn niet eens op mijn zij liggen, alleen een beetje rechtop zittend tegen de bedrand aan. Vreemd genoeg toch in slaap gevallen, maar een paar uur later wakker met een enorm raar gevoel en badend in het zweet. Toen heb ik mijn vrouw wakker weten te maken en ze heeft gelijk de ambulance gebeld. Die hebben me meegenomen, knapte een beetje op, maar op de eerste hulp had ik weer een infarct. Daarna gelijk gedotterd, paar dagen ziekenhuis en nu voel ik me stukken beter! Ik kan alleen nog niet zo veel. Blokje om, dat werk. Maar ze hebben me verzekerd dat het allemaal goed gaat komen, dus daar gaan we hard aan werken!

quote:
En niemand werkt dicht genoeg bij huis neem ik aan om in de lunchpauze de hond uit te laten? Als een van jullie niet al te ver van huis werkt is er misschien een mogelijkheid om op did dagen bv een half uur extra lunchpauze te nemen en die tijd langer te blijven aan het eind vna de dag of op een andere dag, wanneer een van de anderen alweer thuis is?
Nee, ik werk betrekkelijk dicht bij mijn huis, maar werk in het onderwijs. Dat gaat niet lukken. Mijn vrouw werkt te ver weg.
Mijn zusje maakt ook gebruik van zo'n service en is laaiend enthousiast. Dus áls het een hond wordt dan het hele pakket.
pi_185773565
HUP HOLLAND HUP w/
LET’S GOOOOOOOOOOOOOOOO *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_185773569
quote:

[..]

Dat is schrikken, 41 is nog veel en veel te jong. -O- Zet je wel aan het denken. :{ Beterschap en sterkte bij de revalidatie Knut.

En ik duim ook mee voor de Griek Greys. (methode 1) :) Hopelijk vinden ze de oorzaak na 2 maanden.
pi_185773637
En de goal *O*
pi_185773651
Haha ik keek nog amper en dacht eerst dat het een doelpunt van Wit-Rusland was :D
Koel en donker bewaren
pi_185773655
Snelste goal in the History of soccer ;)
George Michael
pi_185773699
Memphis met z’n lekkere stevige kuiten :P
George Michael
pi_185773788
Jeez.....50 seconden :o :o
pi_185773817
Dacht even snel douchen, minuutje te laat.. goal gemist 8)7
  donderdag 21 maart 2019 @ 20:57:49 #87
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185773937
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:53 schreef Em31 het volgende:
Dacht even snel douchen, minuutje te laat.. goal gemist 8)7
Ik was tandenpoetsen :')
pi_185773993
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:57 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik was tandenpoetsen :')
Ik was een sapje aan het indoen :9~
George Michael
  donderdag 21 maart 2019 @ 21:03:06 #89
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185774081
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:00 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik was een sapje aan het indoen :9~
Oe! Sappig verhaal :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 21:03:18 #90
163650 Greys
pi_185774084
Wat een verhaal Knut! Dank dat je het wilde vertellen. Zo blij dat het goed afgelopen is en je je al een stuk beter voelt. O+ Maar wat een schrik joh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185774272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:48 schreef Fred_B het volgende:
En de goal *O*
pi_185774318
Lekker hoor *O*

En dan te bedenken dat het nog maar even geleden is dat dit soort wedstrijden zo moeizaam gingen :D
pi_185774324
Hoppakee w/
George Michael
pi_185774349
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef Em31 het volgende:
Lekker hoor *O*

En dan te bedenken dat het nog maar even geleden is dat dit soort wedstrijden zo moeizaam gingen :D
Dit ja.
Ik knijp ‘m wel voor zondag hoor :X
George Michael
pi_185774374
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Hoppakee w/
Gaat wel lekker vlot zo *O*
pi_185774417
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dit ja.
Ik knijp ‘m wel voor zondag hoor :X
Jaa dat wel! Helemaal omdat die andere twee wedstrijden nog maar even geleden zijn. Die willen wel revanche :P
pi_185774682
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:12 schreef Em31 het volgende:

[..]

Jaa dat wel! Helemaal omdat die andere twee wedstrijden nog maar even geleden zijn. Die willen wel revanche :P
Ja en Jogi heeft ‘t spul verjongd.
Müller, Boateng en Hummels waren not amused ;)
George Michael
  ESF Reporter donderdag 21 maart 2019 @ 21:29:33 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_185774983
Greys, het klinkt cru, maar ik hoop heel erg dat de Griek een splintertje in z’n poot heeft. Ik ga zo hard duimen tot ik zelf ook een splinter in m’n poten heb. :*

Knut, wat ontzettend schrikken! :o Het is echt eng hoe het zo maar kan gebeuren, bij iedereen, ook op zo’n jonge leeftijd (heb het van heel dichtbij onlangs meegemaakt, geeft niet alleen fysiek maar ook mentaal een tik). Wat mooi dat je erover denkt om een asielhond te adopteren, wel goed dat je alle voors en tegens onder de loep neemt voordat je een keuze maakt. Ik hoop dat je iets geregeld krijgt waardoor je binnenkort lekker aan de wandel kan. O+ Heel veel sterkte met het herstel!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2019 @ 21:42:59 #99
163650 Greys
pi_185775279
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:29 schreef Cee het volgende:
Greys, het klinkt cru, maar ik hoop heel erg dat de Griek een splintertje in z’n poot heeft. Ik ga zo hard duimen tot ik zelf ook een splinter in m’n poten heb. :*
O+
En klinkt helemaal niet cru want dan weet ik het eindelijk en het is iets dat op te lossen is. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 21:53:47 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_185775509
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zijn excuses zijn redelijk, maar als ik zijn werkgever was zou het laatste woord hier nog niet over gesproken zijn... soms is het slim iets langer na te denken wat je post onder je eigen naam met je eigen foto erbij...

Voetbal sla ik over, hier staat darts op.
Van Gerwen valt tegen hè?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 21:55:52 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_185775567
Jongas ik heb zin in de sjoelmeet *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_185775842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Benieuwd naar het verslag ervan :)!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 22:04:43 #103
39237 crew  H_T
2733
pi_185775883
Uit voorzorg claim ik nu alvast dat Azerbeidzjan mijn bak heeft gesaboteerd
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185776109
https://vimeo.com/325566462

De postcard in wording?

I'm not your toy
  donderdag 21 maart 2019 @ 22:17:35 #105
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185776291
Dit nummer O+ Zo jammer dat het niet gewonnen heeft in Australië
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 22:23:08 #106
43556 miss_dynastie
pi_185776439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Van Gerwen valt tegen hè?
Jep dra-ma. Heb ook steeds de neiging de stream te beëindigen als ‘ie zit te kloten :@ Ach, nog twee wedstrijden en oma kan naar bed. Was een heel kort nachtje namelijk _O-
pi_185776721
Hopelijk doet Duncan geen Douwe Bobje, net voor het ESF :P

Drunken Laurence lijkt me geen fijne bijnaam.
  donderdag 21 maart 2019 @ 22:35:16 #108
345170 Roger_Epiales
pi_185776844
quote:
Ik duim.

Heftig zeg, zomaar ineens. :o

Sterkte en beterschap en zo...
Dat je er maar weer snel weer bovenop komt. :Y
De ESF stress staat immers ook al weer bijna voor de deur. :P :@
Feel free to insult me.
pi_185776968

Memphis had het zo te zien erg naar z'n zin?
pi_185777018
4-0 gewonnen, begint lekker

w/ *O* w/
pi_185777033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ook zo! *O* Gaat ongetwijfeld weer heel gezellig worden O+
pi_185777073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:17 schreef Momo... het volgende:
Hoewel ik Zero Gravity (als een van de weinigen volgens mij) best tof vind, denk ik echt dat dit een veel betere keuze was geweest voor Australië.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 22:51:29 #113
39237 crew  H_T
2733
pi_185777187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep dra-ma. Heb ook steeds de neiging de stream te beëindigen als ‘ie zit te kloten :@ Ach, nog twee wedstrijden en oma kan naar bed. Was een heel kort nachtje namelijk _O-
Barney-tijd nu :D
Ik ben de kleur MAGENTA
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 22:54:21 #114
43556 miss_dynastie
pi_185777248
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Barney-tijd nu :D
Lameraaie: vooraf gooit ‘ie alles maar op het podium loopt het niet 8-)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 22:56:20 #115
39237 crew  H_T
2733
pi_185777298
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lameraaie: vooraf gooit ‘ie alles maar op het podium loopt het niet 8-)
Dat is voor het interview na afloop. Eerst de wedstrijd nog ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 22:59:04 #116
43556 miss_dynastie
pi_185777363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat is voor het interview na afloop. Eerst de wedstrijd nog ;)
Ik nam vast een voorschotje #180 w/
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 23:08:45 #117
39237 crew  H_T
2733
pi_185777584
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik nam vast een voorschotje #180 w/
Hij staat voor, dus misschien valt het mee
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 23:24:46 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_185778020
Winst voor Barney w/

Wel nog stijf onderaan, maar er is nog hoop
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:24:50 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185778023
Zo mijn top 2000 zit erop, dus nu dan toch eindelijk begonnen aan alle ESF liedjes *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 maart 2019 @ 23:28:38 #120
39237 crew  H_T
2733
pi_185778132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:24 schreef Redefine het volgende:
Zo mijn top 2000 zit erop, dus nu dan toch eindelijk begonnen aan alle ESF liedjes *O*
Allemaal? :o Dat zijn er ook best veel in meer dan 60 jaar historie
Ik ben de kleur MAGENTA
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 23:30:07 #121
43556 miss_dynastie
pi_185778172
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Winst voor Barney w/

Wel nog stijf onderaan, maar er is nog hoop
Ja die zag ik niet aankomen :D ook niet gebeuren trouwens, want mijn man kwam eindelijk thuis dus tv ging uit :P
pi_185778243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja die zag ik niet aankomen :D ook niet gebeuren trouwens, want mijn man kwam eindelijk thuis dus tv ging uit :P
Hij had de afstandsbediening mee? :P
  donderdag 21 maart 2019 @ 23:33:46 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185778272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Allemaal? :o Dat zijn er ook best veel in meer dan 60 jaar historie
Nee die van dit jaar. En mijn Top 2000 had niet zoveel met het ESF te maken. Nou ja er stonden wel een behoorlijk aantal ESF liedjes in.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2019 @ 23:39:27 #124
43556 miss_dynastie
pi_185778400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij had de afstandsbediening mee? :P
Nee die zit op mijn telefoon 8-)
Maar zo spreken we elkaar ook nog eens, zeg maar _O-
pi_185778470
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ow, jullie praten... met elkaar... ? Huh?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 00:02:28 #126
39237 crew  H_T
2733
pi_185778836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ach meneer! Komt u hier vaker? *;
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185778886
Ik hoor net dat Baudet z'n speech is afgelopen.

Er is nu een team van vertalers op gedoken en aanstaande maandag wordt het gepubliceerd in het Nederlands.
pi_185778982
Ik heb net gehoord dat een goede Songfestivalvriend van mij (niet van FOK) heel jong is overleden en zit hier echt in tranen nu...
  vrijdag 22 maart 2019 @ 00:16:45 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185779026
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net gehoord dat een goede Songfestivalvriend van mij (niet van FOK) heel jong is overleden en zit hier echt in tranen nu...
:{ Gecondoleerd en sterkte.
pi_185779056
quote:
Oh, zo ineens? Erg om te horen... Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
pi_185779159
Bedankt allebei. En ik weet nog niet de omstandigheden. Ik en nog iemand anders die goed contact hadden met hem, hebben alarm geslagen omdat we al heel lang niets van hem hoorden. Via via hebben we achterhaald dat hij inmiddels al een paar weken geleden overleden is.

Ben er zo kapot van. We hadden plannen om elkaar te ontmoeten op EIC en ineens dood
  vrijdag 22 maart 2019 @ 00:30:23 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185779184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allebei. En ik weet nog niet de omstandigheden. Ik en nog iemand anders die goed contact hadden met hem, hebben alarm geslagen omdat we al heel lang niets van hem hoorden. Via via hebben we achterhaald dat hij inmiddels al een paar weken geleden overleden is.

Ben er zo kapot van. Heb hem vorig jaar nog op EIC ontmoet, hadden plannen om elkaar weer te ontmoeten en ineens dood
Dat is helemaal erg dat je nu verneemt dat het al een paar weken geleden al is gebeurd. Dat komt dan wel hard binnen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 00:33:26 #133
163650 Greys
pi_185779206
quote:

Ben er zo kapot van. We hadden plannen om elkaar te ontmoeten op EIC en ineens dood
Wat erg, veel sterkte. :*

Heeft niemand jullie dan geïnformeerd daarover al die weken? Of wisten z'n naasten niet dat jullie vrienden waren? Wat een schok, helemaal om er dan zo achter te komen. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 maart 2019 @ 00:42:44 #134
345170 Roger_Epiales
pi_185779304
quote:

Damn, gecondoleerd.
Heftig om er zo achter te komen, sterkte. :*
Feel free to insult me.
pi_185779343
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 00:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is helemaal erg dat je nu verneemt dat het al een paar weken geleden al is gebeurd. Dat komt dan wel hard binnen. [ afbeelding ]
Het is inderdaad een heel gek idee dat hij al even dood is en we het nog niet wisten. Aan de andere kant wist zijn familie ook niet van ons af, dus hadden ons ook niet op de hoogte kunnen stellen

Ik ga de familie wel een kaart sturen, want heb de contactgegevens kunnen achterhalen. Ik denk dat het fijn is voor de nabestaanden om te weten dat hij leuk contact had over het Songfestival online. Ik heb hem ook al in het echt ontmoet, wat het ook een stuk confronterende maakt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 00:57:56 #136
39237 crew  H_T
2733
pi_185779453
Heftig zeg! Gecondoleerd en sterkte ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 22 maart 2019 @ 00:59:39 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185779470
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 00:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het is inderdaad een heel gek idee dat hij al even dood is en we het nog niet wisten. Aan de andere kant wist zijn familie ook niet van ons af, dus hadden ons ook niet op de hoogte kunnen stellen

Ik ga de familie wel een kaart sturen, want heb de contactgegevens kunnen achterhalen. Ik denk dat het fijn is voor de nabestaanden om te weten dat hij leuk contact had over het Songfestival online. Ik heb hem ook al in het echt ontmoet, wat het ook een stuk confronterende maakt.
Een kaart zal (bijna altijd) zeer gewaardeerd worden. Voor de nabestaanden is het mooi om te zien dat iemand geliefd was. Dus zeker doen ja :)
pi_185779796
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2019 @ 02:16:58 #139
368283 ato
pi_185779866
quote:
vreselijk, gecondoleerd en sterkte xxx
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2019 @ 02:18:27 #140
368283 ato
pi_185779869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 22:17 schreef Momo... het volgende:
ik heb dat met Sephard en Seemone. Vooral Seemone.
pi_185780566
quote:

Wow wat heftig ;( Gecondoleerd en veel sterkte!
pi_185780737
quote:
Wat een schok, gecondoleerd en sterkte!
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 07:52:32 #143
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185780796
quote:

Jemig Aoibhin, dat is enorm schrikken. Hij was nog vrij jong ook? Sterkte.
pi_185780863
Heftig Aoibhin, gecondoleerd en sterkte!
pi_185781129
quote:
Jeetje heftig........gecondoleerd en sterkte!

Goedemorgen trouwens.......straks op controle naar het ziekenhuis wat ik stiekem nog best spannend vind.....
  vrijdag 22 maart 2019 @ 08:50:39 #146
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185781261
quote:
Heel veel sterkte, gecondoleerd.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 08:56:10 #147
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185781309
quote:
Wat naar, heel veel sterkte!
Een kaart vindt iedereen fijn om te krijgen :*
George Michael
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 09:02:10 #148
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185781378

Deze komt op de travel-bucketlist. O+
  vrijdag 22 maart 2019 @ 09:08:03 #149
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185781484
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 08:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jeetje heftig........gecondoleerd en sterkte!

Goedemorgen trouwens.......straks op controle naar het ziekenhuis wat ik stiekem nog best spannend vind.....
Ja, dat snap ik. Hou je taai :*
George Michael
pi_185781613
quote:

Gecondoleerd. :{
pi_185781635
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:02 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]

Deze komt op de travel-bucketlist. O+
Zorg je dan wel dat als je zelf een foto maakt, in de compositie niet het topje van de kerktoren in de weerspiegeling net afsnijdt?
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 09:19:57 #152
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185781648
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Dave het volgende:

[..]

Zorg je dan wel dat als je zelf een foto maakt, in de compositie niet het topje van de kerktoren in de weerspiegeling net afsnijdt?
*Staat genoteerd.
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 09:20:13 #153
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185781651
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:18 schreef Dave het volgende:

[..]

Waar wil jij nog eens naar toe, Dave?
pi_185781738
Goede vraag. Niet hele specifieke plekken die me zo te binnen schieten. Meer algemeen staat Canada nog op m'n lijstje, nog een keer terug naar de westkust van de US, Nieuw-Zeeland, nogmaals naar Australië.
pi_185781746
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Hou je taai :*
Thnxxx :*
pi_185781761
Maar ik kan dichterbij huis ook prima genieten.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 09:55:38 #157
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185782223
Ik wil ook heel graag terug naar het westen van de VS, fantastisch vond ik dat.
Verder New York, lijkt me ook echt een belevenis.
Dichterbij huis staat Schiermonnikoog nog op mijn bucketlist, nog nooit geweest :@ :D
pi_185782499
Oh, gelukkig, de "Volkert, waar ben je?"-docent bedoelde het niet zo.
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 10:29:26 #159
375570 crew  Cyan9
pi_185782781
quote:
Gecondoleerd, en veel sterkte. ;(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 10:35:23 #160
163650 Greys
pi_185782845
Duncan op EIC!

En Halsema op de perspresentatie.
Ik had Rutte verwacht na al z'n ESF opmerkingen lately. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185782883
Femke? Wat heeft die nu met ESF?
pi_185782939
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:37 schreef Dave het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar ook een belangrijk iemand van de gemeente bij :P

En vast oefenen voor volgend jaar natuurlijk _O_ grapjeee :@
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 10:45:55 #163
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185783029
quote:
Is toch leuk joh. w/
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 10:46:52 #164
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185783045
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Dave het volgende:
Goede vraag. Niet hele specifieke plekken die me zo te binnen schieten. Meer algemeen staat Canada nog op m'n lijstje, nog een keer terug naar de westkust van de US, Nieuw-Zeeland, nogmaals naar Australië.
Gave plekken denk ik zo. :P Ik moet überhaupt nog maar eens een keer Europa uit. :+
pi_185783084
Femke heart.gif
pi_185783091
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Is toch leuk joh. w/
Ja, gezellig joh.
Of om met Nielson te spreken: "Het is ijskoud".
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 11:06:32 #167
39237 crew  H_T
2733
pi_185783334
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Gave plekken denk ik zo. :P Ik moet überhaupt nog maar eens een keer Europa uit. :+
Ik ben de kleur MAGENTA
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 11:08:04 #168
163650 Greys
pi_185783359
quote:
Als burgemeester van Amsterdam de internationale gasten welkom heten in Amsterdam. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 11:09:10 #169
163650 Greys
pi_185783379
Vorig jaar was het Marc Harbers, staatssecretaris van Justitie en Veiligheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 11:14:06 #170
39237 crew  H_T
2733
pi_185783465
Door de playlist van een collega weet ik dat mijn maximale tolerantie voor urban muziek (of hoe het ook maar heet) op minder dan een half uur non-stop ligt. Wat een ellende :r
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185783634
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
Die was wel echt fan trouwens :)
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 11:26:07 #172
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185783668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oke. Bedankt, Hans Natas.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 11:30:10 #173
163650 Greys
pi_185783733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die was wel echt fan trouwens :)
:Y Die maakte er een leuk en oprecht praatje van. Viel me alles mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185783770
Ik zie hier inmiddels een groot lichtgevend ding in de lucht hangen, richting het zuiden.
Iemand enig idee wat het kan zijn? Het is rond en volgens mij heb ik het ooit wel eens eerder gezien.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:46:14 #175
345170 Roger_Epiales
pi_185784008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie hier inmiddels een groot lichtgevend ding in de lucht hangen, richting het zuiden.
Iemand enig idee wat het kan zijn? Het is rond en volgens mij heb ik het ooit wel eens eerder gezien.
De zon?
Feel free to insult me.
pi_185784035
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De zon?
Oh, nu je het zo zegt 8-)
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 11:49:02 #177
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185784047
Willeke kom er maar in hoor. *O* w/
pi_185784102
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
Ah ja, gay, that explains.Volgens mij hem ook wel eens enthousiast zien praten over het ESF in één of andere talkshow geloof ik. WNL op Zondag?
pi_185784121
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:54 schreef Dave het volgende:

[..]

Ah ja, gay, that explains.
Als hetero voel ik me nu gediscrimineerd, alsof wij als minderheid niet uit kunnen kijken naar het ESF :{
pi_185784131
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

wij als minderheid
Koetsjiekoetsjie. *;
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 11:58:06 #182
163650 Greys
pi_185784158
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:54 schreef Dave het volgende:

[..]

Ah ja, gay, that explains.Volgens mij hem ook wel eens enthousiast zien praten over het ESF in één of andere talkshow geloof ik. WNL op Zondag?
Hij deed het iig erg leuk op de persmiddag van EIC. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185784162
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:56 schreef Dave het volgende:

[..]

Koetsjiekoetsjie. *;
:P
pi_185784185
Willeke was sowieso kansloos, m'n top-5 favo inzending ooit won dat jaar.
pi_185784207
Ik vond/vind dat nummer mooi. :@
pi_185784213
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:00 schreef Dave het volgende:
Ik vond/vind dat nummer mooi. :@
Over smaak... :P

Dit staat ook in m'n top-5 :P

Komt denk ik ook door de herinneringen bij een liedje. In 1988 kocht ik m'n eerste stereo radio-cassetterecorder van gespaard geld, dus muziek begon toen nog meer invloed te krijgen.

En in 1994 werd ik 18 dus ook dat was nogal wat :P

Sterker nog... in 1994 werd ik 18 en mocht de volgende dag gelijk stemmen voor de 2e kamer verkiezingen _O- (dan weet je m'n geboortedatum ook :P )

[ Bericht 12% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-03-2019 12:09:17 ]
pi_185784293
Gooien we deze er ook nog maar even in

pi_185784433
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:00 schreef MaGNeT het volgende:
(dan weet je m'n geboortedatum ook )
Je profielgegevens kloppen niet.
pi_185784447
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:11 schreef Dave het volgende:

[..]

Je profielgegevens kloppen niet.
Dat klopt :D
pi_185784498
Maar goed, 2 weken voor de 2e halve finale dus. :7
pi_185784609
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:14 schreef Dave het volgende:
Maar goed, 2 weken voor de 2e halve finale dus. :7
Yup.

Zit net te kijken naar de datum, ESF 1994 was blijkbaar op Koninginnedag :D

pi_185784627
Zo.....eindelijk weer thuis!! Goedgekeurd door de arts, fysiotherapie opstarten en over 2/3 weken gaan opbouwen met werken *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 12:24:27 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_185784642
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.....eindelijk weer thuis!! Goedgekeurd door de arts, fysiotherapie opstarten en over 2/3 weken gaan opbouwen met werken *O*
Gefeliciteerd :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185784649
quote:
^O^

Zwaar werk?
pi_185784670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

^O^

Zwaar werk?
Thuiszorg-huishoudelijk werk :)

Thnxx Tim!
pi_185784701
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Thuiszorg-huishoudelijk werk :)

Thnxx Tim!
Ah, ja, dat kan wel intensief zijn...
pi_185784709
Even inspiratie aan het opdoen voor het avondeten...

pi_185784716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, ja, dat kan wel intensief zijn...
Niet kan.....het is intensief :)
pi_185784778
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:@ true
pi_185784785
quote:
Opgelucht?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 12:43:46 #201
163650 Greys
pi_185784983
Vanavond half tien trouwens in de TV Show (geloof ik) een portret van de ORDAHHHHHH meneer. Over z'n werk, zijn onvolprezen humor en z'n vrouw die hem vaak in de problemen brengt. Voorstukje zag er heel tof uit. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185785028
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:31 schreef Dave het volgende:

[..]

Opgelucht?
Ja toch wel :)
pi_185785127
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja toch wel :)
Mooi zo.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 12:57:34 #204
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185785154
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:43 schreef Greys het volgende:
Vanavond half tien trouwens in de TV Show (geloof ik) een portret van de ORDAHHHHHH meneer. Over z'n werk, zijn onvolprezen humor en z'n vrouw die hem vaak in de problemen brengt. Voorstukje zag er heel tof uit. :D
Ja, bij Ivo ;)
George Michael
  vrijdag 22 maart 2019 @ 13:03:09 #205
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185785235
quote:
Wat tof *O*
Maareh..3/4 weken is wel te vroeg :{w
George Michael
pi_185785283
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:57 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, bij Ivo ;)
Ik kan Ivo echt niet handelen.. zit in mijn allergiezone,
dag
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 maart 2019 @ 13:11:06 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185785358
Boh, drukke dag hier.

Het was wel lekker rustig onderweg van Enschede naar Venlo vandaag. Anderhalf uur. (175km).
Daarna meeting met klant, toen meeting over andere klant. Toen brandjes blussen in project.

Net gewandeld. Zometeen een half uurtje spacen, dan 3 uur kwartaalmeeting. Naar huis (175km), omkleden, Axe op sprayen (ik spray niet, ik heb een stick), naar feestje in het oude ziekenhuis. Dan snel slapen.

Morgen Nijmegen. (Stoom) O+.
pi_185785369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:05 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik kan Ivo echt niet handelen.. zit in mijn allergiezone,
Maar zijn show is een belachelijk groot succes. Aldus Ivo.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 maart 2019 @ 13:15:11 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185785474
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:15 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
pi_185785557
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:03 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat tof *O*
Maareh..3/4 weken is wel te vroeg :{w
Eigenlijk wel hè.....maar ik heb sowieso vakantie in de songfestivalweek O-)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 maart 2019 @ 13:24:33 #212
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185785586
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:17 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind die ballongrapjes altijd veel leuker dan ik ze zou moeten vinden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 13:33:39 #213
39237 crew  H_T
2733
pi_185785743
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:11 schreef Kreator het volgende:
Boh, drukke dag hier.

Het was wel lekker rustig onderweg van Enschede naar Venlo vandaag. Anderhalf uur. (175km).
Daarna meeting met klant, toen meeting over andere klant. Toen brandjes blussen in project.

Net gewandeld. Zometeen een half uurtje spacen, dan 3 uur kwartaalmeeting. Naar huis (175km), omkleden, Axe op sprayen (ik spray niet, ik heb een stick), naar feestje in het oude ziekenhuis. Dan snel slapen.

Morgen Nijmegen. (Stoom) O+.
En zondag Rotterdam? *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185785744
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik vind die ballongrapjes altijd veel leuker dan ik ze zou moeten vinden.
Erg is dat hè. Zo van: :') _O-
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 maart 2019 @ 13:38:42 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185785828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En zondag Rotterdam? *O*
Ja, nee.
pi_185785953
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 13:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, nee.
pi_185786796
Vandaag is het 44 jaar geleden dat we voor het laatst het ESF wonnen. w/
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_185786818
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 14:55 schreef grazz het volgende:
Vandaag is het 44 jaar geleden dat we voor het laatst het ESF wonnen. w/
19 mei is het precies 1 dag geleden w/
pi_185786864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 14:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

19 mei is het precies 1 dag geleden w/
MaGNeT spreekt de waarheid _O_
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_185786882
Goffer, ik zie net dat Duncan Laurence geboren is op 11 april 1994 :D

Toen Willeke op zoek was naar de zon en Paul & Charlie zongen over Rock 'n Roll Kids, lag Laurence nog maar net in de luiers...

Ik voel me zóó oud nu :{
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 15:01:08 #221
163650 Greys
pi_185786890

Nieuwe voorstellersssss *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 15:03:13 #222
163650 Greys
pi_185786925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:00 schreef MaGNeT het volgende:
Ik voel me zóó oud nu :{
Toen NL vandaag 44 jaar geleden won had ik al een verjaardag achter de kiezen. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185787002
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen NL vandaag 44 jaar geleden won had ik al een verjaardag achter de kiezen. :X
Ik ook.....misschien wel twee, welke datum was dat toen?
pi_185787054
quote:
Gelukkig dat alles goed is, nog even je rust pakken en dan langzamerhand weer de oude worden. :Y
pi_185787057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:13 schreef summer52 het volgende:

[..]

Gelukkig dat alles goed is, nog even je rust pakken en dan langzamerhand weer de oude worden. :Y
Dankjewel :)
pi_185787096
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is het zeker, ik heb vroeger ook enkele jaren als Thuishulp A gewerkt, nou ik geef je het te doen hoor. Uiteindelijk kreeg ik te vaak last van ischias en mocht uiteindelijk dit werk niet meer doen, dus toen maar de administratieve taken opgepakt. Was wennen want juist het contact met mensen vond ik zo leuk.
pi_185787115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:17 schreef summer52 het volgende:

[..]

Dat is het zeker, ik heb vroeger ook enkele jaren als Thuishulp A gewerkt, nou ik geef je het te doen hoor. Uiteindelijk kreeg ik te vaak last van ischias en mocht uiteindelijk dit werk niet meer doen, dus toen maar de administratieve taken opgepakt. Was wennen want juist het contact met mensen vond ik zo leuk.
Ja het is vooral dankbaar werk, maar behoorlijk intensief...
pi_185787144
quote:

[..]

jonkies ik had toen al een heel leven achter mij :D
pi_185787368
quote:

[..]

Ik voel me zo jong nu *)
pi_185787439
De inzending toen ik net een maandje oud was.

Zo, nu voelt nagenoeg iedereen zich jong.
pi_185787517
In mijn geboortejaar deed Nederland niet mee omdat het op 4 mei was :+
  vrijdag 22 maart 2019 @ 15:47:17 #232
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185787562
In mijn geboortejaar was het Sandra Reemer met Colorado *O*
:')
pi_185787577
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:01 schreef Greys het volgende:

Nieuwe voorstellersssss *O*
Ingevuld :B
pi_185787580
In mijn geboortejaar stuurden we Ruth Jacott met Vrede *O*
  vrijdag 22 maart 2019 @ 15:50:28 #235
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185787600
Ik heb echt respect hoor voor mensen die in de zorg werken (Cinderella en ex-werknemer Summer52 :P ) Ik vind het soms lichamelijk al zwaar om mijn eigen huishouden te doen :X.
Laat staan als je er ook nog mensen groter dan een baby bij verzorgt.
Als ik hoor wat de thuiszorg allemaal voor mijn oma doet... Ik zou het niet kunnen.

Pluimpje voor de zorgmedewerkers *O*
pi_185787613
In mijn geboortejaar won Brotherhood of Man met Save your kisses for me een maand voor ik geboren werd :+

Sandra Reemer verdedigde de eer voor Nederland maar de party was helaas over...
pi_185787625
Hoe vaak heeft Sandra Reemer wel niet meegedaan?
  vrijdag 22 maart 2019 @ 15:52:11 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185787628
Maywood hier :D
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 15:53:11 #239
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185787648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:52 schreef Momo... het volgende:
Maywood hier :D
Willeke :')
pi_185787652
Was best een leuk topic geweest!
pi_185787656
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:45 schreef Em31 het volgende:
In mijn geboortejaar bestond er nog helemaal geen Songfestival :X
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 15:53:35 #242
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185787661
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:41 schreef Dave het volgende:
De inzending toen ik net een maandje oud was.

Zo, nu voelt nagenoeg iedereen zich jong.
NAnananana!
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 15:53:53 #243
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185787667
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:53 schreef Dave het volgende:
Was best een leuk topic geweest!
Nou Dave, ga je gang. *G*
pi_185787670
Oh, nu voel ik me ook jong *O*
pi_185787674
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:50 schreef MaLo het volgende:
Ik heb echt respect hoor voor mensen die in de zorg werken (Cinderella en ex-werknemer Summer52 :P ) Ik vind het soms lichamelijk al zwaar om mijn eigen huishouden te doen :X.
Als ik hoor wat de thuiszorg allemaal voor mijn oma doet... Ik zou het niet kunnen.

O+
pi_185787678
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:53 schreef summer52 het volgende:

[..]

We have a winner O~)

Mijn moeder is ook net van voor het ESF... herfst 1955...
pi_185787711
quote:

[..]

:D
  vrijdag 22 maart 2019 @ 15:56:22 #248
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185787716
quote:

[..]

Wow welk jaar heb je voor het eerst songfestival gezien?
pi_185787731
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:50 schreef MaLo het volgende:

Lief! *;
pi_185787754
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

We have a winner O~)

Mijn moeder is ook net van voor het ESF... herfst 1955...
zucht......ik ben nog ouder Summer 1952. Ach ik zeg maar zo de duvel is oud *O*
pi_185787771
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:58 schreef summer52 het volgende:

[..]

zucht......ik ben nog ouder Summer 1952. Ach ik zeg maar zo de duvel is oud *O*
Ach, die mooie tijd van paard en wagen, de Titanic en Napoleon die net verjaagd was.
Hoe was dat?
pi_185787838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef Momo... het volgende:

[..]

Wow welk jaar heb je voor het eerst songfestival gezien?

;)
pi_185787839
In mijn geboortejaar ging Marcha rechtop in de wind en won Johnny Logan voor de tweede keer. Ik heb maar weinig songfestivals meegemaakt waarin iedereen in de eigen taal zong. Wel jammer, dat was een leuke regel :)
pi_185787867
Bij het eerste ESF had elk land 2 liedjes?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 16:06:21 #255
39237 crew  H_T
2733
pi_185787868
Ik kom uit een van de Johnny Logan-jaren... Maar welke? TAMDAMDAMMMMMM!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185787880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ach, die mooie tijd van paard en wagen, de Titanic en Napoleon die net verjaagd was.
Hoe was dat?
_O- _O- _O- pfff ik doe het zowat in mijn broek en nee ik ben nog niet incontinent. ;)
pi_185787891
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:06 schreef summer52 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- pfff ik doe het zowat in mijn broek en nee ik ben nog niet incontinent. ;)
Geschiedenis is niet m'n sterkste kant dus ik kan er een paar jaartjes / eeuwen naast zitten hier en daar :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 16:08:02 #258
39237 crew  H_T
2733
pi_185787901
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:06 schreef Dave het volgende:
2 liedjes per land, een camera en een gordijn. Dan is het nu wel wat anders :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:08:39 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185787916
quote:
Wow mijn ouders waren toen nog niet geboren
pi_185787925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geschiedenis is niet m'n sterkste kant dus ik kan er een paar jaartjes / eeuwen naast zitten hier en daar :P
:D :D :D
pi_185787927
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:06 schreef Dave het volgende:
Nou dan heb ik zeker dat jaar het 2e liedje gemist :)
pi_185787931
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom uit een van de Johnny Logan-jaren... Maar welke? TAMDAMDAMMMMMM!
Toch knap, geboren in Australië en dan 2x het ESF winnen...

Ik zet in op 1987.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:09:39 #263
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_185787939
quote:

[..]

:D :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 16:09:44 #264
163650 Greys
pi_185787941
Ohhh ja Dave open het topic ajb? :D
Wie was de esf winnaar in jouw geboortejaar. Leuk om te bewaren. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185787966
Ach ja, what's another year...
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:13:15 #266
345170 Roger_Epiales
pi_185788001
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:45 schreef Em31 het volgende:
In mijn geboortejaar deed Nederland ook niet mee omdat het op 4 mei was. :P
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 16:26:37 #268
163650 Greys
pi_185788225
quote:
Dankjewel voor het openen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185788270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

In mijn geboortejaar deed Nederland ook niet mee omdat het op 4 mei was. :P
1945? ;)
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:30:05 #270
345170 Roger_Epiales
pi_185788294
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

1945? ;)
Ja, want toen bestond het Eurovisie songfestival al, alleen wist niemand dat. :7
Feel free to insult me.
pi_185788322
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, want toen bestond het Eurovisie songfestival al, alleen wist niemand dat. :7
Alle Menschen werden Brüder.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 16:35:24 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_185788397
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dé kans om nog een extra titel binnen te slepen, achteraf gezien
Ik ben de kleur MAGENTA
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 16:36:53 #273
163650 Greys
pi_185788426
OMAIKAT M'N LAPTOP IS AANGEKOMEN UIT CHINA *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185788577
China?
Stap 1: webcam afplakken.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:46:41 #275
345170 Roger_Epiales
pi_185788594
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dé kans om nog een extra titel binnen te slepen, achteraf gezien
Ja, als we dat hadden geweten.
Hadden we gewoon van '45 t/m '55 elk jaar kunnen winnen. :7
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 16:49:01 #276
163650 Greys
pi_185788636
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef Dave het volgende:
China?
Stap 1: webcam afplakken.
_O-

Altijd. Deed ik op m'n oude laptop ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 16:49:19 #277
39237 crew  H_T
2733
pi_185788645
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef Greys het volgende:
Waarom helemaal daar vandaan?
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 16:49:48 #278
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185788655
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef Greys het volgende:
Eindelijk nog langere epistels omdat fatsoenlijk toetsenbord. _O_
pi_185788675
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het is natuulrijk supelmakkerijk om de L-toets en de R-toets omgedlaaid te hebben. Duh. :{w
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:52:30 #280
345170 Roger_Epiales
pi_185788710
quote:

[..]

SPOILER
Feel free to insult me.
pi_185788720
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

SPOILER
:D :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 16:54:20 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_185788741
quote:

[..]

SPOILER
:D
Ik ben de kleur MAGENTA
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 17:00:08 #283
163650 Greys
pi_185788858
quote:

[..]

Omdat deze niet in NL te krijgen was en met dit intern geheugen en processor etc had het in NL twee keer zo veel gekost.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 17:00:37 #284
163650 Greys
pi_185788868
quote:

[..]

SPOILER
SSSSSSHT :( O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 17:01:06 #285
39237 crew  H_T
2733
pi_185788878
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat deze niet in NL te krijgen was en met dit intern geheugen en processor etc had het in NL twee keer zo veel gekost.
Apart, maar okay :) Als de specs allemaal kloppen hoeft er niets aan de hand te zijn natuurlijk. En welkom terug in de wereld van fysieke toetsenborden *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185788918
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 17:03:51 #287
163650 Greys
pi_185788928
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Apart, maar okay :) Als de specs allemaal kloppen hoeft er niets aan de hand te zijn natuurlijk. En welkom terug in de wereld van fysieke toetsenborden *O*
256 gb harde schijf en ssd.
Voor 250 eu. Mooi klein en dun.
Vergelijkbare maat laptop kost hier meer en dan met minder geheugen.

Dankjewel! Bijna klaar met set uppen. Hij praatte tegen me tijdens set up. Dat is voor anderen vast heel normaal maar ik heb al jaren geen goed werkende laptop gehad. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185789046
Zo zie je maar weer, vele kinderhandjes maken licht werk.
pi_185789078
Wait, WUT? 250 euro? Link?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 17:13:49 #290
39237 crew  H_T
2733
pi_185789080
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:

[..]Hij praatte tegen me tijdens set up. Dat is voor anderen vast heel normaal maar ik heb al jaren geen goed werkende laptop gehad. _O-
Wait, whut? Dat heb ik nog nooit gehoord :o
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185789130
"Goodafternoon Greys, I'm almost finished setting up, can you confirm your bank account number is 711231543. Say 'Confirm' to confirm, or 'Correct' to correct"
  vrijdag 22 maart 2019 @ 17:16:54 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185789137
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan veel schelen ja. Wat voor processor zit er eigenlijk in?
pi_185789140
Ik heb trouwens een sprekende stofzuiger, die zegt dat ie vastgelopen is als ie vastgelopen is.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 17:17:00 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185789142
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 maart 2019 @ 17:17:24 #295
345170 Roger_Epiales
pi_185789149
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:03 schreef Greys het volgende:
Hij praatte tegen me tijdens set up.
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef Dave het volgende:
webcam afplakken.
Misschien de mic ook maar, voor de zekerheid. :+
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 22 maart 2019 @ 17:17:29 #296
39237 crew  H_T
2733
pi_185789152
Ni Hao, special agent Greys! Your mission, should you choose to accept it, is to bring the ESF to the Netherlands!

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:16 schreef Dave het volgende:
Ik heb trouwens een sprekende stofzuiger, die zegt dat ie vastgelopen is als ie vastgelopen is.
Is het niet handiger om een stofzuiger te hebben die niet vastloopt?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_185789172
Je zou dat ding installeren na het zien van een enge horror-film. Ik zou me het leplazarus schrikken.
pi_185789187
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:16 schreef Dave het volgende:
Die moet ik voor m'n werk hebben.......sorry, maar ik kan hier echt niet mee werken hoor! O-)
pi_185789189
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ni Hao, special agent Greys! Your mission, should you choose to accept it, is to bring the ESF to the Netherlands!
[..]

Is het niet handiger om een stofzuiger te hebben die niet vastloopt?
Zeker, maar soms vergeet je een oplaadsnoer op te ruimen, of hangt de radiator net iets lager dan dat ding denkt.
pi_185789208
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Die moet ik voor m'n werk hebben.......sorry, maar ik kan hier echt niet mee werken hoor! O-)
Zeker handig!
pi_185789213
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')