Jij was telkens de termen aan het veranderen en hebt nooit akkoord gegeven. Doordat je met mijn emoties hebt gespeeld eis ik schadeloosstelling voor mijn emotionele schade.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn verhaal is simpel: jij vroeg of ik je mp3's wilde taggen voor 100 euro, ik accepteerde maar jij gaf er verder geen antwoord op maar het verbale contract was al afgesloten dus die 100 euro ben je me nog schuldig
wat is jouw verhaal
wees blij dat ik geen extra geld vraag voor de constante lastering aan mijn imagoquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij was telkens de termen aan het veranderen en hebt nooit akkoord gegeven. Doordat je met mijn emoties hebt gespeeld eis ik schadeloosstelling voor mijn emotionele schade.
wat voor een imago heb jij danquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat ik geen extra geld vraag voor de constante lastering aan mijn imago
welke vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef McGrath het volgende:
Godverdomme, ik voel me net der_mann, ik ben aan het wachten op een spel dat uit komt
Hopelijk schaam je je diepquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef McGrath het volgende:
Godverdomme, ik voel me net der_mann, ik ben aan het wachten op een spel dat uit komt
zachtaardig, vredelievend, intelligent, humorvol, betrouwbaar, liefdevolquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat voor een imago heb jij dan
ahzoquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zachtaardig, vredelievend, intelligent, humorvol, betrouwbaar, liefdevol
Heb jij echte vrienden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe ik ook, geef dit toch niet toe aan mijn echte vrienden
Is niet mijn vriend, vriend.quote:
En op jouquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
NutZ trok zich elke avond af op dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |