Als zichzelf was die wel leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer hij eindelijk eens een goeie act krijgt
Hij zal zelf ook niet de schoonste zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Begin steeds meer het beeld te krijgen dat Kiid zijn vriendin heeeel smerig is na de verhalen aldoor. Misschien verder kijken of vragen of ze zich eens wast. Dat is een heel andere ervaring.
Ha, ik dacht dat er een vlieg op mijn scherm zatquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij zal zelf ook niet de schoonste zijn
Denk het wel anders zou die niet zo over zijn vriendin klagen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij zal zelf ook niet de schoonste zijn
Oefquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die waarin hij bang wegliep van TARDIS. bij de bios?
vliegen komen wel vaker op buitenlanders afquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ha, ik dacht dat er een vlieg op mijn scherm zat
Oeiquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die waarin hij bang wegliep van TARDIS. bij de bios?
Oke dan is er niets aan de hand, carry on.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nog geeneens 11 uur bij mij, sorry man, tijdzones.
Oke primaquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In ONZ ook mensen verblijven met mijn gezelschap? dan steeds van die oneliners om de 3 kwartier, dat is ook niks
Haha dikkerdjequote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een Mars doublepack gekocht. Zwakkeling die ik ben.
Ja.quote:
Geaccepteerd.quote:
Kurovskiquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
Danny heeft iedereen toch al 10 keer unbanned?
Niels heeft gewoon geen zin in ons.
Chai heeft hem uitmuntend weggepest.
Niels heeft gewoon nog een ban hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
Nou en niels was nou niet echt een persoon die zich door een of een paar iemanden uit het veld liet slaan. Helemaal niet door een Chai.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
Toen niet.quote:
Op het laatst werd hij pas milder.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en niels was nou niet echt een persoon die zich door een of een paar iemanden uit het veld liet slaan. Helemaal niet door een Chai.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n goede ondertitel dat ik er gebruik van heb gemaakt
Waarom zei je dan 'Chia'?quote:
Waarom?quote:
Akkoord.quote:
Genoteerd.quote:
Mee naar achteren genomen.quote:
Ik ben gewoon een Nederlanderquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vliegen komen wel vaker op buitenlanders af
Sommige mensen zijn trots en doen dat nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef scrupuleus het volgende:
Die klootzak van een Niels regelt zelf maar een unban.
Jij poept altijd gezien je foto's, daar komen ook gewoon vliegen op af.quote:
Als ie niet doortrekt zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij poept altijd gezien je foto's, daar komen ook gewoon vliegen op af.
Ze doet haar best vriend. Meer dan dat kan je niet doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Begin steeds meer het beeld te krijgen dat Kiid zijn vriendin heeeel smerig is na de verhalen aldoor. Misschien verder kijken of vragen of ze zich eens wast. Dat is een heel andere ervaring.
Dan gaat hij hier ook niet posten als de ban wordt opgehevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn trots en doen dat niet
Hij heeft gewoon een zetje in de rug nodigquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan gaat hij hier ook niet posten als de ban wordt opgeheven
fok@forum.nlquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
En anders kan hij altijd mailen naar fok@forum.nl voor een unban
Hey blauwequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
En anders kan hij altijd mailen naar fok@forum.nl voor een unban
Correct.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze doet haar best vriend. Meer dan dat kan je niet doen
Kan toch geen foto's uploaden zonder Wi-Fi godvergodver. En doubt of ik mijn Polarsteps naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt kenquote:
oei een dubbele afwijzingquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt ken.
Heyquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan toch geen foto's uploaden zonder Wi-Fi godvergodver. En doubt of ik mijn Polarsteps naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt ken.
Stuur naar mij dan. Mij kan je vertrouwenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan toch geen foto's uploaden zonder Wi-Fi godvergodver. En doubt of ik mijn Polarsteps naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt ken.
Uhuquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof ik Nederlands belang zou uitbesteden als act. Dit is puur. Dit is Kiid. Dit ben ik
Als je mij al niet kan vertrouwen. Ik heb denk ik de meeste foto's van mezelf gepost van heel fokquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je mij al niet kan vertrouwen. Ik heb denk ik de meeste foto's van mezelf gepost van heel fok
Thierry Baudetquote:
Onzin. Mensen als Samzz gaan daar faliekant overheen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je mij al niet kan vertrouwen. Ik heb denk ik de meeste foto's van mezelf gepost van heel fok
Ik kan niks met die man.quote:
Ja, maar ik bedoel leuke foto'squote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin. Mensen als Samzz gaan daar faliekant overheen.
sowquote:
Jij bent ook een viezerikquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
Ik weet dat ik eerlijk tegen je kan zijn dus in het algemeen geniet ik meer van haar pics, sorry vriend.
Wat bedoel je?quote:
Toen ik dit las dacht ik even dat crack hier was maar niet dus vanwaar dan deze post?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
ZIN OM ZO GODSGRUWELIJK HARD TE NEUKEEHHU HHEUUHHH NATTE KUTJEE HEUUJJ![]()
![]()
Dat jouw voorkeur naar fotos van vrouwen uitgaatquote:
Geert is ook veel te links om echt het verschil te kunnen maken in Nederland. Immigratie is een groot probleem maar niet het enige probleemquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan niks met die man.
Al heb ik zijn standpunten liever dan die van den Geert.
Al heeft Geert veel meer karakter, leiderschap en persoonlijkheid.
Ik ben me er gewoon eentje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik even dat crack hier was maar niet dus vanwaar dan deze post?
Ik waardeer je eerlijkheid maar ik herken dat gevoel persoonlijk niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
Ik weet dat ik eerlijk tegen je kan zijn dus in het algemeen geniet ik meer van haar pics, sorry vriend.
Wat is dit nou weer voor taal. Doe je dit in het openbaar ook of kan je je dan wel beheersen?!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
ZIN OM ZO GODSGRUWELIJK HARD TE NEUKEEHHU HHEUUHHH NATTE KUTJEE HEUUJJ![]()
![]()
Dit is toch vrij publiekelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor taal. Doe je dit in het openbaar ook of kan je je dan wel beheersen?!
Geert is prima links.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geert is ook veel te links om echt het verschil te kunnen maken in Nederland. Immigratie is een groot probleem maar niet het enige probleem
Ten koste van het alternatief is dat een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef Goudenvis het volgende:
Goedemiddag samen, wat vinden we ervan dat de VVD niet meer de grootste is?
Dat waren ze allang niet meerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef Goudenvis het volgende:
Goedemiddag samen, wat vinden we ervan dat de VVD niet meer de grootste is?
Je geniet meer van jouw eigen pics?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid maar ik herken dat gevoel persoonlijk niet.
Dat is wel zo.quote:
Ik zie het juist eerder andersom. Zijn immigratiebeleid is on point, maar voor de rest snapt hij er geen klote vanquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geert is prima links.
Hij slaat gewoon compleet de plank mis met zijn moslimhaat.
Baudet verkondigt hetzelfde alleen minder radicaal en krijgt wel de stemmen.
en dan kies je zo'n kutpersoonlijkheidquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Anoniem kan iedereen zijn wie ze willen
En ik?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan kies je zo'n kutpersoonlijkheid
En ik?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan kies je zo'n kutpersoonlijkheid
Mijn moeder leerde mij altijd dat je beter niks kan zeggen als je niks positiefs over iemand kan zeggen. Daar ga ik mij dan op beroepenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je geniet meer van jouw eigen pics?
[..]
Dat is wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |