GL is ook vooralsnog behoorlijk populistisch. En tot nu toe is het grootste besluit in Amsterdam het weghalen van die letters geweestquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hier voornamelijk zorgen om de onwaarheden die Baudet heeft verkondigd in zijn campagne. Dat is wel een wezenlijk verschil tov manieren hoe GL en D66 dingen willen invullen.
wie? Is dat familie van Romke Zonderland?quote:
Als je huis niet meer aangesloten is op het gasnet dan ben je wel gedwongen om het te kopen, wat moet je anders doen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie wordt er nu verplicht om dat te kopen?
Onder Drachten genot.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatst geweest na de voetbal, genot.
Je zou de NRC factchecker eens moeten lezen over het eerste debat. alles wat Jetten beweerde klopte niet, van Baudet klopte de het meeste voor een deel- deelsquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hier voornamelijk zorgen om de onwaarheden die Baudet heeft verkondigd in zijn campagne. Dat is wel een wezenlijk verschil tov manieren hoe GL en D66 dingen willen invullen.
8,9% tegenover 42% complete waanzin :/ (GL 23,5!, D66 12,4!, Denk 7,1!)quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Mijn stad. Een beetje benauwend....
8.9% is nog altijd goed voor 14 kamerzetels.
Ik ben niet zo van christelijke partijen maar Segers is wel een prima kerelquote:
Wat heeft dit inhoudelijk te maken met mijn post?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GL is ook vooralsnog behoorlijk populistisch. En tot nu toe is het grootste besluit in Amsterdam het weghalen van die letters geweest
En natuurlijk die achterlijke parkeerkosten.
lekker bakken en braden op een oliekachelquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je huis niet meer aangesloten is op het gasnet dan ben je wel gedwongen om het te kopen, wat moet je anders doen?
Nooit gesnapt waarom ze die sufkop op die plek hebben gezetquote:
Ja maar... boosrechts...quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef YuckFou het volgende:
Je zou de NRC factchecker eens moeten lezen over het eerste debat. alles wat Jetten beweerde klopte niet, van Baudet klopte de het meeste een een deel- deels
Hoe GL dingen invult. GL en FvD verschillen in de basis niet zo heel erg, van beiden valt nog te bezien of ze dingen echt waar gaan maken. Toch blijf je iets anders beweren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft dit inhoudelijk te maken met mijn post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |