abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185708648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dat spotje draait al een paar dagen hoor. Net als alle andere campagnespotjes.

Voor mij is het zeker anders. Reeds opgenomen campagnefilmpjes vertonen een dag na het incident is wat anders dan een bijeenkomst houden op de dag zelf en dan direct je collegapartijen beschuldigen.

Dat is campagne voeren over de rug van de slachtoffers.
Het feit dat je op de dag zelf (gister) zegt geen campagne te gaan voeren vanwege wat er is gebeurd is eigenlijk ook gewoon campagne voeren.
Begrijp me goed, ik praat hier niets goed of fout, maar elke partij profiteert hier op eigen wijze van.
Het zal mij benieuwen of het daadwerkelijk de stemming morgen gaat beïnvloeden.
pi_185708649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:30 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens een getuige was de schutter aan de passagierskant van de auto ingestapt toen hij er vandoor ging. Dat zou betekenen dat iemand anders de bestuurder was. Daar doelde ik op.
Oké, wat ik zeg, hoorde ik gisteren van de politie bij Pauw en mevrouw.
pi_185708656
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Twee andere verdachten vrijgelaten.

Lone wolf.
Nou lone wolf, dat ging voor die gast van vrijdag ook niet op. De artikelen over een groeiend rechts-extremistisch probleem vlogen je om de oren. Dus ik verwacht nu ook de vinger op de zere plek met de problematiek van allochtonen jongen, hun drugsgebruik, hun crimineel verleden. Die groep is stukken groter dan de enkele rechts-extremistische individuen. Maar iets zegt me dat we dat niet zullen lezen de komende dagen, en daarbij deze post weer op veel kritiek kan rekenen.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:32:38 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185708662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:29 schreef wawowiewa het volgende:
Het criminele verleden van Gökmen T.
2012: inbraak vrachtwagen
2013: poging doodslag, schoot toen met vuurwapen op flat in Kanaleneiland
2014: winkeldiefstal in Utrecht, gespuugd en gedreigd naar agent en rijden onder invloed
2015: ruit en cel vernield
2017: verkrachting
2018: fietsendiefstal en inbraak fietsenwinkel

Hoe kan dit dan ? Mag je gewoon gaan schieten in dit land, schiet je mis krijg nog een kans ?
Hoezo zit die gast niet 20 jaar vast.
Wat is het verschil tussen raak en mis schieten, het gaat toch om de intentie ?
WTF
Dit soort figuren betert z'n leven niet meer. Opsluiten en de sleutel weggooien.
pi_185708663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:31 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Vertel verder ,jij weet de ins en outs al ?
Acht mensen in een tram om elf uur 's ochtends neergeschoten, 3 dood, 3 kritiek.
pi_185708665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:31 schreef maan_man het volgende:

[..]

Oké, wat ik zeg, hoorde ik gisteren van de politie bij Pauw en mevrouw.
Oh ja, Pauw wilde ik nog terugkijken. ^O^
pi_185708669
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh ja, Pauw wilde ik nog terugkijken. ^O^
Tijdverspilling. Politie: "ik weet niet wat wij wel en niet weten."
pi_185708672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:30 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Omdat het in onze cultuur niet zo normaal is dat onschuldige mensen voor niets overhoop worden geschoten in de tram.
En in onze cultuur is het wel normaal dat er gemiddeld 7 mensen per dag zelfmoord plegen...
Facts don't care about your feelings
pi_185708678
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou lone wolf, dat ging voor die gast van vrijdag ook niet op. De artikelen over een groeiend rechts-extremistisch probleem vlogen je om de oren. Dus ik verwacht nu ook de vinger op de zere plek met de problematiek van allochtonen jongen, hun drugsgebruik, hun crimineel verleden. Die groep is stukken groter dan de enkele rechts-extremistische individuen. Maar iets zegt me dat we dat niet zullen lezen de komende dagen, en daarbij deze post weer op veel kritiek kan rekenen.
Je langspeelplaat loopt vast.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185708681
quote:
2014: winkeldiefstal in Utrecht, gespuugd en gedreigd naar agent en rijden onder invloed

Hoe kan dit dan ? Mag je gewoon gaan schieten in dit land, schiet je mis krijg nog een kans ?
WTF
En dan worden een groot gedeelte van de misdrijven niet eens opgelost. Zou hij zich echt in 2016 een jaar rustig hebben gehouden.
pi_185708691
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 08:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar waarom denken mensen dan dat het eerwraak is? De politie heeft meermaals aangegeven dat het vermoedelijk terreur is, al sluiten ze eerwraak ook niet uit? Waarom wordt die eerwraak theorie dan onderbouwt? Omdat "Niels" roept in het AD dat het leek alsof het om één persoon ging? of omdat de islamitische gemeenschap in die buurt roept dat het geen aanslag was? Terwijl andere getuigenverslagen spreken over "allah akbar" en een briefje met "allah" in de auto. Het verhaal dat het een afrekening was van het meisje wat aangifte tegen hem zou gedaan ging gisteren ook rond, en dat bleek ook al niet te kloppen gezien die meid nog springlevend is.

Een vrouw van 37 is geen meid of meisje
pi_185708695
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Juist ja, dat is het grote probleem, dat ik het een meisje noem ipv. vrouw.
pi_185708728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze je wel weer lekker gepakt op je woorden. Een argument kan namelijk alleen werken als deze volledig verstoken is van taalblunders :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2019 09:39:00 ]
pi_185708747
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je langspeelplaat loopt vast.
Mijn langspeelplaat? Nee de langspeelplaat van mensen die maar blijven roepen dat het eerwraak is loopt vast. Waarop gebaseerd? Op één getuigenverhaal in het AD terwijl andere getuigenverhalen iets anders uitwijzen? Gebaseerd op moslims die gisteren weer meteen losgingen op social media dat er alleen moslims waren doodgeschoten, terwijl Roos en Rinke niet echt islamitische klinken? Gebaseerd op een foto van een moslima die naar de ambulance werd gereden, terwijl bleek dat deze foto er niets mee te maken had? Gebaseerd op de verhalen die nu uit die omgeving komen dat het eerwraak is terwijl de politie dat dan toch al snel door had gehad? Zoveel leugens al bij dat eerwraak verhaal, maar toch zijn de mensen die hinten naar een islamitische aanslag wederom het probleem natuurlijk.

Laat mijn langspeelplaat maar vast hangen, het doet mij goed om te weten dat ik niet wegkijk van de feiten. En ik hoop dat indien het een aanslag was ze de mensen die doodleuk verkondigden dat het eerwraak was oppakken voor het hinderen van de rechtsgang en het geven van valse informatie. Tijd dat we het nepnieuws eens hard gaan aanpakken.
pi_185708750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:31 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Het feit dat je op de dag zelf (gister) zegt geen campagne te gaan voeren vanwege wat er is gebeurd is eigenlijk ook gewoon campagne voeren.
Begrijp me goed, ik praat hier niets goed of fout, maar elke partij profiteert hier op eigen wijze van.
Het zal mij benieuwen of het daadwerkelijk de stemming morgen gaat beïnvloeden.
Wat een flauwekul.
Alsof de PvdD of 50-plus hiervan profiteren.
Of campagne voeren door geen campagne te voeren.

Baudet heeft gewoon zijn ware aard laten zien gister en dat hij ook enkel er is om zieltjes te winnen ipv er iets aan te doen.
Hij konkelt al net zo erg als de politici die hij telkens beschuldigd.

Jammer, want hij heeft soms best goede plannen.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:39:11 #166
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185708760
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef maan_man het volgende:
Zou hij zich echt in 2016 een jaar rustig hebben gehouden.
Hij geeft toch ook een tijdje vast gezeten? Was dat dan niet 2016?
Tot nooit .......
pi_185708767
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Acht mensen in een tram om elf uur 's ochtends neergeschoten, 3 dood, 3 kritiek.
Om even te mierenneuken, zelfs dat weten wij niet. Er zijn acht gewonden. Er kunnen ook mensen door een kapotgeslagen raam zijn gevlucht, waarbij zij zich hebben gesneden en een slagaderlijke bloedingen hebben opgelopen. Ik zeg niet dat het zo is, maar om maar aan te geven dat wij feitelijk nog heel veel niet weten.
pi_185708781
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat je zonder kennis van alles loopt te roepen
pi_185708793
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:39 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Hij geeft toch ook een tijdje vast gezeten? Was dat dan niet 2016?
Zou kunnen, maar dat lijkt mij niet voor die ruit uit 2015. Dan moet hij toen pas zijn vastgezet voor de feiten uit 2013 of 2014.
pi_185708794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En ik hoop dat indien het een aanslag was ze de mensen die doodleuk verkondigden dat het eerwraak was oppakken voor het hinderen van de rechtsgang en het geven van valse informatie.
:D :'( :D .

Wat een frisse jongen ben je toch af en toe, he. Als blijkt dat het wél eerwraak was, ga jij jezelf dan aangeven bij de politie?
pi_185708795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:31 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

[..]

Bron van dat ?
NOS journaal van middernacht. Zie 07:00: https://www.npostart.nl/nos-journaal/19-03-2019/POW_04059779
pi_185708802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die problemen zijn allang bekend en uitgebreid gedocumenteerd. Maar als deze man een tig pagina's tellend manifest heeft achtergelaten zou ik het wel wat breder willen gaan trekken.
pi_185708806
Heb ff filmpje goed gezien en inderdaad dader nog geen link met slachtoffers .

Ik had beter moeten luisteren :( Maar was ook aan het gamen :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:44:23 #174
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185708819
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat een frisse jongen ben je toch af en toe, he. Als blijkt dat het wél eerwraak was, ga jij jezelf dan aangeven bij de politie?
Wat denk je zelf :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_185708876
Even J.A.R.V.I.S. bij de AIVD gemeld als verwarde man.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2019 10:01:22 ]
pi_185708882
quote:

WTF
Poging tot doodslag en verkrachting en hij kan vrij rondlopen? Hij had 10 jaar cel met tbs moeten krijgen toendertijd. In de VS had hij minimaal 20 jaar gekregen.

Ik vind het prima om mensen een tweede kans te geven, maar deze man heeft al een vijfde kans gehad.
pi_185708923
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 07:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

NOS zegt dat zijn broer daar zou hebben gevochten
Gezellige familie :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185708924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:49 schreef polderturk het volgende:

[..]

Poging tot doodslag en verkrachting en hij kan vrij rondlopen? Hij had 10 jaar cel met tbs moeten krijgen toendertijd. In de VS had hij minimaal 20 jaar gekregen.
Rechtszaak over verkrachting loopt nog.
pi_185708932
Schijnbaar mensen die een terreurdaad als deze geen terreurdaad vinden.

:')
pi_185708938
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat je zonder kennis van alles loopt te roepen
Zonder kennis? Dus de rest heeft alle kennis? Iedereen roept wat zonder kennis, maar het is wederom duidelijk. Er mag van alles geroepen worden zonder kennis zolang het maar weer in een bepaald straatje past. Dat veel van die zaken al ontkracht zijn of onzin blijken te zijn boeit niet, want we moeten immers in de maat blijven lopen.
pi_185708950
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee dan bied ik, zoals de vorige keren, netjes mijn excuses aan en geef aan dat ik fout zat met mijn aannames. Iets wat ik van die andere kant werkelijk nog nooit heb gezien.
pi_185708969
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee dan bied ik, zoals de vorige keren, netjes mijn excuses aan en geef aan dat ik fout zat met mijn aannames. Iets wat ik van die andere kant werkelijk nog nooit heb gezien.
Dat is niet erg eerlijk he, als de ene kant die het fout heeft opgepakt moet worden en jij alleen je excuses hoeft aan te bieden.
pi_185708970
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zonder kennis? Dus de rest heeft alle kennis? Iedereen roept wat zonder kennis, maar het is wederom duidelijk. Er mag van alles geroepen worden zonder kennis zolang het maar weer in een bepaald straatje past. Dat veel van die zaken al ontkracht zijn of onzin blijken te zijn boeit niet, want we moeten immers in de maat blijven lopen.
Oh boe hoe hoe.
Hou je gewoon bij de feiten joh.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:55:08 #184
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185708971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar andersom moet er vervolgd worden?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_185708973
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:52 schreef havanagila het volgende:

Als hij het op haar gemunt had maar niet goed kan schieten en er omstanders gingen helpen dan is het inderdaad geen terreurdaad.
Facts don't care about your feelings
pi_185708981
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Rechtszaak over verkrachting loopt nog.
Maar waarom loopt hij dan vrij rond tijdens de zaak?
pi_185708985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar andersom moet er vervolgd worden?
Wegens hinderen van de rechtsgang, want de politie kan hun werk niet doen als mensen op internet speculeren over het motief van de dader.
pi_185709002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:52 schreef havanagila het volgende:

Je moet natuurlijk niet Wilders of Baudet in de kaart willen spelen...
pi_185709004
quote:

WTF
Lijkt me een schoolvoorbeeld van een psychiatrische patient in een waterbadkuur moet in een isoleercel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:57:42 #190
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_185709006
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:49 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik vind het prima om mensen een tweede kans te geven, maar deze man heeft al een vijfde kans gehad.
Dit is m.i. echt een fout in de rechtspraak. Misdaden moeten optellen, elke keer als je weer in de fout gaat, dan is je volgende straf voor (voor een groot deel tenminste) alle misdaden in het verleden, niet alleen het laatste. Hoe meer iemand in de recidive gaat, hoe meer kans hij/zij weer een keer in de fout gaat, dus hoe langer achter de tralies hoe beter.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:57:44 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_185709007
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als hij het op haar gemunt had maar niet goed kan schieten en er omstanders gingen helpen dan is het inderdaad geen terreurdaad.
Hoe je het ook wil noemen, het vergrijp op zich lijkt me voldoende voor levenslange opsluiting zonder kans op vervroegde vrijlating. Want dat deze persoon zijn kansen verspeeld heeft lijkt me duidelijk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 09:58:00 #192
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_185709010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Omdat hij nog niet veroordeeld is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_185709019
Is hij überhaupt veroordeeld in de vorige zaken, of stond hij daar alleen voor terecht?
pi_185709020
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is niet erg eerlijk he, als de ene kant die het fout heeft opgepakt moet worden en jij alleen je excuses hoeft aan te bieden.
Er is een verschil wat jij niet ziet. Ik trek een conclusie op basis van de informatie die voorhanden is, de feiten. Jij trekt een conclusie op basis van aannames en "geruchten". Dat is niet hetgeen wat kwalijk is, dat is jouw mening. Maar mensen die zulke geruchten verzinnen terwijl ze niet waar zijn verkondigen gewoon nepnieuws.

Het zegt toch al genoeg dat als getuigen roepen dat het een terroristische aanval is ze niet serieus worden genomen, maar iemand die roept dat het eerwraak is wel serieus wordt genomen door een bepaald groepje wederom.

Laat ik voor de statistieken dan roepen dat ik niet 100% overtuigd ben van een aanslag en niet 100% overtuigd van eerwraak, maar ik hint meer naar aanslag. Dat is al een stuk gematigder dan enkelen hier die weer beginnen te schuimbekken zodra iemand het woord "aanslag" in de mond neemt want het is eerwraak in hun bubbel.
pi_185709022
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185709029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er was onvoldoende reden om hem (nog langer) vast te houden. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat hij al langer in voorarrest had gezeten dan dat er gemiddeld aan straf wordt opgelegd bij een verkrachting. Maar er zijn nog meer redenen mogelijk.
pi_185709046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:49 schreef Chia het volgende:
Even J.A.R.D.I.S. bij de AIVD gemeld als verwarde man.
Wie?

Verwarrend...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_185709057
Ik zou hem samen in een cel opsluiten met die Nieuw-Zeelandse psychopaat. Twee krankzinnigen bij elkaar. En dan na twee dagen even weer kijken hoe het er voor staat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185709058
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
Is hij überhaupt veroordeeld in de vorige zaken, of stond hij daar alleen voor terecht?
In heel veel nieuwsberichten zie ik enkel staan “werd verdacht van” en “stond terecht voor” in het geval van die poging doodslag in 2013. Ik heb gezocht naar een uitspraak die zou passen bij die zaak, maar die krijg ik niet gevonden. Moeilijk te zeggen dus.
pi_185709059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er was onvoldoende reden om hem (nog langer) vast te houden. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat hij al langer in voorarrest had gezeten dan dat er gemiddeld aan straf wordt opgelegd bij een verkrachting. Maar er zijn nog meer redenen mogelijk.
Op welke bron baseer je dit? Aangezien er wel geregistreerd stond dat hij nog vast zou zitten. Dat is op zijn minst een stukje achterstallige informatie dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')