En is ook te koud.Mijn broertje had ooit voor de grap de stekker uit ons waterbed gehaald.Toen vond ik mijn ex half onderkoeld in bed.quote:
je ex is bevroren gevonden ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En is ook te koud.Mijn broertje had ooit voor de grap de stekker uit ons waterbed gehaald.Toen vond ik mijn ex half onderkoeld in bed.
Dat is wel heel drastisch,maar koud was ze wel.quote:
Beet je over de geintje.. ze leeft nog mag ik hopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch,maar koud was ze wel.
om half 11 is mijn beeld weg gewezen moest per hand uitschalten nu heb ik advanced systemcare gemakt ik hoop nu werd dat beter en werd niet weer schwarzquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier .. fann is begonnen.. zij is het vrouwtje
Ja hoor.Ze leeft nog.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Beet je over de geintje.. ze leeft nog mag ik hopen
Aandacht,daarvoor zijn ze in Utopia.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ziet die dome jessie nu zo dom uit?
En knaken uiteraard.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aandacht,daarvoor zijn ze in Utopia.
zo will je toch als jonge mann niet uitzienquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aandacht,daarvoor zijn ze in Utopia.
Ach ik had een groene hanekam.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo will je toch als jonge mann niet uitzien
Man Mario wat een drama weer.. waar gaat het over ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
om half 11 is mijn beeld weg gewezen moest per hand uitschalten nu heb ik advanced systemcare gemakt ik hoop nu werd dat beter en werd niet weer schwarz
No more words to say ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:21 schreef mario390 het volgende:
de dikke met die italienische tarzan
[ afbeelding ]
het was de monitor schwarz van de laptop ik heb nog sound van player gehoort maar konnt niks aktivieren dat het verder loptquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Man Mario wat een drama weer.. waar gaat het over ..
De teringquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende: Tilly,GJ slaat ook weer door.Check je topic.
quote:
Is wel zo. Zelfs in Oostenrijkquote:
Wat voor grond?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:42 schreef mario390 het volgende:
heb er gelezen in urecht zijn 142 000!! mit miground
Ja las het, snap die paniek niet zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles goed met Manon? Dat zou Mario natuurlijk willen weten , maar .....
welke soort?quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:50 schreef chufi het volgende:
Op Google maps kun je dat soort dingen gewoon zien ..
Mario!
Geen idee jijquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten ze niet een keer slapen daar? Het is al bijna één uur.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook bergen op Zoom en Ede
Locale gebruiken ...quote:Op woensdag 20 maart 2019 01:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is toch Party zei je? waarom brennt dann?
okequote:Op woensdag 20 maart 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. en de feuer werh staat er naast
Ja dan was er niks mis gegaan .. alles onder controlequote:Op woensdag 20 maart 2019 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hier hebben we Haagse mafketels die torens pallets in de fik steken.
Duits lijkt dat mijquote:Op woensdag 20 maart 2019 01:33 schreef mario390 het volgende:
Paula heet vanSperling met achternaam misschien nederlandse vorfahren
Piet levert tegen gereduceerd tarief zn service toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet er op dat eiland nog wat de fik in?
okequote:Op woensdag 20 maart 2019 01:39 schreef chufi het volgende:
Ík had ooit een Spaans meisje hier wonen.. die maakte muziek en na een maand was ze weer vertrokken,.. wel jammer want ze was wel leuk... gelukkig heb ik 3 mooie muziek cd's van haar mogen behouden
ik heb geen cd´s in kellerquote:Op woensdag 20 maart 2019 01:43 schreef chufi het volgende:
Die cds waren best goed .. maar na een maand was ze verdwenen in het krakers of anti circuit ..
Had die onkel er geen platenspeler bij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 01:59 schreef mario390 het volgende:
[..]wohnung en ik heb nog oude platten van onkel maar de kann ik niet spelen
in wienquote:Op woensdag 20 maart 2019 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Had die onkel er geen platenspeler bij?
waarom? fiesta?quote:Op woensdag 20 maart 2019 02:00 schreef chufi het volgende:
Ja dat mag niet ..
GH Duo is een vaag feestje nu
quote:Op woensdag 20 maart 2019 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag me niet altijd van die dingen ,, Geen idee waarom er een feestje is...
waarom? het was over platten (lp´s) weet niet wat n bagger met te maken heeftquote:Op woensdag 20 maart 2019 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah so, je hebt de bagger van onkel gekregen
Wat ie niet meer draait krijg jij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 02:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? het was over platten (lp´s) weet niet wat n bagger met te maken heeft
Zonder platenspeler heb je toch niets daaraan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 02:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de heb ik en keer nehmen kunnen
toch en keer had ik en andere stereoanlagequote:Op woensdag 20 maart 2019 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder platenspeler heb je toch niets daaraan?
Oei das vervelendquote:Op woensdag 20 maart 2019 05:32 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Nee, wakker met stekende pijn in mijn been
Hoop het ook voor jouquote:Op woensdag 20 maart 2019 05:34 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Ik hoop dat aleve gaat helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stond nog in mijn lijstje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Shoef's favoriete Nederlandse band, uut Grunn.quote:
Fantastischquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shoef's favoriete Nederlandse band, uut Grunn.
Hier was ik er wel weer bij.![]()
![]()
quote:
Mehquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, was leuk, maar deze band was fantastisch enkele uren eerder.
Dm gelezen. Nicequote:Op woensdag 20 maart 2019 07:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voldoe zelfs aan de TT met een band die voor 50 % uit mannen en 50% uit vrouwen bestaat.
Is echt een heel gebeuren....quote:
Snap ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is echt een heel gebeuren....![]()
Maar ook interessant.
En relatief groot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]ZooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Einde xDquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, zonder gein, nu het einde nadert blijkt het best een mooi ding te zijn/worden.
Mooi nummer maar deze video erbij is me wat randomquote:
Ik ben het met je eens, maar Haags is een leek op dat gebied.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi nummer maar deze video erbij is me wat random
Morgen, een van de eerste nummers denk ik?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moest corrigeren omdat dit toch hun beste nummer is.
Yeps, 1984.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen, een van de eerste nummers denk ik?
Ik heb het in ieder geval ooit wel gehoord toen ze net begonnen en ben ze daarna een beetje kwijt geraakt
Ga je stemmen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moest corrigeren omdat dit toch hun beste nummer is.
Stem jij, stem ik, that's the Q.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stem jij, stem ik, that's the Q.
Jij zal wel geen tijd hebben.Ik heb er niet eens zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Sterkte Hinter !quote:Op woensdag 20 maart 2019 05:32 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Nee, wakker met stekende pijn in mijn been
Boeie /////////quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stem jij, stem ik, that's the Q.
.
FANN heeft wel tijd maar gaf eerder al aan niet te gaan, gemiste kans....
Gelukkig!quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Thanks.
Aleve deed zijn werk, het is gelukkig beter.
Dat heb je oude mensen en hun kwaaltjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig!klote dat je steeds zoveel pijn hebt......
vertel mij wat....quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Dat heb je oude mensen en hun kwaaltjes
Ben jij Popeye?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:10 schreef FANN het volgende:
Ik ga eerst mijn Spinazie Smoothie maken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef Voxs het volgende:
Lieve bejaarde medemensenIk heb jullie input nodig
Ik zie dat ik tot 31 maart nog de tijd heb een werk in te sturen voor de Rijksmuseum wedstrijd.
En heb twee opties.
De eerste inzenden. ( aanpassing aan rare lijn al gedaan en moet nog vernist zodat alles beter er uit ziet) Rare foto ook..
De tweede ( dat is nog maar een studie) uitwerken en inzenden. Moderne take op Rembrandt licht.Ho stop, eerst iets wat ik al dagen wil weten. Stemmen is vandaag voor het laatst, wanneer is de uitslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 20 maart 2019 11:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho stop, eerst iets wat ik al dagen wil weten. Stemmen is vandaag voor het laatst, wanneer is de uitslag?
Ik zie dat ik tot 31 maart nog de tijd heb een werk in te sturen voor de Rijksmuseum wedstrijd.
En heb twee opties.
De eerste inzenden. ( aanpassing aan rare lijn al gedaan en moet nog vernist zodat alles beter er uit ziet) Rare foto ook..
De tweede ( dat is nog maar een studie) uitwerken en inzenden. Moderne take op Rembrandt licht.Ik vind 1 mooi. Wat me bij 2 opvalt (of ik zie het niet goed via mobieltje) is die grote voet en het gezicht vind ik spookySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:12 schreef mootie het volgende:
Ze zijn allebei mooi. Wat moeilijk?
Puntje, de linkerhand van het pianomeisje, die vinger is toch veel te lang?![]()
En ik mis de zwarte toetsen.![]()
Ze hebben allebei een fijn sfeertje.
Oh ja ik moet ook nog stemmen waar en op wie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho stop, eerst iets wat ik al dagen wil weten. Stemmen is vandaag voor het laatst, wanneer is de uitslag?
En heb twee opties.
De tweede ( dat is nog maar een studie) uitwerken en inzenden. Moderne take op Rembrandt licht.De 1e vind ik erg mooi, Voxs. Over de 2e is er pas een oordeel te vellen als het af is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Twee voeten zijn hetquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind 1 mooi. Wat me bij 2 opvalt (of ik zie het niet goed via mobieltje) is die grote voet en het gezicht vind ik spooky
In je dm, ik weer alleen de inzenddatum niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh ja ik moet ook nog stemmen waar en op wie?
thx!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De 1e vind ik erg mooi, Voxs. Over de 2e is er pas een oordeel te vellen als het af is.
Oh pagina 31 geloof ik. 11-3quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh ja ik moet ook nog stemmen waar en op wie?
Het is niet de vinger, maar het stuk tussen de duim en vinger. Maar goed, dat is als ik het vergelijk met mijn hand.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:15 schreef Voxs het volgende:
[..]Ze heeft lange vingers..geloof dat het klopt, maar zal checken nog!
Die zwarte toetsen, als je goed kijkt dan strijkt het licht er net over de uiteinden.
hmhm lastig. Als die tweede, dan moet ik snel een doek kopen en an die arbeit.
oh! Ik ga dat checken met referentietekening! Ik zie wat je bedoeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet de vinger, maar het stuk tussen de duim en vinger. Maar goed, dat is als ik het vergelijk met mijn hand.
Ik snap die vinger van mootie wel. Ik mis een beetje dat velletje tussen de duim en wijsvinger. Misschien dat hij daardoor langer lijkt (net alsof ik er verstand van hebquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:15 schreef Voxs het volgende:
[..]Ze heeft lange vingers..geloof dat het klopt, maar zal checken nog!
Die zwarte toetsen, als je goed kijkt dan strijkt het licht er net over de uiteinden.
hmhm lastig. Als die tweede, dan moet ik snel een doek kopen en an die arbeit.
Sja, vermoedelijk is het dan weer lastig kiezen. Beetje het FANN, rode of zwarte bank, wat doen we, verhaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx!
haha..mijn idee ook..dus hoopte op een vote voor 1
Ik ga de tweede maken ( dit is slechts een kleine studie op board) en dan eens bekijken welke het wordt.
Ik vind ze allebei mooi. De tweede is naar mijn idee origineler en het licht heb je mooi gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx!
haha..mijn idee ook..dus hoopte op een vote voor 1
Ik ga de tweede maken ( dit is slechts een kleine studie op board) en dan eens bekijken welke het wordt.
Fann moet de zwarte nemen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, vermoedelijk is het dan weer lastig kiezen. Beetje het FANN, rode of zwarte bank, wat doen we, verhaal.![]()
De lichtval en alle details van het pianomeisje schilderij: práchtig.
Dank. Ik ga gewoon dat doek halen! en aan de slag!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei mooi. De tweede is naar mijn idee origineler en het licht heb je mooi gedaan.
Mag je maar eentje insturen? Ik vind ze allebei wat hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fann moet de zwarte nemen!
Dank je, ik ben er ook content mee. Straks, met vernis, als alle tonen opgehaald worden, helemaal.
Haha we bedoelen allebei hetzelfde en heb ook bij mezelf zitten kijken of het dat was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet de vinger, maar het stuk tussen de duim en vinger. Maar goed, dat is als ik het vergelijk met mijn hand.
Je ziet haar ook gewoon nadenken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je, ik ben er ook content mee. Straks, met vernis, als alle tonen opgehaald worden, helemaal.
Ja mag maar eenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mag je maar eentje insturen? Ik vind ze allebei wat hebben
Gevonden en op de valreep nog gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
In je dm, ik weer alleen de inzenddatum niet meer.
En heb twee opties.
De tweede ( dat is nog maar een studie) uitwerken en inzenden. Moderne take op Rembrandt licht.Wat mij betreft 2, hoewel ik ze beide mooi vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 is 'af'. Het is een meisje dat piano speelt. Prachtig gezicht, dat geconcentreerde, de sfeer. Erg mooi.
Bij 2 kan ik zelf nog een hoop bedenken en ik hou van iets 'rauwer' as you know.
Maarrr ik zou me goed kunnen voorstellen dat je voor de eerste kiest. Die is toch wel superknap. Ik denk, als het om een wedstrijd gaat dat ik dat zou doen als ik jou was, nu ik er zo over nadenkDus toch maar 1
![]()
Beste adviesquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef sacha het volgende:
piano meisje![]()
én gewoon beginnen aan die andere
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft 2, hoewel ik ze beide mooi vind.
1 is 'af'. Het is een meisje dat piano speelt. Prachtig gezicht, dat geconcentreerde, de sfeer. Erg mooi.
Bij 2 kan ik zelf nog een hoop bedenken en ik hou van iets 'rauwer' as you know.
Maarrr ik zou me goed kunnen voorstellen dat je voor de eerste kiest. Die is toch wel superknap. Ik denk, als het om een wedstrijd gaat dat ik dat zou doen als ik jou was, nu ik er zo over nadenkDus toch maar 1
*rent naar doekenwinkelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn beiden mooi Voxz, 1 kende ik al. Ik vind 2 net iets mooier, zo'n fijne sfeer.
Als je me het pistool op het hoofd zou zetten en het is : kiezen of je leven....dan zou ik voor 2 gaan. Die heeft wel iets bijzonders met dat licht en zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
*rent naar doekenwinkel
oeh , eerst aankleden
beginnen, mooi hčquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
*rent naar doekenwinkel
oeh , eerst aankleden
haha wat extreem!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je me het pistool op het hoofd zou zetten en het is : kiezen of je leven....dan zou ik voor 2 gaan. Die heeft wel iets bijzonders met dat licht en zo.
Mooi en razend eng!quote:
nou ja ze zijn allebei mooi. Maar als het echt moet...dan 2. Kiezen is lastigquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha wat extreem!Ja, nog 10 dagen heb ik..moet lukken..
Gelukkig heb ik al een studie en weet ik dat ik het schilderen kan. Oke, nu off , stemmen, eten, doekenwinkel!quote:
Succesquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al een studie en weet ik dat ik het schilderen kan. Oke, nu off , stemmen, eten, doekenwinkel!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man man man.... niks meer aan doen........quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Voxs het volgende:
[..][ afbeelding ]
Dit is van de ref foto. Ik zie dat ik vooral haar hand te dun heb geschilderd. Maar laat het zo. Anders g aik knoeien.
Spinazie, avocado en vers sinaalappelsap.... is goed voor jequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef chufi het volgende:
Lekker die Lentehijs goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef chufi het volgende:
Lekker die LenteBATSFIETS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de meeste kunnen ook niet kiezen trouwensquote:
Pianopotje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste kunnen ook niet kiezen trouwensLesbo of Bi
zwart of rood.....
https://www.intogirls.nl/(...)-biseksuele-vrouwen/
'dus ben je nog op zoek je nog een rolmodel lees dan snel verder'quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste kunnen ook niet kiezen trouwensLesbo of Bi
zwart of rood.....
https://www.intogirls.nl/(...)-biseksuele-vrouwen/
ja ik was niet écht op zoek, maar ik las wel verder.......quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef sacha het volgende:
[..]
'dus ben je nog op zoek je nog een rolmodel lees dan snel verder'
Ik zou kiezen voor Whitney Mixter en Jodie Foster.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef FANN het volgende:
Als ik dan tķch moet kiezen dan neem ik nummer één![]()
Ik weet alleen niet wat ik er mee moetwe gaan wel een roseetje drinken dan.......
[ afbeelding ]
maar misschien is deze wel leuker, dan neem ik een Biertje![]()
[ afbeelding ]
het gaat mij om 'rolmodel'quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik was niet écht op zoek, maar ik las wel verder.......
Ik zou voor deze kiezen......quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Whitney Mixter en Jodie Foster.
0 charisma.quote:
Er zit een subtiel verschil tussen proberen te kiezen en je voorkeur kenbaar maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
Als man proberen te kiezen tussen iets waar niets te halen valt
Ja OK en nu ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit een subtiel verschil tussen proberen te kiezen en je voorkeur kenbaar maken.
En heb twee opties.
De tweede ( dat is nog maar een studie) uitwerken en inzenden. Moderne take op Rembrandt licht.Zijn allebei mooi maar ik zou zeggen de tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk qua rembrandt-licht concept
TEAM BAKSTEEN
vind je ze niet leuk of niet mooie omdat het Lesbo zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |