Gelukkig heb ik al een studie en weet ik dat ik het schilderen kan. Oke, nu off , stemmen, eten, doekenwinkel!quote:
Succesquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al een studie en weet ik dat ik het schilderen kan. Oke, nu off , stemmen, eten, doekenwinkel!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fann moet de zwarte nemen!
Dank je, ik ben er ook content mee. Straks, met vernis, als alle tonen opgehaald worden, helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man man man.... niks meer aan doen........quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Voxs het volgende:
[..][ afbeelding ]
Dit is van de ref foto. Ik zie dat ik vooral haar hand te dun heb geschilderd. Maar laat het zo. Anders g aik knoeien.
Spinazie, avocado en vers sinaalappelsap.... is goed voor jequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef chufi het volgende:
Lekker die Lentehijs goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef chufi het volgende:
Lekker die LenteBATSFIETS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |