abonnement Unibet Coolblue
pi_185729366
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 23:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom zit Sjaak Afhaak eigenlijk niet bij Pauw en Jinek?
Hij had er niks te winnen en kreeg de zetels zo in de schoot geworpen. Het was een uur lang gejank over Baudet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_185729375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hij had er niks te winnen en kreeg de zetels zo in de schoot geworpen. Het was een uur lang gejank over Baudet.
Maar waarom dan eerst wel toezeggen? Is hij net zo betrouwbaar als het om zijn verkiezingsbeloften gaat?
pi_185729478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar waarom dan eerst wel toezeggen? Is hij net zo betrouwbaar als het om zijn verkiezingsbeloften gaat?
Hij heeft er niks mee te winnen, een partij als VVD heeft er geen antwoord op, dus de opkomst van fvd is compleet te danken aan knullig beleid van de gevestigde partijen.

Ik heb ook geen vertrouwen in fvd, het is natuurlijk gebakken lucht met nogal gekke standpunten zoals de nexit
٩๏̯͡๏)۶
pi_185729570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hij had er niks te winnen en kreeg de zetels zo in de schoot geworpen. Het was een uur lang gejank over Baudet.
Als je kijkt wat er de afgelopen 24 uur op de NPO aan zendtijd is besteed om FvD af te fakkelen begrijp ik de keus en vind het ook verstandig. Gister Beatrice de Graaf bij DWDD, Frits Wester en Vullings later bij P&J en vandaag de hele tafel van DWDD met Prem als dieptepunt, Nieuwsuur en bij P&J zaten ze er ook weer helemaal klaar voor en besteedde vanavond weer een groot gedeelte van de zendtijd aan Baudet in negatieve zin. Ik zou daar ook voor passen, daar heb je inderdaad niets mee te winnen.
pi_185729574
Er is zo'n bak modder over hem heen gegooid door zoveel mensen. En mocht het uitkomen dat FvD er alsnog van 0 naar 11 zetels uit weet te trekken... Dan is dat een wereldprestatie. Men mag het een enge/pauper/populistische/walgelijke partij vinden, maar dan 11 zetels halen, dan moet iedereen zich in de politiek eens achter de oren krabben hoe dat kan en ook naar zichzelf kijken.

Dan noem je een X percentage in Nederland van de kiesgerechtigden gewoon dom, pauper, henk&ingrid, tokkie of politiek niet geïnformeerd, of je hebt als politieke partij deels mee geholpen aan het electorale gat waar FvD prima gebruik van heeft gemaakt om de boodschap te plaatsen, incluis een 'zuil'.
  woensdag 20 maart 2019 @ 00:50:07 #206
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_185729607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Wat bezielt die CDA-boeren toch...
Het CDA is een prima partij.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185729654
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:45 schreef Monopoly het volgende:
Er is zo'n bak modder over hem heen gegooid door zoveel mensen. En mocht het uitkomen dat FvD er alsnog van 0 naar 11 zetels uit weet te trekken... Dan is dat een wereldprestatie. Men mag het een enge/pauper/populistische/walgelijke partij vinden, maar dan 11 zetels halen, dan moet iedereen zich in de politiek eens achter de oren krabben hoe dat kan en ook naar zichzelf kijken.
Je moet natuurlijk ook niet overdrijven.
Natuurlijk is het een grote prestatie ALS ze erin zouden slagen 11 zetels te halen morgen, maar nog altijd minder dan zijn populistische voorgangers LPF (26 TK-zetels in 2002) en PVV (24 zetels in 2010) en ook ruim minder dan de 26 TK-zetels die Rita Verdonk ooit peilde.
Maar als het FVD lukt wil ik best een minuut stilte houden uit respect voor Theo Hiddema, want ik heb inmiddels begrepen dat hij het allergrootste slachtoffer is van de aanslag die maandag in Utrecht heeft plaatsgevonden.
pi_185729669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar waarom dan eerst wel toezeggen? Is hij net zo betrouwbaar als het om zijn verkiezingsbeloften gaat?
Klaver en co waren er ook niet. Waarschijnlijk om dezelfde reden. Als de coalitie had willen kankeren tegen de rest dan hadden ze dat tijdens het debat moeten doen.
pi_185729673
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk ook niet overdrijven.
Natuurlijk is het een grote prestatie ALS ze erin zouden slagen 11 zetels te halen morgen, maar nog altijd minder dan zijn populistische voorgangers LPF (26 TK-zetels in 2002) en PVV (24 zetels in 2010) en ook ruim minder dan de 26 TK-zetels die Rita Verdonk ooit peilde.
Maar als het FVD lukt wil ik best een minuut stilte houden uit respect voor Theo Hiddema, want ik heb inmiddels begrepen dat hij het allergrootste slachtoffer is van de aanslacht die maandag in Utrecht heeft plaatsgevonden.
Rita Verdonk hat met TON geen 26 TK zetels op de avond voor de verkiezingen. De LPF heeft absoluut een resultaat neer gezet op electoraal gebied. De PVV ook. En FvD kan dat ook doen. Van nul naar elf. We gaan het zien morgen.
pi_185729680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klaver en co waren er ook niet. Waarschijnlijk om dezelfde reden. Als de coalitie had willen kankeren tegen de rest dan hadden ze dat tijdens het debat moeten doen.
Alleen Klaver was er niet, die zou 1-op-1 in debat gaan met Baudet en bleef weg toen hij hoorde dat zijn opponent opeens niet op kwam dagen. Zwak? Zeker, maar hij heeft in ieder geval nog een reden aangedragen.
pi_185729682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 00:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een grote prestatie ALS ze erin zouden slagen 11 zetels te halen morgen, maar nog altijd minder dan zijn populistische voorgangers LPF (26 TK-zetels in 2002) en PVV (24 zetels in 2010) en ook ruim minder dan de 26 TK-zetels die Rita Verdonk ooit peilde.
Eerste Kamer heeft maar 75 zetels. Appels met peren vergelijken.
pi_185729685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:02 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Alleen Klaver was er niet, die zou 1-op-1 in debat gaan met Baudet en bleef weg toen hij hoorde dat zijn opponent opeens niet op kwam dagen. Zwak? Zeker, maar hij heeft in ieder geval nog een reden aangedragen.
Klaver, Marijnissen, Wilders, Krol. Waren er allemaal niet hoor.
pi_185729689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:02 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Eerste Kamer heeft maar 75 zetels. Appels met peren vergelijken.
Vermenigvuldig die 11 eens met 2, het is best moeilijk maar met een rekenmachine moet het lukken.
pi_185729697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klaver, Marijnissen, Wilders, Krol. Waren er allemaal niet hoor.
Marijnissen en Krol waren niet uitgenodigd. Wilders wil zelf meestal niet.
pi_185729707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Marijnissen en Krol waren niet uitgenodigd. Wilders wil zelf meestal niet.
Dat zou kunnen dat Wilders niet wil, maar goed we hebben vandaag niks gezien vanuit de volksvertegenwoordigers die de macht hebben op dit moment. Enkel wijzen naar anderen i.p.v. zelf het boetekleed aantrekken. Pappen en nathouden as usual.
pi_185729712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:02 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vermenigvuldig die 11 eens met 2, het is best moeilijk maar met een rekenmachine moet het lukken.
Opkomst is bij Tweede Kamerverkiezingen veel hoger, vergelijk het eens met Eerste Kamerzetels van die partijen. Dat is een betere vergelijking dan maar te gaan vermenigvuldigen :')
pi_185729713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat zou kunnen dat Wilders niet wil, maar goed we hebben vandaag niks gezien vanuit de volksvertegenwoordigers die de macht hebben op dit moment. Enkel wijzen naar anderen i.p.v. zelf het boetekleed aantrekken. Pappen en nathouden as usual.
Dus je trekt je vorige keutel weer in?
pi_185729715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus je trekt je vorige keutel weer in?
Waar heb je het over?
pi_185729717
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:05 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Opkomst is bij Tweede Kamerverkiezingen veel hoger, vergelijk het eens met Eerste Kamerzetels van die partijen. Dat is een betere vergelijking dan maar te gaan vermenigvuldigen :')
Wat heeft de opkomst met het totaal aantal zetels te maken? Je denkt toch niet dat als maar 50 procent komt stemmen dat ze dan de helft van de zetels onbezet laten?
pi_185729719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Dat je nu iets heel anders beweert dan in je vorige reactie.
pi_185729722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat heeft de opkomst met het totaal aantal zetels te maken? Je denkt toch niet dat als maar 50 procent komt stemmen dat ze dan de helft van de zetels onbezet laten?
Het is gewoon appels met peren vergelijken wat je doet.
pi_185729724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat je nu iets heel anders beweert dan in je vorige reactie.
Wat zeg ik nu anders dan?
pi_185729728
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat zeg ik nu anders dan?
Daar moet je zelf uit kunnen komen, succes!
pi_185729733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Daar moet je zelf uit kunnen komen, succes!
Oke dan niet :)
pi_185729740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:06 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Het is gewoon appels met peren vergelijken wat je doet.
Ik heb in dit topic nu al wekenlang peilingen zien langskomen waarin de verwachte uitkomsten van de PS-verkiezingen werden geëxtrapoleerd naar de zetelverdeling in de TK en daar heb ik je niet 1 keer over horen klagen, maar nu de getallen je niet bevallen mag het opeens niet?
pi_185729773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik heb in dit topic nu al wekenlang peilingen zien langskomen waarin de verwachte uitkomsten van de PS-verkiezingen werden geëxtrapoleerd naar de zetelverdeling in de TK en daar heb ik je niet 1 keer over horen klagen, maar nu de getallen je niet bevallen mag het opeens niet?
Dat jij ze hebt gezien betekent niet dat ik ze heb gezien. Ik heb niet gezegd dat de getallen mij niet bevallen, ik geef alleen aan dat je vergelijking nergens op slaat.
pi_185729784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:14 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Dat jij ze hebt gezien betekent niet dat ik ze heb gezien. Ik heb niet gezegd dat de getallen mij niet bevallen, ik geef alleen aan dat je vergelijking nergens op slaat.
Natuurlijk slaat het nergens op. We stemmen morgen immers voor de Provinciale Staten en de Waterschappen. Daarom was er vanavond ook een debat met de lijsttrekkers van de fracties in de Tweede Kamer, dus laten we alsjeblieft geen domme dingen doen zoals een vergelijking trekken tussen de peilingen voor morgen en de zetelverhouding in de Tweede Kamer :')
pi_185729792
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Natuurlijk slaat het nergens op. We stemmen morgen immers voor de Provinciale Staten en de Waterschappen. Daarom was er vanavond ook een debat met de lijsttrekkers van de fracties in de Tweede Kamer, dus laten we alsjeblieft geen domme dingen doen zoals een vergelijking trekken tussen de peilingen voor morgen en de zetelverhouding in de Tweede Kamer :')
Precies
pi_185729833
Als FvD groot wordt, zal het kabinet afhankelijk worden van GL, PvdA, SP en PvdD om dat klimaatakkoord door de 1e kamer te krijgen. En ze zullen wel moeten ivm gemaakte internationale afspraken.

Die partijen kunnen op hun beurt eisen stellen.

Door FvD te stemmen jaag je het kabinet eigenlijk in de armen van links.

En dat is logisch en ook wel ironisch.
pi_185729856
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:22 schreef MaGNeT het volgende:
Als FvD groot wordt, zal het kabinet afhankelijk worden van GL, PvdA, SP en PvdD om dat klimaatakkoord door de 1e kamer te krijgen. En ze zullen wel moeten ivm gemaakte internationale afspraken.

Die partijen kunnen op hun beurt eisen stellen.

Door FvD te stemmen jaag je het kabinet eigenlijk in de armen van links.

En dat is logisch en ook wel ironisch.
Wat er waarschijnlijk voor zorgt dat er bij de volgende TK verkiezingen nog meer mensen FVD/PVV zullen stemmen.
pi_185729865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Natuurlijk slaat het nergens op. We stemmen morgen immers voor de Provinciale Staten en de Waterschappen. Daarom was er vanavond ook een debat met de lijsttrekkers van de fracties in de Tweede Kamer, dus laten we alsjeblieft geen domme dingen doen zoals een vergelijking trekken tussen de peilingen voor morgen en de zetelverhouding in de Tweede Kamer :')
Dat vond je toch geen debat he die schijnvertoning vanavond?
pi_185729872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:25 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Wat er waarschijnlijk voor zorgt dat er bij de volgende TK verkiezingen nog meer mensen FVD/PVV zullen stemmen.
Dan is het klimaatakkoord er al door.
pi_185729881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan is het klimaatakkoord er al door.
Dan draaien ze het weer terug
pi_185729888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan is het klimaatakkoord er al door.
Dit akkoord wat er nu ligt gaat er niet doorkomen. Ze komen er dalijk achter dat het toch niet betaalbaar is voor Jan Modaal. Vergeet niet dat heel veel belangrijke punten helemaal niet meegenomen zijn in de berekeningen zoals reparaties/vervanging van windmolens, elektrische autotjes etc etc. Oftewel het kost veel meer dan wat wij nu zien, maar niemand weet exact hoeveel. Dit gaat terug naar de tekentafel. Er is teveel weerstand voor dit plan.
pi_185729896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:30 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Dan draaien ze het weer terug
We zullen zien. Ik vertel alleen wat ik verwacht van deze nieuwe machtsverhouding.
pi_185729902
Blijf het overigens wel erg achterlijk vinden dat ze dus eerst een wet tekenen en daarna pas gaan kijken wat het kost. Dan ben je toch mongolide in de bovenkamer?

Bedoel wij kopen toch ook niet een auto voor 100K om daarna pas te kijken of die technisch wel in orde is. Ik begrijp dat werkelijk niet.
pi_185729907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit akkoord wat er nu ligt gaat er niet doorkomen. Ze komen er dalijk achter dat het toch niet betaalbaar is voor Jan Modaal. Vergeet niet dat heel veel belangrijke punten helemaal niet meegenomen zijn in de berekeningen zoals reparaties/vervanging van windmolens, elektrische autotjes etc etc. Oftewel het kost veel meer dan wat wij nu zien, maar niemand weet exact hoeveel. Dit gaat terug naar de tekentafel. Er is teveel weerstand voor dit plan.
Er komt een akkoord. PVV en FvD zullen nooit vóór stemmen, zal altijd met andere partijen moeten samenwerken.
pi_185729916
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er komt een akkoord. PVV en FvD zullen nooit vóór stemmen, zal altijd met andere partijen moeten samenwerken.
Komt er niet let op. Dijkhoff liet al wat doorschemeren hier en daar.

Het zou uiterst merkwaardig zijn als er een plan komt ZONDER dat iemand weet wat het kost. _O- _O- _O- Dat kun je niet verkopen aan de burgers.
pi_185729925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er komt een akkoord. PVV en FvD zullen nooit vóór stemmen, zal altijd met andere partijen moeten samenwerken.
50+ gaat ook niet voorstemmen trouwens.
pi_185729943
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er komt een akkoord. PVV en FvD zullen nooit vóór stemmen, zal altijd met andere partijen moeten samenwerken.
Dat zeg jij. Er is een vleugel binnen de VVD die hier niets van moet weten, maar zolang de VVD de wind in de zeilen heeft, weinig recht van spreken heeft. Als VVD te veel inlevert ten opzichte van FvD/PVV, dan komen er binnen de VVD ook krachten vrij. Dan ben ik benieuwd hoelang het kabinet nog zit.
pi_185729954
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:39 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Er is een vleugel binnen de VVD die hier niets van moet weten, maar zolang de VVD de wind in de zeilen heeft, weinig recht van spreken heeft. Als VVD te veel inlevert ten opzichte van FvD/PVV, dan komen er binnen de VVD ook krachten vrij. Dan ben ik benieuwd hoelang het kabinet nog zit.
VVD zit nu niet op verkiezingen te wachten wegens opkomst FvD.
Die willen de rit wel uitzitten.
Dat geeft Jetten extra macht, hij kan het kabinet er op laten klappen.
pi_185729957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:39 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Er is een vleugel binnen de VVD die hier niets van moet weten, maar zolang de VVD de wind in de zeilen heeft, weinig recht van spreken heeft. Als VVD te veel inlevert ten opzichte van FvD/PVV, dan komen er binnen de VVD ook krachten vrij. Dan ben ik benieuwd hoelang het kabinet nog zit.
Exact. Dijkhoff staat al te springen om het over te nemen. ontzettend opzichtig overigens. Die man is zo geil van zichzelf, echt ongelooflijk en die vind die plannen al te extreem.
pi_185729963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

VVD zit nu niet op verkiezingen te wachten wegens opkomst FvD.
Die willen de rit wel uitzitten.
Dat geeft Jetten extra macht, hij kan het kabinet er op laten klappen.
Denk je dat Nederland achterlijk is? Niemand vergeet het referendum. Jetten moet oppassen dat hij straks niet aan de oppositie staat. We blijven er niet intrappen.
pi_185729986
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk je dat Nederland achterlijk is? Niemand vergeet het referendum. Jetten moet oppassen dat hij straks niet aan de oppositie staat. We blijven er niet intrappen.
Jetten is wat dat betreft een frisse wind voor D66. Hij zet een andere koers in en heeft weinig te verliezen, hij gaat ervoor.

Niet mijn partij maar hij valt me mee in zijn rol bij D66.
pi_185729993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jetten is wat dat betreft een frisse wind voor D66. Hij zet een andere koers in en heeft weinig te verliezen, hij gaat ervoor.

Niet mijn partij maar hij valt me mee in zijn rol bij D66.
Als ex-D66 stemmer kan ik zeggen dat hij vooral een natte wind is die niks zegt. Neem nu vandaag:

Kankeren op andere partijen, maar wat zegt hij nu echt? Helemaal niks!

Hij had bijvoorbeeld kunnen zeggen; Utrecht had niet mogen gebeuren. Dat hebben we verkeerd aangepakt en nu gaan we het zus en zo doen. DAN win je stemmen, maar blijven plakken is schijnbaar belangrijker.
pi_185729999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

VVD zit nu niet op verkiezingen te wachten wegens opkomst FvD.
Die willen de rit wel uitzitten.
Dat geeft Jetten extra macht, hij kan het kabinet er op laten klappen.
Er zijn ook opportunisten binnen de VVD die denken dat ze beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, wel kunnen verkopen aan de kiezer en dat de schade nu kleiner dan over twee jaar. Daarnaast zijn ze mogelijk ook gewoon oprecht ongelukkig met de huidige koers. Jij gaat toch met een doel de politiek in.

Btw, waar zijn wij mee bezig? Op twee plaatsen dezelfde discussie voeren door dat rare stem niet FvD topic.
pi_185730003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Exact. Dijkhoff staat al te springen om het over te nemen. ontzettend opzichtig overigens. Die man is zo geil van zichzelf, echt ongelooflijk en die vind die plannen al te extreem.
Dijkhoff speelde “good cop / bad cop” met Rutte, net voor de verkiezingen. Na morgen staan de neuzen weer 1 kant op.
pi_185730005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:47 schreef maan_man het volgende:

[..]

Er zijn ook opportunisten binnen de VVD die denken dat ze beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, wel kunnen verkopen aan de kiezer en dat de schade nu kleiner dan over twee jaar. Daarnaast zijn ze mogelijk ook gewoon oprecht ongelukkig met de huidige koers. Jij gaat toch met een doel de politiek in.

Btw, waar zijn wij mee bezig? Op twee plaatsen dezelfde discussie voeren door dat rare stem niet FvD topic.
[..]

Er zijn ook opportunisten binnen de VVD die denken dat ze beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, wel kunnen verkopen aan de kiezer en dat de schade nu kleiner dan over twee jaar. Daarnaast zijn ze mogelijk ook gewoon oprecht ongelukkig met de huidige koers. Jij gaat toch met een doel de politiek in.

Btw, waar zijn wij mee bezig? Op twee plaatsen dezelfde discussie voeren door dat rare stem niet FvD topic.
Je slaat de spijker op de kop. Dat is ook direct het probleem van de plucheplakkers. Ze zitten er niet voor ons, maar voor zichzelf. Dingen uitstellen + pappen en nathouden etc.
pi_185730021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jetten is wat dat betreft een frisse wind voor D66. Hij zet een andere koers in en heeft weinig te verliezen, hij gaat ervoor.

Niet mijn partij maar hij valt me mee in zijn rol bij D66.
Jetten hebben ze gelijk beschadigd. Misschien vergis ik mij als ik zeg dat het zijn eerste debat was, maar het was zeker een van zijn eerste debatten, dat ze hem voor de leeuwen gooide om het afschaffen van het referendum te verdedigen.
pi_185730024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als ex-D66 stemmer kan ik zeggen dat hij vooral een natte wind is die niks zegt. Neem nu vandaag:

Kankeren op andere partijen, maar wat zegt hij nu echt? Helemaal niks!

Hij had bijvoorbeeld kunnen zeggen; Utrecht had niet mogen gebeuren. Dat hebben we verkeerd aangepakt en nu gaan we het zus en zo doen. DAN win je stemmen, maar blijven plakken is schijnbaar belangrijker.
In het debat kan hij nog veel leren maar met Jetten slaat D66 wel groen uit. Klaver schrok daar toch wel van.
pi_185730032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In het debat kan hij nog veel leren maar met Jetten slaat D66 wel groen uit. Klaver schrok daar van.
Maar hij zegt niks. Het is allemaal lucht wat hij staat te verkopen vandaag. Idem voor VVD, CDA, PVdA en GL overigens.

Als volksvertegenwoordiger moet je ergens voor staan en verantwoordelijkheid pakken. Geen van de coalitiepartijtjes heeft dat gedaan. Wijzen naar anderen zoals PVV, maar to the point komen? Echt niet.
pi_185730045
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar hij zegt niks. Het is allemaal lucht wat hij staat te verkopen vandaag. Idem voor VVD, CDA, PVdA en GL overigens.

Als volksvertegenwoordiger moet je ergens voor staan en verantwoordelijkheid pakken. Geen van de coalitiepartijtjes heeft dat gedaan. Wijzen naar anderen zoals PVV, maar to the point komen? Echt niet.
Beetje kort door de bocht, het debat was nog verrassend inhoudelijk vanavond, los van Carolien d’r inbreng.

Zelfs Wilders deed z’n best op alle onderwerpen. Hij moest ook wel met FvD in z’n nek.
pi_185730050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht, het debat was nog verrassend inhoudelijk vanavond, los van Carolien d’r inbreng.
0 inhoud had het. Niemand van de coalitie pakte zijn verantwoordelijkheid omtrent Utrecht. Het enige wat ik hoorde is wij huilen mee > theater. Wees dan een vent en zeg: Dit had niet mogen/hoeven gebeuren en dit is hoe wij er nu over denken. Dan maak je een punt. Nu zeg je niks.
pi_185730056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

0 inhoud had het. Niemand van de coalitie pakte zijn verantwoordelijkheid omtrent Utrecht. Het enige wat ik hoorde is wij huilen mee > theater. Wees dan een vent en zeg: Dit had niet mogen/hoeven gebeuren en dit is hoe wij er nu over denken. Dan maak je een punt. Nu zeg je niks.
Oh, Utrecht. Tsja, om daar nu mee te gaan scoren.
Ik begrijp de terughoudendheid wel.
pi_185730060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, Utrecht. Tsja, om daar nu mee te gaan scoren.
Dat scoren deden ze al met dat medelijden continu , hou op zeg. Pak de kern van het probleem aan en kom niet achteraf lopen huilen, terwijl je het dus zelf had kunnen voorkomen als coalitie. Dat is pas makkelijk scoren.
pi_185730068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat scoren deden ze al met dat medelijden continu , hou op zeg. Pak de kern van het probleem aan en kom niet achteraf lopen huilen, terwijl je het dus zelf had kunnen voorkomen als coalitie. Dat is pas makkelijk scoren.
Wat is de kern van het probleem?
pi_185730073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat is de kern van het probleem?
Politiek correctheid.
pi_185730075
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat is de kern van het probleem?
Justitiele dwaling. Een halve gek zegt; Ik zal me gedragen hoor! Oke loop maar weer naar buiten. En ze hadden hem - indien hij op borgtocht vrij was - ook in de gaten moeten houden.
pi_185730080
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:58 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Politiek correctheid.
Maar wat anders verwacht je? Voor Baudet en Wilders was het een mogelijkheid om te “scoren” maar dat zouden ze nooit doen over de rug van de slachtoffers.
pi_185730085
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:58 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Politiek correctheid.
Ook dat ja. Je zag gisteren bij FvD congres dat Thierry het er echt moeilijk mee had en even niet wist wat hij moest zeggen.

Natuurlijk is het in en in triest, maar aan de andere kant (dit moet je even los zien van de slachtoffers) moeten we ook meteen nadenken; Hoe kan dit? Waarom? En dat deed hij goed vond ik.
pi_185730086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 01:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Justitiele dwaling. Een halve gek zegt; Ik zal me gedragen hoor! Oke loop maar weer naar buiten. En ze hadden hem - indien hij op borgtocht vrij was - ook in de gaten moeten houden.
Daar zal Grapperhaus nog wat over uit te leggen hebben, zijn ministerie.
pi_185730089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar wat anders verwacht je? Voor Baudet en Wilders was het een mogelijkheid om te “scoren” maar dat zouden ze nooit doen over de rug van de slachtoffers.
Elke politieke partij had Grapperhaus moeten dwingen om te antwoorden hoe het kan dat iemand die gevangenisstraf of onderzoek in het Pieter Baan Centrum moet ondergaan, op straat vrijuit terecht komt en uiteindelijk kan moorden.
pi_185730090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar wat anders verwacht je? Voor Baudet en Wilders was het een mogelijkheid om te “scoren” maar dat zouden ze nooit doen over de rug van de slachtoffers.
Diegene die makkelijk scoren zaten vanavond aan tafel bij Jinek. Hypocriet lopen huilen, maar alsnog zelf willen debateren en flyers rondslingeren. Het leven gaat door hoor, hoe triest het ook is.
pi_185730097
Ik zal slapen. Was een fijne discussie. Succes met stemmen morgen :)
pi_185730102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar zal Grapperhaus nog wat over uit te leggen hebben, zijn ministerie.
Na zo'n grove fout moet je gewoon lekker aftreden, dan maak je een statement. Het is een slachting he, niet zomaar een moord. Hij is niet capabel, next.
pi_185730104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zal slapen. Was een fijne discussie. Succes met stemmen morgen :)
Slaapze. We kunnen het oneens zijn en andere visie hebben, maar ook jij, succes morgen. En nee, dat is geen sneer, dat meen ik oprecht. Zo ben ik ook.
pi_185730109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zal slapen. Was een fijne discussie. Succes met stemmen morgen :)
Stemse morgen!
  woensdag 20 maart 2019 @ 02:09:59 #268
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185730136
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:01 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Elke politieke partij had Grapperhaus moeten dwingen om te antwoorden hoe het kan dat iemand die gevangenisstraf of onderzoek in het Pieter Baan Centrum moet ondergaan, op straat vrijuit terecht komt en uiteindelijk kan moorden.
Ehm, alles is gegaan zoals in de wet staat. Dus zal je de wet aan moeten passen.
pi_185730142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ehm, alles is gegaan zoals in de wet staat. Dus zal je de wet aan moeten passen.
En daar had men net zo verontwaardigd over kunnen zijn. Maar Jetten was liever kotsmisselijk.
  woensdag 20 maart 2019 @ 02:14:43 #270
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185730147
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

En daar had men net zo verontwaardigd over kunnen zijn. Maar Jetten was liever kotsmisselijk.
Ik ben alleen daar verontwaardigd over eigenlijk. Gekken zijn er overal.
pi_185730160
Vond het met DWDD wel meevallen. Net teruggekeken en had het idee dat Özcan Akyol in ieder geval nog het meest verstandig was. Hij gaf duidelijk aan dat een FvD-bash geen zin heeft.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_185730167
NLUS_Politics twitterde op woensdag 20-03-2019 om 00:49:43 Het laatste kaartje voor de verkiezingen met de voorspelling voor de grootste landelijke partij per gemeente. In veel gemeenten zit het dicht bij elkaar en hangt het van een paar stemmen meer of minder af. De grote trend van een fors stijgend @fvdemocratie zet door. https://t.co/xIicLCI5fk reageer retweet
Succes morgen ^O^.

Ergens ook heel apart om te zien dat sommige gemeenten gewoon ineens FvD kleuren. Dat na 2 jaartjes en met 2 zetels in TK. Echt niet verwacht.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_185730724
Ik ken toch behoorlijk wat die-hard VVD'ers die vandaag FvD stemmen, om uiteenlopende redenen.
Ben erg benieuwd.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 20 maart 2019 @ 08:02:30 #274
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185731137
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[tweet="1108153609651437568","778717928879382529","NLUS_Politics","http://pbs.twimg.com/profile_images/1107374628304011264/3UG507pg_normal.jpg","Tue Mar 19 23:49:43 +0000 2019"]

Ergens ook heel apart om te zien dat sommige gemeenten gewoon ineens FvD kleuren. Dat na 2 jaartjes en met 2 zetels in TK. Echt niet verwacht.
Ja, het is een beetje alsof men toen geen aandacht voor hem had, maar inmiddels is het nieuws in heel Nederland doorgesijpeld dat de partij uberhaupt bestaat...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 08:35:25 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185731504
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:21 schreef RemcoW23 het volgende:
NLUS_Politics twitterde op woensdag 20-03-2019 om 00:49:43 Het laatste kaartje voor de verkiezingen met de voorspelling voor de grootste landelijke partij per gemeente. In veel gemeenten zit het dicht bij elkaar en hangt het van een paar stemmen meer of minder af. De grote trend van een fors stijgend @:fvdemocratie zet door. https://t.co/xIicLCI5fk reageer retweet
Succes morgen ^O^.

Ergens ook heel apart om te zien dat sommige gemeenten gewoon ineens FvD kleuren. Dat na 2 jaartjes en met 2 zetels in TK. Echt niet verwacht.
Mijn gemeente kleurt gewoon FvD :o
Was altijd een kneiterhard VVD bolwerk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_185731516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ehm, alles is gegaan zoals in de wet staat. Dus zal je de wet aan moeten passen.
Boven die wetten zitten voor zover ik het begrijp weer verdragen, waardoor dit niet zomaar aangepast kan worden. Daarom word ik ook zo ziek van die verdragen die wij overal sluiten.

Op zich is het systeem niet zo gek. Als jij ten onrechte wordt beschuldigd, dan is het vrij lullig als dat na 2 jaar voorarrest wordt vastgesteld. Maar bij het opstellen van dit soort regels is teveel uitgegaan van de gewone man die ooit een keer in zijn leven in de rechtbank verdwaalt raak en wordt te weinig rekening gehouden met het feit dat iemand een draaideurcrimineel is

quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2019 02:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Vond het met DWDD wel meevallen. Net teruggekeken en had het idee dat Özcan Akyol in ieder geval nog het meest verstandig was. Hij gaf duidelijk aan dat een FvD-bash geen zin heeft.
Eus, was oké. Die Splinter is van een partij. Als jij een objectieve analyse wil, moet je die niet uitnodigen. Die oude Jackhals sprak ook dat hij ziek wordt van dingen die Baudet deed en keek er even extra vies bij. De rest liet iets teveel zijn voorkeur doorschemeren, maar was nog enigszins acceptabel.

Maar de vent die gewoon totaal doorgeslagen is en het beeld van het programma teveel bepaald is Prem. Niet veel argumenten, maar zo hard mogelijk blondie, idioten, .... schreeuwen. Hiddema bestempelen als louche advocaat. Ik weet niet Prem, maar kijk eens in spiegel: Hiddema is nooit een jaar geschorst als advocaat.

Prem zal het wel goed doen bij het Vara-publiek, maar jij zou toch zeggen dat ze hebben geleerd van de keren dat hij een tv-recensent beschuldigde van pedofilie en als een klein kind ging roepen dat sinterklaas niet bestaat, en hem niet meer uitnodigen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 08:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, het is een beetje alsof men toen geen aandacht voor hem had, maar inmiddels is het nieuws in heel Nederland doorgesijpeld dat de partij uberhaupt bestaat...
Bij de vorige verkiezingen was het natuurlijk ook nog een partij die nog niks bewezen had. Misschien wilde mensen even de kat uit te boom kijken. En jij weet nooit of ze de kiesdrempel halen. Halen ze dat niet dan is je stem weggegooid. Daarnaast was lang de strijd wie haalt de zetel FvD of Jan, vliegdekschip, Roos.
  woensdag 20 maart 2019 @ 08:54:39 #277
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185731685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 08:36 schreef maan_man het volgende:

[..]

Boven die wetten zitten voor zover ik het begrijp weer verdragen, waardoor dit niet zomaar aangepast kan worden. Daarom word ik ook zo ziek van die verdragen die wij overal sluiten.

Op zich is het systeem niet zo gek. Als jij ten onrechte wordt beschuldigd, dan is het vrij lullig als dat na 2 jaar voorarrest wordt vastgesteld. Maar bij het opstellen van dit soort regels is teveel uitgegaan van de gewone man die ooit een keer in zijn leven in de rechtbank verdwaalt raak en wordt te weinig rekening gehouden met het feit dat iemand een draaideurcrimineel is
[..]

Eus, was oké. Die Splinter is van een partij. Als jij een objectieve analyse wil, moet je die niet uitnodigen. Die oude Jackhals sprak ook dat hij ziek wordt van dingen die Baudet deed en keek er even extra vies bij. De rest liet iets teveel zijn voorkeur doorschemeren, maar was nog enigszins acceptabel.

Maar de vent die gewoon totaal doorgeslagen is en het beeld van het programma teveel bepaald is Prem. Niet veel argumenten, maar zo hard mogelijk blondie, idioten, .... schreeuwen. Hiddema bestempelen als louche advocaat. Ik weet niet Prem, maar kijk eens in spiegel: Hiddema is nooit een jaar geschorst als advocaat.

Prem zal het wel goed doen bij het Vara-publiek, maar jij zou toch zeggen dat ze hebben geleerd van de keren dat hij een tv-recensent beschuldigde van pedofilie en als een klein kind ging roepen dat sinterklaas niet bestaat, en hem niet meer uitnodigen.
[..]

Bij de vorige verkiezingen was het natuurlijk ook nog een partij die nog niks bewezen had. Misschien wilde mensen even de kat uit te boom kijken. En jij weet nooit of ze de kiesdrempel halen. Halen ze dat niet dan is je stem weggegooid. Daarnaast was lang de strijd wie haalt de zetel FvD of Jan, vliegdekschip, Roos.
Sorry maar liever 100 schuldigen op straat dan 1 onschuldige in de gevangenis.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185732470
Goedemorgen! Spannende dag vandaag. Het ziet er qua stemmen rooskleurig uit.

Wat een walgelijke vertoning hoe Baudet als persoon en de partij gisteren uitgebreid uitgekotst werden bij DWDD. Een wanvertoning en schokkend dat dit op de NPO werd toegelaten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 maart 2019 @ 10:02:57 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185732531
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 09:59 schreef Monopoly het volgende:
Goedemorgen! Spannende dag vandaag. Het ziet er qua stemmen rooskleurig uit.

Wat een walgelijke vertoning hoe Baudet als persoon en de partij gisteren uitgebreid uitgekotst werden bij DWDD. Een wanvertoning en schokkend dat dit op de NPO werd toegelaten.
:W

Was een zeer informatief topic bij de TK-verkiezingen dit, laten we dat dit jaar herhalen :Y)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:31:16 #280
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185733088
FvD genot _O_ _O_ _O_
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185733238
Ik kijk al jaren geen DWDD meer. Ik begrijp dus dat ze nog steeds dezelfde regelmatige gasten hebben als tien jaar geleden. Prem, Jakhals Kutlul, enz. Heeft Prem chantagemateriaal m.b.t. Matthijs of zo? Hoe is het anders mogelijk dat je nog in praatprogramma's mag als je ooit iemand live in de uitzending voor pedofiel hebt uitgemaakt?

Verder niet te druk maken om haters. Ze kunnen het niet handelen. Tien jaar werk van Mark om de VVD de grootste te maken en te houden wordt straks misschien teniet gedaan door een partijtje dat net twee jaar bestaat, een partij waarvan (in mijn provincie) de helft van de lijst in een andere provincie woont. Gewoon omdat mensen het zat zijn.

Gewoon lekker genieten van deze dag en niet te druk maken om de media of om de exacte details. 8 of 11 zetels in de Eerste Kamer: het eerste is een topprestatie, het tweede is een revolutie. Zo nauw luistert het ineens. Geniet van het feit dat je tegenstanders zich geen raad weten, ongeforceerde fouten gaan maken.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:12:59 #282
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185733785
Peiling: FvD grootste partij in Zuid-Holland

Volgens de peiling van Maurice de Hond wordt Forum voor Democratie de grootste partij in de provincie Zuid-Holland. De partij is nu nog niet vertegenwoordigd in het provinciebestuur, maar de binnenkomer wordt geschat op negen zetels.

https://dagblad070.nl/Pol(...)rtij-in-zuid-holland

It giet oan! _O_ :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:25:55 #283
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185734052
mauricedehond twitterde op woensdag 20-03-2019 om 07:27:09 Bijgestelde totaaltelling zetels per provincie. Maar hou rekening met behoorlijke marges, gezien de bewegelijkheid electoraat van de laatste dagen! https://t.co/IlpWyUzeq9 #PS2019 https://t.co/RcmtW4JBt4 reageer retweet
Nog meer genot :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:26:10 #284
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_185734058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:12 schreef Gohf046 het volgende:
Peiling: FvD grootste partij in Zuid-Holland

Volgens de peiling van Maurice de Hond wordt Forum voor Democratie de grootste partij in de provincie Zuid-Holland. De partij is nu nog niet vertegenwoordigd in het provinciebestuur, maar de binnenkomer wordt geschat op negen zetels.

https://dagblad070.nl/Pol(...)rtij-in-zuid-holland

It giet oan! _O_ :7
https://www.noties.nl/v/g(...)19+per+provincie.pdf
Ook de rest van de peilingen ziet er goed uit. Maar daar heeft FvD niks aan, conrete stemmen, dat moeten we hebben!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:28:07 #285
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185734098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

https://www.noties.nl/v/g(...)19+per+provincie.pdf
Ook de rest van de peilingen ziet er goed uit. Maar daar heeft FvD niks aan, conrete stemmen, dat moeten we hebben!
Ff nog wat mensen charteren dadelijk na werktijd :7
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_185734121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

https://www.noties.nl/v/g(...)19+per+provincie.pdf
Ook de rest van de peilingen ziet er goed uit. Maar daar heeft FvD niks aan, conrete stemmen, dat moeten we hebben!
Zijn er wel fatsoenlijke lui om ineens al die zetels te vullen :D. Ik denk dat FvD dit soort zetelaantallen zelf niet echt had verwacht _O- . Het moest namelijk wel vrij snel uit de grond gestampt worden.

Als de peilingen een beetje kloppen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_185734122
Historische dag voor FvD als die peilingen kloppen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 maart 2019 @ 11:44:32 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185734413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef Aquarii het volgende:
Historische dag voor FvD als die peilingen kloppen.
de peilingen kloppen wel, alleen de marges zijn enorm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185734453
- Nee, het is geen mei 2002 -

[ Bericht 95% gewijzigd door capricia op 20-03-2019 11:49:15 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 maart 2019 @ 11:47:07 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185734473
Ik ben vooral heel benieuwd hoe het gaat als FvD in meerdere provincies zal gaan meebesturen. Er is nu al onenigheid tussen de voorman in de eerste kamer en Baudet over de Nexit. Als er staks compromissen moeten worden gesloten en er komen FvD'ers die bestuurlijk aan de knoppen zitten dan is Baudet niet meer alleen de baas en met meer leden in besturen komen ook de schandalen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185734565
Die cartoon met Thierry op een doodskist uit de Volkskrant wordt weggemod? Wat een grap zeg.
pi_185734570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd hoe het gaat als FvD in meerdere provincies zal gaan meebesturen. Er is nu al onenigheid tussen de voorman in de eerste kamer en Baudet over de Nexit. Als er staks compromissen moeten worden gesloten en er komen FvD'ers die bestuurlijk aan de knoppen zitten dan is Baudet niet meer alleen de baas en met meer leden in besturen komen ook de schandalen.
Van wat ik hier gehoord heb werken ze keihard om LPF-taferelen te voorkomen, dus ben benieuwd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185734628
mmeeuw twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:44:15 Hoi @Kiesraad ik kom dit tegen op een @fvdemocratie fan-base Is dit een oproep om stempassen te ronselen? Mag dit zomaar? Graag hoor ik snel van u. https://t.co/W4xA9RSKJf reageer retweet
Marina wil sancties :').
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 11:55:34 #294
236264 crew  capricia
pi_185734662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Aquarii het volgende:
Die cartoon met Thierry op een doodskist uit de Volkskrant wordt weggemod? Wat een grap zeg.
Plaatje kan, mits bron erbij. Kom in het FB topic anders. :)
Definitely not CIA
pi_185734690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Aquarii het volgende:
Die cartoon met Thierry op een doodskist uit de Volkskrant wordt weggemod? Wat een grap zeg.
https://www.volkskrant.nl(...)-der-schot~q107335e/



Dit doet mij denken aan de demonisering á la mei 2002:


[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 20-03-2019 12:00:32 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:00:10 #296
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185734760
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef rubbereend het volgende:
Er is nu al onenigheid tussen de voorman in de eerste kamer en Baudet over de Nexit.
Sorry, maar waar baseer je dit op? Omdat ze beide een keer iets anders hebben gezegd en de een de ander heeft gecorrigeerd? Onenigheid lijkt me wel erg overdreven aangezien het Nexit standpunt juist wat milder is geworden.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:01:01 #297
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_185734777
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Van wat ik hier gehoord heb werken ze keihard om LPF-taferelen te voorkomen, dus ben benieuwd.
Anders word het een topshow en kunnen jullie smullen van de LPF toestanden :7 win-win!
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:02:43 #298
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_185734807
quote:
12s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Zijn er wel fatsoenlijke lui om ineens al die zetels te vullen :D. Ik denk dat FvD dit soort zetelaantallen zelf niet echt had verwacht _O- . Het moest namelijk wel vrij snel uit de grond gestampt worden.

Als de peilingen een beetje kloppen.
Degene die ken die op verschillende lijsten staan lijken mij prima in staat dit te kunnen. :P

FvD heeft ook uitgebreid met alle mensen gesproken dus dat zit wel goed denk ik. :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_185734852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:01 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Anders word het een topshow en kunnen jullie smullen van de LPF toestanden :7 win-win!
Daar heb ik sowieso hoge verwachtingen van, een paar net-niet-helemaal-lekker-gescoute mensen in de provincie die zelf ook een beetje inspraak willen in plaats van alleen volgens de dictaten uit Brussel van de Keizersgracht te leven _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 maart 2019 @ 12:12:11 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185734973
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Van wat ik hier gehoord heb werken ze keihard om LPF-taferelen te voorkomen, dus ben benieuwd.
logisch, maar het is altijd afwachten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')