SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Misschien niet letterlijk, maar ik vind de algemene houding zorgelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar toch echt niet dat 'alle buitenlanders het land uit moeten'. Daar gaat het me om. Ik zeg niet dat ie nooit verwerpelijke dingen zegt maar dát niet.
Geldt andersom dus net zo. Klaver zegt dingen die velen niet aanstaan maar ook goede dingen waar heel wat in zit. En ik vind zelfs Baudet een aantal goede punten hebben. Dus als de politiek nou eens gaat kijken naar punten waar ze naar elkaar toe kunnen komen ipv bij voorbaat al dingen en mensen uitsluiten dan komen ze ergens. Anders niet.
Ja. Dit dus. Want dan geef je dus een enorme middelvinger aan IEDEREEN die op hem gestemd heeft. Kan niet. Mag niet. In een democratie. En ja dit had ik ook gezegd als de CU zo groot was geworden. Of DENK. Want je kunt alllll die kiezers niet negeren. En dat betekent niet dat die partij op veel punten hun zin moet krijgen. Absoluut niet. Maar er moet wel serieus naar gekeken worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dat is dan ook weer kwalijk... Eigenlijk.
Spannend tot het eind dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef MaLo het volgende:
In de exitpoll dus douzepoints voor vvd (rutte) én douzepoints voor thierry. Wat een esf jinx
Het was slechts een voorbeeld om de huidige discussies binnen de politiek weer te geven. Niet een letterlijk citaat. Maar Wilders heeft wel dingen gezegd die daar heel dichtbij in de buurt komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoeft gelukkig ook niemand te vinden kunnen omdat er volgens mij geen politicus in NL is die 'alle buitenlanders het land uit' wil.
Dit is een beetje waar ik me zelfs als niet rechtse stemmer aan erger. Er wordt zo overdreven gereageerd van alle kanten. Rechts doet vaak net alsof Jesse een groen monster is dat alle Nederlanders aan de bedelstaf wil met onbetaalbare klimaatmaatregelen en met een wapperende huissleutel klaarstaat voor elke buitenlander en links doet net alsof rechts alle buitenlanders het land uit wil smijten en wil doodvermoorden. Tis allemaal zo onzinnig, dat soort dingen roepen. Kijk nou eens eerlijk. Zo kom je nooit tot die consensus idd als iedereen dingen blijft roepen die niet waar zijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Jon Ola gezegd dat alles goed was gegaan?
Ja was even vergeten dat dit de SC was en een TT moest veranderenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef Dave het volgende:
Topic titel naar: thanks for Your votes o.i.d.?
Laat het ff weten. Toen ik nog geheel nuchter was kon ik niks vinden in de tv gidsquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
NOS-Rob werkt me op de zenuwen. Eens kijken of er ergens anders een alternatief is
Jon Ola zegt zelfs nog dat alles goed is gegaan als ze pal voor zijn neus wat extra stemmen voor een partij uit de hoge hoed toverenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Jon Ola gezegd dat alles goed was gegaan?
Azarbaijan wint de verkiezingenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jon Ola zegt zelfs nog dat alles goed is gegaan als ze pal voor zijn neus wat extra stemmen voor een partij uit de hoge hoed toveren
Zeven verlies vier erbij dacht ik zo snel te zien?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef Dave het volgende:
Verlies van de coalitie wordt denk ik niet goedgemaakt door winst van groen links?
Baudet is sowieso een wolf in schaapskleren. Mensen vinden hem prettiger dan Wilders omdat die heel wat beschaafder klinkt en overkomt. Maar uiteindelijk zegt hij grotendeels hetzelfde. Als je bijvoorbeeld ook maar een klein beetje goed luistert naar die openingsspeech van hem destijdsquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien niet letterlijk, maar ik vind de algemene houding zorgelijk.
Mr. Frank Visser doet uitspraak lijkt me het beste alternatief. Belangrijkste nadeel: dat heeft niks met deze verkiezingen te makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat het ff weten. Toen ik nog geheel nuchter was kon ik niks vinden in de tv gids
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef Dave het volgende:
“Nou Ron, aan de slag met je apparaat!”
Naughty Dionne!
Hij brandt in haar keelquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Dave het volgende:
Annemarie is vergeten een aardappel door te slikken bij het avondeten.
Die zit in de eerste kamer toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Hebben ze dat oud lijk van een Jorritsma weer opgegraven bij de VVD?
Lijsttrekker bij 1e kamer VVD inderdaad.quote:
Mocht hij vaasjes hebben staan, dan kan hij die ook beter wegzetten denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik zal tegen Henk zeggen dat ie de ramen beschermt met karton zondag want we gaan dit alles even enórm van ons af moeten sjoelen.
Ik moest van de week zo lachen toen ze met een camera bij haar thuis kwamen. In haar duurzame huis. Ze had een warmtepomp maar die is weer weg omdat ze er niet de juiste vergunning voor had.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
"Wat wil je drinken"quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mocht hij vaasjes hebben staan, dan kan hij die ook beter wegzetten denk ik
In de eerste kamer zitten bijna allemaal van die mensen die meer dood dan levend zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
"Wat wil je drinken"
"Doe maar een vaasje"
*collectieve melt down*
Ik denk dat dat wel recht gebreid wordt door die 1 zetel marge die er geldt voor de exit polls.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
SGP -1 stond in geen enkele peiling toch?
Toch die Nashville verklaring die ook mensen in die kringen slecht is gevallen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
SGP -1 stond in geen enkele peiling toch?
Een deel van die onduidelijkheid wordt natuurlijk wel gecreëerd door mensen als TB.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ligt daar de taak voor de politiek om te zorgen dat dat er meer komt. Maar goed, die lui zitten allemaal aan alle kanten zo vast met hun hakken in het zand dat het idd een enorme kluif gaat worden.
Ik wilde alleen even aangeven dat niet iedereen die schrok van de klimaatplannen een schreeuwer is die niks wil doen. Hoor zó veel mensen die juist door alle tegenstrijdige info en dure spookbeelden door de bomen het bos niet meer zien. Stel die mensen gerust en zorg dat het geleidelijk en enigszins betaalbaar en begrijpelijk gaat en dan komt het allemaal goed.
Oh dat hoeft niet hoor, doe geen moeitequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel recht gebreid wordt door die 1 zetel marge die er geldt voor de exit polls.
Hoeft van mij ook niet. Die scheiding van kerk en staat zou toch eens echt toegepast mogen worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet hoor, doe geen moeite![]()
Kan best, mag ook gewoon.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dit dus. Want dan geef je dus een enorme middelvinger aan IEDEREEN die op hem gestemd heeft. Kan niet. Mag niet. In een democratie. En ja dit had ik ook gezegd als de CU zo groot was geworden. Of DENK. Want je kunt alllll die kiezers niet negeren. En dat betekent niet dat die partij op veel punten hun zin moet krijgen. Absoluut niet. Maar er moet wel serieus naar gekeken worden.
Trusten!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:16 schreef MaLo het volgende:
Mensuh ik ga mijn bedje opzoeken, vroeg op morgen. Fijne avond nog!
Agressieve Vuilnisfotoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het wil weten: Songfestival is een anagram van:
Seinvlagstof
Flosveganist
en een heleboel andere onzin. Eurovisie Songfestival door elkaar husselen levert onder andere op:
Resusnegatief Viool Vis
Afgeroeste Vinvis Louis
Agressieve Vuilnisfoto
Figuratieve Vissen Oslo
en veel dingen die nog minder ergens op slaan
Welterusten!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:16 schreef MaLo het volgende:
Mensuh ik ga mijn bedje opzoeken, vroeg op morgen. Fijne avond nog!
Afgeroeste Vinvis Louis vind ik ook wel wat hebben, ook al weet ik niet wat er met afgeroest bedoeld wordtquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Agressieve Vuilnisfoto
Figuratieve Vissen Oslo
Klinkt leuk als een soort geheim taal
Misschien wel iets ja... ik heb zelf weleens bijeenkomsten bijgewoond vanwege mijn werk en heb de indruk dat ze de slag om hun ‘eigen jongeren’ aan het verliezen zijn. Er is ook echt een club die modernisering wil en een club die alles bij het oude wil laten in die partij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch die Nashville verklaring die ook mensen in die kringen slecht is gevallen?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Seinvlagstof
Flosveganist
en een heleboel andere onzin. Eurovisie Songfestival door elkaar husselen levert onder andere op:
Resusnegatief Viool Vis
Afgeroeste Vinvis Louis
Agressieve Vuilnisfoto
Figuratieve Vissen Oslo
Die laatste klinkt wel een beetje als het nieuwe 'ding flof bips' om in de toekomst alle eurolanden aan te duiden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Seinvlagstof
Flosveganist
Resusnegatief Viool Vis
Afgeroeste Vinvis Louis
Agressieve Vuilnisfoto
Figuratieve Vissen Oslo
Wat zei die?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Keurigste reactie van Wilders, terwijl die het meeste is verloren aan FvD.
Eenschquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Keurigste reactie van Wilders, terwijl die het meeste is verloren aan FvD.
Goed gedaan Thierry, moslims vindt hij nog steeds stom en de volgende keer wil hij winnenquote:
Dat klinkt vooral als de Partij Tegen de Nederlander van de Speldquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Vol is vol, allemaal eruit die FvD’ers etc.
Ah ja prima. En ook beter dan zijn fractievoorzitter van Zuid-Holland die niet wist hoe het kwam dat de PVV gehalveerd wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat Baudet het goed heeft gedaan, complimenten. Beperkt verlies voor PVV noemt hij het.
Dan moet hij toch eens met Charlie Sheen gaan pratenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed gedaan Thierry, moslims vindt hij nog steeds stom en de volgende keer wil hij winnen
Bij de Partij tegen de Burger weet je ten minste waar je aan toe bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral als de Partij Tegen de Nederlander van de Speld
Zouden die dan overstappen naar het ook wel conservatieve FVD?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien wel iets ja... ik heb zelf weleens bijeenkomsten bijgewoond vanwege mijn werk en heb de indruk dat ze de slag om hun ‘eigen jongeren’ aan het verliezen zijn. Er is ook echt een club die modernisering wil en een club die alles bij het oude wil laten in die partij.
Oh ja Tegen de Burger moet het zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de Partij tegen de Burger weet je ten minste waar je aan toe bent
Beverwijk, bek dicht
Volgt hij het wel een beetje?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Rob Jetten feliciteert alle winnaars van links tot rechts.
Rob Jetten noemt het ook een goede exit poll
Oh, ik dacht Harry Potterquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rob Jetten ziet er uit als een Guus Meeuwis die zijn studio wel heeft afgemaakt
Jij denkt dat wij onrustiger slapen door de winst van de FvD?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Greys het volgende:
Ah. PvdA erbij en al Rutte z'n problemen zijn alweer opgelost.
FvD heeft dus geen ene kut aan hun enorme winst. Kan iedereen nu weer rustig slapen?
Met Thierry als Voldemortquote:
Nee, maar wel van het beeld dat Thierry z’n zwans over de vleugel wrijft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij onrustiger slapen door de winst van de FvD?
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Greys het volgende:
Ah. PvdA erbij en al Rutte z'n problemen zijn alweer opgelost.
FvD heeft dus geen ene kut aan hun enorme winst. Kan iedereen nu weer rustig slapen?
Ik wou juist net zeggen dat je goed op dreef bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben echt mokerslecht in spelling en taalgebruik vandaag
Nou sommige posts gaven me dat gevoel wel ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij onrustiger slapen door de winst van de FvD?
Van de lokale shoarma-tent.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Denk heeft stemmen op Schiermonnikoog? Van wie dan?
Voor de anagrammen heb ik gewoon een website gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wou juist net zeggen dat je goed op dreef bentDie anagrammen
Vind ik lastig te zeggen. Hier lokaal heb ik het idee dat er veel naar de CU zijn gegaan, maar die zijn hier relatief groot. Zou landelijk misschien ook zo kunnen zijn...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zouden die dan overstappen naar het ook wel conservatieve FVD?
Dan nog, niet iedereen komt op dat ideequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de anagrammen heb ik gewoon een website gebruikt
CU, natuurlijk! Enige regeringspartij die groeit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind ik lastig te zeggen. Hier lokaal heb ik het idee dat er veel naar de CU zijn gegaan, maar die zijn hier relatief groot. Zou landelijk misschien ook zo kunnen zijn...
Volgens Thuisbezorgd is er geen bezorgrestaurant op Schier. Er is dus nog niks zeker...quote:
Van een beetje scherpere discussie zal niemand wakker liggen lijkt mij zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou sommige posts gaven me dat gevoel wel ja.
De Oase Shoarma, Badweg 5quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens Thuisbezorgd is er geen bezorgrestaurant op Schier. Er is dus nog niks zeker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |