hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
Nu nog ff dat plaatje van die schoenen kopieren en in de OP doen ipv guuske
quote:
Hmm, ja, ik kan op internet ook niet zo snel vinden wat het nou is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die is ook meer afhankelijk van het toerental dan van de snelheid.
Maar ik vind het Honda-torretje wel lekker klinken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik kan op internet ook niet zo snel vinden wat het nou is.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Liet ooit een Smart 600 cc tunen. Gíllen die turbo na het tunen, heel bar. Was kicken met 6 versnellingen en semi automaat.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Liet ooit een Smart 600 cc tunen. Gíllen die turbo na het tunen, heel bar. Was kicken met 6 versnellingen en semi automaat.
Dat wil nog wel eens voor entertainment/drama zorgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn vingerts tikken het, voordat ik zie wat er staat
Om enorm hard op te kunnen trekken.quote:
Ja blind typen is toch niet zo handig. Dacht ook eerlijk gezegd dat ik een ban had. Dus ik dacht effe kieken....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens voor entertainment/drama zorgen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Voor jou nog wat andere tekeningen op de lap gezet
Ik ben benieuwd of er in de toekomst opgevoerde elektrische auto's komen. Dan kun je echt belachelijke resultaten behalen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om enorm hard op te kunnen trekken.Dat beviel me zo goed dat ik daarna een 1000 cc kocht met flippers aan het stuur.
Volgens mij is met twee vingers typen handiger dan mijn systeem. Ik gebruik de meeste vingers wel, maar niet op een systematische manier, waardoor ik heel vaak mistyp. Ik heb mezelf typen geleerd op de C64, die had ook een wat raar toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik typ met twee vingers. Ik zou best wat sneller willen typen maar ben altijd te lui geweest om het te leren.
Raar type ben je wel jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is met twee vingers typen handiger dan mijn systeem. Ik gebruik de meeste vingers wel, maar niet op een systematische manier, waardoor ik heel vaak mistyp. Ik heb mezelf typen geleerd op de C64, die had ook een wat raar toetsenbord.
Er worden nu al belachelijke resultaten behaald. Het wachten is op een 900 pk sterke elektrische middenklasser.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er in de toekomst opgevoerde elektrische auto's komen. Dan kun je echt belachelijke resultaten behalen.
Maar het gaat vast wel snel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is met twee vingers typen handiger dan mijn systeem. Ik gebruik de meeste vingers wel, maar niet op een systematische manier, waardoor ik heel vaak mistyp. Ik heb mezelf typen geleerd op de C64, die had ook een wat raar toetsenbord.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er in de toekomst opgevoerde elektrische auto's komen. Dan kun je echt belachelijke resultaten behalen.
Ja, vooral sommige Tesla's zijn echt bizar snel. Die kun je zo bij een dragrace laten meedoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er worden nu al belachelijke resultaten behaald. Het wachten is op een 900 pk sterke elektrische middenklasser.
Hier aan de overkant heeft iemand een Tesla 3 gekocht. Leuk ding, niet erg compact. Ook niet goedkoop, 70Kquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vooral sommige Tesla's zijn echt bizar snel. Die kun je zo bij een dragrace laten meedoen.
Ik mis een wit puntje in de ogen. Dat zou ik je als tip mee willen geven. Dat maakt het direct een stuk levendiger.quote:
Die eekhoorn lijkt een erectie te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mis een wit puntje in de ogen. Dat zou ik je als tip mee willen geven. Dat maakt het direct een stuk levendiger.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mis een wit puntje in de ogen. Dat zou ik je als tip mee willen geven. Dat maakt het direct een stuk levendiger.
De mol ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die eekhoorn lijkt een erectie te hebben.
quote:
Ik kon er op wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een bedrag. Tja, het zijn natuurlijk Amerikaanse auto's, die zijn wat groot. Ik zou trouwens nooit een nieuw model Tesla kopen. Dat zijn gewoon beta-producten met heel veel problemen. Als je een jaar wacht, zijn ze technisch wel in orde en betrouwbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier aan de overkant heeft iemand een Tesla 3 gekocht. Leuk ding, niet erg compact. Ook niet goedkoop, 70K
Maar deze maken ze toch al een tijdje voor de thuismarkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een bedrag. Tja, het zijn natuurlijk Amerikaanse auto's, die zijn wat groot. Ik zou trouwens nooit een nieuw model Tesla kopen. Dat zijn gewoon beta-producten met heel veel problemen. Als je een jaar wacht, zijn ze technisch wel in orde en betrouwbaar.
Sorry Petz. Mijn fantasie slaat nogal snel op hol in combinatie met mijn hoge libido.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zo kun je overal wel een penis in zien. Mollen hebben een penisneus dus
Meer!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:58 schreef Petzi het volgende:
Zal ik nog meer posten, Lucky, of moet je effe bijkomen
Dat is waar, maar volgens mij is het productieproces nog niet helemaal tot rust gekomen. Ze deden er alles aan om maar voldoende aantallen te produceren en nu moeten ze nog uitzoeken hoe dat op een economische verantwoorde manier kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar deze maken ze toch al een tijdje voor de thuismarkt.
Overigens geldt dat voor bijna alle auto's. Het eerste productiejaar is niet aan te bevelen.
Maakt niet uit, ik hou anderen ook voor de gek en kan er goed tegen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry Petz. Mijn fantasie slaat nogal snel op hol in combinatie met mijn hoge libido.
Die is goed stoned!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:59 schreef TillyB het volgende:
Wat zal ie eenmaal thuis lekker geslapen hebben
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:59 schreef TillyB het volgende:
Wat zal ie eenmaal thuis lekker geslapen hebben
Kwaliteit van afbeeldingen is niet best. Komt van mobiel. Morgen nieuwe printer scanner, dat werkt beterquote:
Niks mis met de kwaliteit.Ik heb wel 1 klein puntje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kwaliteit van afbeeldingen is niet best. Komt van mobiel. Morgen nieuwe printer scanner, dat werkt beter
Nee, dat was die vriend die verder moest. Die wou zeker per se met de trein naar Muiderpoort?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]misschien is dat de charmeur van Soury
]k post het niet voor complimenten, maar omdat sommige mensen het leuk vinden om te zien. Daar teken je ook voorquote:
Vastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niks mis met de kwaliteit.Ik heb wel 1 klein puntje.
Bushalte knaapje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]misschien is dat de charmeur van Soury
ha! @Soury we hebben je toyboy ontmaskerdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was die vriend die verder moest. Die wou zeker per se met de trein naar Muiderpoort?
De rubber laarzen,hadden ze die al in die tijd?quote:
Het bulkt van de humor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
]k post het niet voor complimenten, maar omdat sommige mensen het leuk vinden om te zien. Daar teken je ook voor
Ik voel een nummer opkomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De rubber laarzen,hadden ze die al in die tijd?
Dat moet wel want ik heb ze nagetekend, ergens in 1890quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De rubber laarzen,hadden ze die al in die tijd?
quote:
Hij kijkt bedenkelijk. Al deze tekeningen zijn een verhaal. Die muis wil een vriend voor haar verjaardag, dus gaan ze naar die uil of hij eens rond wil vliegen op zoek daarnaar.quote:
quote:
Beide fout,de oren staan naar voren.Dan is het paard rustig.quote:
Een uil die op zoek gaat naar een muis. Dat loopt meestal niet goed af.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hij kijkt bedenkelijk. Al deze tekeningen zijn een verhaal. Die muis wil een vriend voor haar verjaardag, dus gaan ze naar die uil of hij eens rond wil vliegen op zoek daarnaar.
Komt allemaal goed, niet wakker van liggen.
Kijk een kenner. Ieder dier dat ik in fantasie teken heb ik ook bestudeerd qua gedrag. Ook al is het fantasie, uitdrukkingen moeten wel kloppenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Beide fout,de oren staan naar voren.Dan is het paard rustig.
De das met zijn blauwe jas.quote:
Voor de muis niet, nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Een uil die op zoek gaat naar een muis. Dat loopt meestal niet goed af.
OK ik zal rustig proberen de nacht door te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:20 schreef Petzi het volgende:
Komt allemaal goed, niet wakker van liggen.
Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je een uil ziet knipogen is het gewoon tijd om te gaan maffen. Fijne nacht, CO2 rakkers.
Had nog net het leuke eindgedichtje voor je....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je een uil ziet knipogen is het gewoon tijd om te gaan maffen. Fijne nacht, CO2 rakkers.
Ga je een uiltje knappen? Slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Welterusten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weleens van gehoord maar nooit echt gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
You wanna go there? I'll take you there
Waar zijn ze gaan wonen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:27 schreef Petzi het volgende:
Kwam helemaal goed met die muis Snoes en die franse muis Louis
Bootsy zat toen flink onder de acid, vermoed ik. Hier gebruikt-ie de bas eigenlijk als gitaar, dat is gefreak. Als echte bassist hoor ik 'm liever.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weleens van gehoord maar nooit echt gehoordKlinkt wel beter met iets te roken erbij denk ik
Die bewaar ik voor morgen, eerst even dromen over kaplaarzenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bootsy zat toen flink onder de acid, vermoed ik. Hier gebruikt-ie de bas eigenlijk als gitaar, dat is gefreak. Als echte bassist hoor ik 'm liever.
Deze bijvoorbeeld.
Nummer nooit live gehoord
Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor morgen, eerst even dromen over kaplaarzentruste yall
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt mooi gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
Muis Louis en muis Snoes,
gaan op huwelijksreis naar zee.
Veel te gevaarlijk vindt de poes,
dus ik ga met jullie mee.
Oh nee, roept muis Louis geschrokken,
ik stel katten zeer op prijs.
Maar dat gesjouw met kattenbrokken,
da's niets voor een huwelijksreis.
Zo verterekt het muizenpaar,
achter op een vuilniswagen.
Vrolijk zwaaiend naast elkaar,
naar het strand voor een paar dagen.
Bericht van Snoes,
koert de duif 2 dagen later.
Ze schrijft piepklein aan de poes,
best wel eng hoor al dat water.
Ik kom heel snel weer naar huis,
want er is een ding dat je moet weten.
Vanmorgen werd ik moedermuis,
we gaan beschuit met muisjes eten.
Bevallen op de huwelijksreis, dat was wel een heel laat moetje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
Muis Louis en muis Snoes,
gaan op huwelijksreis naar zee.
Veel te gevaarlijk vindt de poes,
dus ik ga met jullie mee.
Oh nee, roept muis Louis geschrokken,
ik stel katten zeer op prijs.
Maar dat gesjouw met kattenbrokken,
da's niets voor een huwelijksreis.
Zo verterekt het muizenpaar,
achter op een vuilniswagen.
Vrolijk zwaaiend naast elkaar,
naar het strand voor een paar dagen.
Bericht van Snoes,
koert de duif 2 dagen later.
Ze schrijft piepklein aan de poes,
best wel eng hoor al dat water.
Ik kom heel snel weer naar huis,
want er is een ding dat je moet weten.
Vanmorgen werd ik moedermuis,
we gaan beschuit met muisjes eten.
Trusten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
5 is niet normaal!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:37 schreef Recce het volgende:
Ik ben wat wiskundedingen aan het lezen en las net dat bijna alle getallen normaal zijn. In de wiskunde heeft dat een specifieke betekenis. Het leuke is wel, dat van bijna geen enkel getal bewezen is dat het normaal is.Wiskunde is lekker raar soms. Misschien kan Scrutinizer zich verdiepen in deze tak van de wiskunde; hij is natuurlijk de autoriteit op het gebied van normaalheid.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mss waren ze heel lang op huwelijksreis,dat weten we niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bevallen op de huwelijksreis, dat was wel een heel laat moetje.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss waren ze heel lang op huwelijksreis,dat weten we niet.
Hey Mario.quote:
Twee dagen, lees ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss waren ze heel lang op huwelijksreis,dat weten we niet.
Toen kwam het bericht van de duif.quote:
Volgende keer als ik een staatslot ga kopen vraag ik of ik om π als eindcijfer. En als ze dan vragen wat dat is zou ik het lange antwoord geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn wiskundigen het met je over eens.
Je hebt Mario een psycho genoemd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Een week? Hoe dat zo en waarom een week?
Trusten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik maak van de gelegenheid gebruik om er tussen uit te knijpen.
[ afbeelding ]
Trusten
De winnende cijfers zitten vast ergens in de decimalen van π.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer als ik een staatslot ga kopen vraag ik of ik om π als eindcijfer. En als ze dan vragen wat dat is zou ik het lange antwoord geven.
Slaap wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Zou kunnen, zal wel naar aanleiding van iets geweest zijn danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt Mario een psycho genoemd?
Daarom verbaasde het me ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Neem het in het algemeen wel voor hem op, zo kwam ik ook binnen. Maar zo vriendelijk is ie zelf ook niet
Hij heeft het vaak over die Uto-personen, vrouwen. Draait ie helemaal dol, dus ik zei vorige keer wel autwachen Mario, aufwachen.quote:
Moooooooquote:
Jij hebt geen idee.quote:
Nu heb ik weer geen ideequote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee.
Ik zag Cave maar ook Eels wel eens live.
quote:
quote:02 july 1989 - Werchter, Belgium.
Is coolquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, was gewoon een hele leuke dag, en toevallig was ik daar.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, was gewoon een hele leuke dag, en toevallig was ik daar.
Zonder wrijving geen glans
Zonnebril niet vergeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:20 schreef pullup het volgende:
GoedemorgenWarmt vanzelf wel op zo meteen maar de handschoenen gaan wel aan
Checkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:14 schreef FANN het volgende:
Heerlijk geslapen op mijn luchtbedik hoef eigenlijk geen bank meer,
nou ja.... in ieder geval heb ik geen haast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:14 schreef FANN het volgende:
Heerlijk geslapen op mijn luchtbedik hoef eigenlijk geen bank meer,
nou ja.... in ieder geval heb ik geen haast
Bed weg? Waarom sliep je op een luchtbed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen, op naar het eerste sollicitatiegesprek vandaag.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Bed weg? Waarom sliep je op een luchtbed?
Succes eend!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen, op naar het eerste sollicitatiegesprek vandaag.
Nee,die was échtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik dacht dat die kapotte bank van Google was
Ja, goed gesprek gehad. Nu naar gesprek 2.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, goed gesprek gehad. Nu naar gesprek 2.
was het een goed gesprek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ze dat wel duidelijk gemaakt !!??quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel hoopvol, hij wist wel een aantal plekken waar ik zou kunnen gaan werken.quote:
OK, klinkt als detacheerderquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel hoopvol, hij wist wel een aantal plekken waar ik zou kunnen gaan werken.
mooi! nog een aantal nog welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel hoopvol, hij wist wel een aantal plekken waar ik zou kunnen gaan werken.
Klopt, maar wel met de bedoeling dat ik daarna bij een bedrijf in dienst ga. Dus niet op tijdelijke basis.quote:
Redelijk in de buurt iig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi! nog een aantal nog weleen beetje in de buurt?
Kiek..... gisteravond naar buiten gesleept en vanmorgen is ie opgehaaldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik dacht dat die kapotte bank van Google was
Ik hoop dat het nu raak is Eend!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met de bedoeling dat ik daarna bij een bedrijf in dienst ga. Dus niet op tijdelijke basis.
[..]
Redelijk in de buurt iig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Kiek..... gisteravond naar buiten gesleept en vanmorgen is ie opgehaald
het was vandaag voor het grofvuil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip bank
I may be wrong, but it's highly unlikely.
JA !quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wel lekker om hem te mogen slopen dan
Zo die terrorist heeft mooi mijn bank positie verneuktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 18-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 113 Scrutinizer
02 103 chufi
03 095 Superbadeendje
04 083 Recce
05 075 Ghostbuster
06 071 Lucky2Bastard
07 067 Deisyy
08 061 Mo_Muffin
09 056 mario390
10 055 TillyB
11 043 Soury
12 041 FreshFruit72
13 036 FANN
14 033 sig000
15 032 Voxs
16 020 haags_kwartiertje
16 020 Lyza666
18 017 pullup
19 013 Mrsloveable
20 009 aloa
21 007 BoonDockSaint
22 005 Charmian
23 003 Marsani
23 003 Disana
25 002 sararaats
26 001 Prisha
klik hier voor meer stats
zie je ... ik had het gewoon te drukquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 18-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 113 Scrutinizer
02 103 chufi
03 095 Superbadeendje
04 083 Recce
05 075 Ghostbuster
06 071 Lucky2Bastard
07 067 Deisyy
08 061 Mo_Muffin
09 056 mario390
10 055 TillyB
11 043 Soury
12 041 FreshFruit72
13 036 FANN
14 033 sig000
15 032 Voxs
16 020 haags_kwartiertje
16 020 Lyza666
18 017 pullup
19 013 Mrsloveable
20 009 aloa
21 007 BoonDockSaint
22 005 Charmian
23 003 Marsani
23 003 Disana
25 002 sararaats
26 001 Prisha
klik hier voor meer stats
Superbadeend?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die terrorist heeft mooi mijn bank positie verneukt
Petzi is een nachtbraker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Petzi was den Assepoester die kwam na 12en
Succes, met je 2e gesprekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met de bedoeling dat ik daarna bij een bedrijf in dienst ga. Dus niet op tijdelijke basis.
[..]
Redelijk in de buurt iig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Kiek..... gisteravond naar buiten gesleept en vanmorgen is ie opgehaald
het was vandaag voor het grofvuil...Herken er niets aan, alleen een kajuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar jij weet ook waar mijn huis woontquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Herken er niets aan, alleen een kajuit
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook waar mijn huis woont
Daarom ...........quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Amsterdam zit je veilig voor stalkers daar wilt toch niemand heen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom ...........Ding dongggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
hoorde het gisteren al en dacht :quote:
Nee staat niks bij, ja die kon van mij ook al lang verrekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
hoorde het gisteren al en dacht :
Dan ben je toch gek als je daar ooit nog een kaartje voor koopt.
Had ie nog een reden
Ik heb er sws al niets mee... zou ie bang zijn dat ie bepaalde verleidingen van het beruchte A'dam niet zal kunnen weerstaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee staat niks bij, ja die kon van mij ook al lang verrekken
Nee ik ook niet monotone stem mijn aap vind hem wel goed geloof ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er sws al niets mee... zou ie bang zijn dat ie bepaalde verleidingen van het beruchte A'dam niet zal kunnen weerstaan?
Generatiekloven verschil zal het wel zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik ook niet monotone stem mijn aap vind hem wel goed geloof ik
Je zat vorige week toch al een keer op de bank?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het schiet niet op met die posts. Zo kom ik nooit op die bank.
Nee, ik kon helaas niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zat vorige week toch al een keer op de bank?
quote:Guus Meeuwis woest op René van der Gijp na beledigen vriendin Manon Meijers....
Je mag je balkon niet meer op.... hoelang gaat dat duren ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er hangt een geel lint met 'verboden toegang asbest' voor mijn balkondeur...
Geen idee, ze zijn nu druk bezig met verwijderen van platen, mannen in witte pakken met stofzuigers.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag je balkon niet meer op.... hoelang gaat dat duren ?
Gijp vond het rot dat ''het meisje'' er zo mee gezeten had, en toen zei Derksen ik dacht echt dat het een omgebouwde kerel wasquote:
Ik kom sws nergens aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is niet hun pakkie an ...geen asbest dus afblijven
Is dat een omgebouwde kerel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Van Batsie voor iedereen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, hummus kip piri piri is in de bonus.
Bonus in je hummus.quote:
Zit je aan het bier?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bonus in je hummus.
Soort van verrassing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |