abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185763485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:09 schreef KingRadler het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af, de meeste hebben nog nooit het partij programma gelezen van FvD
Dat was het probleem met die partij ook, ze hebben geen programma voor de provincies.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:16:49 #152
236264 crew  capricia
pi_185763495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De VVD heeft een vrij trouwen achterban. Die mensen gaan niet zomaar stemmen op een opkomende partij en mensen van wie ze niet weten wat ze daaraan hebben. Maar FvD wordt steeds minder de nieuwkomer en daardoor wordt de drempel voor de trouwe VVD-achterban verlaagd om op FvD te stemmen.
Ik wil FvD verantwoordelijkheid zien nemen. Nu in de provincies.
Pas dan wordt het voor mij een serieuze partij.

De LPF zit nog vers in mijn geheugen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185763520
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik geloof best dat FvD wat kiezers snoept van de VVD maar de huidige achterban lijkt me dermate betrouwbaar dat een afstraffing me een groot woord lijkt.
Het is koffiedik kijken, maar ik denk wel dat er een grens is aan wat de VVD-achterban kan verdragen. Vermoedelijk is de VVD slim genoeg om dat zelf ook door te hebben en daarnaar te handelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_185763542
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 12:18:57 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185763545
quote:

[..]

Ik wil ze ook verantwoordelijkheid zien nemen, maar dan hebben ze natuurlijk wel de mogelijkheid daartoe nodig. Er niet op stemmen om die reden is een beetje een vicieuze cirkel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185763550
Denk op 0 en de PVV diep weggezakt zijn wel de pluspunten van deze verkiezingen... En het feit dat ik nu heel benieuwd ben wat FvD daadwerkelijk gaat uitrichten in een machtspositie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185763571
quote:

[..]

En Jetten weigert nu al om met FvD samen te gaan werken en het lijkt er op dat veel andere partijen ook weigeren om met FvD te gaan samenwerken.

De kans dat FvD in een coalitie kan komen lijkt bij voorbaat al uitgesloten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:21:01 #158
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_185763583
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik wil ze ook verantwoordelijkheid zien nemen, maar dan hebben ze natuurlijk wel de mogelijkheid daartoe nodig. Er niet op stemmen om die reden is een beetje een vicieuze cirkel.
Feit blijft dat met geheel nieuwe standpunten moeten gaan komen als ze echt iets willen bereiken, ook op nationaal niveau. Met hun huidige standpunten kan en wil de rest niet samenwerken, en dat is terecht want de rest vertegenwoordigt de rest van Nederland die dat ook niet wil.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:22:39 #159
236264 crew  capricia
pi_185763606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die mogelijkheid hebben ze nu toch.
Nu kunnen ze laten zien dat ze een serieuze partij zijn.
Ga besturen. Ze hebben het mandaat gekregen voor de provincies.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185763609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Feit blijft dat met geheel nieuwe standpunten moeten gaan komen als ze echt iets willen bereiken, ook op nationaal niveau. Met hun huidige standpunten kan en wil de rest niet samenwerken, en dat is terecht want de rest vertegenwoordigt de rest van Nederland die dat ook niet wil.
Ik heb toch het idee dat veel onwilligheid te maken heeft met de houding van die andere partijen en niet met de standpunten van FvD
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:22:47 #161
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_185763612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En Jetten weigert nu al om met FvD samen te gaan werken en het lijkt er op dat veel andere partijen ook weigeren om met FvD te gaan samenwerken.

Welke coalitie?
Of loop je vooruit op tweede kamerverkiezingen?
pi_185763622
quote:

[..]

En terecht met deze standpunten. FvD zal ook moeten leren polderen. Dan zien hun stemmers dat het net zo'n partij is als de rest en dat woorden leuk zijn, maar dat daden niet zo makkelijk worden gerealiseerd.
pi_185763635
Ik heb zelf ooit met het idee gespeeld om de politiek in te gaan, tot ik erachter kwam hoe moeilijk dat is als je je niet bij een gevestigde partij voegt. Daarom vind ik het waanzinnig knap wat FvD voor elkaar weet te krijgen. Verplaats je eens in de positie van de relatieve nieuwkomer: hoe moet je zulke explosieve groei in goede banen leiden?

Ben je kritisch op de gevestigde orde, dan krijg je steevast het verwijt dat je je verantwoordelijkheid niet neemt en dat je mee zou moeten doen. Doe je mee, dan heb je te maken met een gebrek aan vertrouwen. Dat vertrouwen krijg je pas als je je hebt bewezen en je kunt je pas bewijzen als je het vertrouwen krijgt.

Als er geen mensen waren als Baudet, dan zouden we het altijd met de usual suspects moeten doen. Daarom heb ik maar besloten om het vertrouwen te geven en te kijken wat er gebeurt.
pi_185763636
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2019 11:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Voor hen opkomt door de gaskraan weer open te zetten?
Hoe meer ik hierover nadenk, hoe bizarder het wordt... In Groningen is FvD de 3e partij (gedeeld 1e qua zetels). De partij die vond dat er niet gestopt moest worden met boren naar gas en tegen de motie stemde om de gaswinning te verlagen.

Hoeveel stemmers zouden zich hiervan bewust zijn en desondanks alsnog voor FvD gekozen hebben?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:24:55 #165
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_185763642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb toch het idee dat veel onwilligheid te maken heeft met de houding van die andere partijen en niet met de standpunten van FvD
Ik denk dat ze onwillig zijn vanwege de standpunten (en het gebrek daaraan). Dat is logisch, want als er weinig kans is op een goede samenwerking heeft het ook weinig zin om er energie aan te besteden.

Ik geloof echt niet dat men niet met FvD wil samenwerken omdat Baudet wel eens naakt op een piano ligt of Latijn spreekt in het parlement.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 12:25:10 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185763645
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Die mogelijkheid hebben ze nu toch.
Nu kunnen ze laten zien dat ze een serieuze partij zijn.
Ga besturen. Ze hebben het mandaat gekregen voor de provincies.
Precies. Ik heb nog zitten twijfelen, maar wilde ze toch nog een kans geven. Nu hebben ze de ultieme uitgangspositie om dat waar te maken. Mits alle zetels gevuld kunnen worden natuurlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:26:20 #167
236264 crew  capricia
pi_185763659
quote:

[..]

De liefde moet van 2 kanten komen.

Bovendien waren dit daarvoor niet de verkiezingen. FvD moet nu laten zien dat ze kunnen besturen. In de provincies. Dat ze capabele mensen genoeg hebben. Dat er ervaring opgebouwd wordt.
Dan is het een volwaardige partij, in mijn ogen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 12:26:33 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185763662
quote:

[..]

En CDA wil niet met GL.
PvdA voelt vast nog wat pijn van de VVD.

Blijft niets meer over zo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!fotograaf donderdag 21 maart 2019 @ 12:26:52 #169
842 Zorro
Z
pi_185763667
Hypocriet zijn ze wel allemaal he. "FvD moet nu verantwoordelijkheid nemen!!!" en vervolgens roepen dat ze er niet mee willen samenwerken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:27:24 #170
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185763674
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:26 schreef Zorro het volgende:
Hypocriet zijn ze wel allemaal he. "FvD moet nu verantwoordelijkheid nemen!!!" en vervolgens roepen dat ze er niet mee willen samenwerken.
Dat zeggen de landelijke kopstukken, niet de provinciale zelf.
pi_185763678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:24 schreef Claudia_x het volgende:

Als er geen mensen waren als Baudet, dan zouden we het altijd met de usual suspects moeten doen. Daarom heb ik maar besloten om het vertrouwen te geven en te kijken wat er gebeurt.
Partij voor de Dieren, 50Plus, DENK, er zijn juist meer partijen dan ooit. En dat de VVD aan de macht is, is ook niet vanzelfsprekend. Het waren altijd CDA en PvdA die de dienst uitmaakten. Zo star en log is de politiek ook weer niet.

Verder snap ik het sentiment, maar 'ik geef de nieuwkomer een kans en zie wel wat er gebeurt'... daarmee gok je gewoon met de koers van een land en daarmee met het lot van 17 miljoen mensen.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  FOK!fotograaf donderdag 21 maart 2019 @ 12:28:10 #172
842 Zorro
Z
pi_185763684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En jij denkt dat die een compleet andere mening hebben?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:28:14 #173
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_185763686
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:26 schreef Zorro het volgende:
Die verantwoordelijkheid moet bestaan uit volwassen worden, snappen dat je je toon wat aan moet passen als je echt samen wilt werken en dat je standpunten moet gaan innemen waar mee te werken valt.
pi_185763690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:24 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Hoe meer ik hierover nadenk, hoe bizarder het wordt... In Groningen is FvD de 3e partij (gedeeld 1e qua zetels). De partij die vond dat er niet gestopt moest worden met boren naar gas en tegen de motie stemde om de gaswinning te verlagen.

Hoeveel stemmers zouden zich hiervan bewust zijn en desondanks alsnog voor FvD gekozen hebben?
Yup, vrij bizar... En het mooie is dat er eigenlijk geen coalitie zonder Forum mogelijk is _O-
pi_185763696
quote:

[..]

Niet zo genuanceerd zijn, hè. De wereld is zwart-wit en iemand is goed of slecht. :(
pi_185763698
quote:
Ik heb zelf ooit met het idee gespeeld om de politiek in te gaan, tot ik erachter kwam hoe moeilijk dat is als je je niet bij een gevestigde partij voegt. Daarom vind ik het waanzinnig knap wat FvD voor elkaar weet te krijgen. Verplaats je eens in de positie van de relatieve nieuwkomer: hoe moet je zulke explosieve groei in goede banen leiden?

Ben je kritisch op de gevestigde orde, dan krijg je steevast het verwijt dat je je verantwoordelijkheid niet neemt en dat je mee zou moeten doen. Doe je mee, dan heb je te maken met een gebrek aan vertrouwen. Dat vertrouwen krijg je pas als je je hebt bewezen en je kunt je pas bewijzen als je het vertrouwen krijgt.

Om verandering te brengen moet je doen alsof je in Nederland amper veilig over straat kunt, alsof klimaatplannen het einde der tijden met zich meebrengen, lullen over boreaal Europa etcetera? Dat vind ik een vrij rare gedachte. Ik ben ook kritisch op de gevestigde orde maar dat betekent niet dat ik denk dat je een vrijbrief moet geven aan dit soort totalitaire partijtjes.
pi_185763710
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Zorro het volgende:

[..]

Compleet anders? Nee. Anders? Ja. Enig idee hoeveel onderlinge samenwerking er is op gemeentelijk en provinciaal niveau tussen partijen die elkaar landelijk niet kunnen luchten?

In een aantal gemeenten zitten VVD en SP gewoon in de coalitie, bijvoorbeeld.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:30:56 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185763718
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Zorro het volgende:

[..]

Zij zullen wat meer kijken naar provinciale belang en als FvD daar zelfde standpunten heeft dan zie ik niet in waarom ze dat zouden weigeren als ze daarmee hun eigen belangen kunnen behartigen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 12:32:27 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185763733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zij zullen wat meer kijken naar provinciale belang en als FvD daar zelfde standpunten heeft dan zie ik niet in waarom ze dat zouden weigeren als ze daarmee hun eigen belangen kunnen behartigen.

Deze reactie op het feit dat FvD de grootste was spreekt boekdelen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185763734
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is koffiedik kijken, maar ik denk wel dat er een grens is aan wat de VVD-achterban kan verdragen. Vermoedelijk is de VVD slim genoeg om dat zelf ook door te hebben en daarnaar te handelen.
Daarom gaat de VVD ook nooit dit klimaatwetje steunen, dan verliezen ze 60-80% van al hun kiezers over 2 jaar _O-
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:32:31 #181
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185763737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Om verandering te brengen moet je doen alsof je in Nederland amper veilig over straat kunt, alsof klimaatplannen het einde der tijden met zich meebrengen, lullen over boreaal Europa etcetera? Dat vind ik een vrij rare gedachte. Ik ben ook kritisch op de gevestigde orde maar dat betekent niet dat ik denk dat je een vrijbrief moet geven aan dit soort totalitaire partijtjes.
Dat Boreaal en Minerva gebeuren moet Baudet dan ook gewoon achterwege laten. Zelfs FvD-stemmers zijn het erover eens dat die speech van hem echt lachwekkend was.
pi_185763766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat Boreaal en Minerva gebeuren moet Baudet dan ook gewoon achterwege laten. Zelfs FvD-stemmers zijn het erover eens dat die speech van hem echt lachwekkend was.
Is dat zo? Bij Fortuyn ging men er ook prat op dat hij een intellectueel was.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:30 #183
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_185763784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten. In de politiek gaat alles altijd op en neer; dat gaat met D66 al 53 jaar zo en voor de FvD zal het niet anders zijn.

Natuurlijk schrikken ze een beetje van een resultaat als dat van gisteren, dat geldt voor rechtsere partijen ook wanneer GL opeens de verkiezingen zou winnen.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:33 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185763785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Is dat zo? Bij Fortuyn ging men er ook prat op dat hij een intellectueel was.
Baudet vindt zichzelf wel heel interessant, dat moet echt minder.
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:40 #185
236264 crew  capricia
pi_185763787
quote:

Het is ook echt heel knap. Het geeft wel aan dat de ruimte er is. Binnen ons systeem.

Overigens is het aan FvD zelf om te bepalen hoe hard ze willen groeien. Als ze zich opgeven voor alle provinciale staten, dan moeten ze ook kunnen leveren.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:35:40 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185763788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je zit nu echt dingen bij te halen die niet zo heel relevant zijn in provinciaal verband. Dit zijn mensen die met name er staan voor landelijke politiek. Nu begint het spelletje van zoeken naar draagvlak voor jouw standpunten.

Ik zeg niet dat GL en FvD gaan samenwerken hier of daar maar als, en ik benadruk als, de standpunten overeenkomen dan gaan ze dat heus wel doen.
pi_185763794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:27 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Partij voor de Dieren, 50Plus, DENK, er zijn juist meer partijen dan ooit. En dat de VVD aan de macht is, is ook niet vanzelfsprekend. Het waren altijd CDA en PvdA die de dienst uitmaakten. Zo star en log is de politiek ook weer niet.
Je noemt hier partijen met een relatief gestage groei. Dat is veel beter te behappen dan een explosieve groei zoals FvD die nu doormaakt.

quote:
Verder snap ik het sentiment, maar 'ik geef de nieuwkomer een kans en zie wel wat er gebeurt'... daarmee gok je gewoon met de koers van een land en daarmee met het lot van 17 miljoen mensen.
Politici doen na verkiezingen toch wel wat ze zelf willen, in onderlinge samenspraak.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:36:00 #188
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_185763796
quote:

[..]

in minstens drie provincies is de FvD de baas van de nieuwe coalitie
Zuid Holland is als eerste de klos
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_185763808
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten. In de politiek gaat alles altijd op en neer; dat gaat met D66 al 53 jaar zo en voor de FvD zal het niet anders zijn.

Natuurlijk schrikken ze een beetje van een resultaat als dat van gisteren, dat geldt voor rechtsere partijen ook wanneer GL opeens de verkiezingen zou winnen.
D66 en co wijzen enkel naar FvD in plaats van naar hun eigen fouten te kijken en ze vinden het nog raar ook dat de burger overstapt. Ze zien gewoon niet wat er speelt bij de burger.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:36:45 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185763816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

in minstens drie provincies is de FvD de baas van de nieuwe coalitie
Ja en nee. Zij hebben eerste recht om te kijken of er een coalitie mogelijk is maar zijn absoluut niet de baas.
pi_185763827
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Jij bent niet echt van de understatement, hè?
pi_185763830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je noemt hier partijen met een relatief gestage groei. Dat is veel beter te behappen dan een explosieve groei zoals FvD die nu doormaakt.
[..]

Politici doen na verkiezingen toch wel wat ze zelf willen, in onderlinge samenspraak.
Jij stelt dat we het altijd met de usual suspects moeten doen. Ik geef aan dat dit simpelweg niet waar is door alleen al te kijken naar de hoeveelheid partijen in de kamer met verschillende smaakjes. Dat was voor FvD ook al zo.
pi_185763850
http://stukroodvlees.nl/de-ideologie-van-forum-voor-democratie/

Interessante analyse. Hopelijk zijn mensen niet 'triggered' door de naam 'stukroodvlees'. ;)
quote:
In 2012 sprak premier Mark Rutte de woorden: “Je moet niet reageren op elke stuk rood vlees dat de arena wordt ingegooid”. StukRoodVlees biedt vanuit academisch onderzoek een tegenwicht tegen vluchtige meningen en ongefundeerde analyses.
  donderdag 21 maart 2019 @ 12:40:11 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_185763877
quote:
Geld van Rusland aannemen. Overigens zit er een team achter Baudet he, dat begon al bij zijn promotie. Verder heeft hij het niet in goede banen geleid, want van een verkiezingsprogramma en geschikte kandidaten bij menig provincie is nauwelijks sprake. Dan is Wilders daar verantwoordelijker mee omgegaan door niet mee te doen, maar dat werkte uiteindelijk ook niet zo goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 maart 2019 @ 12:40:11 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185763878
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:38 schreef DireStraits7 het volgende:
http://stukroodvlees.nl/de-ideologie-van-forum-voor-democratie/

Interessante analyse. Hopelijk zijn mensen niet 'triggered' door de naam 'stukroodvlees'. ;)
[..]

quote:
Radicaal-rechtse populistische partij
Ja, daar gaat je geloofwaardigheid. Treurig dat ik hier een klik aan verspild heb.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:40:12 #196
236264 crew  capricia
pi_185763879
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de agenda er nu verder uitziet:
Wanneer worden de nieuwe prov.staten geïnstalleerd. Welke mensen komen er. En wanneer neemt de eerste kamer zitting in de nieuwe samenstelling.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185763885
VVD gooit de deur in elk geval niet dicht.

https://www.nu.nl/266790/(...)-uit-te-sluiten.html
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 12:40:58 #198
236264 crew  capricia
pi_185763887
De klimaatwet zal het eerste grote stuk zijn voor de eerste kamer?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185763890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

Ja, daar gaat je geloofwaardigheid. Treurig dat ik hier een klik aan verspild heb.
Knap dat je het zo snel gelezen hebt. :')
pi_185763891
Laat de nieuwe gouden eeuw maar beginnen _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')