Twee dagen, lees ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss waren ze heel lang op huwelijksreis,dat weten we niet.
Toen kwam het bericht van de duif.quote:
Volgende keer als ik een staatslot ga kopen vraag ik of ik om π als eindcijfer. En als ze dan vragen wat dat is zou ik het lange antwoord geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn wiskundigen het met je over eens.
Je hebt Mario een psycho genoemd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Een week? Hoe dat zo en waarom een week?
Trusten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik maak van de gelegenheid gebruik om er tussen uit te knijpen.
[ afbeelding ]
Trusten
De winnende cijfers zitten vast ergens in de decimalen van π.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer als ik een staatslot ga kopen vraag ik of ik om π als eindcijfer. En als ze dan vragen wat dat is zou ik het lange antwoord geven.
Slaap wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Zou kunnen, zal wel naar aanleiding van iets geweest zijn danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt Mario een psycho genoemd?
Daarom verbaasde het me ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Neem het in het algemeen wel voor hem op, zo kwam ik ook binnen. Maar zo vriendelijk is ie zelf ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |