Ik kan niks met die man.quote:
Ja, maar ik bedoel leuke foto'squote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin. Mensen als Samzz gaan daar faliekant overheen.
sowquote:
Jij bent ook een viezerikquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
Ik weet dat ik eerlijk tegen je kan zijn dus in het algemeen geniet ik meer van haar pics, sorry vriend.
Wat bedoel je?quote:
Toen ik dit las dacht ik even dat crack hier was maar niet dus vanwaar dan deze post?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
ZIN OM ZO GODSGRUWELIJK HARD TE NEUKEEHHU HHEUUHHH NATTE KUTJEE HEUUJJ![]()
![]()
Dat jouw voorkeur naar fotos van vrouwen uitgaatquote:
Geert is ook veel te links om echt het verschil te kunnen maken in Nederland. Immigratie is een groot probleem maar niet het enige probleemquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan niks met die man.
Al heb ik zijn standpunten liever dan die van den Geert.
Al heeft Geert veel meer karakter, leiderschap en persoonlijkheid.
Ik ben me er gewoon eentje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik even dat crack hier was maar niet dus vanwaar dan deze post?
Ik waardeer je eerlijkheid maar ik herken dat gevoel persoonlijk niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
Ik weet dat ik eerlijk tegen je kan zijn dus in het algemeen geniet ik meer van haar pics, sorry vriend.
Wat is dit nou weer voor taal. Doe je dit in het openbaar ook of kan je je dan wel beheersen?!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
ZIN OM ZO GODSGRUWELIJK HARD TE NEUKEEHHU HHEUUHHH NATTE KUTJEE HEUUJJ![]()
![]()
Dit is toch vrij publiekelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor taal. Doe je dit in het openbaar ook of kan je je dan wel beheersen?!
Geert is prima links.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geert is ook veel te links om echt het verschil te kunnen maken in Nederland. Immigratie is een groot probleem maar niet het enige probleem
Ten koste van het alternatief is dat een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef Goudenvis het volgende:
Goedemiddag samen, wat vinden we ervan dat de VVD niet meer de grootste is?
Dat waren ze allang niet meerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef Goudenvis het volgende:
Goedemiddag samen, wat vinden we ervan dat de VVD niet meer de grootste is?
Je geniet meer van jouw eigen pics?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid maar ik herken dat gevoel persoonlijk niet.
Dat is wel zo.quote:
Ik zie het juist eerder andersom. Zijn immigratiebeleid is on point, maar voor de rest snapt hij er geen klote vanquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geert is prima links.
Hij slaat gewoon compleet de plank mis met zijn moslimhaat.
Baudet verkondigt hetzelfde alleen minder radicaal en krijgt wel de stemmen.
en dan kies je zo'n kutpersoonlijkheidquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Anoniem kan iedereen zijn wie ze willen
En ik?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan kies je zo'n kutpersoonlijkheid
En ik?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan kies je zo'n kutpersoonlijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |