Jij poept altijd gezien je foto's, daar komen ook gewoon vliegen op af.quote:
Als ie niet doortrekt zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij poept altijd gezien je foto's, daar komen ook gewoon vliegen op af.
Ze doet haar best vriend. Meer dan dat kan je niet doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Begin steeds meer het beeld te krijgen dat Kiid zijn vriendin heeeel smerig is na de verhalen aldoor. Misschien verder kijken of vragen of ze zich eens wast. Dat is een heel andere ervaring.
Dan gaat hij hier ook niet posten als de ban wordt opgehevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn trots en doen dat niet
Hij heeft gewoon een zetje in de rug nodigquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan gaat hij hier ook niet posten als de ban wordt opgeheven
fok@forum.nlquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
En anders kan hij altijd mailen naar fok@forum.nl voor een unban
Hey blauwequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
En anders kan hij altijd mailen naar fok@forum.nl voor een unban
Correct.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze doet haar best vriend. Meer dan dat kan je niet doen
Kan toch geen foto's uploaden zonder Wi-Fi godvergodver. En doubt of ik mijn Polarsteps naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt kenquote:
oei een dubbele afwijzingquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt ken.
Heyquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan toch geen foto's uploaden zonder Wi-Fi godvergodver. En doubt of ik mijn Polarsteps naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt ken.
Stuur naar mij dan. Mij kan je vertrouwenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan toch geen foto's uploaden zonder Wi-Fi godvergodver. En doubt of ik mijn Polarsteps naar een FOK!ker wil sturen die ik niet echt ken.
Uhuquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof ik Nederlands belang zou uitbesteden als act. Dit is puur. Dit is Kiid. Dit ben ik
Als je mij al niet kan vertrouwen. Ik heb denk ik de meeste foto's van mezelf gepost van heel fokquote:
Niet gezienquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je mij al niet kan vertrouwen. Ik heb denk ik de meeste foto's van mezelf gepost van heel fok
Thierry Baudetquote:
Onzin. Mensen als Samzz gaan daar faliekant overheen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je mij al niet kan vertrouwen. Ik heb denk ik de meeste foto's van mezelf gepost van heel fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |