Hahahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hier voornamelijk zorgen om de onwaarheden die Baudet heeft verkondigd in zijn campagne. Dat is wel een wezenlijk verschil tov manieren hoe GL en D66 dingen willen invullen.
lolquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Seegers heeft makkelijk praten. Zijn kiezers moeten toch wel op hem stemmen van God.
Longcatquote:
Particuliere vastgoedbeheerders gaan daar ook niet aan beginnen. Als huurder betaal je je dan gewoon blauw aan gas, maar de aansluiting blijft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je huis niet meer aangesloten is op het gasnet dan ben je wel gedwongen om het te kopen, wat moet je anders doen?
Dit lijkt mij Hilversum?quote:
Warmtenettenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je huis niet meer aangesloten is op het gasnet dan ben je wel gedwongen om het te kopen, wat moet je anders doen?
Ik zie echt altijd een soort vogel in je UIquote:
8 jaar zelfs, dacht ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Wim_Kieft het volgende:
Segers heeft 7 jaar in Egypte gewoond.
GL doet al 30 jaar mee, en ze hebben in elk geval laten zien dat je met ze samen kan werken indien nodig. Ik heb voor FvD geen hoge verwachtingen wat dat betreft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe GL dingen invult. GL en FvD verschillen in de basis niet zo heel erg, van beiden valt nog te bezien of ze dingen echt waar gaan maken. Toch blijf je iets anders beweren.
dacht al, Haarlem is altijd vrij laat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Linksboven staat Hilversum. Kieskring Haarlem (provincie NH)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |