Apart hoe je soms een beeld van iemand kan hebben en dat dat dan helemaal niet klopt uiteindelijk.quote:
Dat kan de beste nog overkomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart hoe je soms een beeld van iemand kan hebben en dat dat dan helemaal niet klopt uiteindelijk.
vind het altijd heel apart dat vrouwen elkaar kunnen zoenen zonder lesbisch genoemd te worden maar als wij even een lul zuigen is het gelijk van hey kijk naar die flikker die een lul zuigtquote:
Daar heb je zeker een punt.quote:
En als mannen gewoon zoenen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het altijd heel apart dat vrouwen elkaar kunnen zoenen zonder lesbisch genoemd te worden maar als wij even een lul zuigen is het gelijk van hey kijk naar die flikker die een lul zuigt
Precies, heel vervelend al die labels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het altijd heel apart dat vrouwen elkaar kunnen zoenen zonder lesbisch genoemd te worden maar als wij even een lul zuigen is het gelijk van hey kijk naar die flikker die een lul zuigt
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben niet gay maar gewoon dol op grote piemels
Jij dacht ook dat ik een flikkertje wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart hoe je soms een beeld van iemand kan hebben en dat dat dan helemaal niet klopt uiteindelijk.
dat dacht ie omdat als je staat je op ooghoogte van een gemiddeld kruis zitquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat ik een flikkertje was
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt hequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind mannen zoenen wel echt
Piemels
Mannentongen en stoppels enzo
Ik heb er geen ervaring mee, ben alleen dol op mijn eigen piemelquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind mannen zoenen wel echt
Piemels
Mannentongen en stoppels enzo
Twijfel nog steeds...quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vooruit danquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom heel hetero met mij neuken mooi vriend van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |