Jarvis, man van de feitenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Er is een verschil wat jij niet ziet. Ik trek een conclusie op basis van de informatie die voorhanden is, de feiten. Jij trekt een conclusie op basis van aannames en "geruchten". Dat is niet hetgeen wat kwalijk is, dat is jouw mening. Maar mensen die zulke geruchten verzinnen terwijl ze niet waar zijn verkondigen gewoon nepnieuws.
Het zegt toch al genoeg dat als getuigen roepen dat het een terroristische aanval is ze niet serieus worden genomen, maar iemand die roept dat het eerwraak is wel serieus wordt genomen door een bepaald groepje wederom.
Laat ik voor de statistieken dan roepen dat ik niet 100% overtuigd ben van een aanslag en niet 100% overtuigd van eerwraak, maar ik hint meer naar aanslag. Dat is al een stuk gematigder dan enkelen hier die weer beginnen te schuimbekken zodra iemand het woord "aanslag" in de mond neemt want het is eerwraak in hun bubbel.
Zeker, maar ik heb mensen op facebook gezien met zo'n bericht "ik ben veilig". Je kan het ook erger maken dan het is...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil noemen, het vergrijp op zich lijkt me voldoende voor levenslange opsluiting zonder kans op vervroegde vrijlating. Want dat deze persoon zijn kansen verspeeld heeft lijkt me duidelijk.
Al akbar roepend alle slachtoffers omstanders neerschieten is geen terreur? Bedankt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Als hij het op haar gemunt had maar niet goed kan schieten en er omstanders gingen helpen dan is het inderdaad geen terreurdaad.
Omdat niet iedereen in de cel moet blijven tijdens behandeling. Dat bepaalt de rechter.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar waarom loopt hij dan vrij rond tijdens de zaak?
Ik zei het toch.twitter:anadoluagency twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:55:56#BREAKING Netherlands: Suspect of attack Gokmen Tanis shot relative and those trying to help due to family matters, relatives say reageer retweet
Is nog niet door politie bevestigdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
Al akbar roepend alle slachtoffers omstanders neerschieten is geen terreur? Bedankt.
Kan wel, hoeft niet, maar als je dat nog steeds niet snapt is het waarschijnlijk ook niet zinnig om dat uit te gaan leggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
Al akbar roepend alle slachtoffers omstanders neerschieten is geen terreur? Bedankt.
quote:Hij is geen terrorist, maar een psychopaat", aldus Angelique in het AD.
En 7 uur later zegt de politie hiervan niks te weten. Wie moeten we nu geloven?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef NoXia het volgende:
Ik zei het toch.twitter:anadoluagency twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:55:56#BREAKING Netherlands: Suspect of attack Gokmen Tanis shot relative and those trying to help due to family matters, relatives say reageer retweet
Waar lees jij dat dit het geval was? Een twitter bericht van 1 of andere dwaas die zogenaamd er naast stond?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 09:48:42Wat betreft de drie verdachten die zijn aangehouden in verband met het schietincident aan het #24oktoberplein in #Utrecht. Deze drie personen zitten nog vast en zijn nog altijd verdachte. reageer retweet
Juist ja, denk eens na.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar andersom moet er vervolgd worden?
Veerkracht? Kwam ze terug van een 0-2 achterstand?quote:
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En 7 uur later zegt de politie hiervan niks te weten. Wie moeten we nu geloven?
Vreemd, ik zie hier volop posts staan van mensen die zeggen dat het een aanslag is. Van wie mag je dat niet zeggen? Wat zijn de consequenties als je het toch zegt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Daarbij mag er dan nog niet eens gezegd worden dat het een aanslag is
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Er is een verschil wat jij niet ziet. Ik trek een conclusie op basis van de informatie die voorhanden is, de feiten. Jij trekt een conclusie op basis van aannames en "geruchten".
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zonder kennis? Dus de rest heeft alle kennis? Iedereen roept wat zonder kennis,
quote:Laat ik voor de statistieken dan roepen dat ik niet 100% overtuigd ben van een aanslag en niet 100% overtuigd van eerwraak, maar ik hint meer naar aanslag. Dat is al een stuk gematigder dan enkelen hier die weer beginnen te schuimbekken
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En ik hoop dat indien het een aanslag was ze de mensen die doodleuk verkondigden dat het eerwraak was oppakken voor het hinderen van de rechtsgang
Het is iemand met geïmporteerde islamitische roots, cultuur dingetjes mede-importerend, aldus de realiteit.quote:
twitter:YelleTieleman twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 10:03:42NIEUWS - de twee andere verdachten zijn twee broers (geen familie van hoofdverdachte) en zijn in beeld gekomen bij de politie doordat speurhonden aansloegen op geursporen, melden goed ingevoerde bronnen die betrokken zijn bij het onderzoek. Zij zitten dus nog steeds vast. reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Veerkracht? Kwam ze terug van een 0-2 achterstand?
Getuige Nicky bij de NOS op video.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Waar lees jij dat dit het geval was? Een twitter bericht van 1 of andere dwaas die zogenaamd er naast stond?
Dan word je door schuimbekkende mensen opgepakt voor het geven van valse informatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie hier volop posts staan van mensen die zeggen dat het een aanslag is. Van wie mag je dat niet zeggen? Wat zijn de consequenties als je het toch zegt?
De feitenquote:
Waarom hecht je zoveel waarde aan dat Twitteraccount?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En 7 uur later zegt de politie hiervan niks te weten. Wie moeten we nu geloven?
Het onderzoek mag niet gehinderd worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan word je door schuimbekkende mensen opgepakt voor het geven van valse informatie.
Doe ik dus niet als dat nog niet duidelijk genoeg was...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan dat Twitteraccount?
En de politie wist dat heel de wereld meekijkt en dat 1 opengebroken auto van internationale pers er al voor zorgt dat het imago van Nederland verslechtert.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik probeer dat beeld te schetsen, er is daar zoveel politie op de been, en blijkbaar worden nog auto's leeggehaald. Dat is toch gewoon niet meer te geloven, wat een lachertje, en zie je maar hoeveel tuig er rondloopt in NL.
Oh, ik dacht dat deze tweet je aan het twijfelen had gebracht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Doe ik dus niet als dat nog niet duidelijk genoeg was...
Dat is gewoon bullshit. Hou eens op met zwelgen in zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
De feiten
- Turkse man schiet 3 mensen door verwond er enkele anderen
- 2 slachtoffers bekend, geen moslims maar gewoon Nederlandse mensen
- Dader had een zwaar crimineel verleden
- Dader had een radicale broer
Dat zijn de feiten, maar de geruchten zijn dat het eerwraak is en daar mag over gesproken worden, daar mag over gediscussieerd worden maar niet dat het een aanslag betref?
Eens, ik denk namelijk dat de rest van de wereld denkt dat er in Nederland nooit autokraken plaatsvinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En de politie wist dat heel de wereld meekijkt en dat 1 opengebroken auto van internationale pers er al voor zorgt dat het imago van Nederland verslechtert.
Prima om speculaties niet te formuleren als feiten (ongeacht of je het ook zo bedoelt of niet), maar daar moet dan wel één lijn in getrokken worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik hoop dat iedereen die zegt dat het geen aanslag is opgepakt wordt. Ik twijfel zelf nog of het een aanslag is. Maar je mag niet zeggen dat het een aanslag is!![]()
Wie verbiedt jou om te zeggen dat het een aanslag betreft? Wat zijn de consequenties als je het toch zegt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
maar niet dat het een aanslag betref?
Juist ja, wat zijn dan de feiten havemoutkoekje gezien ik bullshit verkondig. Ik wel eens welke welke feiten jij dan nog hebt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Hoe eens op met zwelgen in zelfmedelijden
Maar die vent heeft al gigantisch veel op zijn kerfstok staan. Dan laat je hem toch gewoon niet vrij? Wordt dat niet meegewogen? Waarom heeft hij geen TBS gekregen als hij voortdurend in herhaling valt? Dan moet toch al duidelijk zijn dat hij gedwongen behandeld moet worden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen in de cel moet blijven tijdens behandeling. Dat bepaalt de rechter.
Sterker nog als het aan Jarvis ligt ga je ook de cel in als je zegt dat het geen aanslag is. Een soort Catch 22 dus. Misschien beter iedereen gewoon de cel in. Kan de politie ook lekker rustig werken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie verbiedt jou om te zeggen dat het een aanslag betreft? Wat zijn de consequenties als je het toch zegt?
Dit land heeft een probleem met grenzen stellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar die vent heeft al gigantisch veel op zijn kerfstok staan. Dan laat je hem toch gewoon niet vrij? Wordt dat niet meegewogen? Waarom heeft hij geen TBS gekregen als hij voortdurend in herhaling valt? Dan moet toch al duidelijk zijn dat hij gedwongen behandeld moet worden?
Nou oke, ik moet mijn woorden terugnemen. Niemand verbied het mij, mijn excuses aan allen voor deze opmerking. Laat ik het anders formuleren:quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie verbiedt jou om te zeggen dat het een aanslag betreft? Wat zijn de consequenties als je het toch zegt?
Wat een kolder. Ik zeg alleen: ga op de politieberichten af. En daaruit blijkt gewoon niet dat dit iets met terrorisme te maken heeft. Nog niet althans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou oke, ik moet mijn woorden terugnemen. Niemand verbied het mij, mijn excuses aan allen voor deze opmerking. Laat ik het anders formuleren:
Zodra je zegt dat het een aanslag is wordt je weer aangevallen door een horde hyena's hier die selectief kiezen bepaalde geruchten te geloven en geruchten die niet zo in het straatje passen niet te geloven terwijl de feiten nog niets uitwijzen.
Als het een aanslag was dan was dan ben je wel een enorme prutser als je die pleegt ineen wijk met 82% moslims.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dat zijn de feiten, maar de geruchten zijn dat het eerwraak is en daar mag over gesproken worden, daar mag over gediscussieerd worden maar niet dat het een aanslag betref?
Zie hier voorbeeld nummer zoveel van het ziekelijke zwart/wit denken. nergens zeg ik dat mensen de cel in moeten als ze zeggen dat het geen aanslag is. Er is een onderzoek gaande en er wordt van alles geroepen, mensen die het onderzoek frustreren door onwaarheden in de media of social media te gooien op dit moment dienen gepakt te worden. Het gaat er mij niet om dat jij een conclusie trekt op basis van leugens, het gaat mij om de mensen die zulke leugens verkondigen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Sterker nog als het aan Jarvis ligt ga je ook de cel in als je zegt dat het geen aanslag is. Een soort Catch 22 dus. Misschien beter iedereen gewoon de cel in. Kan de politie ook lekker rustig werken.
Is dit Erdomedia?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef NoXia het volgende:
@:heywoodu.
Ah, dus mensen die het niet met je eens zijn reageren op je op een discussieforum. Dat is inderdaad een serieuze kwestie, ik ga dit melden bij de hoogste bevoegde instanties.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou oke, ik moet mijn woorden terugnemen. Niemand verbied het mij, mijn excuses aan allen voor deze opmerking. Laat ik het anders formuleren:
Zodra je zegt dat het een aanslag is wordt je weer aangevallen door een horde hyena's hier die selectief kiezen bepaalde geruchten te geloven en geruchten die niet zo in het straatje passen niet te geloven terwijl de feiten nog niets uitwijzen.
Er is nog niets bevestigd, dus alles is nog mogelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ik zeg alleen: ga op de politieberichten af. En daaruit blijkt gewoon niet dat dit iets met terrorisme te maken heeft. Nog niet althans.
Waar en hoe stelt de politie dat volgens jou?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wat een kolder. Ik zeg alleen: ga op de politieberichten af. En daaruit blijkt gewoon niet dat dit iets met terrorisme te maken heeft. Nog niet althans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |