SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stond nog in mijn lijstje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Shoef's favoriete Nederlandse band, uut Grunn.quote:
Fantastischquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shoef's favoriete Nederlandse band, uut Grunn.
Hier was ik er wel weer bij.![]()
![]()
quote:
Mehquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, was leuk, maar deze band was fantastisch enkele uren eerder.
Dm gelezen. Nicequote:Op woensdag 20 maart 2019 07:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voldoe zelfs aan de TT met een band die voor 50 % uit mannen en 50% uit vrouwen bestaat.
Is echt een heel gebeuren....quote:
Snap ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is echt een heel gebeuren....![]()
Maar ook interessant.
En relatief groot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]ZooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Einde xDquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, zonder gein, nu het einde nadert blijkt het best een mooi ding te zijn/worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |