Ook. Maar vooral FvD.quote:
Zal wel de provincie van Gelderland zijn, daar hebben ze net zwartwit tv.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
"nooit van FvD gezien of gehoord"
Dat worden leuke schandalen iigquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
die bestaan alleen op papier en moeten nu ook mensen gaan zoeken , want met 1 persoon kom je er niet
quote:
De landelijke media maken er bij lokale en regionale inderdaad ook altijd een landelijk feestje van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef EipNiC het volgende:
[..]
'die' of de NOS, RTL etc gewoon met hun kopstukdebatten?
Doesburg, waar Agnes Kant vandaan komt, in ieder geval. En nog eentje? Zutphen als ik het goed zie op de kaart.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:45 schreef TjjWester het volgende:
Op de kaart van gelderland van 2015 waren 2 piepkleine sp gemeentes te zien, welke zijn dat?
Had je anders verwacht als kontenlikker van Erdogan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Kuzu is een beetje mad, sad en misselijk.
gelukkig maar weinig zetels anders hadden we de hele avond hier weer van die toeterende turken gehadquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Kuzu is een beetje mad, sad en misselijk.
Het is eigenlijk heel triest dat zoveel mensen stemmen op een partij die niet eens een gedegen plan heeft ingediend bij de verschillend provincies en geen debat of bijeenkomst aanwezig is geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:44 schreef Faux. het volgende:
Niemand kent FvD omdat die hele partij alleen maar uit one-liners bestaat
Dat trekt meer kijkers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
De landelijke media maken er bij lokale en regionale inderdaad ook altijd een landelijk feestje van.
Daar juist het minst.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
PVV in Gelderland flink verloren. Nice.
Die kwamen vorige keer alleen opdagen vanwege die rellen bij het consulaat in Rotterdam.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi de Turken zijn massaal thuis gebleven, die lui geven natuurlijk ook geen fuck om Nederlandse politiek.
quote:
Hier op Den Haag Centraal ook vanochtend ook.quote:
de 'die' is gewoon 'iedereen' (op tv)quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
De landelijke media maken er bij lokale en regionale inderdaad ook altijd een landelijk feestje van.
Nee dat niet, vind het al jammer dat die überhaupt ergens zetels heeft gehaald.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Had je anders verwacht als kontenlikker van Erdogan?
Zeeland maar 600.000quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef NaturalScience het volgende:
Gelderland heeft 3,5 miljard op de bank.
En FvD loopt zo op iedereen af te geven dat zij blijkbaar ook niet met iemand willen samenwerken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Protoplanet het volgende:
FvD is het nieuwe PVV: niemand wil met ze samenwerken
Je kan er niks aan doen, het is je vergeven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso 2 zetels teveel al voor denk in Z-H. Als rotterdammer wil ik mij verontschuldigingen namens de mensen die denk stemmen..
Niet dat de denkstemmers mij kunnen verstaan verder, maar toch..
De zittende partijen leren het ook nooit nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Protoplanet het volgende:
FvD is het nieuwe PVV: niemand wil met ze samenwerken
Ik wel een beetje maar zo erg nee,.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Bocaj het volgende:
Wie had verwacht dat SP zo slecht scoort?
Grunn heeft gas voor miljarden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef NaturalScience het volgende:
Gelderland heeft 3,5 miljard op de bank.
Die Faber is ook wel een vreselijk mens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
PVV in Gelderland flink verloren. Nice.
Toe Krol, or not to Krol. dat is de questionquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier op Den Haag Centraal ook vanochtend ook.
De juffrouw in kwestie keek me niet aardig aan toen ik zei "Nee dank u, ben pas ziek geweest".
En dan vooral het klimaatakkoord afremmen.quote:
Gaskraan volledig openquote:
Lamborghini mercy.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)tenverkiezingen.html
Zelfde slag volk dat elders voor Trump of de Brexit kiest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel triest dat zoveel mensen stemmen op een partij die niet eens een gedegen plan heeft ingediend bij de verschillend provincies en geen debat of bijeenkomst aanwezig is geweest.
Bij de landelijke verkiezingen een partij 2e maken die een half A4tje als programma inlevert.
Bij de provinciale verkiezingen een partij 1e/2e maken die niet eens een plan inlevert en niet komt opdagen.
Gelukkig kunnen ze wel weer 4 jaar mopperen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |