Ik voel een nummer opkomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De rubber laarzen,hadden ze die al in die tijd?
Dat moet wel want ik heb ze nagetekend, ergens in 1890quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De rubber laarzen,hadden ze die al in die tijd?
quote:
Hij kijkt bedenkelijk. Al deze tekeningen zijn een verhaal. Die muis wil een vriend voor haar verjaardag, dus gaan ze naar die uil of hij eens rond wil vliegen op zoek daarnaar.quote:
quote:
Beide fout,de oren staan naar voren.Dan is het paard rustig.quote:
Een uil die op zoek gaat naar een muis. Dat loopt meestal niet goed af.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hij kijkt bedenkelijk. Al deze tekeningen zijn een verhaal. Die muis wil een vriend voor haar verjaardag, dus gaan ze naar die uil of hij eens rond wil vliegen op zoek daarnaar.
Komt allemaal goed, niet wakker van liggen.
Kijk een kenner. Ieder dier dat ik in fantasie teken heb ik ook bestudeerd qua gedrag. Ook al is het fantasie, uitdrukkingen moeten wel kloppenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Beide fout,de oren staan naar voren.Dan is het paard rustig.
De das met zijn blauwe jas.quote:
Voor de muis niet, nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Een uil die op zoek gaat naar een muis. Dat loopt meestal niet goed af.
OK ik zal rustig proberen de nacht door te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:20 schreef Petzi het volgende:
Komt allemaal goed, niet wakker van liggen.
Trustenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je een uil ziet knipogen is het gewoon tijd om te gaan maffen. Fijne nacht, CO2 rakkers.
Had nog net het leuke eindgedichtje voor je....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je een uil ziet knipogen is het gewoon tijd om te gaan maffen. Fijne nacht, CO2 rakkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |