Mag je maar eentje insturen? Ik vind ze allebei wat hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fann moet de zwarte nemen!
Dank je, ik ben er ook content mee. Straks, met vernis, als alle tonen opgehaald worden, helemaal.
Haha we bedoelen allebei hetzelfde en heb ook bij mezelf zitten kijken of het dat was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet de vinger, maar het stuk tussen de duim en vinger. Maar goed, dat is als ik het vergelijk met mijn hand.
Je ziet haar ook gewoon nadenken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fann moet de zwarte nemen!
Dank je, ik ben er ook content mee. Straks, met vernis, als alle tonen opgehaald worden, helemaal.
Ja mag maar eenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mag je maar eentje insturen? Ik vind ze allebei wat hebben
Gevonden en op de valreep nog gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
In je dm, ik weer alleen de inzenddatum niet meer.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef Voxs het volgende:
Lieve bejaarde medemensenIk heb jullie input nodig
Ik zie dat ik tot 31 maart nog de tijd heb een werk in te sturen voor de Rijksmuseum wedstrijd.
En heb twee opties.
De eerste inzenden. ( aanpassing aan rare lijn al gedaan en moet nog vernist zodat alles beter er uit ziet) Rare foto ook..
De tweede ( dat is nog maar een studie) uitwerken en inzenden. Moderne take op Rembrandt licht.Wat mij betreft 2, hoewel ik ze beide mooi vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 is 'af'. Het is een meisje dat piano speelt. Prachtig gezicht, dat geconcentreerde, de sfeer. Erg mooi.
Bij 2 kan ik zelf nog een hoop bedenken en ik hou van iets 'rauwer' as you know.
Maarrr ik zou me goed kunnen voorstellen dat je voor de eerste kiest. Die is toch wel superknap. Ik denk, als het om een wedstrijd gaat dat ik dat zou doen als ik jou was, nu ik er zo over nadenkDus toch maar 1
![]()
Beste adviesquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef sacha het volgende:
piano meisje![]()
én gewoon beginnen aan die andere
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat mij betreft 2, hoewel ik ze beide mooi vind.
1 is 'af'. Het is een meisje dat piano speelt. Prachtig gezicht, dat geconcentreerde, de sfeer. Erg mooi.
Bij 2 kan ik zelf nog een hoop bedenken en ik hou van iets 'rauwer' as you know.
Maarrr ik zou me goed kunnen voorstellen dat je voor de eerste kiest. Die is toch wel superknap. Ik denk, als het om een wedstrijd gaat dat ik dat zou doen als ik jou was, nu ik er zo over nadenkDus toch maar 1
*rent naar doekenwinkelquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn beiden mooi Voxz, 1 kende ik al. Ik vind 2 net iets mooier, zo'n fijne sfeer.
Als je me het pistool op het hoofd zou zetten en het is : kiezen of je leven....dan zou ik voor 2 gaan. Die heeft wel iets bijzonders met dat licht en zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
*rent naar doekenwinkel
oeh , eerst aankleden
beginnen, mooi hèquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
*rent naar doekenwinkel
oeh , eerst aankleden
haha wat extreem!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je me het pistool op het hoofd zou zetten en het is : kiezen of je leven....dan zou ik voor 2 gaan. Die heeft wel iets bijzonders met dat licht en zo.
Mooi en razend eng!quote:
nou ja ze zijn allebei mooi. Maar als het echt moet...dan 2. Kiezen is lastigquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha wat extreem!Ja, nog 10 dagen heb ik..moet lukken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |