Jij was telkens de termen aan het veranderen en hebt nooit akkoord gegeven. Doordat je met mijn emoties hebt gespeeld eis ik schadeloosstelling voor mijn emotionele schade.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn verhaal is simpel: jij vroeg of ik je mp3's wilde taggen voor 100 euro, ik accepteerde maar jij gaf er verder geen antwoord op maar het verbale contract was al afgesloten dus die 100 euro ben je me nog schuldig
wat is jouw verhaal
wees blij dat ik geen extra geld vraag voor de constante lastering aan mijn imagoquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij was telkens de termen aan het veranderen en hebt nooit akkoord gegeven. Doordat je met mijn emoties hebt gespeeld eis ik schadeloosstelling voor mijn emotionele schade.
wat voor een imago heb jij danquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat ik geen extra geld vraag voor de constante lastering aan mijn imago
welke vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef McGrath het volgende:
Godverdomme, ik voel me net der_mann, ik ben aan het wachten op een spel dat uit komt
Hopelijk schaam je je diepquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef McGrath het volgende:
Godverdomme, ik voel me net der_mann, ik ben aan het wachten op een spel dat uit komt
zachtaardig, vredelievend, intelligent, humorvol, betrouwbaar, liefdevolquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat voor een imago heb jij dan
ahzoquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zachtaardig, vredelievend, intelligent, humorvol, betrouwbaar, liefdevol
Heb jij echte vrienden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe ik ook, geef dit toch niet toe aan mijn echte vrienden
Is niet mijn vriend, vriend.quote:
En op jouquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
NutZ trok zich elke avond af op dr.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
johannes_vermeer weet dat, heb ik uit betrouwbare bron
Ik noem mensen wel vaker vriend, vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier anders keihard bewijs
[ afbeelding ]
Wil wel ff weten hoe die game is btw, die Japanse. Wil hem ms ook kopen, eigenlijk must have maar weet niet of ik het wel leuk vind en niet te lastig.quote:
volgens mensen die hem al hebben is het lastiger dan de Souls gamesquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel ff weten hoe die game is btw, die Japanse. Wil hem ms ook kopen, eigenlijk must have maar weet niet of ik het wel leuk vind en niet te lastig.
Niet voor mij dan helaas.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mensen die hem al hebben is het lastiger dan de Souls games
zelfs Frank_Drebin lukte het om Dark Souls 3 uit te spelen en die is 80 jaar oud dus jou zou het ook moeten lukkenquote:
Overschat nootmans niet hè.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs Frank_Drebin lukte het om Dark Souls 3 uit te spelen en die is 80 jaar oud dus jou zou het ook moeten lukken
viesdikquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een Mars doublepack gekocht. Zwakkeling die ik ben.
Ik zeg ook niet dat het niet lukt. Lukt wel maar kost mij te veel tijd en moeite. Daar heb ik geen zin in of tijd voor (over).quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs Frank_Drebin lukte het om Dark Souls 3 uit te spelen en die is 80 jaar oud dus jou zou het ook moeten lukken
Ik zei net dat ik op jou fapte elke avond dus dan weet hij dat al wel.quote:
En de recht door zee mensen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemiddag lieve linkse en rechtse vrienden.
maar die tijd en moeite die je erin stopt maakt het verslaan van een lastige baas juist een orgasmische ervaringquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet lukt. Lukt wel maar kost mij te veel tijd en moeite. Daar heb ik geen zin in of tijd voor (over).
Zo is het weer volledig dank je wel.quote:
Dat heb ik nooit zo eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die tijd en moeite die je erin stopt maakt het verslaan van een lastige baas juist een orgasmische ervaring
ik weet nog dat ik in Bloodborne iets van 3 uur met een baas bezig was en toen ik die eindelijk versloeg kreeg ik zo'n harde erectie dat mijn gulp openbrak en iedereen in mijn straat liep naar buiten en begon spontaan te applaudiserenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |