Teruggeven aan de zee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
Kunnen we Amsterdam niet gewoon weggeven?
Net zoveel inhoud als het partijprogramma voor deze verkiezingen.quote:
hij komt niet echt lekker uit zijn woordenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf is een verkiezingscheograaf
Demograaf toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf is een verkiezingscheograaf
ik vind deze veel mooier dan die van net. Bedankt.quote:
Gewoon klimaat afwachten, het verzuipt vanzelf.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
Inkoppertje, maar toch 8/10.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Net zoveel inhoud als het partijprogramma voor deze verkiezingen.
pvda kan ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef vigen98 het volgende:
Maar mensen... nu moet het kabinet bij GL aankloppen... We're fucked
Niks moetquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef vigen98 het volgende:
Dit is toch niet normaalquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een haat hier op stemgedrag van Amsterdam
Ruilen voor Suriname?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
das feesboek toch?quote:
De lijntjes zijn er altijd gewoon wel. Ik verwacht toch vooral wisselende meerderheden. Je kunt het aan de VVD aan Rutte wel overlaten om de overige partijen voor kun karretje te spannen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Hij zal eerst afwachten of VVD+CDA+D66+CU+PVDA > 37
Er komt straks nog een verkiezingschoreograaf voor Thierry zijn dansjequote:
gl= fvdquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gl komt door al die naieve studentjes
Mijn stad. Een beetje benauwend....quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef EipNiC het volgende:
Adam:
GroenLinks (23,5 procent)
D66 (12,4 procent)
PvdA (11,7 procent)
VVD (10 procent)
Forum voor Democratie (8,9 procent)
Partij voor de Dieren (8,7 procent)
DENK (7,1 procent)
SP (5,3 procent)
PVV (3,8 procent)
CDA (2,2 procent)
Ik heb zo'n medelijden met FvDers daar
Of PvdAquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef vigen98 het volgende:
oud chauffeur pimquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is in hemelsnaam Hans Smolders?
*wordquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef DSVM het volgende:
Ik wordt heel nerveus van deze man. De hele avond al.
Het is je spelling te zien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef DSVM het volgende:
Tja, je wist dat een stem op FvD een stem op GL is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef vigen98 het volgende:
Die gaan we nooit meer terug zien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef DSVM het volgende:
Lijsttrekker van de grootste partij van Tilburg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is in hemelsnaam Hans Smolders?
Stel je deze vraag ook aan mensen die nu helemaal leeglopen over de grote winst van FvD? Het bekende slag D66/GL-stemmers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het niet voldoet aan jouw ideologie?
*redquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef Longcat. het volgende:
Baudet redt mijIk wil niet 20 ruggen neertikken voor een warmtepomp
Meer dan 20 ruggen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef Longcat. het volgende:
Ik zou het niet leuk vinden als FvD een dergelijk gigantisch percentage had.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het niet voldoet aan jouw ideologie?
Ik hoop dat de VVD stemmers beseffen dat hun partij compleet links gaat wordenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, je wist dat een stem op FvD een stem op GL is.
Had je beter op een coalitiepartij kunnen stemmen.
hoef je ook niet te betalen als je in een sociale huurflat woontquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef Longcat. het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef Longcat. het volgende:
Baudet Technologische vooruitgang die er altijd voor heeft gezorgd dat apparaten goedkoper worden sinds mensenheugenis redt mijIk wil niet 20 ruggen neertikken voor een warmtepomp
Sowiesoquote:
MaGNeT wijshedenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, je wist dat een stem op FvD een stem op GL is.
Had je beter op een coalitiepartij kunnen stemmen.
Niks mis met goedkoop gas uit Rusland. Maarja, mag niet hč!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef Longcat. het volgende:
Ligt tegen Ljouwert aanquote:
Ik zie hier voornamelijk zorgen om de onwaarheden die Baudet heeft verkondigd in zijn campagne. Dat is wel een wezenlijk verschil tov manieren hoe GL en D66 dingen willen invullen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef Oostwoud het volgende:
S
[..]
Stel je deze vraag ook aan mensen die nu helemaal leeglopen over de grote winst van FvD? Het bekende slag D66/GL-stemmers.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Lijkt wel de afdeling geriatrie dit.
Wat dacht je van om het eerst goedkoper te maken dan mensen het verplichten te kopen wanneer het duur is?quote:
vvd gestemd daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jaja eindelijk iets over waterschappen
Dommel
@:napoleonfour
Dan heb je alleen nog maar de pomp. Bijkomende kosten zijn ook niet misselijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:09 schreef Longcat. het volgende:
Dan lees je erg selectief.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hier voornamelijk zorgen om de onwaarheden die Baudet heeft verkondigd in zijn campagne. Dat is wel een wezenlijk verschil tov manieren hoe GL en D66 dingen willen invullen.
Wie wordt er nu verplicht om dat te kopen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat dacht je van om het eerst goedkoper te maken dan mensen het verplichten te kopen wanneer het duur is?
GL is ook vooralsnog behoorlijk populistisch. En tot nu toe is het grootste besluit in Amsterdam het weghalen van die letters geweestquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hier voornamelijk zorgen om de onwaarheden die Baudet heeft verkondigd in zijn campagne. Dat is wel een wezenlijk verschil tov manieren hoe GL en D66 dingen willen invullen.
wie? Is dat familie van Romke Zonderland?quote:
Als je huis niet meer aangesloten is op het gasnet dan ben je wel gedwongen om het te kopen, wat moet je anders doen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie wordt er nu verplicht om dat te kopen?
Onder Drachten genot.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatst geweest na de voetbal, genot.
Je zou de NRC factchecker eens moeten lezen over het eerste debat. alles wat Jetten beweerde klopte niet, van Baudet klopte de het meeste voor een deel- deelsquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8,9% tegenover 42% complete waanzin :/ (GL 23,5!, D66 12,4!, Denk 7,1!)quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Mijn stad. Een beetje benauwend....
8.9% is nog altijd goed voor 14 kamerzetels.
Ik ben niet zo van christelijke partijen maar Segers is wel een prima kerelquote:
Wat heeft dit inhoudelijk te maken met mijn post?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GL is ook vooralsnog behoorlijk populistisch. En tot nu toe is het grootste besluit in Amsterdam het weghalen van die letters geweest
En natuurlijk die achterlijke parkeerkosten.
lekker bakken en braden op een oliekachelquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je huis niet meer aangesloten is op het gasnet dan ben je wel gedwongen om het te kopen, wat moet je anders doen?
Nooit gesnapt waarom ze die sufkop op die plek hebben gezetquote:
Ja maar... boosrechts...quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef YuckFou het volgende:
Je zou de NRC factchecker eens moeten lezen over het eerste debat. alles wat Jetten beweerde klopte niet, van Baudet klopte de het meeste een een deel- deels
Hoe GL dingen invult. GL en FvD verschillen in de basis niet zo heel erg, van beiden valt nog te bezien of ze dingen echt waar gaan maken. Toch blijf je iets anders beweren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft dit inhoudelijk te maken met mijn post?
Hahahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Seegers heeft makkelijk praten. Zijn kiezers moeten toch wel op hem stemmen van God.
Longcatquote:
Particuliere vastgoedbeheerders gaan daar ook niet aan beginnen. Als huurder betaal je je dan gewoon blauw aan gas, maar de aansluiting blijft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je huis niet meer aangesloten is op het gasnet dan ben je wel gedwongen om het te kopen, wat moet je anders doen?
Dit lijkt mij Hilversum?quote:
Warmtenettenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zie echt altijd een soort vogel in je UIquote:
8 jaar zelfs, dacht ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Wim_Kieft het volgende:
Segers heeft 7 jaar in Egypte gewoond.
GL doet al 30 jaar mee, en ze hebben in elk geval laten zien dat je met ze samen kan werken indien nodig. Ik heb voor FvD geen hoge verwachtingen wat dat betreft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe GL dingen invult. GL en FvD verschillen in de basis niet zo heel erg, van beiden valt nog te bezien of ze dingen echt waar gaan maken. Toch blijf je iets anders beweren.
dacht al, Haarlem is altijd vrij laat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Linksboven staat Hilversum. Kieskring Haarlem (provincie NH)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |