Apart hoe je soms een beeld van iemand kan hebben en dat dat dan helemaal niet klopt uiteindelijk.quote:
Dat kan de beste nog overkomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart hoe je soms een beeld van iemand kan hebben en dat dat dan helemaal niet klopt uiteindelijk.
vind het altijd heel apart dat vrouwen elkaar kunnen zoenen zonder lesbisch genoemd te worden maar als wij even een lul zuigen is het gelijk van hey kijk naar die flikker die een lul zuigtquote:
Daar heb je zeker een punt.quote:
En als mannen gewoon zoenen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het altijd heel apart dat vrouwen elkaar kunnen zoenen zonder lesbisch genoemd te worden maar als wij even een lul zuigen is het gelijk van hey kijk naar die flikker die een lul zuigt
Precies, heel vervelend al die labels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het altijd heel apart dat vrouwen elkaar kunnen zoenen zonder lesbisch genoemd te worden maar als wij even een lul zuigen is het gelijk van hey kijk naar die flikker die een lul zuigt
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben niet gay maar gewoon dol op grote piemels
Jij dacht ook dat ik een flikkertje wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart hoe je soms een beeld van iemand kan hebben en dat dat dan helemaal niet klopt uiteindelijk.
dat dacht ie omdat als je staat je op ooghoogte van een gemiddeld kruis zitquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ik een flikkertje was
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt hequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind mannen zoenen wel echt
Piemels
Mannentongen en stoppels enzo
Ik heb er geen ervaring mee, ben alleen dol op mijn eigen piemelquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind mannen zoenen wel echt
Piemels
Mannentongen en stoppels enzo
Twijfel nog steeds...quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vooruit danquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom heel hetero met mij neuken mooi vriend van me.
staat ze allemaal wijdbeens opquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Zin om Cronometer haar Tinder pics te beoordelen.
Danzig?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in een avondje stappen met Mortaxx.
Heeft ze een mooie kut?quote:
heb ook mijn bitch momenten bij hemquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Grath is echt verliefd op tardis. Bij iedere man een bepaalde afkeer maar in zijn armen is hij zo mak als een lammetje
Is een actquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Grath is echt verliefd op tardis. Bij iedere man een bepaalde afkeer maar in zijn armen is hij zo mak als een lammetje
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb ook mijn bitch momenten bij hem
Uiteraard, het spel van aan- en afstotenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb ook mijn bitch momenten bij hem
Lijkt mij ook eens leuk samenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in een avondje stappen met Mortaxx.
Relatief, ja.quote:
Zal wel zuur met een vleugje vis zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja best wel. Ben benieuwd hoe hij smaakt.
Ik ook wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja best wel. Ben benieuwd hoe hij smaakt.
Verwacht ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel zuur met een vleugje vis zijn
Oh vandaar dat je je vriendin niet zo leuk vindtquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind vjayjay's echt lelijke dingen en je weet nooit wat je ermee aan moet
Ik niet en geen last van. Het doet mij best veel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Homoquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je je vriendin niet zo leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |