hoeveel euro zou jij spenderen om haar tieten te mogen zuigenquote:
Ik had het over de OPquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dit niet weet ben je mod onwaardig
Ik zou daar geen geld voor over hebben, jij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel euro zou jij spenderen om haar tieten te mogen zuigen
hypothetisch gezien dan aangezien je nu geen geld hebt
20 euro per tietquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou daar geen geld voor over hebben, jij?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:03 schreef Der_Mann het volgende:
veel beter kan een laatste post niet worden, een goed einde van een prachtige user
ik heb 10 duizend keiharde euro's op mijn bankrekening vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar heb jij ook helemaal geen geld voor
@Vanillekwarkquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb 10 duizend keiharde euro's op mijn bankrekening vriend
een aantal maanden na zijn ban stuurde hij me steeds PM's waarin hij commentaar gaf op wat er in de SC werd gezegd, op een dag stopte het opeensquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben benieuwd of hij nog leeft. Zal hij over een reling zijn gelazerd?
Ripperdepip dan maar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een aantal maanden na zijn ban stuurde hij me steeds PM's waarin hij commentaar gaf op wat er in de SC werd gezegd, op een dag stopte het opeens
waar blijven mn 110 euro danquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb 10 duizend keiharde euro's op mijn bankrekening vriend
mijn verhaal is simpel: jij vroeg of ik je mp3's wilde taggen voor 100 euro, ik accepteerde maar jij gaf er verder geen antwoord op maar het verbale contract was al afgesloten dus die 100 euro ben je me nog schuldigquote:
Dit klinkt wel heel depriquote:
In ONZ ook mensen verblijven met mijn gezelschap? dan steeds van die oneliners om de 3 kwartier, dat is ook niksquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan toch op beide plekken mensen verblijven met je aanwezigheid
rtquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niels was gewoon een echte. Een van de weinigen hier. Jammer dat hij verdwenen is.
RIP
Hey girlfriendquote:
Het was nog geeneens 11 uur bij mij, sorry man, tijdzones.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om 3:00 uur snachts op FOK! komen na weken omdat je het mist.
ifimjamesdean had dezelfde actquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nog geeneens 11 uur bij mij, sorry man.
waar zit je dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nog geeneens 11 uur bij mij, sorry man, tijdzones.
Jij zit ergens in Zuid Amerika op het moment?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was nog geeneens 11 uur bij mij, sorry man, tijdzones.
Benieuwd hoe die er nu uit zietquote:
Vroeg een vriend van mequote:
wat eentonig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
NutZ trok zich elke avond af op dr.
Uruguay op dit momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |