Ga je een uiltje knappen? Slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je een uil ziet knipogen is het gewoon tijd om te gaan maffen. Fijne nacht, CO2 rakkers.
Welterusten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je een uil ziet knipogen is het gewoon tijd om te gaan maffen. Fijne nacht, CO2 rakkers.
Weleens van gehoord maar nooit echt gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
You wanna go there? I'll take you there
Waar zijn ze gaan wonen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:27 schreef Petzi het volgende:
Kwam helemaal goed met die muis Snoes en die franse muis Louis
Bootsy zat toen flink onder de acid, vermoed ik. Hier gebruikt-ie de bas eigenlijk als gitaar, dat is gefreak. Als echte bassist hoor ik 'm liever.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weleens van gehoord maar nooit echt gehoordKlinkt wel beter met iets te roken erbij denk ik
Die bewaar ik voor morgen, eerst even dromen over kaplaarzenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bootsy zat toen flink onder de acid, vermoed ik. Hier gebruikt-ie de bas eigenlijk als gitaar, dat is gefreak. Als echte bassist hoor ik 'm liever.
Deze bijvoorbeeld.
Nummer nooit live gehoord
Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor morgen, eerst even dromen over kaplaarzentruste yall
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt mooi gedaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
Muis Louis en muis Snoes,
gaan op huwelijksreis naar zee.
Veel te gevaarlijk vindt de poes,
dus ik ga met jullie mee.
Oh nee, roept muis Louis geschrokken,
ik stel katten zeer op prijs.
Maar dat gesjouw met kattenbrokken,
da's niets voor een huwelijksreis.
Zo verterekt het muizenpaar,
achter op een vuilniswagen.
Vrolijk zwaaiend naast elkaar,
naar het strand voor een paar dagen.
Bericht van Snoes,
koert de duif 2 dagen later.
Ze schrijft piepklein aan de poes,
best wel eng hoor al dat water.
Ik kom heel snel weer naar huis,
want er is een ding dat je moet weten.
Vanmorgen werd ik moedermuis,
we gaan beschuit met muisjes eten.
Bevallen op de huwelijksreis, dat was wel een heel laat moetje.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
Muis Louis en muis Snoes,
gaan op huwelijksreis naar zee.
Veel te gevaarlijk vindt de poes,
dus ik ga met jullie mee.
Oh nee, roept muis Louis geschrokken,
ik stel katten zeer op prijs.
Maar dat gesjouw met kattenbrokken,
da's niets voor een huwelijksreis.
Zo verterekt het muizenpaar,
achter op een vuilniswagen.
Vrolijk zwaaiend naast elkaar,
naar het strand voor een paar dagen.
Bericht van Snoes,
koert de duif 2 dagen later.
Ze schrijft piepklein aan de poes,
best wel eng hoor al dat water.
Ik kom heel snel weer naar huis,
want er is een ding dat je moet weten.
Vanmorgen werd ik moedermuis,
we gaan beschuit met muisjes eten.
Trusten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
5 is niet normaal!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:37 schreef Recce het volgende:
Ik ben wat wiskundedingen aan het lezen en las net dat bijna alle getallen normaal zijn. In de wiskunde heeft dat een specifieke betekenis. Het leuke is wel, dat van bijna geen enkel getal bewezen is dat het normaal is.Wiskunde is lekker raar soms. Misschien kan Scrutinizer zich verdiepen in deze tak van de wiskunde; hij is natuurlijk de autoriteit op het gebied van normaalheid.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mss waren ze heel lang op huwelijksreis,dat weten we niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bevallen op de huwelijksreis, dat was wel een heel laat moetje.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss waren ze heel lang op huwelijksreis,dat weten we niet.
Hey Mario.quote:
Twee dagen, lees ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss waren ze heel lang op huwelijksreis,dat weten we niet.
Toen kwam het bericht van de duif.quote:
Volgende keer als ik een staatslot ga kopen vraag ik of ik om π als eindcijfer. En als ze dan vragen wat dat is zou ik het lange antwoord geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn wiskundigen het met je over eens.
Je hebt Mario een psycho genoemd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Een week? Hoe dat zo en waarom een week?
Trusten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik maak van de gelegenheid gebruik om er tussen uit te knijpen.
[ afbeelding ]
Trusten
De winnende cijfers zitten vast ergens in de decimalen van π.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer als ik een staatslot ga kopen vraag ik of ik om π als eindcijfer. En als ze dan vragen wat dat is zou ik het lange antwoord geven.
Slaap wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Zou kunnen, zal wel naar aanleiding van iets geweest zijn danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt Mario een psycho genoemd?
Daarom verbaasde het me ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:57 schreef Petzi het volgende:
Neem het in het algemeen wel voor hem op, zo kwam ik ook binnen. Maar zo vriendelijk is ie zelf ook niet
Hij heeft het vaak over die Uto-personen, vrouwen. Draait ie helemaal dol, dus ik zei vorige keer wel autwachen Mario, aufwachen.quote:
Moooooooquote:
Jij hebt geen idee.quote:
Nu heb ik weer geen ideequote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee.
Ik zag Cave maar ook Eels wel eens live.
quote:
quote:02 july 1989 - Werchter, Belgium.
Is coolquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, was gewoon een hele leuke dag, en toevallig was ik daar.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, was gewoon een hele leuke dag, en toevallig was ik daar.
Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |