Als zichzelf was die wel leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer hij eindelijk eens een goeie act krijgt
Hij zal zelf ook niet de schoonste zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Begin steeds meer het beeld te krijgen dat Kiid zijn vriendin heeeel smerig is na de verhalen aldoor. Misschien verder kijken of vragen of ze zich eens wast. Dat is een heel andere ervaring.
Ha, ik dacht dat er een vlieg op mijn scherm zatquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij zal zelf ook niet de schoonste zijn
Denk het wel anders zou die niet zo over zijn vriendin klagen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij zal zelf ook niet de schoonste zijn
Oefquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die waarin hij bang wegliep van TARDIS. bij de bios?
vliegen komen wel vaker op buitenlanders afquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ha, ik dacht dat er een vlieg op mijn scherm zat
Oeiquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die waarin hij bang wegliep van TARDIS. bij de bios?
Oke dan is er niets aan de hand, carry on.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nog geeneens 11 uur bij mij, sorry man, tijdzones.
Oke primaquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In ONZ ook mensen verblijven met mijn gezelschap? dan steeds van die oneliners om de 3 kwartier, dat is ook niks
Haha dikkerdjequote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een Mars doublepack gekocht. Zwakkeling die ik ben.
Ja.quote:
Geaccepteerd.quote:
Kurovskiquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
Danny heeft iedereen toch al 10 keer unbanned?
Niels heeft gewoon geen zin in ons.
Chai heeft hem uitmuntend weggepest.
Niels heeft gewoon nog een ban hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
Nou en niels was nou niet echt een persoon die zich door een of een paar iemanden uit het veld liet slaan. Helemaal niet door een Chai.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
Toen niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |