hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
Nu nog ff dat plaatje van die schoenen kopieren en in de OP doen ipv guuske
quote:
Hmm, ja, ik kan op internet ook niet zo snel vinden wat het nou is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die is ook meer afhankelijk van het toerental dan van de snelheid.
Maar ik vind het Honda-torretje wel lekker klinken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik kan op internet ook niet zo snel vinden wat het nou is.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Liet ooit een Smart 600 cc tunen. Gíllen die turbo na het tunen, heel bar. Was kicken met 6 versnellingen en semi automaat.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Liet ooit een Smart 600 cc tunen. Gíllen die turbo na het tunen, heel bar. Was kicken met 6 versnellingen en semi automaat.
Dat wil nog wel eens voor entertainment/drama zorgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn vingerts tikken het, voordat ik zie wat er staat
Om enorm hard op te kunnen trekken.quote:
Ja blind typen is toch niet zo handig. Dacht ook eerlijk gezegd dat ik een ban had. Dus ik dacht effe kieken....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens voor entertainment/drama zorgen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Voor jou nog wat andere tekeningen op de lap gezet
Ik ben benieuwd of er in de toekomst opgevoerde elektrische auto's komen. Dan kun je echt belachelijke resultaten behalen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om enorm hard op te kunnen trekken.Dat beviel me zo goed dat ik daarna een 1000 cc kocht met flippers aan het stuur.
Volgens mij is met twee vingers typen handiger dan mijn systeem. Ik gebruik de meeste vingers wel, maar niet op een systematische manier, waardoor ik heel vaak mistyp. Ik heb mezelf typen geleerd op de C64, die had ook een wat raar toetsenbord.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik typ met twee vingers. Ik zou best wat sneller willen typen maar ben altijd te lui geweest om het te leren.
Raar type ben je wel jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is met twee vingers typen handiger dan mijn systeem. Ik gebruik de meeste vingers wel, maar niet op een systematische manier, waardoor ik heel vaak mistyp. Ik heb mezelf typen geleerd op de C64, die had ook een wat raar toetsenbord.
Er worden nu al belachelijke resultaten behaald. Het wachten is op een 900 pk sterke elektrische middenklasser.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er in de toekomst opgevoerde elektrische auto's komen. Dan kun je echt belachelijke resultaten behalen.
Maar het gaat vast wel snel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is met twee vingers typen handiger dan mijn systeem. Ik gebruik de meeste vingers wel, maar niet op een systematische manier, waardoor ik heel vaak mistyp. Ik heb mezelf typen geleerd op de C64, die had ook een wat raar toetsenbord.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er in de toekomst opgevoerde elektrische auto's komen. Dan kun je echt belachelijke resultaten behalen.
Ja, vooral sommige Tesla's zijn echt bizar snel. Die kun je zo bij een dragrace laten meedoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er worden nu al belachelijke resultaten behaald. Het wachten is op een 900 pk sterke elektrische middenklasser.
Hier aan de overkant heeft iemand een Tesla 3 gekocht. Leuk ding, niet erg compact. Ook niet goedkoop, 70Kquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vooral sommige Tesla's zijn echt bizar snel. Die kun je zo bij een dragrace laten meedoen.
Ik mis een wit puntje in de ogen. Dat zou ik je als tip mee willen geven. Dat maakt het direct een stuk levendiger.quote:
Die eekhoorn lijkt een erectie te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mis een wit puntje in de ogen. Dat zou ik je als tip mee willen geven. Dat maakt het direct een stuk levendiger.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mis een wit puntje in de ogen. Dat zou ik je als tip mee willen geven. Dat maakt het direct een stuk levendiger.
De mol ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die eekhoorn lijkt een erectie te hebben.
quote:
Ik kon er op wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een bedrag. Tja, het zijn natuurlijk Amerikaanse auto's, die zijn wat groot. Ik zou trouwens nooit een nieuw model Tesla kopen. Dat zijn gewoon beta-producten met heel veel problemen. Als je een jaar wacht, zijn ze technisch wel in orde en betrouwbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier aan de overkant heeft iemand een Tesla 3 gekocht. Leuk ding, niet erg compact. Ook niet goedkoop, 70K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |