de meeste kunnen ook niet kiezen trouwensquote:
Pianopotje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste kunnen ook niet kiezen trouwensLesbo of Bi
zwart of rood.....
https://www.intogirls.nl/(...)-biseksuele-vrouwen/
'dus ben je nog op zoek je nog een rolmodel lees dan snel verder'quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste kunnen ook niet kiezen trouwensLesbo of Bi
zwart of rood.....
https://www.intogirls.nl/(...)-biseksuele-vrouwen/
ja ik was niet écht op zoek, maar ik las wel verder.......quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef sacha het volgende:
[..]
'dus ben je nog op zoek je nog een rolmodel lees dan snel verder'
Ik zou kiezen voor Whitney Mixter en Jodie Foster.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef FANN het volgende:
Als ik dan tóch moet kiezen dan neem ik nummer één![]()
Ik weet alleen niet wat ik er mee moetwe gaan wel een roseetje drinken dan.......
[ afbeelding ]
maar misschien is deze wel leuker, dan neem ik een Biertje![]()
[ afbeelding ]
het gaat mij om 'rolmodel'quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik was niet écht op zoek, maar ik las wel verder.......
Ik zou voor deze kiezen......quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Whitney Mixter en Jodie Foster.
0 charisma.quote:
Er zit een subtiel verschil tussen proberen te kiezen en je voorkeur kenbaar maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
Als man proberen te kiezen tussen iets waar niets te halen valt
Ja OK en nu ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit een subtiel verschil tussen proberen te kiezen en je voorkeur kenbaar maken.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef Voxs het volgende:
Lieve bejaarde medemensenIk heb jullie input nodig
Ik zie dat ik tot 31 maart nog de tijd heb een werk in te sturen voor de Rijksmuseum wedstrijd.
En heb twee opties.
De eerste inzenden. ( aanpassing aan rare lijn al gedaan en moet nog vernist zodat alles beter er uit ziet) Rare foto ook..
De tweede ( dat is nog maar een studie) uitwerken en inzenden. Moderne take op Rembrandt licht.Zijn allebei mooi maar ik zou zeggen de tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk qua rembrandt-licht concept
TEAM BAKSTEEN
vind je ze niet leuk of niet mooie omdat het Lesbo zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |